Outandabout Skrevet lørdag kl 11:24 #40241 Del Skrevet lørdag kl 11:24 Debbie M skrev (Akkurat nå): Så nærmer det seg 2000 stk som avfulgt SE 👏🏻💫 Hvordan ser dere det? Håper flere og flere oppdager hvor lite det gir oss dette influencer-greiene. Jeg har ikke kikket innom noen dette året (haha, ikke så mange dagene det gjelder men) og det er så sykt deilig. Tipper det går i det samme som før, og jeg går ikke glipp av noe som helst! Leser bøker og bruker tiden på mer givende ting. 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet lørdag kl 11:55 #40242 Del Skrevet lørdag kl 11:55 Outandabout skrev (27 minutter siden): Hvordan ser dere det? Håper flere og flere oppdager hvor lite det gir oss dette influencer-greiene. Jeg har ikke kikket innom noen dette året (haha, ikke så mange dagene det gjelder men) og det er så sykt deilig. Tipper det går i det samme som før, og jeg går ikke glipp av noe som helst! Leser bøker og bruker tiden på mer givende ting. Du kan se hvor mange som følger snap-kontoen når du søker henne opp og trykker på kontoen hennes. Jeg følger henne ikke så det er den måten jeg kan se det på ihvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet lørdag kl 11:59 #40243 Del Skrevet lørdag kl 11:59 Man kan kanskje kjøpe seg følgerne på snap også? Det genererer kanskje ikke mer klikk? men man fremstår kanskje som mer populær en man er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet lørdag kl 12:03 #40244 Del Skrevet lørdag kl 12:03 GulleGull skrev (3 minutter siden): Du kan se hvor mange som følger snap-kontoen når du søker henne opp og trykker på kontoen hennes. Jeg følger henne ikke så det er den måten jeg kan se det på ihvertfall. Slik jeg og ser det. Utgangspunktet var det nummeret følgere hun oppgav på sin første PowerPoint-presentasjon, imponerende i en alder av 32 (?)!! Beklager avsporing 👆🏻🤪På presentasjon hadde hun 186k, i dag 184.1k 🙌🏻👏🏻👏🏻👏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet lørdag kl 12:10 #40245 Del Skrevet lørdag kl 12:10 Tipper en del er lei gravid oppdateringer også. Er vell litt typisk at de mister følgere i svangerskapet å når det legges ut at de har født et sjangsen større for at de ned små barn begynner å følge 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet lørdag kl 13:28 #40246 Del Skrevet lørdag kl 13:28 Outandabout skrev (1 time siden): Hvordan ser dere det? Håper flere og flere oppdager hvor lite det gir oss dette influencer-greiene. Jeg har ikke kikket innom noen dette året (haha, ikke så mange dagene det gjelder men) og det er så sykt deilig. Tipper det går i det samme som før, og jeg går ikke glipp av noe som helst! Leser bøker og bruker tiden på mer givende ting. Jeg sa att jeg fra og med 1 januar skulle melde inn alt av umerket reklame fra disse 3 venninnene til Forbrukertilsynet. Men jeg trekker meg fra jobben med umiddelbar virkning. Jeg har aldri sett så lite på snappene til disse som jeg gjør nå...å det er befriende. Kommer fortsatt til og trykke meg raskt igjennom innimellom.. Å kommer jeg over noe som er soleklare brudd på reklame og alkohol så skal jeg melde inn. Fint og se alt mange av følger disse damene😊 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet lørdag kl 15:09 #40247 Del Skrevet lørdag kl 15:09 elskersommer skrev (1 time siden): Jeg sa att jeg fra og med 1 januar skulle melde inn alt av umerket reklame fra disse 3 venninnene til Forbrukertilsynet. Men jeg trekker meg fra jobben med umiddelbar virkning. Jeg har aldri sett så lite på snappene til disse som jeg gjør nå...å det er befriende. Kommer fortsatt til og trykke meg raskt igjennom innimellom.. Å kommer jeg over noe som er soleklare brudd på reklame og alkohol så skal jeg melde inn. Fint og se alt mange av følger disse damene😊 Ja det er fantastisk å faktisk ikke følge de Du har gjort en kjempejobb til nå. Godt nyttår 🥳 🫡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 21:52 #40248 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Det må være lov å si at dette var en utrolig stygg badedrakt? Skjermbilde fra SE sin snap 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet lørdag kl 22:23 #40249 Del Skrevet lørdag kl 22:23 Bibbi_ skrev (31 minutter siden): Det må være lov å si at dette var en utrolig stygg badedrakt? Skjermbilde fra SE sin snap Må være lov å si at alle kjolene er stygge også og at de ikke er kledelig på henne. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 22:31 #40250 Del Skrevet lørdag kl 22:31 hvaduikkeser skrev (6 minutter siden): Må være lov å si at alle kjolene er stygge også og at de ikke er kledelig på henne. Dette minnet meg veldig om et dynetrekk fra mange år tilbake... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet lørdag kl 22:49 #40251 Del Skrevet lørdag kl 22:49 Graving som i graving i haug med klær? Det gjenspeiler jo denne fast fashion greia hun holder på med. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet i går, 06:37 #40252 Del Skrevet i går, 06:37 Bibbi_ skrev (8 timer siden): Det må være lov å si at dette var en utrolig stygg badedrakt? Skjermbilde fra SE sin snap Enig! Jeg syns noe av det hun produserer kan ha et fint snitt eller se behagelig ut, men alt det mønsteret hun bruker på alt.. Gjør at det blir helt 🎪 sirkus! Så grusomme mønstre… Kjøpt en ting av Careless, og det var en bh med brede stropper og rygg. Aldri hatt på meg noe så ubehagelig 🥴 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken79 Skrevet i går, 09:05 #40253 Del Skrevet i går, 09:05 Debbie M skrev (21 timer siden): Så nærmer det seg 2000 stk som avfulgt SE 👏🏻💫 Hvor ser man hvor mange som avfølger? Må man huske antall følgere, og så se på forskjellen selv? Eller er det en oversikt over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabell Skrevet i går, 09:23 #40254 Del Skrevet i går, 09:23 Melkebart1 skrev (2 timer siden): Enig! Jeg syns noe av det hun produserer kan ha et fint snitt eller se behagelig ut, men alt det mønsteret hun bruker på alt.. Gjør at det blir helt 🎪 sirkus! Så grusomme mønstre… Kjøpt en ting av Careless, og det var en bh med brede stropper og rygg. Aldri hatt på meg noe så ubehagelig 🥴 Enig. Jeg kjøpte først bh (smallcup i strl S) og noen truser i strl S. Er en 70B så tenkte at det skulle passe fint. Brystene forsvant nedi og jeg måtte sjekke flere ganger at jeg ikke hadde kjøpt bigcup. Var så feil. Trusene var fine i starten, nå rakner alt av blonder litt og litt hver gang jeg tar de på. Så kommer vi til en kimono jeg kjøpte i strl S/M. Altså denne er så stor! har jeg ikke noe under så flashes brystene i hytt og pine. Ikke mulig å gå med. Faller ned fra skuldrene og åpner seg opp hele tiden. Selv med alt stoffet som liksom skal gjøre at den dekker deg til, så åpnes den. Og stoffet rundt brystene henger helt løst. Jeg fyller den åpenbart ikke på de "riktige" stedene. Så kjøpte jeg en bikini. Det var denne trekantformede overdelen.Jeg gikk da ned til XS i bikinioverdelen pga erfaringen med BH. Denne sitter egentlig fint rundt, og jeg var fornøyd da jeg prøvde den på meg hjemme. Hadde den på meg i svømmehallen 1 gang, og mannen min hvisket til meg hvert 10.minutt at brystvortene mine var synlige 😂 så den mistet all form når den ble våt. Alt i alt ikke fornøyd med noe. Hun sier at hun lager klær av god kvalitet for alle størrelser fra XS og opp til flere XL, men disse klærne er laget til SE sin kropp med store silikonbryster. Kjolene har jeg ingen ønske om å prøve, da de er dyre og masse rare mønstre. Store ballongermer og puffete skuldre. Syns de er lite flatterende og ser veldig ut som mye annet man kan få kjøpt fra only, vero moda, hm osv. Søtt at hun sier hun vil bli større enn cubus... jeg handler mye heller på cubus for halve prisen og finner mye bedre klær 12 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet i går, 09:32 #40255 Del Skrevet i går, 09:32 Mabell skrev (3 minutter siden): Enig. Jeg kjøpte først bh (smallcup i strl S) og noen truser i strl S. Er en 70B så tenkte at det skulle passe fint. Brystene forsvant nedi og jeg måtte sjekke flere ganger at jeg ikke hadde kjøpt bigcup. Var så feil. Trusene var fine i starten, nå rakner alt av blonder litt og litt hver gang jeg tar de på. Så kommer vi til en kimono jeg kjøpte i strl S/M. Altså denne er så stor! har jeg ikke noe under så flashes brystene i hytt og pine. Ikke mulig å gå med. Faller ned fra skuldrene og åpner seg opp hele tiden. Selv med alt stoffet som liksom skal gjøre at den dekker deg til, så åpnes den. Og stoffet rundt brystene henger helt løst. Jeg fyller den åpenbart ikke på de "riktige" stedene. Så kjøpte jeg en bikini. Det var denne trekantformede overdelen.Jeg gikk da ned til XS i bikinioverdelen pga erfaringen med BH. Denne sitter egentlig fint rundt, og jeg var fornøyd da jeg prøvde den på meg hjemme. Hadde den på meg i svømmehallen 1 gang, og mannen min hvisket til meg hvert 10.minutt at brystvortene mine var synlige 😂 så den mistet all form når den ble våt. Alt i alt ikke fornøyd med noe. Hun sier at hun lager klær av god kvalitet for alle størrelser fra XS og opp til flere XL, men disse klærne er laget til SE sin kropp med store silikonbryster. Kjolene har jeg ingen ønske om å prøve, da de er dyre og masse rare mønstre. Store ballongermer og puffete skuldre. Syns de er lite flatterende og ser veldig ut som mye annet man kan få kjøpt fra only, vero moda, hm osv. Søtt at hun sier hun vil bli større enn cubus... jeg handler mye heller på cubus for halve prisen og finner mye bedre klær Oh my😅 Tror vi kan konkludere med at så lenge hun produserer klær etter sin fasong, så vil det ikke passe hvermansen. Hun tetter ingen hull. For de aller fleste har ikke like stor rumpe og like smal midje eller så store pupper som Sara selv. Alt som kommer til str er jo håpløst å finne ut av! Hva med å ha normale str i bh/bikinitopp? Alle veit jo hva de selv bruker, men de str er jo ikke til å forstå NOE av?! Nei, jeg har gjort ett kjøp der, det blir ikke flere gitt. Tar heller en tur på Cubus jeg og! Sees der😅👋🏼 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet i går, 09:47 #40256 Del Skrevet i går, 09:47 Mabell skrev (21 minutter siden): Enig. Jeg kjøpte først bh (smallcup i strl S) og noen truser i strl S. Er en 70B så tenkte at det skulle passe fint. Brystene forsvant nedi og jeg måtte sjekke flere ganger at jeg ikke hadde kjøpt bigcup. Var så feil. Trusene var fine i starten, nå rakner alt av blonder litt og litt hver gang jeg tar de på. Så kommer vi til en kimono jeg kjøpte i strl S/M. Altså denne er så stor! har jeg ikke noe under så flashes brystene i hytt og pine. Ikke mulig å gå med. Faller ned fra skuldrene og åpner seg opp hele tiden. Selv med alt stoffet som liksom skal gjøre at den dekker deg til, så åpnes den. Og stoffet rundt brystene henger helt løst. Jeg fyller den åpenbart ikke på de "riktige" stedene. Så kjøpte jeg en bikini. Det var denne trekantformede overdelen.Jeg gikk da ned til XS i bikinioverdelen pga erfaringen med BH. Denne sitter egentlig fint rundt, og jeg var fornøyd da jeg prøvde den på meg hjemme. Hadde den på meg i svømmehallen 1 gang, og mannen min hvisket til meg hvert 10.minutt at brystvortene mine var synlige 😂 så den mistet all form når den ble våt. Alt i alt ikke fornøyd med noe. Hun sier at hun lager klær av god kvalitet for alle størrelser fra XS og opp til flere XL, men disse klærne er laget til SE sin kropp med store silikonbryster. Kjolene har jeg ingen ønske om å prøve, da de er dyre og masse rare mønstre. Store ballongermer og puffete skuldre. Syns de er lite flatterende og ser veldig ut som mye annet man kan få kjøpt fra only, vero moda, hm osv. Søtt at hun sier hun vil bli større enn cubus... jeg handler mye heller på cubus for halve prisen og finner mye bedre klær Flott at hun har hårete mål å vil bli større enn Cubus . Men det kommer ikke til å skje . Syns mesteparten av klærne hennes har et trailer-trash preg over seg . Masseprodusert og simpelt . Tror heller det er en døgnflue . Innen 5 år er det over . Evnt når folk får bedre smak og er mer bevisst på hvem og hva de handler . 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabell Skrevet i går, 09:50 #40257 Del Skrevet i går, 09:50 Melkebart1 skrev (15 minutter siden): Oh my😅 Tror vi kan konkludere med at så lenge hun produserer klær etter sin fasong, så vil det ikke passe hvermansen. Hun tetter ingen hull. For de aller fleste har ikke like stor rumpe og like smal midje eller så store pupper som Sara selv. Alt som kommer til str er jo håpløst å finne ut av! Hva med å ha normale str i bh/bikinitopp? Alle veit jo hva de selv bruker, men de str er jo ikke til å forstå NOE av?! Nei, jeg har gjort ett kjøp der, det blir ikke flere gitt. Tar heller en tur på Cubus jeg og! Sees der😅👋🏼 Haha ja, så sant! altså, se på det her 😂 må knyte fast ermet i beltet på motsatt side for å i det hele tatt være tildekket!!! Lommen blir da vridd til å sitte over låret. Sees på cubus ja 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet i går, 10:06 #40258 Del Skrevet i går, 10:06 Mabell skrev (11 minutter siden): Haha ja, så sant! altså, se på det her 😂 må knyte fast ermet i beltet på motsatt side for å i det hele tatt være tildekket!!! Lommen blir da vridd til å sitte over låret. Sees på cubus ja 😅 Næmmen i alle daaar😅🤭 Jeg skjønner liksom ikke visjonen om at klærne skal passe alle fasonger?! Ja noen av klærne kan sitte pent på henne selv, men når de største damene har på seg det samme, så blir det altså så missmatch.. Nettopp fordi klærne ikke er laget til den gitte fasongen, men hennes egen. Nytter ikke å lage samme klær i xs og 3xl og tro at de er like flatterende liksom. nei, vi sees på Cubus ja😆🤭 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 12:07 #40259 Del Skrevet i går, 12:07 Så ei i ett juleselskap med denne rød glitter kjolen. Hun er ei dame som har en fin kropp. Men kjolen så så stor ut på henne. Alt av fine former på ei dame ble liksom helt borte 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wodiz Skrevet i går, 15:32 #40260 Del Skrevet i går, 15:32 (endret) elskersommer skrev (3 timer siden): Så ei i ett juleselskap med denne rød glitter kjolen. Hun er ei dame som har en fin kropp. Men kjolen så så stor ut på henne. Alt av fine former på ei dame ble liksom helt borte Jeg fikk besøk av en god venninne like før jul, og hun hadde nydelig kjole på seg! Jeg fikk faktisk hakeslep da hun sa det var Careless 😂 Det hadde jeg aldri trodd! Den var god i stoffet (typ flanel), jeg fikk kjenne på den. Hun hadde kjøpt seg fire til fordi hun var så fornøyd. Hun kommenterte størrelsen da, hun bestilte medium, men skulle gå ned til xs da den hun hadde var litt stor. Den var veldig pen på henne da, og satt pent på, og hun var fornøyd, men ja - jeg fikk hakeslep. Hadde ikke sett for meg henne i Careless liksom. Vi har samme smak i klær, og jeg eier ikke ett eneste plagg fra Careless. Endret i går, 15:33 av Wodiz Skrivefeil 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå