Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Altså, hun gnåler om og om igjen om denne treningen hun savner, men hun gjør jo ikke noe for å få det til, så blir bare dumt å høre på.

Hun har 3 barn, men er aldri utafor døra å leker med de, hun kan gå med minstemann til barnehagen og hente han igjen, hun kan måke, hun kan gjøre husarbeid, hun har en gåmaskin i huset hun kan bruka, bikkja må ha tur osv men hun gidder ikke.......

Hadde lagt på seg 18 kilo hørte jeg hun sa også, og 18 uker på vei...... da hadde jeg ihvertfall fått farta på meg og bevegd på " skråtten".

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerfrue skrev (1 time siden):

Altså, hun gnåler om og om igjen om denne treningen hun savner, men hun gjør jo ikke noe for å få det til, så blir bare dumt å høre på.

Hun har 3 barn, men er aldri utafor døra å leker med de, hun kan gå med minstemann til barnehagen og hente han igjen, hun kan måke, hun kan gjøre husarbeid, hun har en gåmaskin i huset hun kan bruka, bikkja må ha tur osv men hun gidder ikke.......

Hadde lagt på seg 18 kilo hørte jeg hun sa også, og 18 uker på vei...... da hadde jeg ihvertfall fått farta på meg og bevegd på " skråtten".

Jeg forstår att det ikke er så ok og trene masse når kvalmen er som værst.. men nå er hun over det stadiet. Hvorfor ikke ta på seg joggesko/piggsko og gå en tur hver dag.. Hun må jo ikke gå en mil

Sett av en time om kvelden når barna er i seng.  Hun har faktisk mer enn nok tid til dette

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (På 3.1.2025 den 23.26):

Haha. Skulle likt å se at hun dokumenterte denne prosessen gitt… Rart at man kun ser utvalg av stoffprøver og prøving av varer. Ingen design som jeg har sett i fall fall… 

I dag snakket hun om att hun virkelig er med på alt dette med designet på tøyet🙈

Bilde fra SE sin Snapchat 🙈

Screenshot_2025-01-07-23-42-39-836_com.snapchat.android.thumb.jpg.1aee0bf0f18908a81ecad11242be3872.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig usjarmerende dame. Barnslig, evner ikke å ta imot konstruktiv kritikk. (Ikke at all kritikk hun får er konstruktiv) 

Henger ut de hun tjener penger på? Og skal le hele veien til banken? 
Lurer på om hun ler like mye på vei til banken om hun selv kjører dette i grøfta og har hus til 25 mill. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cactus_ skrev (50 minutter siden):

Utrolig usjarmerende dame. Barnslig, evner ikke å ta imot konstruktiv kritikk. (Ikke at all kritikk hun får er konstruktiv) 

Henger ut de hun tjener penger på? Og skal le hele veien til banken? 
Lurer på om hun ler like mye på vei til banken om hun selv kjører dette i grøfta og har hus til 25 mill. 

Det går igjen gjennom hele tråden, fem år tilbake, fra 2019 - den samme stilen. Ulike brukere skriver hun er frekk, spydig og ikke tåler kritkkk - heller ikke spørsmål hun misliker. Dette er en del av SE sin personlighet, hennes stil. Latterliggjøring av følgere er en gjenganger, og hun drar fram heiarop fra «menigheta» (dvs. en krets som kritikkløst flokker seg om en person, jf Store Leksikon). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (4 timer siden):

Hun er jo arvelig belastet i forhold til overvekt… Litt sånn Lipødem-ben..? Og kiloene til SE er vel det naturlig når man mater kroppen med «rent sukker» ala stivelse fra hvetemel… 

Endret av Klittings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klittings skrev (44 minutter siden):

Hun er jo arvelig belastet i forhold til overvekt… Litt sånn Lipødem-ben..? Og kiloene til SE er vel det naturlig når man mater kroppen med «rent sukker» ala stivelse fra hvetemel… 

En ting er å være overvektig, ikke noe galt i det, men jeg blir så fascinert av hvor noen legger på seg. Sånn som SE da, som har veldig tynn midje , men ekstremt bred over baken… når jeg så på 16 ukers hjemme kommenterte faktisk mannen her at oi, så du når hun løp? Hele rompa og lårene flyttet seg noe voldsomt…(når hun og V trente løping hjemme). 

Man kan jo ikke bestemme slike ting, det er hvordan man er satt sammen, men allikevel, det fascinerer meg.. samme med den videoen hvor hun forteller om den Rompe klappingen… skjønner ikke at det er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (17 minutter siden):

En ting er å være overvektig, ikke noe galt i det, men jeg blir så fascinert av hvor noen legger på seg. Sånn som SE da, som har veldig tynn midje , men ekstremt bred over baken… når jeg så på 16 ukers hjemme kommenterte faktisk mannen her at oi, så du når hun løp? Hele rompa og lårene flyttet seg noe voldsomt…(når hun og V trente løping hjemme). 

Man kan jo ikke bestemme slike ting, det er hvordan man er satt sammen, men allikevel, det fascinerer meg.. samme med den videoen hvor hun forteller om den Rompe klappingen… skjønner ikke at det er mulig

Lipødem…. 🙀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (7 timer siden):

Det husker jeg hun har fått spørsmål pm hun har tidligere. Jeg har selv lipødem i bein og armer, så jeg har litt peiling.

Det er en type lipødem som holder seg på lår/og evt rumpe/hofter ja, men hun har ikke de karakteristiske lipødemleggene som mange har. 
Ikke umulig, men det veit vi heller ikke. 
Det forverres gjerne ved hormonelle forandringer, men det kan likeså være vanlig fettøkning. Det er ganske mange andre kriterier for å konstatere lipødem enn kun utseende, feks smertebilde, fettkuler under huden osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...