Milla1717 Skrevet mandag kl 10:41 #41181 Del Skrevet mandag kl 10:41 GulleGull skrev (4 timer siden): Åpenbart -siden hun har 180.000 følgere ennå🙈 Folk må ha utrolig mye god tid. Tenk å bruke så mye av tiden sin å se på alle disse. Et klikk inn her får du dekket det viktigste på et minutt 😅 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 10:44 #41182 Del Skrevet mandag kl 10:44 Milla1717 skrev (2 minutter siden): Folk må ha utrolig mye god tid. Tenk å bruke så mye av tiden sin å se på alle disse. Et klikk inn her får du dekket det viktigste på et minutt 😅 Enig! Jeg har slettet de fleste nå og kommer nok til å slette flere. Kan ikke forstå at jeg brukte så mye tid på influensere på snap tidligere! 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 11:00 #41183 Del Skrevet mandag kl 11:00 (endret) Purple Diamond skrev (9 timer siden): Enig! Jeg har slettet de fleste nå og kommer nok til å slette flere. Kan ikke forstå at jeg brukte så mye tid på influensere på snap tidligere! Jeg har også slettet mange fra Snapchat.. å tror jeg skal slette enda flere Endret mandag kl 20:20 av elskersommer 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet mandag kl 11:13 #41184 Del Skrevet mandag kl 11:13 Purple Diamond skrev (27 minutter siden): Enig! Jeg har slettet de fleste nå og kommer nok til å slette flere. Kan ikke forstå at jeg brukte så mye tid på influensere på snap tidligere! Slettet Snapchat her😊 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 12:48 #41185 Del Skrevet mandag kl 12:48 Milla1717 skrev (1 time siden): Slettet Snapchat her😊 Lurt! Jeg har det pga venner, fadderbarn osv. Synes det er koselig å få oppdateringer, da vi ikke bor på samme kant av landet som familie og de fleste venner. Skulle gått an at det var stengt inn til influenserne, jeg trenger egentlig ingen av de 😅 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet mandag kl 19:26 #41186 Del Skrevet mandag kl 19:26 På siste videoen ser det nesten ut som at hun har blitt så svær at hun har vansker med å gå 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet mandag kl 20:39 #41187 Del Skrevet mandag kl 20:39 Ikkekokkendin skrev (59 minutter siden): På siste videoen ser det nesten ut som at hun har blitt så svær at hun har vansker med å gå 🤔 Uff.. da er det jo synd på henne🥺 Men å normalisere overvekt på den måten hun har gjort tidligere er ikke greit det heller, bare fordi man selv ikke klarer å bli sunnere. Overvekt bør ikke fremmes, da det faktisk er helseskadelig. Med fremmes mener jeg med å nærmest le bort at man går sykelig mye opp i vekt eller å lyve åpenlyst med at «det er bare sånn kroppen fungerer. Hvis kjente personer med innflytelse holder på sånn, kan det fort bli en hvilepute for folk som følger/ser opp til, for å la være å ta tak i eget liv. Og hva du er verdt og hvem du er som person, har absolutt ingenting å gjøre med overvekt. 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet tirsdag kl 09:34 #41188 Del Skrevet tirsdag kl 09:34 Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker og tilhørende svar. Denne modereringen gjelder kun nevnt innhold. Skulle det være gjenstående regelbrudd oppfordrer jeg dere til å rapportere det, slik at innholdet får en vurdering. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet tirsdag kl 12:30 #41189 Del Skrevet tirsdag kl 12:30 Det jeg likte med SE tidligere var hennes frimodige syn på sin egen mammakropp og kroppspress fra medier, dvs selvpålagt kroppspress. Men nå har hu gått i fella selv 🥹 Det filteret hun har på kamera vet jeg at hun nekter på, men her er jo alt så tydelig; -massiv slanking av ansikt, det ser sykelig smalt ut -leppene ser ut som de har fått seg en runde med fillers -skillet mellom ferskenhud i ansiktet og en påbegynnende skrukkete hals, som er helt naturlig for alderen Triste greier SE, forbilde med heavy filter som sitter i morgenkåpen sin, inntullet i dobbelmoral, å sutrer (innerst inne jubler hun) over isete veier, så da må hun holde seg i ro. Hva med den fantastiske walking padden da? Ingen som sier at du MÅ ut, så her har du gratis treningstips fra meg: ta fram walking pad - gå. Og please, fjern filter fra snap cam 👊🏻 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 12:41 #41190 Del Skrevet tirsdag kl 12:41 (endret) Ingen må komme og fortelle meg at hun ikke bruker filter på egne bilder🙄 Bilde fra SE sin Snapchat 🙄 Endret tirsdag kl 12:56 av elskersommer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 12:52 #41191 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 elskersommer skrev (8 minutter siden): Ingen må komme og fortelle meg at hun ikke bruker filter på egne bilder🙄 Alt av ansiktsmimikk er hvisket ut. Skjønner at man kanskje ikke føler seg fresh som gravid, men synd at man må føle at man må bruke filter det skjuler jo ikke hvordan man ser ut i virkeligheten. Man bare juger for seg selv rett og slett😩 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 12:53 #41192 Del Skrevet tirsdag kl 12:53 Nå vet jeg att denne saken er litt anderledes enn brudd på alkoholloven hos f.eks SE. Men jeg håper de ser like alvorlig på influencere som bryter denne loven 🙄 Bilde fra vg 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 13:50 #41193 Del Skrevet tirsdag kl 13:50 elskersommer skrev (1 time siden): Ingen må komme og fortelle meg at hun ikke bruker filter på egne bilder🙄 Bilde fra SE sin Snapchat 🙄 Det er jo så dumt. Dama er jo så ulik seg selv når andre tar bilder. Care less liksom 😂 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 13:52 #41194 Del Skrevet tirsdag kl 13:52 Debbie M skrev (1 time siden): Det jeg likte med SE tidligere var hennes frimodige syn på sin egen mammakropp og kroppspress fra medier, dvs selvpålagt kroppspress. Men nå har hu gått i fella selv 🥹 Det filteret hun har på kamera vet jeg at hun nekter på, men her er jo alt så tydelig; -massiv slanking av ansikt, det ser sykelig smalt ut -leppene ser ut som de har fått seg en runde med fillers -skillet mellom ferskenhud i ansiktet og en påbegynnende skrukkete hals, som er helt naturlig for alderen Triste greier SE, forbilde med heavy filter som sitter i morgenkåpen sin, inntullet i dobbelmoral, å sutrer (innerst inne jubler hun) over isete veier, så da må hun holde seg i ro. Hva med den fantastiske walking padden da? Ingen som sier at du MÅ ut, så her har du gratis treningstips fra meg: ta fram walking pad - gå. Og please, fjern filter fra snap cam 👊🏻 Hehe, hun er jo for sløv av kvalmestillende til å gå tur. Selv om hun bare var kvalm de første ukene da 😂 Det er ingenting som henger på greip. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 13:53 #41195 Del Skrevet tirsdag kl 13:53 elskersommer skrev (59 minutter siden): Nå vet jeg att denne saken er litt anderledes enn brudd på alkoholloven hos f.eks SE. Men jeg håper de ser like alvorlig på influencere som bryter denne loven 🙄 Bilde fra vg Da håper jeg de går etter all alkoholreklame SE har drivi med også. En lov er en lov, uansett om man er musiker eller influenser. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 14:30 #41196 Del Skrevet tirsdag kl 14:30 Bibbi_ skrev (36 minutter siden): Da håper jeg de går etter all alkoholreklame SE har drivi med også. En lov er en lov, uansett om man er musiker eller influenser. Helt klart😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 14:34 #41197 Del Skrevet tirsdag kl 14:34 (endret) Bibbi_ skrev (42 minutter siden): Hehe, hun er jo for sløv av kvalmestillende til å gå tur. Selv om hun bare var kvalm de første ukene da 😂 Det er ingenting som henger på greip. I dag var dette unnskyldningen🙈 Når du ikke kan gå ut med sønnen på 2 år pga for mye snø🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Endret tirsdag kl 14:35 av elskersommer 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet tirsdag kl 14:37 #41198 Del Skrevet tirsdag kl 14:37 elskersommer skrev (3 minutter siden): I dag var dette unnskyldningen🙈 Når du ikke kan gå ut med sønnen på 2 år pga for mye snø🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Fult av hundebæsj faktisk 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet tirsdag kl 14:49 #41199 Del Skrevet tirsdag kl 14:49 Bibbi_ skrev (54 minutter siden): Da håper jeg de går etter all alkoholreklame SE har drivi med også. En lov er en lov, uansett om man er musiker eller influenser. Som influenser har SET et publikum på opptil 182.500… 😜 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 15:03 #41200 Del Skrevet tirsdag kl 15:03 Dojakitty skrev (24 minutter siden): Fult av hundebæsj faktisk Barnet har vel på seg dress? Er jo bare og spyle dressen ute etter lek og hive den i maskina . Ta en gummi bukse utenpå dressen om dette er noe som er ett problem. Ungen ruller seg vel uansett ikke rundt i hundemøkk 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå