C8H10N4O2 Skrevet 6. juli 2022 #4361 Del Skrevet 6. juli 2022 Spyflua skrev (1 time siden): Skjønner ikke sammenligningen. Drittsekk er noe man er, jobb er noe man velger. De valgte jobben som sirkusaper. Man velger å oppføre seg som drittsekk, på lik linje med at man velger hvilken jobb man har. Folk kan fint velge å la være å oppføre seg toskete i kommentarfelt. Det er helt lov til å synes at influenser er en teit jobb, men det er fortsatt fullstendig mulig å oppføre seg som folk allikevel. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6. juli 2022 #4362 Del Skrevet 6. juli 2022 Er faktisk ikke så rart at denne yrkesgruppen får så mye hat,de jukser,lyger,manipulerer bilder,utnytter barna sine,kjøper følgere,merker ikke reklame,klager å syter dagen lang...mennesker i andre yrker hadde blitt bura inne for lenge siden om de holdt på slik 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 6. juli 2022 #4363 Del Skrevet 6. juli 2022 Velinda skrev (7 minutter siden): Er faktisk ikke så rart at denne yrkesgruppen får så mye hat,de jukser,lyger,manipulerer bilder,utnytter barna sine,kjøper følgere,merker ikke reklame,klager å syter dagen lang...mennesker i andre yrker hadde blitt bura inne for lenge siden om de holdt på slik Nå har vel ikke akkurat SE drevet med dette… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luluk Skrevet 6. juli 2022 #4364 Del Skrevet 6. juli 2022 Vedder på at hun og typen tilslutt havner hos familien Nyhus 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 6. juli 2022 #4365 Del Skrevet 6. juli 2022 Luluk skrev (10 minutter siden): Vedder på at hun og typen tilslutt havner hos familien Nyhus Det blir nok koselig, Therese og mannen er vel også der😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. juli 2022 #4366 Del Skrevet 7. juli 2022 Velinda skrev (11 timer siden): Er faktisk ikke så rart at denne yrkesgruppen får så mye hat,de jukser,lyger,manipulerer bilder,utnytter barna sine,kjøper følgere,merker ikke reklame,klager å syter dagen lang...mennesker i andre yrker hadde blitt bura inne for lenge siden om de holdt på slik Men SE er en av de som faktisk merker reklame, hun eksponerer ikke barna i det hele tatt og driver ikke med verken thinspo eller merkelige forvridde poseringer. Hun er jo en av veldig få i bransjen som har integritet. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 7. juli 2022 #4367 Del Skrevet 7. juli 2022 14 hours ago, Luluk said: Vedder på at hun og typen tilslutt havner hos familien Nyhus Hun skal ned til careless og slipp av bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 7. juli 2022 #4368 Del Skrevet 7. juli 2022 Håper dere aldri klager på noe som helst! For husk, er jo alltid noen som har det verre 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet 7. juli 2022 #4369 Del Skrevet 7. juli 2022 Jeg har sluttet å følge SE. Det ble for mye stress. Hun legger daglig ut mange innlegg om å ha så mye å gjøre, være sliten, orker ikke stort, eller om alt hun er misfornøgd med. Å "si ting som de er", eller "bak fasaden" av ting, trenger ikke å være negativt ladet eller kun handle om det man vil/trenger å klage og bære seg litt over. Dessverre har det blitt realiteten med SE. Jeg bryr meg ikke om prisen på huset, hvor mange feriedager hun har, hvor hun reiser, hvem hun reiser sammen med, hvor mye hun får sponset. Det jeg bryr meg om er hvordan jeg føler meg etter jeg har sett noe hun har lagt ut. Og det gir meg rett og slett ingenting positivt lenger. Jeg ler ikke, drar ikke på smilebåndet, jeg nikker ikke gjenkjennende, jeg får ikke en varm og god følelse inni meg av at andre også kan gå på trynet av og til. Jeg blir tappet av energi av å hver dag høre hvor hektisk dagen hennes er, hvor mye jobb hun har, at hun ikke rekker noe, at hun er lei/sint/oppgitt/forbannet på følgere som sier og mener ditt og datt. Som noen skrev lenger oppe, jeg skulle GJERNE ha fulgt henne om hun feks gjorde kanselleringen med SAS om til noe positivt, som en spontant romantisk road-trip gjennom Europa til Spania Det hadde jeg gladelig fulgt med på. Til andre som ikke liker det hun legger ut, så er ditt sterkeste virkemiddel å avstå fra å Følge, og avstå fra å Kjøpe. 22 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 7. juli 2022 #4370 Del Skrevet 7. juli 2022 Må være veldig store størrelser i de bikiniene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. juli 2022 #4371 Del Skrevet 7. juli 2022 pøbelsara skrev (5 timer siden): Men SE er en av de som faktisk merker reklame, hun eksponerer ikke barna i det hele tatt og driver ikke med verken thinspo eller merkelige forvridde poseringer. Hun er jo en av veldig få i bransjen som har integritet. SE er en av de beste synes jeg og hun er flink til å merke reklamene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 7. juli 2022 #4372 Del Skrevet 7. juli 2022 Hurra for Sara som virkelig kan dette med å merke reklame. Og ikke minst lar barn være barn - fint å se at de ikke blir eksponert😊 Selv om det ikke ble Spaniatur ser det ut til at de koser seg på Sørlandet💛 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym 77 Skrevet 7. juli 2022 #4373 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Hun er flink å merke reklame men kan faktisk bli bedre synes jeg. Ofte hun går i klær en periode for så å merke reklame eller annonse. Dette skal gjøres med en gang. Ikke lenge etterpå. Jeg regner bare med at alt hun går med er reklame. Dette er punkter jeg synes hun kan bli flinkere på. Angående hennes eget merke er jeg klar over at det er enklere regler men hvordan vite om det er hennes merke? Kan godt skrive reklame der også. Skal ikke klær/ting som hun har reklamert for merkes reklame i etterkant når hun bruker det? Kan selvsagt være jeg tolker reglene helt feil. Endret 7. juli 2022 av Anonym 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juli 2022 #4374 Del Skrevet 7. juli 2022 Tror dere virkelig at de sitter å høre på lydbok i bilen? 🙈 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimaximus Skrevet 7. juli 2022 #4375 Del Skrevet 7. juli 2022 Spearmint skrev (5 timer siden): Som noen skrev lenger oppe, jeg skulle GJERNE ha fulgt henne om hun feks gjorde kanselleringen med SAS om til noe positivt, som en spontant romantisk road-trip gjennom Europa til Spania Det hadde jeg gladelig fulgt med på. Det er jo veldig naturlig at hun er litt misfornøyd med kanselleringen, ville vært rart dersom hun umiddelbart gjorde det til noe positivt. Når det er sagt så synes jeg hun har snudd seg rundt, og tar en tur i Norge i stedet. Det er bare positiv stemning på det som er lagt ut fra turen nå. Så jeg synes den kritikken er litt urettferdig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 7. juli 2022 #4376 Del Skrevet 7. juli 2022 supermamz skrev (1 time siden): Tror dere virkelig at de sitter å høre på lydbok i bilen? 🙈 Det gjør visst Therese også 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. juli 2022 #4377 Del Skrevet 7. juli 2022 supermamz skrev (1 time siden): Tror dere virkelig at de sitter å høre på lydbok i bilen? 🙈 Snappen etter reklamesamarbeidet (typ 15 min senere i bilen..) spilte hun musikk. Så,nei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 7. juli 2022 #4378 Del Skrevet 7. juli 2022 supermamz skrev (1 time siden): Tror dere virkelig at de sitter å høre på lydbok i bilen? 🙈 🤣🤣 Hadde tilfeldigvis rabattkode! Men ungene pleier alltid å høre på altså!! 🤣 Angående eksponering av barn - har hun sluttet med det? Har ikke fulgt henne på en stund. Men hun postet jo ganske heavy om barna før. Var en av grunnene til at jeg skrudde av 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 7. juli 2022 #4379 Del Skrevet 7. juli 2022 Hva er vitsen å kalle han "Mr secret"?! Det står offentlig oppført på hennes Facebook profil hvem hun er i forhold med. Vet Sarah dette?🤯 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 7. juli 2022 #4380 Del Skrevet 7. juli 2022 Poppeloppane skrev (7 minutter siden): Hva er vitsen å kalle han "Mr secret"?! Det står offentlig oppført på hennes Facebook profil hvem hun er i forhold med. Vet Sarah dette?🤯 Hun må vel vite det hvis det står på profilen hennes🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå