Debbie M Skrevet 19. januar #40421 Del Skrevet 19. januar Bella50 skrev (1 time siden): Presenning lager bare lyd når det regner på eller blåser. Og jeg synes ikke det ser fint ut med en diger presenning i hagen. Mine møbler står også ut hele året, både hjemme og på hytten. Selv om møblene brukes mest om sommeren, så brukes de hele året. Det handler vel mer om at noen bruker lupe for å finne noe å kritisere Sara for. No worries, trenger ikke lupe for å se all idiotien i hjemmet til SE. 😁 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 19. januar #40422 Del Skrevet 19. januar Debbie M skrev (13 timer siden): Nå bor jeg på en annen kant av landet, så mulig det er vanlig å la utemøblene stå å snø ned istedenfor å oppbevare det under tak? Ser jeg slikt her, så tenker jeg alltid at her bor det nok noen skikkelige rotehuer, oser latskap. Må jo ødelegge både finish og material, men mulig dette er latskap de med mye penger kan «unne» seg 😳 Wow, snakk om fordommer. Vi har ikke lagringsplass til utemøbler. Mulig jeg og mine naboer ikke er like rike som deg, men lat er jeg ikke. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #40423 Del Skrevet 19. januar Bella50 skrev (2 timer siden): Presenning lager bare lyd når det regner på eller blåser. Og jeg synes ikke det ser fint ut med en diger presenning i hagen. Mine møbler står også ut hele året, både hjemme og på hytten. Selv om møblene brukes mest om sommeren, så brukes de hele året. Det handler vel mer om at noen bruker lupe for å finne noe å kritisere Sara for. Finnes møbeltrekk, bråker overhodet ikke. Har møbler lagret både ute og inne, har trekk på alt det som står ute for å beskytte. Aldri plaget meg et sekund. Utover det enig i at det ikke akkurat er det store å kritisere SE for 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 19. januar #40424 Del Skrevet 19. januar Debbie M skrev (1 time siden): No worries, trenger ikke lupe for å se all idiotien i hjemmet til SE. 😁 Da anbefaler jeg deg å bruke energien din på det som er kritikkverdig, og ikke pirke på at utemøblene står ute. 🤷♀️ Jeg er ikke fan av Sara. Jeg følger henne ikke. Men å kritisere at utemøbler står ute blir rett og slett for dumt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 19. januar #40425 Del Skrevet 19. januar (endret) Ninaen skrev (6 minutter siden): Finnes møbeltrekk, bråker overhodet ikke. Har møbler lagret både ute og inne, har trekk på alt det som står ute for å beskytte. Aldri plaget meg et sekund. Utover det enig i at det ikke akkurat er det store å kritisere SE for Møbeltrekk bråker ikke på samme måte som en presenning. Det er laget i et annet stoff. Det er også penere. Veldig enig i at Sara blir tatt for manglende reklame merking. Men ikke for at hun lar utemøblene stå ute. Endret 19. januar av Bella50 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 19. januar #40426 Del Skrevet 19. januar Bella50 skrev (1 time siden): Da anbefaler jeg deg å bruke energien din på det som er kritikkverdig, og ikke pirke på at utemøblene står ute. 🤷♀️ Jeg er ikke fan av Sara. Jeg følger henne ikke. Men å kritisere at utemøbler står ute blir rett og slett for dumt. At møblene står ute uten noen form for tildekking viser vel til overforbruket ho representerer. Om mange andre også fronter et slikt overforbruk, gjør det det ikke meir rett . 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 19. januar #40427 Del Skrevet 19. januar Bella50 skrev (1 time siden): Da anbefaler jeg deg å bruke energien din på det som er kritikkverdig, og ikke pirke på at utemøblene står ute. 🤷♀️ Jeg er ikke fan av Sara. Jeg følger henne ikke. Men å kritisere at utemøbler står ute blir rett og slett for dumt. Nå vet jeg ikke hvilke oppvekst du har hatt, men jeg har vokst opp under trange kår der alt ble lappet, fikset og brukt igjen av neste generasjon. Så om du synes det er så veldig dumt, kan jeg gratulere deg med å være årets blære. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. januar #40428 Del Skrevet 19. januar (endret) Enig med deg, å ikke gidde å prøve å få møblene under tak eller noe er latskap. Naboen vår er slik, grill og møbler står ute i all snøen. Ser jo ikke pent ut. Å naboen vår vil jeg kategorisere som lat... Å alle vet at SE er lat. @Debbie M Endret 19. januar av Bibbi_ Den jeg svarte ble borte... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 19. januar #40429 Del Skrevet 19. januar (endret) SET eksponerer kontinuerlig detaljer om de tre barna sine, i tillegg til det ufødte. Vi vet mye om hva de gjør og hvordan de har det. I dag legger hun ut om søvnrutinene til yngstesønnen på snart to år, det har hun gjort lenge. Og hun spør sine snap-følgere om råd, «dette er casen», sier hun. Søvnproblematikken til 2-åringen blir et felleseie for nesten 200.000 følgere! Det er et ekstremt og absurd overgrep, en mor skal verne barna sine - ikke utlevere dem! (Jeg legger ved to eksempler, her er det til sammen fem snapper med mye tekst og tale.) Endret 19. januar av LivEinar 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. januar #40430 Del Skrevet 19. januar LivEinar skrev (34 minutter siden): SET eksponerer kontinuerlig detaljer om de tre barna sine, i tillegg til det ufødte. Vi vet mye om hva de gjør og hvordan de har det. I dag legger hun ut om søvnrutinene til yngstesønnen på snart to år, det har hun gjort lenge. Og hun spør sine snap-følgere om råd, «dette er casen», sier hun. Søvnproblematikken til 2-åringen blir et felleseie for nesten 200.000 følgere! Det er et ekstremt og absurd overgrep, en mor skal verne barna sine - ikke utlevere dem! (Jeg legger ved to eksempler, her er det til sammen fem snapper med mye tekst og tale.) Skrev ikke hun ei mammabok? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 19. januar #40431 Del Skrevet 19. januar Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Skrev ikke hun ei mammabok? https://www.ark.no/produkt/boker/hobbyboker-og-fritid/mammalivet-9788202721466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 19. januar #40432 Del Skrevet 19. januar LivEinar skrev (1 time siden): SET eksponerer kontinuerlig detaljer om de tre barna sine, i tillegg til det ufødte. Vi vet mye om hva de gjør og hvordan de har det. I dag legger hun ut om søvnrutinene til yngstesønnen på snart to år, det har hun gjort lenge. Og hun spør sine snap-følgere om råd, «dette er casen», sier hun. Søvnproblematikken til 2-åringen blir et felleseie for nesten 200.000 følgere! Det er et ekstremt og absurd overgrep, en mor skal verne barna sine - ikke utlevere dem! (Jeg legger ved to eksempler, her er det til sammen fem snapper med mye tekst og tale.) Dette er sånn man spørr en nær venninne om -ikke off ut på en snap med hundre tusen mennesker. Stakkars unger sier jeg, som må leve med at 100.000 mennesker er med inn på soverommet deres 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. januar #40433 Del Skrevet 19. januar (endret) Å nei!! Noen som var før Sara Emilie med å finne opp boxere med lommer til kondomer 😂 Skjermbilde fra Laagendalsposten Endret 19. januar av Bibbi_ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. januar #40434 Del Skrevet 19. januar Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Å nei!! Noen som var før Sara Emilie med å finne opp boxere med lommer til kondomer 😂 Skjermbilde fra Laagendalsposten Tja. Comfyballs har nå hatt et par modeller med lomme på lenge. Absolutt kjekt å ha innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. januar #40435 Del Skrevet 19. januar Snublefot62 skrev (35 minutter siden): Tja. Comfyballs har nå hatt et par modeller med lomme på lenge. Absolutt kjekt å ha innimellom. Mulig det. Men SE skryter jo av at hun hele tiden fyller hull i markedet på det hun selger. Og det gjør hun absolutt ikke. Alt SE (eller Careless da) selger er jo ting som finnes fra før. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. januar #40436 Del Skrevet 19. januar (endret) Bibbi_ skrev (3 timer siden): Mulig det. Men SE skryter jo av at hun hele tiden fyller hull i markedet på det hun selger. Og det gjør hun absolutt ikke. Alt SE (eller Careless da) selger er jo ting som finnes fra før. Hun skryter sikkert av att hun tetter ett hull når hun får lommer på treningstights. Men det finnes også der ute😊 Endret 19. januar av elskersommer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 19. januar #40437 Del Skrevet 19. januar elskersommer skrev (12 minutter siden): Hun skryter sikkert av att hun tetter ett hull når hun får kommer på treningstights. Men det finnes også der ute😊 Det hullet må være treningstights for overvektige så de føler seg vel uten at de faktisk trener. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. januar #40438 Del Skrevet 19. januar hvaduikkeser skrev (25 minutter siden): Det hullet må være treningstights for overvektige så de føler seg vel uten at de faktisk trener. Å at de kan kjøpe str S... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. januar #40439 Del Skrevet 19. januar Sikkert flere hull i eget liv hun brude fokusere på å fylle først. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbarnn Skrevet 19. januar #40440 Del Skrevet 19. januar (endret) Gir man feil råd vedrørende søvn tips/ slutt på dupp på dagen, så får man vel Hormonella på nakken😅 «JEG VIL HA TIPS OG RÅD (bare du gir meg akkurat de rådene jeg vil ha, hvis ikke henger jeg deg ut for 100.000 folk.)" Stabilt. Endret 19. januar av sommerbarnn Skrivefeil 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå