Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hellowcow skrev (30 minutter siden):

Skjønner egentlig ikke hvorfor noen vil dele om sexlivet sitt i det hele tatt, har noen interesse av å vite når andre har hatt seg og med hvem, sånn bortsett fra de nærmeste vennene? Og forskjell på å fortelle noen venninner det VS 200.000 stk på snap! Og de i bare Bea var vel 16 -18 år ikke 32 med straks fire barn. Alle vet at hun har hatt sex, trenger ikke skryte av det..

Hun trenger noe interessant å dele. Som for eks historien fra hun var ung og låg med en fyr i senga på rommet sitt hvor de skøyt trusa hennes ut vinduet så den landet på terrassen hvor foreldrene var - uten at de merket noe.

Hvorfor forteller hun sånt?

En grunn tror jeg er å virke morsom og interessant. Vimsete. Folkelig. Og sex selger.

• Liker 7
Skrevet
Hellowcow skrev (33 minutter siden):

Skjønner egentlig ikke hvorfor noen vil dele om sexlivet sitt i det hele tatt, har noen interesse av å vite når andre har hatt seg og med hvem, sånn bortsett fra de nærmeste vennene? Og forskjell på å fortelle noen venninner det VS 200.000 stk på snap! Og de i bare Bea var vel 16 -18 år ikke 32 med straks fire barn. Alle vet at hun har hatt sex, trenger ikke skryte av det..

Det var jo da hun var 16-18 år hun mista ungdomstiden sin til sykdom. Gikk glipp av mye som de andre fikk automatisk

• Liker 2
Skrevet
Hva sa de? skrev (2 minutter siden):

Bare Bea, ja. Hvem var hun?

Norsk film

Skrevet
arnoyb skrev (9 timer siden):

Men bedriften her er jo salg av privatliv.  Jeg personlig synes d er unødvendig å utlevere sexlivet, men jeg synes alt hun utleverer er unødvendig. Så skjønner ikke helt denne at det ikke har noe på en bedrifts kanal å gjøre...

Det er ditt syn på saken. Selv synes jeg helt motsatt. Bedriften er vel Careless? Hva har det med hennes privatliv/sexliv å gjøre? Får man solgt flere kjoler ved å fortelle at man har hatt sex med en man bor sammen med? En meget uheldig lapskaus, mener jeg. Hun gjør det jo for å unngå å framstå som det hun faktisk er, en vandrende reklameplakat for Careless og Reme as. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Gud bedre, som hun ser ut. Jaja…..

• Liker 5
Skrevet

Vegard rydder i kjelleren. Sara filmer og forteller om prosessen til følgerne…  Vegard går i veien for filmingen, Sara kommenterer at han går i veien…. 

Sara: Åh!! 

Vegard: Jeg jobber 

Sara: Dette er også jobb 

Vegard: Nei. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet
Hellowcow skrev (1 time siden):

Millenial her, men husker ikke bare Bea. Eller det demrer noe så her må en google. 
med det sagt, helt greit å snakke om sex med nære venninner over en kaffe eller hva som helst, men når sarae bare MÅ dele at det er pga sex med V at hun har så sterke kynnere at hun vurderer å ringe føden og laste ned rieteller til hvermansen på snap, vel vel, da er det bare ekkelt. Tenk om noen gjorde det på jobben, kom om morgenen og bare «åh gud jeg har kramper i tissen i dag fordi vi lå i natt». Herregud sier nå jeg. Totalt uinteressant å melde. Det er forøvrig også det at hun igjen «går i fødsel» hele tiden fra typ uke 26-40

• Liker 6
Skrevet
Outandabout skrev (28 minutter siden):

Vegard rydder i kjelleren. Sara filmer og forteller om prosessen til følgerne…  Vegard går i veien for filmingen, Sara kommenterer at han går i veien…. 

Sara: Åh!! 

Vegard: Jeg jobber 

Sara: Dette er også jobb 

Vegard: Nei. 

Det der må jo potensielt være en konflikttrigger i ett ekteskap/samliv i lengden. Virker ikke som V er så «glad» i den oppmerksomheten eller ønsker å være med på snapping? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Gjest Hva sa de?
Skrevet
GulleGull skrev (9 minutter siden):

Det der må jo potensielt være en konflikttrigger i ett ekteskap/samliv i lengden. Virker ikke som V er så «glad» i den oppmerksomheten eller ønsker å være med på snapping? 

Sant. Det der kan fort gå til «hevlete». 

Skrevet
Klump skrev (58 minutter siden):

Gud bedre, som hun ser ut. Jaja…..

Helt krise faktisk.

• Liker 3
Skrevet (endret)

I Polen koster de «unike»  sandalene som SET har brukt 2 år til å finne fram til, 69 zlot = 194 kr.

(Det øverste bildet er hentet fra ett annet nettforum, fra en polsk nettside. De tre andre er hentet fra SET sin snap.)

IMG_0799.jpeg

IMG_0805.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
LivEinar skrev (7 minutter siden):

I Polen koster de «unike»  sandalene som SET har brukt 2 år til å finne fram til, 69 zlot = 194 kr.

(Bilde hentet fra ett annet nettforum, og fra en polsk nettside.)

IMG_0799.jpeg

IMG_0805.jpeg

Det er direkte flaut! All denne kopieringen. Burte skamme seg

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Anne Grøntgress skrev (7 minutter siden):

Det er direkte flaut! All denne kopieringen. Burte skamme seg

Hun plukker ut noe andre har designet, bestiller fra fabrikken som produserer, og selger det under navnet «Sara flopps».. 

Endret av LivEinar
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
LivEinar skrev (17 minutter siden):

(Det øverste bildet er hentet fra ett annet nettforum, fra en polsk nettside. De tre andre er hentet fra SET sin snap.)

IMG_0799.jpeg

IMG_0805.jpeg

Jepp -det er i hvertfall ikke noe unikt Careless design. Men «Careless» betyr vel ikke å bry seg så mye, så sånn sett passer det vel inn i konseptet🙈

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
LivEinar skrev (38 minutter siden):

Hun plukker ut noe andre har designet, bestiller fra fabrikken som produserer, og selger det under navnet «Sara flopps».. 

Det der må du ikke si høyt.. husk at hun designer alt ned til den minste detalj 🙄 

• Liker 5
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (31 minutter siden):

Det der må du ikke si høyt.. husk at hun designer alt ned til den minste detalj 🙄 

Er vel vanskelig å finne ut hvem som har patent eller om det finnes patent på designet -noen burde i såfall melde i fra? De er kliss like. 

Skrevet
GulleGull skrev (31 minutter siden):

Er vel vanskelig å finne ut hvem som har patent eller om det finnes patent på designet -noen burde i såfall melde i fra? De er kliss like. 

CL har sikkert det formelle på det tørre. Det er måten SET reklamerer for dette på, som jeg syns er dårlig.
Det framstilles som om det er et CL-produkt, særlig fordi hun kaller det «Sara-flops».
Mange tror da det er hennes eget design. 

• Nyttig 1
Skrevet
LivEinar skrev (41 minutter siden):

CL har sikkert det formelle på det tørre. Det er måten SET reklamerer for dette på, som jeg syns er dårlig.
Det framstilles som om det er et CL-produkt, særlig fordi hun kaller det «Sara-flops».
Mange tror da det er hennes eget design. 

Dette har «VI» skapt sammen 🫣😝

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Måne, admin. 

Skrevet
Anne Grøntgress skrev (15 timer siden):

Grøsser av den eggesalaten hennes med et dusin egg, lettmajones og aromat. 🤢 så sunn.. og så himla ultraprosesert 

Hva er det som er så galt med den eggesalaten? Vil si det er relativt vanlig at folk spiser kokt egg med majones på, sikkert noe med krydder også.. Og det er jo egt det den salaten består av.. Du burde prøve det ut, med litt forskjellig annet digg oppi også!

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...