Bibbi_ Skrevet 22. april #43321 Skrevet 22. april LivEinar skrev (2 timer siden): Støttes! Og enig i at det sikkert er godt for SET at hun har «an angel» som bestandig kommer på banen når noen kritiserer henne. Engelen har sjelden diskusjonsinnlegg, men er der alltid som trofast forsvarer. 😉 Sara Emilie's reddende engel 😂😂 3
Luby Lu Skrevet 22. april #43322 Skrevet 22. april Angel75 skrev (2 timer siden): Kjenner henne ikke nei. Men flere går jo på limpinnen, HVER GANG. Ser dere det ikke selv? Om du ikke føler deg truffet til å hate henne så er det jo det flott. Man trenger ikke å kjenne seg igjen i alt det noen skriver. Noen går i forsvar uansett. Støttes! 1
LivEinar Skrevet 23. april #43323 Skrevet 23. april Den svært store aktiviteten på CL sin kjøp/salg-side på FB er interessant. Selges det klær for å kjøpe nye CL-klær? Ofte skrives det at klærne er «blitt for store». Er riktig str da funnet? Går dette ut over CL-salget fra nett og butikk? Her får jo kjøpere tak i CL-kjoler mye billigere. Eller åpner dette for flere brukere av CL-klær generelt? Kanskje ja eller nei på alle spørsmålene? 😅😂 Bildeeksemplene er nye.
elskersommer Skrevet 23. april #43324 Skrevet 23. april LivEinar skrev (1 minutt siden): Den svært store aktiviteten på CL sin kjøp/salg-side på FB er interessant. Selges det klær for å kjøpe nye CL-klær? Ofte skrives det at klærne er «blitt for store». Er riktig str da funnet? Går dette ut over CL-salget fra nett og butikk? Her får jo kjøpere tak i CL-kjoler mye billigere. Eller åpner dette for flere brukere av CL-klær generelt? Kanskje ja eller nei på alle spørsmålene? 😅😂 Bildeeksemplene er nye. Ja si det🙂 noen av modellene som da er for stor er kanskje utsolgt og da blir det ikke noe mersalg. Mange selger vel også fordi de ikke synes kjolen sitter noe pent på. Å vil tro de kanskje velger ett annet merke neste gang.. Kan også være mange som synes det er for dyrt og kjøper heller brukt etter en liten periode . Slik verden er nå så tror jeg mange er noe mer forsiktig med hva de handler. 2000 kr sitter kanskje ikke så løst i lommeboka nå som for 2 år siden. 2
GulleGull Skrevet 23. april #43325 Skrevet 23. april LivEinar skrev (30 minutter siden): Den svært store aktiviteten på CL sin kjøp/salg-side på FB er interessant. Selges det klær for å kjøpe nye CL-klær? Ofte skrives det at klærne er «blitt for store». Er riktig str da funnet? Går dette ut over CL-salget fra nett og butikk? Her får jo kjøpere tak i CL-kjoler mye billigere. Eller åpner dette for flere brukere av CL-klær generelt? Kanskje ja eller nei på alle spørsmålene? 😅😂 Bildeeksemplene er nye. Tror dessverre at dette med dropp og at det hypes opp gjør at man kan føle ett press på seg til å kjøpe flere plagg der og da, og jeg tror åpenbart dette med str tabell spredt seg som ett usikkerhetsmoment som gjør at fler sikrer seg flere str ved dropp for å få en kjole som passer. Virker som utrolig mange er sløve med å returnere også. Ser det er en unnskyldning flere har brukt, at det har blitt glemt i skapet og at de har drøyd for lenge med retur. 1
LivEinar Skrevet 23. april #43326 Skrevet 23. april GulleGull skrev (7 minutter siden): Tror dessverre at dette med dropp og at det hypes opp gjør at man kan føle ett press på seg til å kjøpe flere plagg der og da, og jeg tror åpenbart dette med str tabell spredt seg som ett usikkerhetsmoment som gjør at fler sikrer seg flere str ved dropp for å få en kjole som passer. Virker som utrolig mange er sløve med å returnere også. Ser det er en unnskyldning flere har brukt, at det har blitt glemt i skapet og at de har drøyd for lenge med retur. Har de ikke bare en ukes returfrist? Er det vanlig, tro? 1
GulleGull Skrevet 23. april #43327 Skrevet 23. april (endret) LivEinar skrev (6 minutter siden): Har de ikke bare en ukes returfrist? Er det vanlig, tro? Ja det kan hende, har ikke sjekket returfrist… men tror 14 dager er lovpålagt angrefrist ved netthandel? .. men flere steder som har 30 dager retur. I og med at Careless baserer seg på å selge ved dropp med korte intervaller så er det kanskje ikke mer en 14 dager returfrist i hvertfall. Endret 23. april av GulleGull 1
LivEinar Skrevet 23. april #43328 Skrevet 23. april GulleGull skrev (28 minutter siden): Ja det kan hende, har ikke sjekket returfrist… men tror 14 dager er lovpålagt angrefrist ved netthandel? .. men flere steder som har 30 dager retur. I og med at Careless baserer seg på å selge ved dropp med korte intervaller så er det kanskje ikke mer en 14 dager returfrist i hvertfall. Jeg sjekka, du har rett, det er 14 dager for nettkjøp, ikke butikk-kjøp. https://careless.no/policies/refund-policy 1
LivEinar Skrevet 23. april #43329 Skrevet 23. april (endret) Men igjen, nettsida kjøp/salg med så stor trafikk er interessant. Det hadde nok vært en tanke med gjennomgang av i hvor stor grad denne FB-sida gagner bedriften. Men dersom de sletter den, kan en slik side vel også opprettes utenom deres «kontroll». Jeg vet ikke om de kjører markeds-/kundeundersøkelser mht CL. Noen som vet om de har hjelp til det? Endret 23. april av LivEinar
elskersommer Skrevet 23. april #43330 Skrevet 23. april Hvor lett blir det å få solgt huset nå? Bilde fra SE sin Snapchat 3 1
Snublefot62 Skrevet 23. april #43331 Skrevet 23. april elskersommer skrev (2 minutter siden): Hvor lett blir det å få solgt huset nå? Bilde fra SE sin Snapchat Tenk om hun bare hadde satt seg inn i salgsoppgaven når før hun gikk på visning…. 8 6
Bibbi_ Skrevet 23. april #43332 Skrevet 23. april Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Tenk om hun bare hadde satt seg inn i salgsoppgaven når før hun gikk på visning…. Var mer opptatt å vise at hun var ung og hadde penger 😂 Selve huset var ikke så viktig. Får svi for dumhetene sine nå da... 6 4
arnoyb Skrevet 23. april #43333 Skrevet 23. april Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Var mer opptatt å vise at hun var ung og hadde penger 😂 Selve huset var ikke så viktig. Får svi for dumhetene sine nå da... Skadefryden blomstrer ser jeg 🙊 er det så mye bedre enn å skryte? 🤔 5 1
elskersommer Skrevet 23. april #43334 Skrevet 23. april Snublefot62 skrev (22 minutter siden): Tenk om hun bare hadde satt seg inn i salgsoppgaven når før hun gikk på visning…. Er viktigere at hun tross alt fikk bygdas dyreste hus🙄 6 4
elskersommer Skrevet 23. april #43335 Skrevet 23. april arnoyb skrev (2 minutter siden): Skadefryden blomstrer ser jeg 🙊 er det så mye bedre enn å skryte? 🤔 Så lenge man ikke setter seg inn i salgsoppgaven så blir det slik.. så klart er det synd om de blir sittende med to hus i lang tid. Men det jeg håper er att kommunen behandler henne på lik linje som deg og meg.. altså man må vente i kø på å få dette fixet 3 5
Snublefot62 Skrevet 23. april #43336 Skrevet 23. april arnoyb skrev (5 minutter siden): Skadefryden blomstrer ser jeg 🙊 er det så mye bedre enn å skryte? 🤔 Nei la hun nå bare innta offerrollen og sanke sympati... 4 8
Angel75 Skrevet 23. april #43337 Skrevet 23. april Snublefot62 skrev (29 minutter siden): Tenk om hun bare hadde satt seg inn i salgsoppgaven når før hun gikk på visning…. Har du hørt hele historien? Vet du selv hva du snakker om her? Hva vet du om hva hun har lest? Eller gjør du som vanlig svarer kun ut i fra screenshot? 2
GulleGull Skrevet 23. april #43338 Skrevet 23. april Angel75 skrev (1 minutt siden): Har du hørt hele historien? Vet du selv hva du snakker om her? Hva vet du om hva hun har lest? Eller gjør du som vanlig svarer kun ut i fra screenshot? Kan ikke du utfylle? 4 2
Nussepus Skrevet 23. april #43339 Skrevet 23. april Angel75 skrev (2 minutter siden): Har du hørt hele historien? Vet du selv hva du snakker om her? Hva vet du om hva hun har lest? Eller gjør du som vanlig svarer kun ut i fra screenshot? Kan ikke tenke meg at hun har giddet å sette seg inn i noe som helst. Da hadde hun jo visst dette. 2 4
Bellabellee Skrevet 23. april #43340 Skrevet 23. april Husker det var en her inne som sa da hun kjøpte det at det huset får hun nok ikke solgt om hun skal selge, eller problemer med å få det solgt for var mye feil der. 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå