Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Inga-pinga skrev (9 minutter siden):

Reme befinner seg bare i bakgrunnen? Eller deltok de også på Vixen?

Har forstått det slik at Reme er med i bagrunnen på Vixen. Eller er det berre oppspinn?

Edit med i bakrunnen som med i å arrangere det.

Endret av oss-to
Edit La til forklaring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inga-pinga skrev (5 minutter siden):

Bare håver inn penger på jobben de andre gjør sikkert

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (31 minutter siden):

Stargaze skrev (26 minutter siden):

Bare håver inn penger på jobben de andre gjør sikkert

Bakmenn og -kvinner med mye makt og innflytelse befinner seg som oftest i bakgrunnen… 
SET er merkevaren i bedrifta CL og medeier (50%). Hun har alltid to hatter, privatperson og bedriftseier, og bruker seg sjøl for å selge mest mulig av egne og andres produkter.  Da må man jobbe 24/7 for å etablere det såkalt «nære» forholdet til sine følgere, de er kundegruppa. Hennes jobb er å være ansiktet utad og legge ut innhold som gir klikk og salg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hehe, ja da er det jo ingen som ser de fancy shortsene med praktiske lommer 😂 Hva gjør man hvis man skal ta opp noe fra lommene, letter opp hele kjolen?

Går da an å løfte opp litt diskret, man trenger ikke løfte kjolen opp over puppene lissom.. dette er en veldig praktisk løsning for de som av medisinske årsaker kanskje må ha med seg noe hele tiden. Være seg diabetes pumpe, eller feks astmamedisin og andre ting som måtte finnes 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (56 minutter siden):

Går da an å løfte opp litt diskret, man trenger ikke løfte kjolen opp over puppene lissom.. dette er en veldig praktisk løsning for de som av medisinske årsaker kanskje må ha med seg noe hele tiden. Være seg diabetes pumpe, eller feks astmamedisin og andre ting som måtte finnes 

Jeg er helt enig i att alt som kan hjelpe de som har diabetes pumpe til og kunne kle seg fint er bra. Men ærlig talt damer.. nøkler,mobil og bankkort?? Har vi ikke veske

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Jeg er helt enig i att alt som kan hjelpe de som har diabetes pumpe til og kunne kle seg fint er bra. Men ærlig talt damer.. nøkler,mobil og bankkort?? Har vi ikke veske

Jeg bruker ikke veske, så hvis jeg hadde brukt undershorts hadde jeg digget lommer! Men jeg har ikke problemer med lår som gnisser så bruker ikke de. Elsker kjoler med lommer da, det er de beste (har ingen Carless). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rufs skrev (1 time siden):

Jeg bruker ikke veske, så hvis jeg hadde brukt undershorts hadde jeg digget lommer! Men jeg har ikke problemer med lår som gnisser så bruker ikke de. Elsker kjoler med lommer da, det er de beste (har ingen Carless). 

Bruker veldig lite vesker selv men om jeg skal noe så bruker jeg det jo fremfor og fikle under kjolen for og finne bankkortet mitt

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 minutter siden):

Bruker veldig lite vesker selv men om jeg skal noe så bruker jeg det jo fremfor og fikle under kjolen for og finne bankkortet mitt

Og så har hun vel lommer i alle kjolene, så der kan man oppbevare nøkler etc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...