GulleGull Skrevet 31. januar #40761 Del Skrevet 31. januar LivEinar skrev (9 minutter siden): Mitt stalltips er at SET vinner i business-kategorien, hvis folka med makt har fått det gjennomslaget som de har jobba så hardt for. Vinner hun ikke, har sterke stemmer i juryen overraskende stått fram og ikke latt seg styre likevel. 🤞🏻 Hvem andre er i samme kategori? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar #40762 Del Skrevet 31. januar Xmasclovn skrev (1 time siden): Profesjonelle? Ser ut som bestemor på 70 laget frisyren hun lærte å style i 1975, samtidig som SE dro noe random ut fra det rotete klesskapet sitt. Evt noe hun fant på gulvet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar #40763 Del Skrevet 31. januar Xmasclovn skrev (38 minutter siden): Tanker har jeg ja. Mange. Men er litt usikker på om jeg skal uttale meg🙄 😂👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 31. januar #40764 Del Skrevet 31. januar (endret) LivEinar skrev (24 minutter siden): Mitt stalltips er at SET vinner i business-kategorien, hvis folka med makt har fått det gjennomslaget som de har jobba så hardt for. Vinner hun ikke, har sterke stemmer i juryen overraskende stått fram og ikke latt seg styre likevel. 🤞🏻 Fant hvem andre som er nominert -da setter jeg en knapp på Jenny Skavland👍🏻 er vel sånne som henne man bør løfte frem nå - fokus på og budskap rundt bevisstgjøring innen forbruk, miljøpåvirkning og bærekraft. Endret 31. januar av GulleGull 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 31. januar #40765 Del Skrevet 31. januar GulleGull skrev (8 minutter siden): Fant hvem andre som er nominert -da setter jeg en knapp på Jenny Skavland👍🏻 er vel sånne som henne man bør løfte frem nå - fokus på og budskap rundt bevisstgjøring innen forbruk, miljøpåvirkning og bærekraft. Hun er også min favoritt og av et helt anna kaliber enn SET, i en helt anna divisjon! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 31. januar #40766 Del Skrevet 31. januar Sorry men den kjolen var ikke mye kledelig … 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 31. januar #40767 Del Skrevet 31. januar J_1990 skrev (5 minutter siden): Sorry men den kjolen var ikke mye kledelig … Den får virkelig fram alt som er galt. Så mye penger som den dama har og så dårlig stil. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 31. januar #40768 Del Skrevet 31. januar (endret) J_1990 skrev (6 minutter siden): Sorry men den kjolen var ikke mye kledelig … Hva i all verden har skjedd her (med låret)? 😲 For trang hold-in-bukse? For trange knestrømper? Eller egen CL-innershorts? 😉 Endret 31. januar av LivEinar 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 31. januar #40769 Del Skrevet 31. januar J_1990 skrev (7 minutter siden): Sorry men den kjolen var ikke mye kledelig … Sveisen er jo helt krise 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. januar #40770 Del Skrevet 31. januar Orly skrev (10 minutter siden): Sveisen er jo helt krise Dama har mye penger men gidder ikke å gå til en frisør for og virkelig få klipt det i god tid før Vixen.. Neida.. hun tar frem kjøkkensaks og klipper selv. Å derfor blir håret deretter 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokolade2922 Skrevet 31. januar #40771 Del Skrevet 31. januar Huff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar #40772 Del Skrevet 31. januar J_1990 skrev (22 minutter siden): Sorry men den kjolen var ikke mye kledelig … Rart hun orker dette, når hun ikke orker å gå en liten tur fordi kvalmestillende gjør henne sløv... 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar #40773 Del Skrevet 31. januar Er det innershortsen som lager denne fine bulken? 🙈 pent 😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 31. januar #40774 Del Skrevet 31. januar Det eneste positive med den kjolen er at den skjuler skoa 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 31. januar #40775 Del Skrevet 31. januar Isola2 skrev (4 minutter siden): Det eneste positive med den kjolen er at den skjuler skoa Hun hadde jo svarte pumps der da, så det var vel greit nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 31. januar #40776 Del Skrevet 31. januar Tessa12 skrev (3 minutter siden): Hun hadde jo svarte pumps der da, så det var vel greit nok Ah,trodde hun gikk for de beige tante Olga-skoene 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 31. januar #40777 Del Skrevet 31. januar J_1990 skrev (1 time siden): Sorry men den kjolen var ikke mye kledelig … Ikke sveisen heller. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 31. januar #40778 Del Skrevet 31. januar Blei ikke seier i Livsstil 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 31. januar #40779 Del Skrevet 31. januar slipperyslope skrev (Akkurat nå): Blei ikke seier i Livsstil Med den elendige livsstilen hun daglig viser er det like greit. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 31. januar #40780 Del Skrevet 31. januar Isola2 skrev (6 minutter siden): Ah,trodde hun gikk for de beige tante Olga-skoene Neida, var å handlet sko tidligere i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå