elskersommer Skrevet søndag kl 16:09 #40261 Del Skrevet søndag kl 16:09 Wodiz skrev (33 minutter siden): Jeg fikk besøk av en god venninne like før jul, og hun hadde nydelig kjole på seg! Jeg fikk faktisk hakeslep da hun sa det var Careless 😂 Det hadde jeg aldri trodd! Den var god i stoffet (typ flanel), jeg fikk kjenne på den. Hun hadde kjøpt seg fire til fordi hun var så fornøyd. Hun kommenterte størrelsen da, hun bestilte medium, men skulle gå ned til xs da den hun hadde var litt stor. Den var veldig pen på henne da, og satt pent på, og hun var fornøyd, men ja - jeg fikk hakeslep. Hadde ikke sett for meg henne i Careless liksom. Vi har samme smak i klær, og jeg eier ikke ett eneste plagg fra Careless. Den kjolen du prater om synes jeg faktisk er en av de finere hun gir ut. Å den sitter pent på mange av modellene careless bruker. Er disse kjolene som er mer løs og ledig som ikke sitter så pent på. Det blir liksom for mye stoff som gjør att mange ser så mye større ut enn de er. Å jeg selv har store bryster og stor i overkropp. Jeg forsøkte bh fra careless men det var ett tragisk syn🙈 Hun sier at hun gir ut tøy for større mennesker men dette stemmer ikke når det kommer til bh og jeg tipper bikini er det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet søndag kl 17:36 #40262 Del Skrevet søndag kl 17:36 Wodiz skrev (2 timer siden): Jeg fikk besøk av en god venninne like før jul, og hun hadde nydelig kjole på seg! Jeg fikk faktisk hakeslep da hun sa det var Careless 😂 Det hadde jeg aldri trodd! Den var god i stoffet (typ flanel), jeg fikk kjenne på den. Hun hadde kjøpt seg fire til fordi hun var så fornøyd. Hun kommenterte størrelsen da, hun bestilte medium, men skulle gå ned til xs da den hun hadde var litt stor. Den var veldig pen på henne da, og satt pent på, og hun var fornøyd, men ja - jeg fikk hakeslep. Hadde ikke sett for meg henne i Careless liksom. Vi har samme smak i klær, og jeg eier ikke ett eneste plagg fra Careless. De færreste gjør det. Og de færreste eier også 4-5 kjoler i ulik farge fra Careless. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wodiz Skrevet søndag kl 18:26 #40263 Del Skrevet søndag kl 18:26 elskersommer skrev (2 timer siden): Den kjolen du prater om synes jeg faktisk er en av de finere hun gir ut. Å den sitter pent på mange av modellene careless bruker. Er disse kjolene som er mer løs og ledig som ikke sitter så pent på. Det blir liksom for mye stoff som gjør att mange ser så mye større ut enn de er. Å jeg selv har store bryster og stor i overkropp. Jeg forsøkte bh fra careless men det var ett tragisk syn🙈 Hun sier at hun gir ut tøy for større mennesker men dette stemmer ikke når det kommer til bh og jeg tipper bikini er det samme. Den var pen på henne, og jeg trodde ikke det var Careless. Trodde det var Vero Moda eller Only. Det er jeg enig i, synes de glitterkjolene ser veldig store ut. Så også noen kjoler i sommer da vi var i Kristiansand, og de bar gjennomsiktige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wodiz Skrevet søndag kl 18:27 #40264 Del Skrevet søndag kl 18:27 Stargaze skrev (49 minutter siden): De færreste gjør det. Og de færreste eier også 4-5 kjoler i ulik farge fra Careless. Det er nok fåtallet ja, men virker som de som er veldig fornøyd kjøper igjen og i flere varianter (mønster og/eller farger). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 19:12 #40265 Del Skrevet søndag kl 19:12 Wodiz skrev (43 minutter siden): Det er nok fåtallet ja, men virker som de som er veldig fornøyd kjøper igjen og i flere varianter (mønster og/eller farger). Men så ligger det jammen mye ute for salg på Tise og Finn. Å nesten alle plagg selges med lappen på. Kun prøvd på men selges fordi det ikke passer. Hadde det vært meg så hadde jeg jo sendt i retur til firma... 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 06:08 #40266 Del Skrevet i går, 06:08 Wodiz skrev (11 timer siden): Det er nok fåtallet ja, men virker som de som er veldig fornøyd kjøper igjen og i flere varianter (mønster og/eller farger). Jeg er kjempe fornøyd med mine 2. føler meg vel og får komplimenter også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 20 timer siden #40267 Del Skrevet 20 timer siden Hun har visst aldri fortalt om de tidlige symptomene eldste hadde da han fikk dia siden det er sensitiv informasjon.. Vel, det husker jeg veldig godt hun fortalte om 😅 Men bra hun nå angrer på å ha smurt livene til barna på some og derav nå skjermer barna mer. Unødvendig å lyve om at hun har delt da, kunne vært voksen nok til å heller ha svart «Jeg ønsker ikke å uttale meg om det, men ref til generell info». Selv om vi i dag fikk vite at minstemann er en av de syke barna som er hjemme og leveres derfor ned til besteforeldrene for å smitte de så hun kan jobbe 😂 For et sirkus 🤡 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15 timer siden #40268 Del Skrevet 15 timer siden Seroquel skrev (4 timer siden): Hun har visst aldri fortalt om de tidlige symptomene eldste hadde da han fikk dia siden det er sensitiv informasjon.. Vel, det husker jeg veldig godt hun fortalte om 😅 Men bra hun nå angrer på å ha smurt livene til barna på some og derav nå skjermer barna mer. Unødvendig å lyve om at hun har delt da, kunne vært voksen nok til å heller ha svart «Jeg ønsker ikke å uttale meg om det, men ref til generell info». Selv om vi i dag fikk vite at minstemann er en av de syke barna som er hjemme og leveres derfor ned til besteforeldrene for å smitte de så hun kan jobbe 😂 For et sirkus 🤡 Det fortalte hun.. så synd hun må lyve om dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå