Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (På 13.4.2025 den 20.59):

Markedet må vel snart være mettet med sånne dropp? Hender jeg har ett favorittmerke men å skulle passe på å sitte ved PC’n til ett gitt tidspunkt for hvert plagg jeg ville hatt, hadde gjort noe med kjøpsopplevelsen og motivasjonen til å kjøpe så mye mer .

Ekspander  

Enig der!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste droppet er jo klin like kjoler og skjørt man har sett på Vero moda og Only i mange år. Den korte ensfargede kjolen kjøpte jeg for mange år siden som strandkjole i en av disse butikkene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppet i går gikk ikke så bra som SET hadde ønsket seg og trodd, de nådde ikke målet hennes på 1000 bestillinger i løpet av kvelden. 
Nå på morgenen har hun lagt ut en snap der de nådde målet på 1000, dvs 1,02 K salg og ca 1,3 mill. Det har tydeligvis gått treigere enn vanlig. 

IMG_0687.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (På 14.4.2025 den 6.50):

Droppet i går gikk ikke så bra som SET hadde ønsket seg og trodd, de nådde ikke målet hennes på 1000 bestillinger i løpet av kvelden. 

IMG_0687.jpeg

Ekspander  

Begynner å får en følelse av at det er droppene alene som drar opp omsetningen i Careless.

Ser vi på økningen i prosentandelen når hun viser frem dette fra dropp så har de en ganske kraftig økning i salg - kontra en normal dag. Og dersom snittet på hvert dropp er ca 1 mill + i omsetning så utgjør jo droppene en ganske stor del av omsetningen deres igjennom året.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (På 14.4.2025 den 6.54):

Begynner å får en følelse av at det er droppene alene som drar opp omsetningen i Careless.

Ser vi på økningen i prosentandelen når hun viser frem dette fra dropp så har de en ganske kraftig økning i salg - kontra en normal dag. Og dersom snittet på hvert dropp er ca 1 mill + i omsetning så utgjør jo droppene en ganske stor del av omsetningen deres igjennom året.

Ekspander  

Ja - det er jo ganske sårbart. Man bør jo jobbe med noe mer bærekraftig som å ha bedre omsetning jevnt over? Dette med dropp må jo «slite» på kundene? Folk blir lei? Eller tar jeg feil? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på morgenen har hun lagt ut en snap der de nådde målet på 1000, dvs 1,02 K salg og ca 1,3 mill. Det har tydeligvis gått treigere enn vanlig. 

IMG_0687.jpeg

Ekspander  

Går treigt fordi folk er lei av blomster ræl og kjøper store størrelser andre plasser

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (På 14.4.2025 den 7.00):

Ja - det er jo ganske sårbart. Man bør jo jobbe med noe mer bærekraftig som å ha bedre omsetning jevnt over? Dette med dropp må jo «slite» på kundene? Folk blir lei? Eller tar jeg feil? 

Ekspander  

Feil og feil. Jeg er enig med deg ut fra egen ståsted. Jeg orker nesten ikke å følge med på salg butikker har fordi det er salg hver jækla måned. Fredagssalg, lagersøndag, mandagstilbud, påsketilbud, julesalg, romjulssalg, sommersalg, sesongtømming +++. Det er alltid salg et sted, og jeg hverken gidder eller har tid til å følge med på alle. Personlig sparer jeg mer penger i det lange løpet på å kjøpe det jeg trenger, når jeg trenger det, og kvalitet. Jeg sparer og tid.

Men jeg vet at folk er forskjellige der og noen lever for salg. De om det.

Når det gjelder bærekraft så er det jo åpenbart ikke bærekraftig. Det er fast fashion på sitt verste..

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule rampe Space skrev (På 14.4.2025 den 7.01):

Går treigt fordi folk er lei av blomster ræl og kjøper store størrelser andre plasser

Ekspander  

Det er flere og flere tråder her på KG om tips til klær i store størrelser - og nesten uten unntak blir ikke Careless nevnt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0687.jpeg

Ekspander  

Folk må begynne å få nok av like kjoler...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt, avsporing og krenkelser.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0687.jpeg

Ekspander  

Ikke så rart at hun når målene. Hun deler jo alltid det der: Klarer VI å nå målet …… Det er åpenbart at noen av hennes følgere er over middels trofaste. 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (På 15.4.2025 den 7.31):

Ikke så rart at hun når målene. Hun deler jo alltid det der: Klarer VI å nå målet …… Det er åpenbart at noen av hennes følgere er over middels trofaste. 🫣

Ekspander  

Er ganske sikker på at det setter i gang noen mekaniser hos enkelte ja, at de kjøper selvom de kanskje ikke hadde tenkt det for å nå ett «felles» mål, dette vet selvfølgelig SET og Careless. Er jo derfor man legger ut tallene. Mange av de ELSKER jo SET så man gjør kanskje mye for at tallene skal bli «bra» .

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (På 15.4.2025 den 7.31):

Ekspander  

I dag har forøvrig også uføretrygden kommet, så kan hende noen har ventet til å kjøpe noe til i dag tidlig. Hun har jo mange følgere og kunder med kroniske sykdommer bla ME og der er langt på vei de fleste uføretrygdet. Er en mulig forklaring det også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (På 15.4.2025 den 8.30):

Her er jo de riktige tallene oppsummert på drop dagen, så da blei noen her skuffa 🤷🏼‍♀️🙊

Screenshot_20250414_102240_Snapchat.jpg

Ekspander  

Ikke så veldig skuffet her må jeg innrømme.

Men åpenbart at disse droppene er viktig for omsetningen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo de riktige tallene oppsummert på drop dagen, så da blei noen her skuffa 🤷🏼‍♀️🙊

Ekspander  

Lol -tror ingen tar dette som ett personlig nederlag altså😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Snublefot62 skrev (På 15.4.2025 den 8.40):

Ikke så veldig skuffet her må jeg innrømme.

Men åpenbart at disse droppene er viktig for omsetningen.

Ekspander  

Spm er hvor mye som blir returnert? Har inntrykk av at folk kjøper flere str pga usikkerhet om målene er like fra gang til gang. Ikke alle som gidder måle etter str.tabell -men kjøper heller 2-3 stk for å prøve. Er vel fort slik at man bestiller fler str eller farger ved ett dropp for å sikre seg at man får tak i en str som kan passe mens det ikke er utsolgt ?

Endret av GulleGull
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Jeg skreiv dette og disse tallene allerede i går kl. 8.50, se ovenfor. 
Samtidig har jeg en anelse om at det kun er en liten hard kjerne av trofaste fans som føler at «vi greide det» - dvs salgsmålet. Jeg tror det mest er SET sin uttrykksmåte for å engasjere følgere til å føle på et «VI». Hun forsøker å samle flokken sin - på samme måte som f.eks. Isabel Raad gjør det. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (På 15.4.2025 den 8.01):

I dag har forøvrig også uføretrygden kommet, så kan hende noen har ventet til å kjøpe noe til i dag tidlig. Hun har jo mange følgere og kunder med kroniske sykdommer bla ME og der er langt på vei de fleste uføretrygdet. Er en mulig forklaring det også.

Ekspander  

Skal ikke forundre meg om hun snart kjører slipp 20 hver måned fremover. Når trygd kommer.

Dette var ikke noe negativt om de som er uføre men hun har nok mange kunder som er uføre 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...