Dupers Skrevet 20. mars #42281 Del Skrevet 20. mars elskersommer skrev (9 timer siden): Synes folk att dette er fint🙄 Bilde fra SE sin Snapchat En regnjakke må jo ikke være pen for å selge, den må være praktisk og vanntett og pustende. Denne ser jo ganske praktisk ut for de som går med maxikjolene i polyester. Men om man ender opp like bløt fordi man svetter mer i polyester og jakken ikke ser så pustende ut vet vel bare designeren. Om den er vanntett vet jeg ikke, men tipper den ikke blir særlig vanntett over skuldrene og brystet, slik som andre regnjakke i samme materiale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. mars #42282 Del Skrevet 20. mars Katten til Mozart skrev (39 minutter siden): Tenkte det samme. Dette er fortsatt in, og om man går med den åpen så blir den mer stilfull - selv om den mister litt funksjon, da dette er regnjakke(?). Synes det er renere og mye mer pent med stilrene klær i en farge, enn alle blomstermønstrene. Bilde og posering er heller ikke helt heldig. Fortsatt in? Skjønner ikke hva som fortsatt er in her. Problemet med mye av det hun selger er at det får store folk til å se enda større ut. Denne er så lite flatterende, og langt fra trendy. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. mars #42283 Del Skrevet 20. mars Dupers skrev (17 minutter siden): En regnjakke må jo ikke være pen for å selge, Vel, hvem er det som velger å kjøpe en regnjakke som ikke er pen når det er mange som er pene å velge mellom. Man vil vel føle seg vel i regnvær også? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 20. mars #42284 Del Skrevet 20. mars Stargaze skrev (9 minutter siden): Fortsatt in? Skjønner ikke hva som fortsatt er in her. Problemet med mye av det hun selger er at det får store folk til å se enda større ut. Denne er så lite flatterende, og langt fra trendy. Kåper er fortsatt in. Selv om du synes den er lite flatterende og langt fra trendy, så er det nok mange som liker at den er lang og stor. At folk ser større ut, det er jeg enig i. Størrelsene er ikke bra og ett eget kapitel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 20. mars #42285 Del Skrevet 20. mars Debbie M skrev (8 timer siden): Sorry, men jeg ser bare alt rotet i bakgrunnen 🤮 Det er ganske vanlig på et showroom at det blir litt kaotisk når man jobber. Veldig rar kommentar dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet 20. mars #42286 Del Skrevet 20. mars Isola2 skrev (1 time siden): Der er ikke det verste hun har klart å bladd frem i Kina katalogen. Synes mye av det hun lager er rett og slett stygt,både i form og mønster. Det synes jeg også. Så denne tror jeg kan bli veldig fin med de rette justeringene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 20. mars #42287 Del Skrevet 20. mars arnoyb skrev (13 minutter siden): Det er ganske vanlig på et showroom at det blir litt kaotisk når man jobber. Veldig rar kommentar dette Ikke var det «wow» rot heller, blir jo lett litt kaos når det er mange ulike vareprøver. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 20. mars #42288 Del Skrevet 20. mars Stargaze skrev (44 minutter siden): Vel, hvem er det som velger å kjøpe en regnjakke som ikke er pen når det er mange som er pene å velge mellom. Man vil vel føle seg vel i regnvær også? Hvilken fasong har du? Å hvorfor tror du at alle må like det samme som deg og føle seg vell i det samme som deg? For meg som er vanlig timeglass og litt rund, typisk str L så er dette en fasong jeg ønsker! At den ikke bare har rett ned fasong som mange allværsjakker har. Eller den litt sånn boble fasong som mange regnjakker har. Denne kunne hatt litt mindre vidde, men ikke mye mindre. Da kan jeg leke med ungene eller se litt penere ut til bytur. Pluss for at den er lang, mange går av nede på lår eller kne, å når det regner mye ender man opp med å være pisse våt mellom jakke og støvler/sko. Tenker at fokus på bærekraftig produksjon er bra, overforbruk osv. Men når det kommer til om det er pent eller ikke så er det jo ikke sånn at alle har samme smak, så om man ikke liker ting er det greit, man trenger ikke uttrykke at det er kjærringstil eller lignende. 🤷♀️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. mars #42289 Del Skrevet 20. mars elskersommer skrev (10 timer siden): Synes folk att dette er fint🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Fin presenning da 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 20. mars #42290 Del Skrevet 20. mars Syns det er helt fascinerende at følgerne sitter og svarer ut ønsker for kommende plagg… Glidelås eller borrelås….. Lommer fremme eller på siden…… farger…. Stoff… Syns det er rart…. Når jeg trenger et plagg, går jeg i butikken, evt på nett, leiter, finner noe som passer meg og min fasong og mitt behov. Ferdig snakket. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. mars #42291 Del Skrevet 20. mars arnoyb skrev (1 time siden): Hvilken fasong har du? Å hvorfor tror du at alle må like det samme som deg og føle seg vell i det samme som deg? For meg som er vanlig timeglass og litt rund, typisk str L så er dette en fasong jeg ønsker! At den ikke bare har rett ned fasong som mange allværsjakker har. Eller den litt sånn boble fasong som mange regnjakker har. Denne kunne hatt litt mindre vidde, men ikke mye mindre. Da kan jeg leke med ungene eller se litt penere ut til bytur. Pluss for at den er lang, mange går av nede på lår eller kne, å når det regner mye ender man opp med å være pisse våt mellom jakke og støvler/sko. Tenker at fokus på bærekraftig produksjon er bra, overforbruk osv. Men når det kommer til om det er pent eller ikke så er det jo ikke sånn at alle har samme smak, så om man ikke liker ting er det greit, man trenger ikke uttrykke at det er kjærringstil eller lignende. 🤷♀️ Ja, det er godt smaken er forskjellig. Men det er ikke en kåpe som kommer til å prege motebildet for å si det sånn. Man uttrykker seg om stiler på klær og har gjort i alle tider. Og ja, noen har kjerringsstil. Har ikke så ulik fasong som du beskriver. I en sånn kåpe blir jeg bare enda rundere. Og blir den for lang blir man som rund bare butt og stutt. Bedre å kompensere med litt lengre støvler. For de som kler lange regnkåper er det mange fine i et mer klassisk snitt også for store. Men som sagt, smaken er som baken. Og jeg vil se fin ut, også i regnkåpe. For turer i skog og mark er det regnbukse og jakke som gjelder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 20. mars #42292 Del Skrevet 20. mars Stargaze skrev (3 minutter siden): Ja, det er godt smaken er forskjellig. Men det er ikke en kåpe som kommer til å prege motebildet for å si det sånn. Man uttrykker seg om stiler på klær og har gjort i alle tider. Og ja, noen har kjerringsstil. Har ikke så ulik fasong som du beskriver. I en sånn kåpe blir jeg bare enda rundere. Og blir den for lang blir man som rund bare butt og stutt. Bedre å kompensere med litt lengre støvler. For de som kler lange regnkåper er det mange fine i et mer klassisk snitt også for store. Men som sagt, smaken er som baken. Og jeg vil se fin ut, også i regnkåpe. For turer i skog og mark er det regnbukse og jakke som gjelder. I ei sånn kåpe får jeg mer kvinnelig fasong, ikke rundere, å det liker jeg. I en helt rett regnjakke vil jeg se diger ut, noe jeg ikke er 🤷♀️Når jeg er lenge ute med ungene er det mer praktisk med regnkåpe og støvler, har aldri brukt regnbukse etter jeg blei voksen å synes en jakke jeg kan kombinere til flere anledninger er bra. Nå blir ikke jeg å kjøpe denne da jeg har det jeg trenger, bare blir fasinert av noens behov for å utdype hvor fælt noe er. Virker litt som personlig mening om influenseren skinner gjennom da 🤔 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. mars #42293 Del Skrevet 20. mars arnoyb skrev (3 minutter siden): I ei sånn kåpe får jeg mer kvinnelig fasong, ikke rundere, å det liker jeg. I en helt rett regnjakke vil jeg se diger ut, noe jeg ikke er 🤷♀️Når jeg er lenge ute med ungene er det mer praktisk med regnkåpe og støvler, har aldri brukt regnbukse etter jeg blei voksen å synes en jakke jeg kan kombinere til flere anledninger er bra. Nå blir ikke jeg å kjøpe denne da jeg har det jeg trenger, bare blir fasinert av noens behov for å utdype hvor fælt noe er. Virker litt som personlig mening om influenseren skinner gjennom da 🤔 Jeg uttaler meg om plagget. Ikke influenceren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 20. mars #42294 Del Skrevet 20. mars (endret) Outandabout skrev (1 time siden): Syns det er helt fascinerende at følgerne sitter og svarer ut ønsker for kommende plagg… Glidelås eller borrelås….. Lommer fremme eller på siden…… farger…. Stoff… Syns det er rart…. Når jeg trenger et plagg, går jeg i butikken, evt på nett, leiter, finner noe som passer meg og min fasong og mitt behov. Ferdig snakket. Enig, @Outandabout. Som jeg skreiv i går syns jeg det er ganske betenkelig og amatørmessig forretningsdrift hvis en forholdsvis liten gruppe følgere fra fanklubben spørres og skal være med på slike avgjørelser. Jeg forstår SET gjør det for å engasjere følgerne, men statistisk er det ganske amatørmessig å gjennomføre en dataundersøkelse på en så tilfeldig måte og la det være avgjørende for viktige valg mht klær og funksjon. Derfor får jeg en stygg følelse av lureri… Er det virkelig et tilfeldig og lite utvalg følgere som bestemmer dette? Endret 20. mars av LivEinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 20. mars #42295 Del Skrevet 20. mars LivEinar skrev (4 minutter siden): Enig, @Outandabout. Som jeg skreiv i går syns jeg det er ganske betenkelig og amatørmessig forretningsdrift hvis en forholdsvis liten gruppe følgere fra fanklubben spørres og skal være med på slike avgjørelser. Jeg forstår SET gjør det for å engasjere følgerne, men statistisk er det ganske amatørmessig å gjennomføre en dataundersøkelse på en så tilfeldig måte og la det være avgjørende for viktige valg mht klær og funksjon. Derfor får jeg en stygg følelse av lureri… Er det virkelig et tilfeldig og lite utvalg følgere som bestemmer dette? Det har sikkert ikke det store å si. Men sikkert interessant når hun plutselig får et svar hvor mange mener en ting når hun/dem har vært sikker på noe annet. Men vet av erfaring at kunder kan etterspørre noe å synes prisen høres helt fin ut, til du faktisk har det på lager å de må innrømme at det er for dyrt ol. Så er nå begrensa hvor mye de bør høre på all denne statistikken. Tipper det kan gjøre prosessene mer innvikla av og til også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 20. mars #42296 Del Skrevet 20. mars (endret) elskersommer skrev (13 timer siden): Synes folk att dette er fint🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Kanskje ikke en regnjakke men heller en regnkåpe😋 Usikker på kundegrunnlaget og etterspørsel for en slik regnkåpe? Kanskje jeg hadde hatt brukt for en om det var en begravelse hvor jeg måtte stå ute en stund i all slags vær. . Men utover det -aldri hatt behov for en regnkåpe. Men kanskje man blir overrasket over hvor mange som trenger en? Kanskje litt trist med svart og overkill med puffermer? Men er den tenkt i andre farger også kanskje? Endret 20. mars av GulleGull 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. mars #42297 Del Skrevet 20. mars Jeg skjønner ikke denne fascinasjonen både SE og også TL ser ut til å ha for puffermer? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 20. mars #42298 Del Skrevet 20. mars Puffermer er til for småjenter, og folk som er smalere oventil en nedentil. Selv føler jeg meg som en amerikansk rugbyspiller med slike ermer. Er nemlig bred (nok) over skuldrene. Det sies jo at Careless-plagg er tilpasset påvirkerens kroppsfasong. På andre er de direkte uflatterende. Har aldri sett noe verre en de klumpete ullkåpene med puffermer og belte. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 20. mars #42299 Del Skrevet 20. mars Roadrunner skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke denne fascinasjonen både SE og også TL ser ut til å ha for puffermer? Gjetter det er fordi de liker det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet 20. mars #42300 Del Skrevet 20. mars Villroses hage skrev (39 minutter siden): Puffermer er til for småjenter, og folk som er smalere oventil en nedentil. Selv føler jeg meg som en amerikansk rugbyspiller med slike ermer. Er nemlig bred (nok) over skuldrene. Det sies jo at Careless-plagg er tilpasset påvirkerens kroppsfasong. På andre er de direkte uflatterende. Har aldri sett noe verre en de klumpete ullkåpene med puffermer og belte. Det er smak og behag. Jeg liker ikke puffermer selv, men synes det er kledelig på enkelte. Spørs helt hva! Kjoler med pufferm? Neh. En kort topp med litt pufferm? Joda, synes det er penere. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå