Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Jeg så snappen før og etter. Hva skal du frem til? 

Gikk det over hodet på deg så er det greit. Hun la ut  at det var deres feil. Hun snakka litt frem og tilbake om dette. Fikk melding fra ei som jobber på hotell og konkluderte med at hun var helt enig med henne og at det var fint å få hennes perspektiv. Når hun hadde fått frokost var hun ikke så hissig og alt var fint. Godt hun kan lære noe av andre og komme med en konklusjon som var mot første inntrykket selv om man ikke kan det her inne 🙊

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
arnoyb skrev (8 minutter siden):

Gikk det over hodet på deg så er det greit. Hun la ut  at det var deres feil. Hun snakka litt frem og tilbake om dette. Fikk melding fra ei som jobber på hotell og konkluderte med at hun var helt enig med henne og at det var fint å få hennes perspektiv. Når hun hadde fått frokost var hun ikke så hissig og alt var fint. Godt hun kan lære noe av andre og komme med en konklusjon som var mot første inntrykket selv om man ikke kan det her inne 🙊

Å så? Hun tenker fremdeles at hun som er gravid og har mange følgere og forventer dermed å bli behandlet som en dronning.... 

Hvis man f.eks skal ha et bryllup et sted, håper jeg virkelig hotell og lignende oppvarter og behandler alle likt. Om man så skal ha 10 gjester eller 200 gjester, om man er gravid eller ikke gravid, om man har null følgere eller 200.000 følgere. Hvorfor skal hun ha særbehandling?? Dette blir som da hun ikke hadde ordnet mat til sønnen med diabetes da de var på ferie. 

Screenshot_20250403_084702_Snapchat.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (27 minutter siden):

Å nei, dronning Sara fikk ikke frokost. Vært oppe siden 7, men brukte over 3 timer på å komme seg ned i frokostsalen. Å synes det er dårlig hun ikke får særbehandling, hun er jo tross alt gravid 🤮🙈

Skjermbilde fra SET sin snap

Screenshot_20250403_084620_Snapchat.jpg

Flaks for henne at det var kaker igjen da. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Å så? Hun tenker fremdeles at hun som er gravid og har mange følgere og forventer dermed å bli behandlet som en dronning.... 

Hvis man f.eks skal ha et bryllup et sted, håper jeg virkelig hotell og lignende oppvarter og behandler alle likt. Om man så skal ha 10 gjester eller 200 gjester, om man er gravid eller ikke gravid, om man har null følgere eller 200.000 følgere. Hvorfor skal hun ha særbehandling?? Dette blir som da hun ikke hadde ordnet mat til sønnen med diabetes da de var på ferie. 

«Det er ikke IKKE bare fordi jeg er meg»🤮🤮

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (Akkurat nå):

«Det er ikke IKKE bare fordi jeg er meg»🤮🤮

Du glemte og har mange følgere, som jo var hele poenget med setninga 🤡

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Hun skriver jo her at det ikke er pga graviditet eller følgere. Det som er ganske vanlig er at man får litt sånn bryllupsbehandling når man er der og skal vurdere om man skal ha bryllup der. Det er jo enten det er deg eller noen med flere hundretusen følgere på some. Det er litt ekstra fra om man er der på vanlig overnatting, er ikke dette noe ganske kjent?!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (6 minutter siden):

Du glemte og har mange følgere, som jo var hele poenget med setninga 🤡

Trengte ikke ha med det🤡

• Liker 1
Skrevet

Skarsnuten puster nok lettet ut hvis hun ikke velger å gifte seg der. De ser vel allerede nå divanykkene og at det hadde blitt krevende… 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
hvaduikkeser skrev (2 minutter siden):

Trengte ikke ha med det🤡

Når man kutter halve setninga å plusser på de emojiene du gjorde så synes jeg det er helt innafor 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (2 minutter siden):

Skarsnuten puster nok lettet ut hvis hun ikke velger å gifte seg der. De ser vel allerede nå divanykkene og at det hadde blitt krevende… 

Tipper de fleste hoteller hadde blitt hæppy for en god fortjeneste selv om de må jobbe litt for pengene.

• Liker 4
Skrevet
arnoyb skrev (29 minutter siden):

Nei det sier jo sitt at du ikke trenger det 🙊  Dere får diskutere det kritisk men er ikke hater å jeg er fan 🤡

Snublefot62 skrev (28 minutter siden):

Hvorfor sier det sitt?

Hva er det hun sier før eller etter dette ene skjermklippet, som ikke står i det skjermklippet?

Noen tanker her @arnoyb?

• Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Noen tanker her @arnoyb?

Nei

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
arnoyb skrev (2 minutter siden):

Nei

Ok. Det sier jo sitt...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Ok. Det sier jo sitt...

Om du gidder lese tidligere kommentarer her så står svaret ditt. Du skriver spydig at det sier sitt men tåler ikke når du får det tilbake.

Hun la ut mye rundt dette, sine forventninger osv. Det kom melding fra ei som styrer med dette på hotell og konklusjonen var at det var et fint perspektiv i det og hun var glad for å ha fått den vinkelen. Altså hun var ikke redd for å belyse saken og oppdatere sin mening rundt det.   Er du fornøyd nå, eller må det utdypes enda mer? Er det SET eller du som har divanykker her.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (Akkurat nå):

Om du gidder lese tidligere kommentarer her så står svaret ditt. Du skriver spydig at det sier sitt men tåler ikke når du får det tilbake.

Hun la ut mye rundt dette, sine forventninger osv. Det kom melding fra ei som styrer med dette på hotell og konklusjonen var at det var et fint perspektiv i det og hun var glad for å ha fått den vinkelen. Altså hun var ikke redd for å belyse saken og oppdatere sin mening rundt det.   Er du fornøyd nå, eller må det utdypes enda mer? Er det SET eller du som har divanykker her.

Jeg spør deg veldig konkret - hva skrev hun før/etter som ikke stod i det ene skjermbilde som ble delt? Du mener vi burde se før/etter, og da er det naturlig å spørre deg hva som er nytt der. Burde være enkelt å svare på..

• Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Jeg spør deg veldig konkret - hva skrev hun før/etter som ikke stod i det ene skjermbilde som ble delt? Du mener vi burde se før/etter, og da er det naturlig å spørre deg hva som er nytt der. Burde være enkelt å svare på..

Å nå har du fått svar, samme som jeg skreiv i ei melding rett etter du la ut din melding. Er ikke det godt nok?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (Akkurat nå):

Å nå har du fått svar, samme som jeg skreiv i ei melding rett etter du la ut din melding. Er ikke det godt nok?

Men det er jo ikke noe nytt du har kommet med?

Hun skriver jo i teksten at det er hennes feil. Hva nytt ut over det står før eller etter? At hun snakket med noen som jobbet på hotell? Hva i alle dager endrer det?

Hele innlegget er sutreinnlegg. Greit at du er uenig men det er sånn det fremstår for meg og det er absolutt ingen verdi å se det som er før eller etter da det er ingenting der som gjør det mindre sutrete. Om mulig kanskje enda mer sutrete.

Tenk å måtte snakke med noen som jobber på hotell for å forstå at stengetid er stengetid, for å "forstå" at de har andre oppgaver som gjør at de faktisk må stenge. Om noe fremstår hun som mer selvsentrert enn veldig mange andre influensere - og det er godt gjort.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun skriver jo i teksten at det er hennes feil. Hva nytt ut over det står før eller etter? At hun snakket med noen som jobbet på hotell? Hva i alle dager endrer det?

Hele innlegget er sutreinnlegg. Greit at du er uenig men det er sånn det fremstår for meg og det er absolutt ingen verdi å se det som er før eller etter da det er ingenting der som gjør det mindre sutrete. Om mulig kanskje enda mer sutrete.

Tenk å måtte snakke med noen som jobber på hotell for å forstå at stengetid er stengetid, for å "forstå" at de har andre oppgaver som gjør at de faktisk må stenge. Om noe fremstår hun som mer selvsentrert enn veldig mange andre influensere - og det er godt gjort.

Hvilket hotell er det? 

Skrevet

Jeg gidder ikke legge ut hele dagen her, gidder du ikke se og konkluderer ut fra det som er her så er det helt greit, du om det 😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (Akkurat nå):

Hvilket hotell er det? 

Jeg har ingen anelse hvilket hotell hun er på, eller hvem hun snakket med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...