Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (1 minutt siden):

…at tyngdekraften er skeiv…

Tror bildene som jeg la ut tidligere av SET sin snap, blei moderert bort i forbindelse med diskusjonen rundt bagatellisering av vektøkning… Legger ut det ene (av fire) der hun snakket om tyngdekrafta. Det skulle være et nøytralt nok bilde til å unngå moderering. 😉

IMG_8755.jpeg

Så klart er det tungt,105 kg er jo mye vekt å bære på..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LivEinar skrev (1 minutt siden):

Tror bildene som jeg la ut tidligere av SET sin snap, blei moderert bort i forbindelse med diskusjonen rundt bagatellisering av vektøkning… Legger ut det ene (av fire) der hun snakket om tyngdekrafta. Det skulle være et nøytralt nok bilde til å unngå moderering. 😉

IMG_8755.jpeg

Ja ikke sant, for jeg fant det ikke. Det der er jo faktisk ganske hysterisk. 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (9 timer siden):

Hun går på max dose av kvalmestillende.

Det blir også gjentatt her inne at man ikke legger på seg av to rundstykker med ost pr dag. Men hadde dere fulgt henne så vet dere at hun ikke sier at det bare er det hun spiser. Det blir så kjedelig å lese slike ting som gjentas her inne og derfor blir en sannhet men er bare tull 

Hun spiser 4 halve fine chiabatta hver morgen med mye smør og graddost+ sjokolademelk. Dette er ca 1000-1200 kalorier. I helgene de har barna spiser hun frokost 2 ganger. Så er det jo en del kjeks som går med gjennom dagen. Å jeg regner med att de spiser middag hver dag. 

Så alt dette gir jo utslag på vekt.. så jeg fatter ikke att hun kan sitte og si til andre gravide att dette er helt greit

Bilde fra SE sin Snapchat 

Screenshot_2025-01-26-17-10-03-687_com.snapchat.android.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (7 timer siden):

Sjokolade OG potetgull kjøpte hun der.., Og hun spiser kjeks dagen lang og drikker sjokomelk. Ser hun nå spiser 2 chiabatta til frokost, 2 til lunsj og sikkert 2 til middag også. Er jo bare stivelse og sukker hun putter inn, pluss ultraprosessert smør (Soya) og fettrik ost på chiabattane….

Om hun spiser 4 halve chiabatta 3 ganger om dagen så er det ca 3000 kalorier

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (47 minutter siden):

Hun spiser 4 halve fine chiabatta hver morgen med mye smør og graddost+ sjokolademelk. Dette er ca 1000-1200 kalorier. I helgene de har barna spiser hun frokost 2 ganger. Så er det jo en del kjeks som går med gjennom dagen. Å jeg regner med att de spiser middag hver dag. 

Så alt dette gir jo utslag på vekt.. så jeg fatter ikke att hun kan sitte og si til andre gravide att dette er helt greit

Hva alt dette har å gjøre på en bedriftskonto, er meg en gåte. Hvem bryr seg om andres spisevaner og svangerkapskvalme, og trenger daglige oppdateringer om det? For ikke å snakke om hvilket elendig forbilde hun er for andre gravide. Å bare le av at man har gått opp 20 kilo på like mange uker, og attpåtil tro at «det bare er sånn kroppen hennes reagerer» er jo så kørka dumt at det finnes ikke ord. Hun er i ferd med å skape seg et risikosvangerskap, og bare ler av det. Og fansen hyller henne. Det er så mange kunnskapsløse mennesker der ute. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo her at å spise hjelper på kvalmen. Hvorfor spiser hun da ikke noe mer næringsrikt med en gang, enn å starte frokosten med kjeks som forrett?
Og hun hadde vel strengt tatt overlevd om hun var kvalm en stund, kanskje det hadde vært til det beste.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkekokkendin skrev (14 minutter siden):

Hun sier jo her at å spise hjelper på kvalmen. Hvorfor spiser hun da ikke noe mer næringsrikt med en gang, enn å starte frokosten med kjeks som forrett?
Og hun hadde vel strengt tatt overlevd om hun var kvalm en stund, kanskje det hadde vært til det beste.

Mange ting som hjelper på kvalme,bl.a frisk luft..

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (1 time siden):

Selv jeg forstår at det hjelper og spise jevnlig for å holde kvalmen i sjakk. Men ikke 4 halve chiabatta med fet ost og masse smør 3 ganger om dagen. Pluss en del mer enn det

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Hva alt dette har å gjøre på en bedriftskonto, er meg en gåte. Hvem bryr seg om andres spisevaner og svangerkapskvalme, og trenger daglige oppdateringer om det? For ikke å snakke om hvilket elendig forbilde hun er for andre gravide. Å bare le av at man har gått opp 20 kilo på like mange uker, og attpåtil tro at «det bare er sånn kroppen hennes reagerer» er jo så kørka dumt at det finnes ikke ord. Hun er i ferd med å skape seg et risikosvangerskap, og bare ler av det. Og fansen hyller henne. Det er så mange kunnskapsløse mennesker der ute. 

Spør du seriøst hva dette har på en bedrifts konto å gjøre? Du er klar over at bedriften går ut på å utlevere livet!?  Har du sett hvor mange som følger influensere, folk ser på at andre lager seg frokost, sminker seg osv.  Det er en gullalder for de som ønsker oppmerksomhet og liker å bli sett hele tiden. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

4 halve ciabattas, mektig inntak av energi for å ligge på sofaen å juge om grønne smuler/nupper.

Forresten; Gratulerer som Norges første influerer med TRENINGSKLÆR-kolleksjon som ikke har tenkt å trene i år!

SE sa at når babyen kom skulle hun begynne å trene igjen, men med luke sa hun når han kom at det skulle bli når han begynte i bhg, så tidligst 🥸

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nekter for at det var nupper på kjolen, og sier at det var smuler - LØGN!

Så videre snapper hun om hvorfor tøy nupper, for å på en måte unnskylde hvorfor tøyet hennes nupper - selv om det selvfølgelig ikke nupper, det smuler 😄 

Ååå... Sara Emilie- at folk faktisk tror på deg og heier på er helt merkelig. 

Skjermbilde fra SE sin snap

Det siste bilde skulle egentlig ikke være med, får ikke fjernet det 🙈

Screenshot_20250126_213911_Snapchat.jpg

Screenshot_20250126_213731_Snapchat.jpg

Screenshot_20250126_213946_Snapchat.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (7 timer siden):

IMG_8755.jpeg

Stakkars menneske.

Alt er nok ikke så «hahahaha» som hun skal ha det til🤨

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...