Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Du skriver at DE kommer til å dele på SINE some'r. Da høres det da vitterlig ut som at du vet han også har en offentlig profil. Hvis ikke burde du formulert deg bedre. 

Jeg annser dem som samme selskap. Hva du gjør må du vurdere. Å jeg tenker de kommer til å dele på snap og insta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

arnoyb skrev (Akkurat nå):

Jeg annser dem som samme selskap. Hva du gjør må du vurdere. Å jeg tenker de kommer til å dele på snap og insta.

😂😂 lurer på hvor mye lønn/ utbytte V får av Saraaemiliee AS... Trodde han bare var ansatt i Careless jeg. Men jeg er jo tydeligvis dum som noen mener her inne, så det så. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 minutter siden):

Burde jo byttet til saraemilieeogvegar AS da, hvis de har det firmaet sammen også. Rart V aldri snapper eller deler noe på Instagram kontoen til saraemiliee AS. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Burde jo byttet til saraemilieeogvegar AS da, hvis de har det firmaet sammen også. Rart V aldri snapper eller deler noe på Instagram kontoen til saraemiliee AS. 

Hvor mye makt mener du jeg har? Bare for at jeg anser at de som del av samme bedrift i det de deler på some. Du tror kanskje det er meg du latterliggjør, men altså det her er ganske håpløst.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (5 minutter siden):

Hvor mye makt mener du jeg har? Bare for at jeg anser at de som del av samme bedrift i det de deler på some. Du tror kanskje det er meg du latterliggjør, men altså det her er ganske håpløst.

Ååå... latterliggjør jeg noen? Hvem da? 

Og hvorfor skulle jeg mene at du har noe makt? Prøver du å få dette til å bli brukerdebatt igjen?

Endret av Bibbi_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Ååå... latterliggjør jeg noen? Hvem da? 

Og hvorfor skulle jeg mene at du har noe makt? Prøver du å få dette til å bli brukerdebatt igjen?

Når du mener de burde bytte firmanavn osv for at jeg anser dem som del av samme bedrift, da tilegner du meg jo en makt her. Eller så prøver du å latterliggjøre. Jeg diskuterer sak, hva hun legger ut, det er du som drar inn brukerdebatten. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (1 time siden):

Tipper de kommer til å selge rettighetene til se og hør eller noe. Men ganske usikker på om hun er kjent nok til at det er så mye verdi i det. 

Men, er det egentlige så mange som vet hvem de er? Usikker på om se&hør har det publikummet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (1 minutt siden):

Men, er det egentlige så mange som vet hvem de er? Usikker på om se&hør har det publikummet?

Tror hun har publikummet selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?

At hun kan melke sin egen kanal i forhold til spons mot bryllup osv. Å den styrer hun helt selv uten at noen andre skal kunne legge føring på hva og når hun skal dele. og at utbetaling fra snap ganske kjapt kan bli større enn se og hør.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (11 minutter siden):

Tror fåtall av se&hørs lesere vet hvem denne divaen og mannen hennes er...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (8 minutter siden):

At hun kan melke sin egen kanal i forhold til spons mot bryllup osv. Å den styrer hun helt selv uten at noen andre skal kunne legge føring på hva og når hun skal dele. og at utbetaling fra snap ganske kjapt kan bli større enn se og hør.

Om hun er så kynisk som det virker som så vil hun jo tjene hver en krone hun kan. På selve bryllupsdagen kommer hun jo mest trolig ikke til å snappe no og derfor mister hun en dags inntekt på mange tusen kroner. De tjener hun lett inn på å selge bryllupet til se og hør, hun er like relevant som mange andre "kjendiser" de har betalt for bryllup og ferier for. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 minutt siden):

Om hun er så kynisk som det virker som så vil hun jo tjene hver en krone hun kan. På selve bryllupsdagen kommer hun jo mest trolig ikke til å snappe no og derfor mister hun en dags inntekt på mange tusen kroner. De tjener hun lett inn på å selge bryllupet til se og hør, hun er like relevant som mange andre "kjendiser" de har betalt for bryllup og ferier for. 

Om hun virkelig er kynisk så planlegger hun all snapping å får maks inntjening! Det tipper jeg. Er jo null problem å planlegge og bruke folka rundt og være strategisk på hva hun deler når. Se og hør vil ikke betale like mye som de kan tjene ei uke på snap! Pluss tida før bryllup. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (5 minutter siden):

Om hun virkelig er kynisk så planlegger hun all snapping å får maks inntjening! Det tipper jeg. Er jo null problem å planlegge og bruke folka rundt og være strategisk på hva hun deler når. Se og hør vil ikke betale like mye som de kan tjene ei uke på snap! Pluss tida før bryllup. 

Når du lever å dele av livet ditt så vil du jo gjerne ha 100% kontroll på hva som deles fra bryllupsdagen din. Og du vil jo ikke gå å micromanage dette på bryllups dagen din. Hun har ved flere anledninger vist at hun ikke stoler på noen, så tror nok ikke hun vil gi bort kontrollen på hva som blir delt fra bryllupsdagen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (11 minutter siden):

Tipper det blir papparerer som trår til den dagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 minutt siden):

Når du lever å dele av livet ditt så vil du jo gjerne ha 100% kontroll på hva som deles fra bryllupsdagen din. Og du vil jo ikke gå å micromanage dette på bryllups dagen din. Hun har ved flere anledninger vist at hun ikke stoler på noen, så tror nok ikke hun vil gi bort kontrollen på hva som blir delt fra bryllupsdagen

Kan jo hende det kommer noe redigert i etterkant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Kan jo hende det kommer noe redigert i etterkant? 

Men da tjener hun jo ikke noe på selve dagen. Derfor jeg vil tro de kommer til å prøve selge det til se og hør.

Pluss at da kan hun nå ut til flere med gratis careless reklame for det kommer sikkert til å være litt cl i det brylluper

Endret av Dupers
La til siste avsnitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (4 minutter siden):

Om hun selger det til se og hør har hun ikke kontroll, det er en av grunnene til at jeg ikke tror hun blir å gjøre det.  Tror med klare linjer på hva de skal dele så fikser de rundt filming og bilder helt fint og alle penger i lomma på dem selv 🤷‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 minutt siden):

SET har fått skatteoppgjøret og må betale formuesskatt: «Staten er idioter»…

IMG_0379.jpeg

Dagens løsning rundt formueskatt er ikke veldig bra da 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...