Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Hva sa de?
Luby Lu skrev (7 timer siden):

Kan du ikke søke det opp ? Navere ? De betalet sikkert nok

Rundt 35%? Nok i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ikke denne personen gambler på at denne festkjolen.kommer i god til før konfirmasjonen🙈 det samme gjelder skjorta.. 

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-04-13-12-21-25-476_com.snapchat.android.jpg

Screenshot_2025-04-13-12-18-41-356_com.snapchat.android.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Jeg håper ikke denne personen gambler på at denne festkjolen.kommer i god til før konfirmasjonen🙈 det samme gjelder skjorta.. 

Rimelig tøft (dumt?) gjort å være så skråsikker når en ellers er så dårlig på planlegging og har historikk med flere forsinkede leveringer...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (16 minutter siden):

Rimelig tøft (dumt?) gjort å være så skråsikker når en ellers er så dårlig på planlegging og har historikk med flere forsinkede leveringer...

Klart hun må være optimist for å få solgt, men jeg som kunde hadde nok ikke tatt høyde for at det hun sier er en garanti. Litt Kjedelig å kjøpe noe man ikke får brukt for på ett år igjen og da er det sikker noe nytt å kunne kjøpe. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hvorfor er det så dårlig planlegging? Mange konfirmasjoner begynner tidlig i mai, og 17. mai er jo tett nok på 24. april. Må man vente på postgang, kanskje bytte, og ny postgang. Det er en sjans. Men jeg håper jeg ser færrest mulig fæle tapetskjorter på flotte og tradisjonelle bunder uansett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det så dårlig planlegging? Mange konfirmasjoner begynner tidlig i mai, og 17. mai er jo tett nok på 24. april. Må man vente på postgang, kanskje bytte, og ny postgang. Det er en sjans. Men jeg håper jeg ser færrest mulig fæle tapetskjorter på flotte og tradisjonelle bunder uansett. 

Tapetskjorte, trad bunad og crocs/møkkete cowboystøvler. Blir så fint atte 🇳🇴 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (57 minutter siden):

Er jo ganske ofte att hun har sagt beklager med vi må utsette slipp🙄 så att noen tørr og gamble på att kjole kommer om 3 uker skjønner ikke jeg 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Hun sier hun har konfirmasjon om 3 uker. Dvs 4 mai og SE sier de har slipp 24 april. 

Da har hun 5 virkedager på seg til å få den i posten. 1 mai er det ingen postgang og ikke i helgene. Aldri i verden om jeg hadde stolt på at den kommer i tide. Å kanskje den ikke passer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hun sier hun har konfirmasjon om 3 uker. Dvs 4 mai og SE sier de har slipp 24 april. 

Da har hun 5 virkedager på seg til å få den i posten. 1 mai er det ingen postgang og ikke i helgene. Aldri i verden om jeg hadde stolt på at den kommer i tide. Å kanskje den ikke passer. 

Løsningen blir jo som nesten alle andre hos Careless gjør - å handle flere størrelser samtidig. Så blir det bingo om man får returnert eller ikke og så ender de opp på bruktmarkedet mens Careless ler hele veien til banken..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (15 minutter siden):

Løsningen blir jo som nesten alle andre hos Careless gjør - å handle flere størrelser samtidig. Så blir det bingo om man får returnert eller ikke og så ender de opp på bruktmarkedet mens Careless ler hele veien til banken..

Jeg skjønner ikke att disse damene ikke ser dette.  Det er jo normalt at man sender det som ikke passer i retur?  Selger de plagg fra andre butikker på Tise.finn eller er det kun SE de skal skåne for returer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Er jo ganske ofte att hun har sagt beklager med vi må utsette slipp🙄 så att noen tørr og gamble på att kjole kommer om 3 uker skjønner ikke jeg 

Sjansen for at TRYKKET på «bunaden» er på skeiva er jo også en faktor 😅

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (18 minutter siden):

Visste ikke at hun hadde sengetøy også?

Screenshot_20250413_214503_Facebook.jpg

Vet hun reklamerte for Bosant men visste ikke at det var en egen kolleksjon der i «hennes navn». Vet ikke hva som kreves for å få en egen kolleksjon der? Bosant er jo veldig på influensere ser jeg. Mange som reklamerer for de . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk droppet i kveld tro?

Ser ikke ut til at skjørt med schmokk og basis svart overprisa schole var spesielt flyvedyktige.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isola2 skrev (3 minutter siden):

Ser ikke ut til at skjørt med schmokk og basis svart overprisa schole var spesielt flyvedyktige.

Er ikke noe som er utsolgt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (5 minutter siden):

Hva skulle legges ut  i dag? 

skjørt og denne ensfargede kjolen hun har brukt siste tiden

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe som er utsolgt

Markedet må vel snart være mettet med sånne dropp? Hender jeg har ett favorittmerke men å skulle passe på å sitte ved PC’n til ett gitt tidspunkt for hvert plagg jeg ville hatt, hadde gjort noe med kjøpsopplevelsen og motivasjonen til å kjøpe så mye mer .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...