arnoyb Skrevet 18 timer siden #44261 Del Skrevet 18 timer siden (endret) elskersommer skrev (14 minutter siden): Ja du har jo fasiten på alt så null poeng for meg og legge ut mer her i dag. Ha en fortreffelig dag videre kjære🙂🙂 Uffda kjære, blei du fornærma av at andre har en annen mening enn deg eller bare generelt kommer med sine synspunkter, dakkars. Det er koseligere med en t drittslengende ekkokammer for sånne som deg vil jeg tro! Endret 18 timer siden av arnoyb 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18 timer siden #44262 Del Skrevet 18 timer siden Tessa12 skrev (1 time siden): Hun som har lagt ut har jo bildet speilvendt, så den er ikke feil feil der, men noe rart er det Den er helt klart og tydelig sydd feil vei. Overlappen skal gå mot venstre side, denne går mot høyre... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18 timer siden #44263 Del Skrevet 18 timer siden elskersommer skrev (44 minutter siden): Er bra man har tro på att dette kommer frem i god tid🙂🙂 Bilde fra carelesse Instagram Sandra Lyng får samme spørsmål, hun svarer ærlig at hun er usikker. At Careless garanterer at den kommer frem er nesten litt skummelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #44264 Del Skrevet 17 timer siden Bibbi_ skrev (19 minutter siden): Den er helt klart og tydelig sydd feil vei. Overlappen skal gå mot venstre side, denne går mot høyre... Nei nei.. det er Snapchat som gjør att det blir motsatt. Kunden som eier kjolen tar helt feil. Den er rett sydd når hun ser på den. 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17 timer siden #44265 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Bibbi_ skrev (23 minutter siden): Den er helt klart og tydelig sydd feil vei. Overlappen skal gå mot venstre side, denne går mot høyre... Det blir jo motsatt når man tar bilde i speil da, som kunde har gjort, jeg sjekka om jeg var blitt helt rar, så på bildene i speilen, og da ble det motsatt. Hvis noen tar bilde av denne kunden så blir det riktig vei. Men at det er en feil i forhold til den «slakke» overlappen det er det Endret 17 timer siden av Tessa12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #44266 Del Skrevet 17 timer siden Bibbi_ skrev (17 minutter siden): Sandra Lyng får samme spørsmål, hun svarer ærlig at hun er usikker. At Careless garanterer at den kommer frem er nesten litt skummelt. Her gikk de vel på en smell i fjor. Var mange som ikke fikk kjolene til 17 mai. Jeg synes det høres skummelt ut og love dette. For her kommer litt forskjellige faktorer inn. Carelesse har slipp torsdag kveld. Da begynner de nok å pakke fredag. Men det er ingen postgang i helgen. Så bor du på Østlandet så tror jeg ikke det byr på problem. Men si du bor i indre Troms så ville jeg ikke vært så sikker. Kanskje pakka ikke forlater lager før Mandag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 17 timer siden #44267 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Her gikk de vel på en smell i fjor. Var mange som ikke fikk kjolene til 17 mai. Jeg synes det høres skummelt ut og love dette. For her kommer litt forskjellige faktorer inn. Carelesse har slipp torsdag kveld. Da begynner de nok å pakke fredag. Men det er ingen postgang i helgen. Så bor du på Østlandet så tror jeg ikke det byr på problem. Men si du bor i indre Troms så ville jeg ikke vært så sikker. Kanskje pakka ikke forlater lager før Mandag. Kan man velge fraktleverandør når man bestiller? Det også har noe å si vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 17 timer siden #44268 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Bunadsblusen - til 17.mai, konfirmasjon og bryllup - og - til hverdagslivet… Slå et slag for flerbruksblusen!!! 😉 Endret 17 timer siden av LivEinar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #44269 Del Skrevet 17 timer siden GulleGull skrev (4 minutter siden): Kan man velge fraktleverandør når man bestiller? Det også har noe å si vel. De har flere alternativer. Men synes det er så opp og ned på hvor mange dager det ta nå. Har bestilt litt på nett i det siste og det tar alt fra 3 dager til 9 dager for å få det med PostNord 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 17 timer siden #44270 Del Skrevet 17 timer siden LivEinar skrev (7 minutter siden): Bunadsblusen - til 17.mai, konfirmasjon og bryllup - og - til hverdagslivet… Slå et slag for flerbruksblusen!!! 😉 Ja så Sandra Lyng tok den vrien også på de blusene sine, er nok for å få fler folk til å kjøpe nå rett før 17 mai. «Passer det ikke til bunaden så kan man alltids bruke den ellers.» Egentlig ikke så dumt for miljøet sin del om man da kunden sparer inn ett kjøp senere når de trenger ny hverdagsbluse, men er vel ikke miljøet de tenker på akkurat når de skal selge disse😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtSuppe Skrevet 17 timer siden #44271 Del Skrevet 17 timer siden LivEinar skrev (10 minutter siden): Bunadsblusen - til 17.mai, konfirmasjon og bryllup - og - til hverdagslivet… Slå et slag for flerbruksblusen!!! 😉 Så )æv*** stygt. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17 timer siden #44272 Del Skrevet 17 timer siden Tessa12 skrev (40 minutter siden): Det blir jo motsatt når man tar bilde i speil da, som kunde har gjort, jeg sjekka om jeg var blitt helt rar, så på bildene i speilen, og da ble det motsatt. Hvis noen tar bilde av denne kunden så blir det riktig vei. Men at det er en feil i forhold til den «slakke» overlappen det er det Ok, jeg gir meg. Rart kunden som bærer kjolen mener den er sydd feil. Den er hvertfall gjennomsiktig, og i tillegg rar på overdelen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17 timer siden #44273 Del Skrevet 17 timer siden LivEinar skrev (30 minutter siden): Bunadsblusen - til 17.mai, konfirmasjon og bryllup - og - til hverdagslivet… Slå et slag for flerbruksblusen!!! 😉 Skal vel vaske, lufte hund og dra i bryllup i samme skjorte da. Praktisk, da slipper man å skifte. 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet 16 timer siden #44274 Del Skrevet 16 timer siden arnoyb skrev (2 timer siden): Uffda kjære, blei du fornærma av at andre har en annen mening enn deg eller bare generelt kommer med sine synspunkter, dakkars. Det er koseligere med en t drittslengende ekkokammer for sånne som deg vil jeg tro! Det var da rette person som uttaler dette 😆😂 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet 16 timer siden #44275 Del Skrevet 16 timer siden elskersommer skrev (2 timer siden): Er bra man har tro på att dette kommer frem i god tid🙂🙂 Bilde fra carelesse Instagram Hvordan kan de garantere dette? Også i god tid også? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 16 timer siden #44276 Del Skrevet 16 timer siden Anonym_2024 skrev (3 minutter siden): Hvordan kan de garantere dette? Også i god tid også? Kunde spurte bare om den ville komme før 17. mai -hvilket år er jo uvisst, så den garantien står seg jo godt😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 16 timer siden #44277 Del Skrevet 16 timer siden (endret) GulleGull skrev (24 minutter siden): Kunde spurte bare om den ville komme før 17. mai -hvilket år er jo uvisst, så den garantien står seg jo godt😂 Både SET og CL er klare her… Håper jo det dreier seg om 2025. 🫢 Endret 16 timer siden av LivEinar 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15 timer siden #44278 Del Skrevet 15 timer siden LivEinar skrev (2 timer siden): Bunadsblusen - til 17.mai, konfirmasjon og bryllup - og - til hverdagslivet… Slå et slag for flerbruksblusen!!! 😉 Skuffa over at denne FANTASTISKE blusen ikke har lommer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15 timer siden #44279 Del Skrevet 15 timer siden LivEinar skrev (52 minutter siden): Både SET og CL er klare her… Håper jo det dreier seg om 2025. 🫢 Dette er litt overraskende over hvor uvitende de virker over noe såpass elementært som dette bør en driver med nettbutikk. Det er MANGE faktorer som påvirker leveringstiden. At de nærmest garanterer levering innen 17 mai fra 9 mai (med 3 helgedager) er ufattelig. Her om dagen sendte jeg fire pakker som skulle til fire ulike kunder i samme fylke, men ulike steder i fylket. Det ble fire dager forskjell på levering til hentested på disse pakkene fra den som kom først til den som kom sist. Fire dager. Det utgjør faktisk hele de resterende virkedagene mellom dropp og 17 mai. Ikke god margin. Og i tillegg kom de to dagene det tok for første pakke å bli levert. Da er de over 17 mai. Og det er hele tiden små og store avvik i transporten på en dag eller to om man skal passere en fjellovergang eller rasutsatt strekning. Og allikevel klarer altså Careless/Sara Emilie å love levering før 17 mai med god margin… Inkompetanse virker det som. Pakken er ikke levert til kunden så snart den er levert til transportselskapet slik det virker at de tror. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 14 timer siden #44280 Del Skrevet 14 timer siden Snublefot62 skrev (14 minutter siden): Dette er litt overraskende over hvor uvitende de virker over noe såpass elementært som dette bør en driver med nettbutikk. Det er MANGE faktorer som påvirker leveringstiden. At de nærmest garanterer levering innen 17 mai fra 9 mai (med 3 helgedager) er ufattelig. Her om dagen sendte jeg fire pakker som skulle til fire ulike kunder i samme fylke, men ulike steder i fylket. Det ble fire dager forskjell på levering til hentested på disse pakkene fra den som kom først til den som kom sist. Fire dager. Det utgjør faktisk hele de resterende virkedagene mellom dropp og 17 mai. Ikke god margin. Og i tillegg kom de to dagene det tok for første pakke å bli levert. Da er de over 17 mai. Og det er hele tiden små og store avvik i transporten på en dag eller to om man skal passere en fjellovergang eller rasutsatt strekning. Og allikevel klarer altså Careless/Sara Emilie å love levering før 17 mai med god margin… Inkompetanse virker det som. Pakken er ikke levert til kunden så snart den er levert til transportselskapet slik det virker at de tror. Det er vel ikke tre helgedager? Og det er 5 virkedager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå