Outandabout Skrevet søndag kl 12:23 #40841 Del Skrevet søndag kl 12:23 Fascinerende konsept hele influencerbransjen. Dele så mange meldinger med skryt…. dyrke seg selv… merkelig 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet søndag kl 12:28 #40842 Del Skrevet søndag kl 12:28 GulleGull skrev (16 minutter siden): Har ingen kjoler fra carelss, men ser for meg at lommer på en kjole er upraktisk og kanskje for grunn til å ha en mobil eller tyngre saker i? Elsker kjoler med lommer! Har ingen fra CL, men har mange andre, digger det. Jeg har ingen vesker, så blir jo gående med mobilen i handa hvis jeg ikke har lomme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet søndag kl 12:31 #40843 Del Skrevet søndag kl 12:31 frustrert solabu skrev (1 time siden): @Tessa12 ja, fordi folk med feks diabetes skal kunne ha pumpa i lommen. Er kansje upraktisk og teit for deg som ikke har erfaring med slikt, men for oss som har erfaring med slikt så er det etterlengta så en slipper å tape pumpa til kroppen når en skal ha på seg kjole.. Har da ikke sagt det er hverken teit eller upraktisk, og hva vet du om hva jeg har erfaring og ikke med?? Bare påpekte at det var i forbindelse med lommer på badeshorts plass til diapumpe var nevnt, ikke hørt det nevnt i forbindelse med disse innershortsene til kjole. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet søndag kl 12:34 #40844 Del Skrevet søndag kl 12:34 Rufs skrev (5 minutter siden): Elsker kjoler med lommer! Har ingen fra CL, men har mange andre, digger det. Jeg har ingen vesker, så blir jo gående med mobilen i handa hvis jeg ikke har lomme. Ok, jeg har gjerne med meg litt annet også en bare mobil😅 Å ha noe tungt slengende i en løs og tynn kjolelomme hadde jeg syntes hadde vært litt hemmende. Men vi er forskjellig☺️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet søndag kl 12:38 #40845 Del Skrevet søndag kl 12:38 GulleGull skrev (1 minutt siden): Ok, jeg har gjerne med meg litt annet også en bare mobil😅 Å ha noe tungt slengende i en løs og tynn kjolelomme hadde jeg syntes hadde vært litt hemmende. Men vi er forskjellig☺️ Det er jo ikke sånn at de er løse på alle kjoler? Det er ikke normalen. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet søndag kl 13:34 #40846 Del Skrevet søndag kl 13:34 elskersommer skrev (2 timer siden): For meg er faktisk den lomma ganske langt opp..så ja.. en må langt opp under kjolen for å finne lomma Bilde fra careless En perfekt plass til for eksempel et bind. Shortsene solgte ut mellom størrelsene på kort tid. Kun små og store størrelser igjen. Her traff Sara et hull i markedet. Jeg har ikke sett innershorts med lomme før. Jeg har ikke gnissende lår, men disse shortsene hadde så praktisk lomme at jeg har bestemt at jeg skal kjøpe meg en eller to neste gang jeg er innom Lagunen. Jeg har bare kjoler og skjørt uten lommer. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet søndag kl 13:40 #40847 Del Skrevet søndag kl 13:40 For et stress det er med lanseringen av treningstøy. Fremstår nærmest desperat i markedsføringen av dette. Så mye mas har det ikke vært til noen andre dropp, så kanskje litt make it or brake it dette. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 13:55 #40848 Del Skrevet søndag kl 13:55 Bella50 skrev (19 minutter siden): En perfekt plass til for eksempel et bind. Shortsene solgte ut mellom størrelsene på kort tid. Kun små og store størrelser igjen. Her traff Sara et hull i markedet. Jeg har ikke sett innershorts med lomme før. Jeg har ikke gnissende lår, men disse shortsene hadde så praktisk lomme at jeg har bestemt at jeg skal kjøpe meg en eller to neste gang jeg er innom Lagunen. Jeg har bare kjoler og skjørt uten lommer. Ja der er jeg faktisk enig med deg. Perfekt for bind hvis man ikke har veske. Og da slipper jo andre å se man drar opp kjolen og fomler nedi ei lomme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet søndag kl 15:18 #40849 Del Skrevet søndag kl 15:18 GulleGull skrev (3 timer siden): men om man skal på do hvor praktisk er det å ha en pumpe i lomma på en sykkelshorts under kjolen? Har en fetter med pumpe men ikke lagt merke til hva de gjør med pumpe og klær. Der er du virkelig inne på noe, for slangen er vel i fare da vil jeg tro, magebelte er nok mest praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet søndag kl 16:45 #40850 Del Skrevet søndag kl 16:45 Ny artikkel i Se&Hør, med overskrift: Det var ikke planlagt (graviditeten). Det var altså ikke nok at de 182.000 følgerne i detalj vet alt om at siste barnet ikke var planlagt, dette skal kringkastes videre. Ellers sier hun: «- Jeg var litt kvalm de første ukene, men ellers skal jeg ikke klage altså.» Og: «På spørsmål om dette blir siste eller ikke, er paret derimot uenige. - Han vil si siste, men akkurat nå har jeg lyst på ti til - men det er bare fordi jeg gleder meg så mye. - Vi skal ikke ha flere, kom det raskt fra forloveden, før Sara Emilie brøt inn igjen:- Det sa du i fjor også.- Ja, men nå blir det forholdsregler, understreket Vegard.» Det siste har jo SET skrevet for lenge siden og flere ganger på Snap… https://www.seher.no/kjendis/det-var-ikke-planlagt/82594108 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 16:54 #40851 Del Skrevet søndag kl 16:54 LivEinar skrev (4 minutter siden): Ny artikkel i Se&Hør, med overskrift: Det var ikke planlagt (graviditeten). Det var altså ikke nok at de 182.000 følgerne i detalj vet alt om at siste barnet ikke var planlagt, dette skal kringkastes videre. Ellers sier hun: «- Jeg var litt kvalm de første ukene, men ellers skal jeg ikke klage altså.» Og: «På spørsmål om dette blir siste eller ikke, er paret derimot uenige. - Han vil si siste, men akkurat nå har jeg lyst på ti til - men det er bare fordi jeg gleder meg så mye. - Vi skal ikke ha flere, kom det raskt fra forloveden, før Sara Emilie brøt inn igjen:- Det sa du i fjor også.- Ja, men nå blir det forholdsregler, understreket Vegard.» Det siste har jo SET skrevet for lenge siden og flere ganger på Snap… https://www.seher.no/kjendis/det-var-ikke-planlagt/82594108 Hehe, var litt kvalm de første ukene 😂 Hun må jo tro følgerene er dumme ettersom hun tenker at hun kan lyve og lyve.... (så tydeligvis ikke bare jeg som tenker de er det). Og hun har vel vært klar på at V skal kutte strengen nå, eller husker jeg feil? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet søndag kl 17:07 #40852 Del Skrevet søndag kl 17:07 Denne dama har en fordel med at hun blir brukt mye av div media. Vet ikke hvorfor , men ser ikke disse andre blir brukt så mye. Kan være hun gir mest klikk også der. Som hun gjør her. Jeg har i mot hele denne verden. Bare en tanke kanskje vi som ikke har noe til overs for dette mere. Bare ikke bry oss mere. Snapchat kontoen hennes gir ikke mindre klikk. Av all dritt som skrives her. Heller motsatt. Min Snapchat ble sletta i nyttår. Å livet er deilig uten👍🏼Ser Tv 2 på Facebook har et sted dere kan skrive nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet søndag kl 17:14 #40853 Del Skrevet søndag kl 17:14 Bibbi_ skrev (20 minutter siden): Hehe, var litt kvalm de første ukene 😂 Hun må jo tro følgerene er dumme ettersom hun tenker at hun kan lyve og lyve.... (så tydeligvis ikke bare jeg som tenker de er det). Og hun har vel vært klar på at V skal kutte strengen nå, eller husker jeg feil? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 18:06 #40854 Del Skrevet søndag kl 18:06 Kan jo ikke si dette er 4 bra tilbakemeldinger fra kunder som kjøper careless.. Bilder fra Trustpilot 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 18:32 #40855 Del Skrevet søndag kl 18:32 LivEinar skrev (1 time siden): Å enda da stå å legge opp til at det kanskje kommer fler små 😂 Fy f så dum 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 18:33 #40856 Del Skrevet søndag kl 18:33 Når er terminen til Sara Emilie igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet søndag kl 18:42 #40857 Del Skrevet søndag kl 18:42 elskersommer skrev (34 minutter siden): Kan jo ikke si dette er 4 bra tilbakemeldinger fra kunder som kjøper careless.. Bilder fra Trustpilot Hvordan kan man bestille og få så mye dårlige varer og etter FEM dårlige kjøp bare: nææh,bestiller en gang til jeg.. og lue som stinker når den blir våt….praktisk 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 18:52 #40858 Del Skrevet søndag kl 18:52 Bibbi_ skrev (18 minutter siden): Når er terminen til Sara Emilie igjen? Tror det var 13 juni.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 19:10 #40859 Del Skrevet søndag kl 19:10 elskersommer skrev (15 minutter siden): Tror det var 13 juni.. Men er hun altså da over 5 mnd på vei? Kan jo ikke stemme det. I avisa på Hadeland står det at hun er drøye 5 mnd gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 19:34 #40860 Del Skrevet søndag kl 19:34 Bibbi_ skrev (22 minutter siden): Men er hun altså da over 5 mnd på vei? Kan jo ikke stemme det. I avisa på Hadeland står det at hun er drøye 5 mnd gravid... Hun sa att hun har termin dagen før mellomste i huset der har bursdag. Å mener hun sa det var 14 juni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå