Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

arnoyb skrev (1 minutt siden):

Altså det høysetet enkelte setter seg selv i her inne er latterlig. Som du sier så er det fremgangsmåten til influensere, hvorfor ikke holde seg til å bare kritisere det å ikke kunder.  Å det er bare de som er negativ til ALT rundt Careless og SET som er kritikere, alle vi andre er nok fans og kan ta oss en pastill 🤯

Ja, helt klart! Vi får bare knaske pastiller og holde kjeft tenker jeg, og være de ihuga fansen de tror vi er, for det er maktesløst å diskutere noe her og det er uansett her den kritiske røsten møtes, vet ikke om det er rom for hverken positivtet eller en mellomting 😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Liker ordet penvask 😂😂

Betyr finvask om du ikke forstod det 😘

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (16 minutter siden):

Betyr finvask om du ikke forstod det 😘

Det vet vi.. men om SET ønsker å bli tatt seriøst på lik linje med f.eks Cubus så burde hun kanskje skrive det som er vanlig i andre større kjeder

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Det vet vi.. men om SET ønsker å bli tatt seriøst på lik linje med f.eks Cubus så burde hun kanskje skrive det som er vanlig i andre større kjeder

Er viktigere ting enn å henge seg opp i penvask Vs finvask.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (37 minutter siden):

Er viktigere ting enn å henge seg opp i penvask Vs finvask.

Å enda så henger du deg opp i det 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (47 minutter siden):

Prøvde å google penvask, finvask kom opp. 😂 Heia Careless. Aldri vært seriøs og kommer aldri til å bli det heller. Det er en useriøs, uprofesjonell og amatørbedrift, det samme som gründeren til Careless. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den cordfløyeljakka synes jeg ser fin ut jeg, og kunne godt tenkt meg. Hadde den bare vært i bomull, og ikke polyester…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (14 minutter siden):

Den cordfløyeljakka synes jeg ser fin ut jeg, og kunne godt tenkt meg. Hadde den bare vært i bomull, og ikke polyester…

Du finner slike jakker andre steder i bomull☺️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til Mozart skrev (8 timer siden):

Hun la det ut i full offentlighet, på en side for careless, for å vise andre careless-medlemmer at hun var fornøyd. Ikke fordi at du, som sitter på careless-siden og følger med av andre grunner, skulle ta det med inn hit. Tenker du det samme om de som blir hengt ut av Sara Emilie på snap som kritiker? De må tåle kommentarer å bli hengt ut? De skrev tross alt til en offentlig person.  

Ja, hva er dette for noe fanterier? Det er greit å disse en kunde av careless, men når SET er hormonella og henger ut folk som skriver til sosiale medier-folk så ropes det HØYT om hvor uprofesjonelt det er. Det som er uproft er at KG lar brukere holde på med slik uthenging av de som bare deler at de er fornøyd med kjøpet sitt! Usj og nei. 

Av pastiller vil jeg anbefale urtedrops fra Ricola. Godt for halsen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 1.4.2025 den 13.53):

Disse gir meg kun mormor vibber🙈

Bilde fra careless 

Screenshot_2025-04-01-13-31-09-804_com.android.chrome.jpg

Ja disse fasongløse kjolene med småblomstret mønster, gjør ingen noen tjeneste. 
Jeg skjønner ikke hvilke hull hun tetter ved å produsere disse? Er dette liksom motebildet i år, eller bare satser hun på å bestille noe hun tror kan slå an? 
Det finnes SÅ mange andre flatterende kjoler på markedet, disse er ikke en av de. I mine øyne. Tror jeg hadde forsterket alderen min med 10 år, feil vei, om jeg begynte å bruke en av disse… 

Men igjen, smaken er som baken! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 24.3.2025 den 11.31):

Gjør Varnergutta i Cubus det samme?

Ja, og Varnergruppen lønner sine ansatte elendig i tillegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkebart1 skrev (1 time siden):

Ja disse fasongløse kjolene med småblomstret mønster, gjør ingen noen tjeneste. 
Jeg skjønner ikke hvilke hull hun tetter ved å produsere disse? Er dette liksom motebildet i år, eller bare satser hun på å bestille noe hun tror kan slå an? 
Det finnes SÅ mange andre flatterende kjoler på markedet, disse er ikke en av de. I mine øyne. Tror jeg hadde forsterket alderen min med 10 år, feil vei, om jeg begynte å bruke en av disse… 

Men igjen, smaken er som baken! 

Kundene takker henne hvertfall for at hun gjør dette... Om de mener produserer klær, eller tetter et hull vet jeg ikke. Om det er hullet med å finne klær som gjør deg både eldre og større kan det jo være. Pent er det hvertfall ikke. Og om man ønsker å være i 40 årene og kle seg bestemor på 80 så er jo Careless midt i blinken. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, dronning Sara fikk ikke frokost. Vært oppe siden 7, men brukte over 3 timer på å komme seg ned i frokostsalen. Å synes det er dårlig hun ikke får særbehandling, hun er jo tross alt gravid 🤮🙈

Skjermbilde fra SET sin snap

Screenshot_20250403_084620_Snapchat.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Å nei, dronning Sara fikk ikke frokost. Vært oppe siden 7, men brukte over 3 timer på å komme seg ned i frokostsalen. Å synes det er dårlig hun ikke får særbehandling, hun er jo tross alt gravid 🤮🙈

Skjermbilde fra SET sin snap

Screenshot_20250403_084620_Snapchat.jpg

Herregud for noen diva-fakter.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Kundene takker henne hvertfall for at hun gjør dette... Om de mener produserer klær, eller tetter et hull vet jeg ikke. Om det er hullet med å finne klær som gjør deg både eldre og større kan det jo være. Pent er det hvertfall ikke. Og om man ønsker å være i 40 årene og kle seg bestemor på 80 så er jo Careless midt i blinken. 

Hahah ja😅 Godt man kan velge! Jeg skjønner bare ikke at dette fenger. Noen! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Herregud for noen diva-fakter.

Hadde dere sett mer enn det ene bildet hadde dere sett helheten og at hun ikke forventa noe ekstra. Nok en ingenting greie laga av de som skal være kritisk men ikke vil følge 🤯

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
arnoyb skrev (Akkurat nå):

Hadde dere sett mer enn det ene bildet hadde dere sett helheten og at hun ikke forventa noe ekstra. Nok en ingenting greie laga av de som skal være kritisk men ikke vil følge 🤯

Jeg trenger ikke å se resten. Det holder at hun i det hele tatt la ut dette, og ordla seg på den måten hun gjorde.

"Buhu jeg fikk ikke frokost - det er min feil - men buhu allikevel".

Hvor i det hele tatt legge ut dette på den måten hun gjør, når det var hennes skyld?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (5 minutter siden):

Jeg så snappen før og etter. Hva skal du frem til? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Jeg trenger ikke å se resten. Det holder at hun i det hele tatt la ut dette, og ordla seg på den måten hun gjorde.

"Buhu jeg fikk ikke frokost - det er min feil - men buhu allikevel".

Hvor i det hele tatt legge ut dette på den måten hun gjør, når det var hennes skyld?

Nei det sier jo sitt at du ikke trenger det 🙊  Dere får diskutere det kritisk men er ikke hater å jeg er fan 🤡

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (Akkurat nå):

Nei det sier jo sitt at du ikke trenger det 🙊  Dere får diskutere det kritisk men er ikke hater å jeg er fan 🤡

Hvorfor sier det sitt?

Hva er det hun sier før eller etter dette ene skjermklippet, som ikke står i det skjermklippet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...