Villroses hage Skrevet 2 timer siden #40921 Del Skrevet 2 timer siden gansketeit skrev (34 minutter siden): Ok. Høres veldig rart ut. Det er uansett mange falske anmeldelser der. Trustpilot er et av få steder som er bra å søke på når man vil finne ut om en nettbutikk er seriøs eller juks. Sånn internasjonalt, lissom. Firma får anledning til tilsvar. Selvsagt kan man ikke ta alt for god fisk der heller, men den gir en god pekepinn. Bruker Trustpilot hver gang jeg vil teste en for meg ukjent nettbutikk, og vil hevde at T. er et uvurderlig hjelpemiddel i så måte. De useriøse får typisk en del 5 stjerner (fra firma selv, eller fans), og svært mange dårlige score type en til to stjerner. Så da får de gjerne et gjennomsnitt på to til tre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #40922 Del Skrevet 2 timer siden GulleGull skrev (1 time siden): Jeg har måttet bevise for trustpilot at jeg er kunde av butikken og vise kopi av e-poster hvor jeg har forsøkt klage direkte til butikken og ikke fått hjelp f.eks.. ja jeg kan anmelde hva jeg vil, men ved negative anmeldelser så har jeg måttet bevise at min opplevelse er ekte for trustpilot. Men jeg ser det ligger mange falske positive der på de samme butikkene jeg har gitt dårlige anmeldelser feks . Ser også på f.eks siden ivory til Isabel Raad på Trustpilot.. der svarer de alle som kommer med tilbakemeldinger. Å de ser da om kunden har handlet der eller ikke. Så rart ikke careless bruker tid på og svare de som legger igjen gode eller dårlige anmeldelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 2 timer siden #40923 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Outandabout skrev (1 time siden): Kjolene kan vere så bra de bare vil, men denne kyniske måten å selge de inn på er kvalmt. Nå har forøvrig følgerne hennes snart solgt for 6 million. En av dem spør i en melding til Sara: «du må oppdatere oss. Nådde VI målet?» Vi… Hun har i alle fall nådd sitt mål… Å samle troppene og få dem til å tro at de virkelig er med på denne businessen. De unner Sara all suksess, og syns det er så fantastisk at hun bygger et hus til flerfoldige millioner. Tror Sara kan gjøre det hun vil, og de vil fortsette å dyrke henne. Hun har i alle fall forstått hvilken strategi hun skal bruke. Når klokka nærma seg 23, hadde ‘keless solgt for 5,5 mill, og hatt 3380 bestillinger. Det betyr at kundene i snitt har bestilt for vel 1600 kr. En følger la ut at hun hadde bestilt klær til seg og mora for over 10.000 kr, så beløpene varierer nok. Ingen har prøvd varene ennå, så en del vil nok returnere/bytte plaggene eller legge de ut på salgssida til FB. Slik sett er det veldig vanskelig å få en reell salgsoversikt. Med 182.700 følgere på snap hadde jeg nok forventa at salget var enda større, hun har markedsført treningsklærne tungt ei god stund nå. SET sitt konsept er helt avhengig av henne som selger og følgerne som kunder. Hvor bærekraftig dette er over tid/år, er vanskelig å si… Endret 2 timer siden av LivEinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2 timer siden #40924 Del Skrevet 2 timer siden LivEinar skrev (11 minutter siden): Når klokka nærma seg 23, hadde ‘keless solgt for 5,5 mill, og hatt 3380 bestillinger. Det betyr at kundene i snitt har bestilt for vel 1600 kr. En følger la ut at hun hadde bestilt klær til seg og mora for over 10.000 kr, så beløpene varierer nok. Ingen har prøvd varene ennå, så en del vil nok returnere/bytte plaggene eller legge de ut på salgssida til FB. Slik sett er det veldig vanskelig å få en reell salgsoversikt. Med 182.700 følgere på snap hadde jeg nok forventa at salget var enda større, hun har markedsført treningsklærne tungt ei god stund nå. SET sitt konsept er helt avhengig av henne som selger og følgerne som kunder. Hvor bærekraftig dette er over tid/år, er vanskelig å si… Tenk å sitte der å handle ræl, som muligens nupper om 2 dager eller har fabrikkfeil, og så tror du oppriktig at du er en del av et «VI»?! Trist. Sara kan le hele veien til banken og 25 mill huset sitt, det skal hun ha. Hun traff riktig saueflokk å lede til rett tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 1 time siden #40925 Del Skrevet 1 time siden Xmasclovn skrev (4 minutter siden): Tenk å sitte der å handle ræl, som muligens nupper om 2 dager eller har fabrikkfeil, og så tror du oppriktig at du er en del av et «VI»?! Trist. Sara kan le hele veien til banken og 25 mill huset sitt, det skal hun ha. Hun traff riktig saueflokk å lede til rett tid. Men vil det vare…? Jeg tviler på det. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 1 time siden #40926 Del Skrevet 1 time siden LivEinar skrev (1 minutt siden): Men vil det vare…? Jeg tviler på det. 😉 Jeg både tviler og håper ikke det varer så lenge. Jeg unner faktisk ikke en så usmaklig «bedriftseier» å lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 1 time siden #40927 Del Skrevet 1 time siden gansketeit skrev (3 timer siden): Du mener altså at trustpilot er en troverdig side??🤣Der kan jo hvem som helst anmelde hvem og hva som helst uten å ha kjøpt noe som helst fra dem man anmelder. Jada, trustpilot kan man virkelig stole på! Kjempeseriøs!🤦♀️ Trustpilot er en troverdig side, ja. I motsetning til butikkenes egne sider som LETT kan fjerne anmeldelser som ikke gagner dem. Du burde kanskje lese deg litt opp på trustpilot før du uttaler deg. https://no.trustpilot.com/trust/combating-fake-reviews Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå