Gjest Hva sa de? Skrevet 12. april #43021 Del Skrevet 12. april Luby Lu skrev (7 timer siden): Kan du ikke søke det opp ? Navere ? De betalet sikkert nok Rundt 35%? Nok i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. april #43022 Del Skrevet 13. april (endret) Jeg håper ikke denne personen gambler på at denne festkjolen.kommer i god til før konfirmasjonen🙈 det samme gjelder skjorta.. Bilde fra SE sin Snapchat Endret 13. april av elskersommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. april #43023 Del Skrevet 13. april elskersommer skrev (12 minutter siden): Jeg håper ikke denne personen gambler på at denne festkjolen.kommer i god til før konfirmasjonen🙈 det samme gjelder skjorta.. Bilde fra SE sin Snapchat Rimelig tøft (dumt?) gjort å være så skråsikker når en ellers er så dårlig på planlegging og har historikk med flere forsinkede leveringer... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 13. april #43024 Del Skrevet 13. april Snublefot62 skrev (16 minutter siden): Rimelig tøft (dumt?) gjort å være så skråsikker når en ellers er så dårlig på planlegging og har historikk med flere forsinkede leveringer... Klart hun må være optimist for å få solgt, men jeg som kunde hadde nok ikke tatt høyde for at det hun sier er en garanti. Litt Kjedelig å kjøpe noe man ikke får brukt for på ett år igjen og da er det sikker noe nytt å kunne kjøpe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. april #43025 Del Skrevet 13. april elskersommer skrev (1 time siden): Jeg håper ikke denne personen gambler på at denne festkjolen.kommer i god til før konfirmasjonen🙈 det samme gjelder skjorta.. Bilde fra SE sin Snapchat Hvorfor er det så dårlig planlegging? Mange konfirmasjoner begynner tidlig i mai, og 17. mai er jo tett nok på 24. april. Må man vente på postgang, kanskje bytte, og ny postgang. Det er en sjans. Men jeg håper jeg ser færrest mulig fæle tapetskjorter på flotte og tradisjonelle bunder uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 13. april #43026 Del Skrevet 13. april Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Hvorfor er det så dårlig planlegging? Mange konfirmasjoner begynner tidlig i mai, og 17. mai er jo tett nok på 24. april. Må man vente på postgang, kanskje bytte, og ny postgang. Det er en sjans. Men jeg håper jeg ser færrest mulig fæle tapetskjorter på flotte og tradisjonelle bunder uansett. Tapetskjorte, trad bunad og crocs/møkkete cowboystøvler. Blir så fint atte 🇳🇴 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. april #43027 Del Skrevet 13. april Snublefot62 skrev (57 minutter siden): Rimelig tøft (dumt?) gjort å være så skråsikker når en ellers er så dårlig på planlegging og har historikk med flere forsinkede leveringer... Er jo ganske ofte att hun har sagt beklager med vi må utsette slipp🙄 så att noen tørr og gamble på att kjole kommer om 3 uker skjønner ikke jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. april #43028 Del Skrevet 13. april Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det så dårlig planlegging? Mange konfirmasjoner begynner tidlig i mai, og 17. mai er jo tett nok på 24. april. Må man vente på postgang, kanskje bytte, og ny postgang. Det er en sjans. Men jeg håper jeg ser færrest mulig fæle tapetskjorter på flotte og tradisjonelle bunder uansett. Hun sier hun har konfirmasjon om 3 uker. Dvs 4 mai og SE sier de har slipp 24 april. Da har hun 5 virkedager på seg til å få den i posten. 1 mai er det ingen postgang og ikke i helgene. Aldri i verden om jeg hadde stolt på at den kommer i tide. Å kanskje den ikke passer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. april #43029 Del Skrevet 13. april elskersommer skrev (2 minutter siden): Hun sier hun har konfirmasjon om 3 uker. Dvs 4 mai og SE sier de har slipp 24 april. Da har hun 5 virkedager på seg til å få den i posten. 1 mai er det ingen postgang og ikke i helgene. Aldri i verden om jeg hadde stolt på at den kommer i tide. Å kanskje den ikke passer. Løsningen blir jo som nesten alle andre hos Careless gjør - å handle flere størrelser samtidig. Så blir det bingo om man får returnert eller ikke og så ender de opp på bruktmarkedet mens Careless ler hele veien til banken.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 12:28 #43030 Del Skrevet søndag kl 12:28 Snublefot62 skrev (15 minutter siden): Løsningen blir jo som nesten alle andre hos Careless gjør - å handle flere størrelser samtidig. Så blir det bingo om man får returnert eller ikke og så ender de opp på bruktmarkedet mens Careless ler hele veien til banken.. Jeg skjønner ikke att disse damene ikke ser dette. Det er jo normalt at man sender det som ikke passer i retur? Selger de plagg fra andre butikker på Tise.finn eller er det kun SE de skal skåne for returer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet søndag kl 14:50 #43031 Del Skrevet søndag kl 14:50 elskersommer skrev (2 timer siden): Er jo ganske ofte att hun har sagt beklager med vi må utsette slipp🙄 så att noen tørr og gamble på att kjole kommer om 3 uker skjønner ikke jeg Sjansen for at TRYKKET på «bunaden» er på skeiva er jo også en faktor 😅 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet søndag kl 19:46 #43032 Del Skrevet søndag kl 19:46 Visste ikke at hun hadde sengetøy også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet søndag kl 20:06 #43033 Del Skrevet søndag kl 20:06 Anelyy skrev (18 minutter siden): Visste ikke at hun hadde sengetøy også? Vet hun reklamerte for Bosant men visste ikke at det var en egen kolleksjon der i «hennes navn». Vet ikke hva som kreves for å få en egen kolleksjon der? Bosant er jo veldig på influensere ser jeg. Mange som reklamerer for de . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 20:47 #43034 Del Skrevet søndag kl 20:47 Hvordan gikk droppet i kveld tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet søndag kl 20:51 #43035 Del Skrevet søndag kl 20:51 elskersommer skrev (2 minutter siden): Hvordan gikk droppet i kveld tro? Ser ikke ut til at skjørt med schmokk og basis svart overprisa schole var spesielt flyvedyktige. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet søndag kl 20:53 #43036 Del Skrevet søndag kl 20:53 elskersommer skrev (5 minutter siden): Hvordan gikk droppet i kveld tro? Hva skulle legges ut i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 20:54 #43037 Del Skrevet søndag kl 20:54 Isola2 skrev (3 minutter siden): Ser ikke ut til at skjørt med schmokk og basis svart overprisa schole var spesielt flyvedyktige. Er ikke noe som er utsolgt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 20:56 #43038 Del Skrevet søndag kl 20:56 (endret) GulleGull skrev (5 minutter siden): Hva skulle legges ut i dag? skjørt og denne ensfargede kjolen hun har brukt siste tiden Endret søndag kl 20:59 av elskersommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 20:57 #43039 Del Skrevet søndag kl 20:57 (endret) elskersommer skrev (Akkurat nå): Endret søndag kl 20:58 av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet søndag kl 20:59 #43040 Del Skrevet søndag kl 20:59 elskersommer skrev (2 minutter siden): Er ikke noe som er utsolgt Markedet må vel snart være mettet med sånne dropp? Hender jeg har ett favorittmerke men å skulle passe på å sitte ved PC’n til ett gitt tidspunkt for hvert plagg jeg ville hatt, hadde gjort noe med kjøpsopplevelsen og motivasjonen til å kjøpe så mye mer . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå