Niffler Skrevet 24. januar #40521 Del Skrevet 24. januar Angel75 skrev (3 timer siden): Er det flere fra 16 ukers som ikke har klart det etterpå? Flere som har blitt gravide rett etterpå? Det vet jeg ikke noe om, fordi jeg følger ikke med på det 😂 Men har alle som som vært med levd så fryktelig lenge etter 16ukers da? Snakker jo om LIVSstilsendring.. Men om den ikke holder så fort du får en hump i veien så vill jeg jo ikke påstå at problemet er maten, treninga eller rutiner. Uten snarere om hvordan folk håndterer motgang eller f.eks en graviditet da. Espen gikk jo opp etter at han var med, men han er fortsatt fornøyd med resultatet og sier han er mer fornøyd enn noensinne. Er heller ikke noe feil i det. Jeg vill ikke spekulere om hvorfor hun gjør ditten og datten. Jeg bare påpekte at 16ukers hardslanking ikker er løsningen for folk med problematikk og at hvordan hun med "det fortjener jeg for jeg føler meg dritt"-mentaliteten sin faktisk er farlig for folk med overspising/trøstespising problemer. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 24. januar #40522 Del Skrevet 24. januar J.. skrev (3 timer siden): Å bli gravid er ikke en god grunn eller unnskyldning til en ekstrem vektøkning på kort tid,uansett hvem den gravide måtte være.. Forklarte nok litt dårlig. Jeg mente at man ikke kan skylde på programmet. At om man ikke får det til å fungere etterpå og man ikke benytter seg av hjelpen man får så spiller det jo ingen rolle. Noen kg vil man alltid gå opp noen graviditet. Muligens hun vil ha bort skammen om man går opp mer enn normalen? Jeg har ikke hørt alle snapene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. januar #40523 Del Skrevet 24. januar Hun kunne brukt det hun har lært og heller laget innlegg om sunt kosthold og aktivitet i graviditeten. Det hadde vært SÅ mye bedre. Og til fin inspirasjon for andre gravide. 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. januar #40524 Del Skrevet 24. januar Stargaze skrev (1 time siden): Og til fin inspirasjon for andre gravide. Ikke minst! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. januar #40525 Del Skrevet 24. januar Tråden er ryddet for krenkelser, brukerdebatt og avsporing. Sol, admin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa31 Skrevet 24. januar #40526 Del Skrevet 24. januar At SE selger treningstøy er bare komisk. Det handler ikke om vekten, som er noe for seg selv, men selve livsstilen. SE har overhodet ikke en sunn livsstil på noen måter. At hun skal fronte og selge treningstøy er helt utrolig 😮💨 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 24. januar #40527 Del Skrevet 24. januar Er d forskjell på tightsen hennes og Lien sin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 25. januar #40528 Del Skrevet 25. januar arnoyb skrev (På 24.1.2025 den 10.11): Med denne kommentaren virker det som du er en av de som bare leser her inne og ikke følger henne. Kan være lurt å vite fakta før man kommenterer. Hun har hatt dialog med ernæringsfysiologen fra 16 ukers minst to ganger. Hun var ikke bekymra og de skal oppta samarbeid etter fødselen. Helsepersonell rundt SE har ikke gitt uttrykk for bekymring. Er det ikke litt drøyt at folk som ikke engang følger henne da skal påberope seg å være alle gravides forkjemper mot dette grusomme mennesket. Blir så slitsomt å lese når dere prøver å forkle deres forakt som bekymring for de stakkars sårbare gravide. Jeg tror noe av grunnen til at Sara går så raskt opp i vekt er at hun nylig har gått raskt ned i vekt, og derfor helsepersonell ikke er like bekymret som kvinneguidens hatere. Hva er total vektøkning siste halvannet år? Ca + 6-8 kilo? Jeg følger ikke Sara så jeg har ikke nøyaktige tall. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. januar #40529 Del Skrevet 25. januar Bella50 skrev (21 minutter siden): Jeg tror noe av grunnen til at Sara går så raskt opp i vekt er at hun nylig har gått raskt ned i vekt, og derfor helsepersonell ikke er like bekymret som kvinneguidens hatere. Hva er total vektøkning siste halvannet år? Ca + 6-8 kilo? Jeg følger ikke Sara så jeg har ikke nøyaktige tall. 😂 kvinneguidens hatere. Og at hun har lagt på seg 6-8 kg på 1,5 år 😂 Takk for dagens latter 😂 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 25. januar #40530 Del Skrevet 25. januar (endret) Bella50 skrev (36 minutter siden): Jeg tror noe av grunnen til at Sara går så raskt opp i vekt er at hun nylig har gått raskt ned i vekt, og derfor helsepersonell ikke er like bekymret som kvinneguidens hatere. Hva er total vektøkning siste halvannet år? Ca + 6-8 kilo? Jeg følger ikke Sara så jeg har ikke nøyaktige tall. Er nok ingen som er personlig bekymret for SE -hun er en voksen dame. Men det er måten hun som påvirker fremstiller det og fronter normalisering i å drite i kosthold, farene ved å gå opp mye fort og spise usunt igjennom svangerskapet. Det er hvordan SE i kraft av sitt yrke som påvirker av andre som er «bekymringen». Om ikke hun får helseutfordringer av det -så vet hun ikke hva andre får av samme «oppskrift», hun bør tenke på ansvaret hun har som influenser. Endret 25. januar av GulleGull Rettet opp skrivefeil 6 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. januar #40531 Del Skrevet 25. januar Bella50 skrev (35 minutter siden): Jeg tror noe av grunnen til at Sara går så raskt opp i vekt er at hun nylig har gått raskt ned i vekt, og derfor helsepersonell ikke er like bekymret som kvinneguidens hatere. Hva er total vektøkning siste halvannet år? Ca + 6-8 kilo? Jeg følger ikke Sara så jeg har ikke nøyaktige tall. Dette er jo litt morsomt. Det du beskriver ligner jo på jojo slanking. Og er dette noe som gjentas så er det faktisk og potensielt helseskadelig. Og at helsepersonell rundt henne ikke er bekymret tar jeg med ei klype salt. Det er ganske åpenbart at 16 ukers helvete var bortkastet tid for henne og mest av alt et pr stunt. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 25. januar #40532 Del Skrevet 25. januar arnoyb skrev (På 24.1.2025 den 10.11): Helsepersonell rundt SE har ikke gitt uttrykk for bekymring. Er det ikke litt drøyt at folk som ikke engang følger henne da skal påberope seg å være alle gravides forkjemper mot dette grusomme mennesket. Hva vet vi om hva helsepersonell sier om vekta? om jordmor hadde ymtet frempå om en bekymring og fortalt om konsekvenser, tror vi at SE hadde fortalt om det åpent? Det tviler jeg på. Men uansett, om de ikke er bekymret for henne, så har SE et ansvar for det hun deler med sine følgere. Gravide bør passe på helsen sin, for å unngå sykdommer både på seg selv og babyen. Redd det motsatte skjer når influensere som SE normaliserer slik vektøkning. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 25. januar #40533 Del Skrevet 25. januar Vimsa84 skrev (27 minutter siden): Hva vet vi om hva helsepersonell sier om vekta? om jordmor hadde ymtet frempå om en bekymring og fortalt om konsekvenser, tror vi at SE hadde fortalt om det åpent? Det tviler jeg på. Men uansett, om de ikke er bekymret for henne, så har SE et ansvar for det hun deler med sine følgere. Gravide bør passe på helsen sin, for å unngå sykdommer både på seg selv og babyen. Redd det motsatte skjer når influensere som SE normaliserer slik vektøkning. Det jeg har sett av de screenshot fra snap som er lagt ut her -så viser hun meldinger fra følgere som takker for at SE normaliserer det å «ligge på sofaen å spise junk» som ok fordi man er gravid og fortjener det, de takker henne for at da kan de også gjøre det med god samvittighet. Så hun påvirker i stor grad følgere til å «tenke som henne» og motivasjonen virker som «gjør du det så er du innafor som en del av snapfamilien». Merkelige mekanismer i spill der altså. Hvorfor ikke også vise at man balanserer det med sunnere valg innimellom, for som jeg har sagt før, jeg nekter å tro at hun kun lever på usunne valg i matveien hele uka. Det er i såfall en bevisst strategi fordi det skaper engasjement å bare vise ekstremvarianten av kosthold. 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. januar #40534 Del Skrevet 25. januar Bella50 skrev (3 timer siden): Jeg tror noe av grunnen til at Sara går så raskt opp i vekt er at hun nylig har gått raskt ned i vekt, og derfor helsepersonell ikke er like bekymret som kvinneguidens hatere. Hva er total vektøkning siste halvannet år? Ca + 6-8 kilo? Jeg følger ikke Sara så jeg har ikke nøyaktige tall. Du kan jo ikke tenke slik.. hun har gått opp 20 kilo på 4 mnd. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 25. januar #40535 Del Skrevet 25. januar elskersommer skrev (40 minutter siden): Du kan jo ikke tenke slik.. hun har gått opp 20 kilo på 4 mnd. Selvfølgelig må vi se på hele bildet. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. januar #40536 Del Skrevet 25. januar Bella50 skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig må vi se på hele bildet. Nei du kan ikke det. Hun har ikke gått opp 20 kg + på 1,5 år. Hun har gått opp 20 + på 4 mnd! Under et svangerskap! Å det er ikke bra for hverken SE eller babyen. All dum forsvaring av det, og tenke at hun har gått opp 6-7 kg eller hva du skrev på 1,5 år er... orker ikke å skrive ordet jeg tenker. Men det får da være måte på hvordan man skal forsvare dette usunne mennesket! 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. januar #40537 Del Skrevet 25. januar elskersommer skrev (1 time siden): Du kan jo ikke tenke slik.. hun har gått opp 20 kilo på 4 mnd. Fansen prøver så godt de kan. Men de driter seg bare ut. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 25. januar #40538 Del Skrevet 25. januar Bella50 skrev (1 time siden): Selvfølgelig må vi se på hele bildet. Ja det er klart man må se på hele bildet. Hun har jo nylig gått ned mye i vekt på veldig kort tid som du nevner så det gir absolutt mening! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. januar #40539 Del Skrevet 25. januar Roe skrev (5 minutter siden): Ja det er klart man må se på hele bildet. Hun har jo nylig gått ned mye i vekt på veldig kort tid som du nevner så det gir absolutt mening! Hun veide 82 kg for ca 4 mnd siden. Nå veier hun over 102 kg. Hvor mye har hun gått opp på disse 4 månedene? Jeg er litt dårlig i matte skjønner du. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet 25. januar #40540 Del Skrevet 25. januar (endret) Noen spurte om det var nupper på kjolen ved bryste der, og hun svarte smuler....da har hun gått med smuler der i hele dag......( etter å ha lest at folk klager på nupper, så har jeg mine tvil om det) Endret 25. januar av Tigerfrue 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå