arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42721 Skrevet 3. april 2025 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Så selskapet skal betale for middagen i bryllupet? Hvordan kan dette IKKE være skryt?? Det er svært få personer som kan legge frem flere hundre tusen i kun middagen alene, og enda færre som kan få dette betalt av ene bedriften de eier. Det er jo helt åpenbart skryt. I tillegg hadde hun ikke trengt å nevne pris/kostnad i det hele tatt. Argumentet hennes, uansett hvor dårlig det var, hadde stått seg likt om hun hadde skrevet "legge igjen mye penger her".. Men hun måtte skrive hvor mye. Oj, dette er virkelig fri tolking! Jeg klarer ikke se det som skryt, men heller at dette er din tolkning av noe du ikke liker 3 2
Snublefot62 Skrevet 3. april 2025 #42722 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (Akkurat nå): Oj, dette er virkelig fri tolking! Jeg klarer ikke se det som skryt, men heller at dette er din tolkning av noe du ikke liker Fri tolkning faktisk 2
Dupers Skrevet 3. april 2025 #42723 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (10 minutter siden): Sa hun en spesifikk sum? Var det ikke bare "noen hundre tusen"? Som er ganske svevende. Om man skal feire på et hotell, til og med som privatpersoner så kommer du kjapt opp til 100 000,- om du ikke splæsjer ut, så at noen som kanskje skal gjøre litt mer ut av det skal bruke mer enn det blir skryt her inne. Tipper de kommer til å selge rettighetene til se og hør eller noe. Men ganske usikker på om hun er kjent nok til at det er så mye verdi i det. 2
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42724 Skrevet 3. april 2025 Dupers skrev (1 minutt siden): Tipper de kommer til å selge rettighetene til se og hør eller noe. Men ganske usikker på om hun er kjent nok til at det er så mye verdi i det. Men samtidig så er det innhold på egen kanal. Gifte seg skal de jo uansett. Så hvor mye trenger de tjene på rettigheter egentlig. 1 2
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42725 Skrevet 3. april 2025 TW for de som ikke liker snakk om økonomi, ikke se på snap i dag 😂 1
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42726 Skrevet 3. april 2025 Snublefot62 skrev (43 minutter siden): Hun fikk i det minste frem summen de tenker å legge igjen der selskapet skal være. Godt å få skryte litt. Er gift jeg også, har aldri gått å pratet om hva bryllupet kostet. Det er bare rart og kvalmt. 4
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42727 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (42 minutter siden): Summen selskapet tenker å investere. Er jo investering for innhold på firmakanal osv. Tok du det som skryt? Selskapet tenker å invistere?? Det er vel SE og V som skal gifte seg? Det er vel en privat bryllupsfest? 2
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42728 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (37 minutter siden): Sa hun en spesifikk sum? Var det ikke bare "noen hundre tusen"? Som er ganske svevende. Om man skal feire på et hotell, til og med som privatpersoner så kommer du kjapt opp til 100 000,- om du ikke splæsjer ut, så at noen som kanskje skal gjøre litt mer ut av det skal bruke mer enn det blir skryt her inne. Sara Emilie og V er vel privatpersoner?? 2
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42729 Skrevet 3. april 2025 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Sara Emilie og V er vel privatpersoner?? Men du tror ikke de kommer til å legge det ut i sine some? Det er jo innhold, trekker følgere osv. Å tro noe annet er kanskje litt naivt? Ser du på turen til hotellet disse dagene som en privat tur? 3 1
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42730 Skrevet 3. april 2025 Bibbi_ skrev (21 minutter siden): Godt å få skryte litt. Er gift jeg også, har aldri gått å pratet om hva bryllupet kostet. Det er bare rart og kvalmt. Lever du også av å selge din hverdag? Eller sammenligner vi epler og pizza igjen? 3
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42731 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (5 minutter siden): Lever du også av å selge din hverdag? Eller sammenligner vi epler og pizza igjen? Hva i alle dager har det å si?? Så hvis man jobber som f.eks regnskapsfører så kan man ikke skryte, men selger man scholer og privatlivet sitt så er det ok å skryte? 😂😂 3
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42732 Skrevet 3. april 2025 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager har det å si?? Så hvis man jobber som f.eks regnskapsfører så kan man ikke skryte, men selger man scholer og privatlivet sitt så er det ok å skryte? 😂😂 Skryte? Hun deler hva de har tenkt bruke på noe som også kommer til å bli eksponert. Ser du virkelig ikke sammenhengen? 2
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42733 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (22 minutter siden): Men du tror ikke de kommer til å legge det ut i sine some? Det er jo innhold, trekker følgere osv. Å tro noe annet er kanskje litt naivt? Ser du på turen til hotellet disse dagene som en privat tur? Selvfølgelig kommer hun til å legge det ut i sine SoMe. Hva han gjør aner jeg ikke. Har han offentlig profil på snap også? Det visste jeg faktisk ikke. Om denne turen er en privattur? Både ja og nei. 1
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42734 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (Akkurat nå): Skryte? Hun deler hva de har tenkt bruke på noe som også kommer til å bli eksponert. Ser du virkelig ikke sammenhengen? SE skryter av alt hun kan skryte av. Til og med møkk og rot i grisehuset virker det som hun prøve å skryte av. Og selv om hun kommer til å dele en privat dag i livet sitt, så kan hun holde helt kjeft om summen. Andre offentlige snappere klarer det jo... 2
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42735 Skrevet 3. april 2025 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig kommer hun til å legge det ut i sine SoMe. Hva han gjør aner jeg ikke. Har han offentlig profil på snap også? Det visste jeg faktisk ikke. Om denne turen er en privattur? Både ja og nei. Satser på at du bare gjør deg til og faktisk skjønner svarene selv å gidder ikke ta det lengre 🙃 3
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42736 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (Akkurat nå): Satser på at du bare gjør deg til og faktisk skjønner svarene selv å gidder ikke ta det lengre 🙃 Å ja, så når du ikke har mer å skrive, og forstår at det er dumt det som har kommet så langt, så gidder du ikke mer 😂😂😂
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42737 Skrevet 3. april 2025 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Å ja, så når du ikke har mer å skrive, og forstår at det er dumt det som har kommet så langt, så gidder du ikke mer 😂😂😂 Altså jeg fatter ikke at dette kan skrives seriøst, derfor ser jeg ikke en hensikt i å skrive mer. Kan ikke tro at du mener feks dette: Hva han gjør aner jeg ikke. Har han offentlig profil på snap også? Det er så rart. Sammenligne hva en som lever av å dele sin hverdag deler med hva en regnskapsfører deler. Det er bare rart, så nei da har jeg ikke mer å skrive. Det er bra du ser at jeg synes det er dumt å derfor ikke gidder mer 🙃 3 1
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42738 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (2 minutter siden): Altså jeg fatter ikke at dette kan skrives seriøst, derfor ser jeg ikke en hensikt i å skrive mer. Kan ikke tro at du mener feks dette: Hva han gjør aner jeg ikke. Har han offentlig profil på snap også? Det er så rart. Sammenligne hva en som lever av å dele sin hverdag deler med hva en regnskapsfører deler. Det er bare rart, så nei da har jeg ikke mer å skrive. Det er bra du ser at jeg synes det er dumt å derfor ikke gidder mer 🙃 Ja har V en offentlig profil? Hvorfor er det så vanskelig å svare på? 2
arnoyb Skrevet 3. april 2025 #42739 Skrevet 3. april 2025 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Ja har V en offentlig profil? Hvorfor er det så vanskelig å svare på? Tenker du må søke det opp, det er ingen grunn til at jeg skal ha et svar på det. 2
Bibbi_ Skrevet 3. april 2025 #42740 Skrevet 3. april 2025 arnoyb skrev (Akkurat nå): Tenker du må søke det opp, det er ingen grunn til at jeg skal ha et svar på det. Du skriver at DE kommer til å dele på SINE some'r. Da høres det da vitterlig ut som at du vet han også har en offentlig profil. Hvis ikke burde du formulert deg bedre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå