Gjest LivEinar Skrevet 8. februar #41121 Skrevet 8. februar Bibbi_ skrev (25 minutter siden): Mener du snittet på boliglån i Norge er 12 mill? 😂 Når man tar opp et huslån på (minst) 12 mill, regner man med å ha et veldig høy inntekt de nærmeste titalls årene. SET har slik sett gjort seg helt avhengig av fortsatt høye inntekter fra CL og snap.. Hun har sagt at V skal eie en mindre del av nyhuset enn henne, hvordan de da deler på betaling av huslån, vet man jo ikke. Men - SET bruker jo å ordne seg, så…
Zena33 Skrevet 8. februar #41122 Skrevet 8. februar GulleGull skrev (1 time siden): Har vanlige folk 12 mill i gjeld? Er det normalen i Norge😅 Nei, selv om noen later til å tro det…Ifølge SSB er gjennomsnittlig lån pr. husholdning 1,7 millioner kr i 2023, altså drastisk mindre enn hva som ble påstått. 5 2
Era Vulgaris Skrevet 8. februar #41123 Skrevet 8. februar GulleGull skrev (2 timer siden): Ja beliggenhet betyr veldig mye når man skal selge. Avstand fra skole, barnehage, arbeidsmuligheter og ikke minst utsikt er jo ofte avgjørende for de aller fleste. Jeg kjenner ikke markedet eller beliggenheten der de bygger. Det er skikkelig bygda. 4 1
Stargaze Skrevet 8. februar #41124 Skrevet 8. februar Bibbi_ skrev (1 time siden): Mener du snittet på boliglån i Norge er 12 mill? 😂 Tror noen prøver lure seg selv til å normalisere 12 mill + i boliglån… 5 2
Stargaze Skrevet 8. februar #41125 Skrevet 8. februar elskersommer skrev (1 time siden): Da er det bare og sitte klar når disse skoene slippes😍😍 disse må jeg ha🥰 Å dere burde bare ha hørt på lyden når SE satte de skoene ned på kjøkkenbenken🙈 de sålene er så harde at det er helt utrolig om hun får solgt de sandalene. Bilde fra SE De ser jo billig og fastfashion ut. Temu 2 5 4
elskersommer Skrevet 8. februar #41126 Skrevet 8. februar Stargaze skrev (17 minutter siden): De ser jo billig og fastfashion ut. Temu 2 Nei nei.. du må ikke si det. Husk att hun designer alt selv.. ned til minste detalj 🙈 Men er spent på hva disse skoene er lagd av? 100% hard plast? 6 2
Dojakitty Skrevet 8. februar #41127 Skrevet 8. februar elskersommer skrev (1 time siden): Da er det bare og sitte klar når disse skoene slippes😍😍 disse må jeg ha🥰 Å dere burde bare ha hørt på lyden når SE satte de skoene ned på kjøkkenbenken🙈 de sålene er så harde at det er helt utrolig om hun får solgt de sandalene. Bilde fra SE La merke til den lyden selv. Billigste plasten… Temu kvalitet 4 1
GulleGull Skrevet 8. februar #41128 Skrevet 8. februar Dojakitty skrev (4 minutter siden): La merke til den lyden selv. Billigste plasten… Temu kvalitet Det er i såfall trist at man, så opplyst man er nå om plastens påvirkning på miljøet og menneskeheten, velger å produsere opp sånt. Samme om man heter SET eller Temu. Håper folk får opp øynene for hva de er med på å finansiere og bruker forbrukermakten sin til å avstå fra å kjøpe. De er jo ikke fine heller -det sier jeg uavhengig av hvem som selger de. 12 1 2
kokkos Skrevet 8. februar #41129 Skrevet 8. februar For et grusomt produkt 😵 Både visuelt og for kloden og sannsynligvis også for foten. Usikker på hva som er mest tragisk av at hun fronter det eller at det selger 🤯 8 6
Era Vulgaris Skrevet 8. februar #41130 Skrevet 8. februar kokkos skrev (11 minutter siden): For et grusomt produkt 😵 Både visuelt og for kloden og sannsynligvis også for foten. Usikker på hva som er mest tragisk av at hun fronter det eller at det selger 🤯 Grisestygge og miljøfiendtlige. Men bare vent, snart kommer «venninnene» inn i tråden med «Jeg synes de var fine, jeg. Smaken er som baken». 8 3
elskersommer Skrevet 8. februar #41131 Skrevet 8. februar GulleGull skrev (30 minutter siden): Det er i såfall trist at man, så opplyst man er nå om plastens påvirkning på miljøet og menneskeheten, velger å produsere opp sånt. Samme om man heter SET eller Temu. Håper folk får opp øynene for hva de er med på å finansiere og bruker forbrukermakten sin til å avstå fra å kjøpe. De er jo ikke fine heller -det sier jeg uavhengig av hvem som selger de. Nå vet vi ikke enda hva de skoene består av. Men etter lyden og bedømme når de skoene traff benkeplata så må det være skikkelig hard plast. 5
Orly Skrevet 8. februar #41132 Skrevet 8. februar elskersommer skrev (2 timer siden): Da er det bare og sitte klar når disse skoene slippes😍😍 disse må jeg ha🥰 Å dere burde bare ha hørt på lyden når SE satte de skoene ned på kjøkkenbenken🙈 de sålene er så harde at det er helt utrolig om hun får solgt de sandalene. Bilde fra SE Noe så grusomt stygt 🙈 2 3
elskersommer Skrevet 8. februar #41133 Skrevet 8. februar 2 nye dårlige tilbakemeldinger 🙈 Bilde fra Trustpilot 6 3
Bella50 Skrevet 8. februar #41134 Skrevet 8. februar arnoyb skrev (4 timer siden): De har jo ikke særlig mye mer i lån enn vanlige folk men mye bedre lønn enn gjennomsnittet. Et område som bygger ut vil jo sannsynligvis bli en grei investering og et så stort hus bør jo ikke bli noe problem å selge uten tap når det er såpass nedbetalt. Det er jo å lage et problem av noe som ikke er et problem nok en gang her inne. Jeg ser at haterene ikke forsto denne. Og de kaller folk dumme.🤣🤣 Jeg er enig med deg. På stående fot husker jeg ikke Saras årsinntekt fra i fjor. Men det er ikke uvanlig å ha 3x årsinntekt i lån. Banken har alle tallene. Og de innvilger byggelån uten krav om å selge eksisterende hus først. Banken har ikke krevd at Sara selger leiligheten sin heller. Så jeg tror det går bra. 😃 4
snute Skrevet 8. februar #41135 Skrevet 8. februar Selv om de ikke har så mye lån på huset de bygger og fint har råd tror jeg ikke det er en god investering i det området. 25 mill for ett hus er veldig mye, det er få personer som kan betale det og ikke sikkert at noen vil betale det heller. Får bare håpe at de trives og ønsker å bo der i lang lang tid, for de får neppe igjen pengene det koster å bygge det om de må selge. 7
GulleGull Skrevet 8. februar #41136 Skrevet 8. februar Bella50 skrev (12 minutter siden): Jeg ser at haterene ikke forsto denne. Og de kaller folk dumme.🤣🤣 Jeg er enig med deg. På stående fot husker jeg ikke Saras årsinntekt fra i fjor. Men det er ikke uvanlig å ha 3x årsinntekt i lån. Banken har alle tallene. Og de innvilger byggelån uten krav om å selge eksisterende hus først. Banken har ikke krevd at Sara selger leiligheten sin heller. Så jeg tror det går bra. 😃 Hvordan vet du at banken ikke har krav ? 4 4
Bibbi_ Skrevet 8. februar #41137 Skrevet 8. februar Bella50 skrev (12 minutter siden): Jeg ser at haterene ikke forsto denne. Og de kaller folk dumme.🤣🤣 Jeg er enig med deg. På stående fot husker jeg ikke Saras årsinntekt fra i fjor. Men det er ikke uvanlig å ha 3x årsinntekt i lån. Banken har alle tallene. Og de innvilger byggelån uten krav om å selge eksisterende hus først. Banken har ikke krevd at Sara selger leiligheten sin heller. Så jeg tror det går bra. 😃 Da får du som er så smart forklare hva bruker mener med denne setningen da: De har jo ikke særlig mye mer i lån enn vanlige folk 6
Angel75 Skrevet 8. februar #41138 Skrevet 8. februar Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Da får du som er så smart forklare hva bruker mener med denne setningen da: De har jo ikke særlig mye mer i lån enn vanlige folk Seriøst? Les en gang til hva hun skriver, for hun skriver det jo i teksten. 1
GulleGull Skrevet 8. februar #41139 Skrevet 8. februar Angel75 skrev (Akkurat nå): Seriøst? Les en gang til hva hun skriver, for hun skriver det jo i teksten. Det var faktisk mulig å misforstå den teksten -om det var snakk om gjeldsgrad så kom det ikke helt tydelig frem. Jeg også tok det som at «12 mill» ikke var ett uvanlig beløp å ha i lån. 7
Bibbi_ Skrevet 8. februar #41140 Skrevet 8. februar Angel75 skrev (7 minutter siden): Seriøst? Les en gang til hva hun skriver, for hun skriver det jo i teksten. Tror det var Bella50 jeg spurte hvis jeg ser riktig. 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå