Sophie1988 Skrevet 4. desember 2024 #39501 Del Skrevet 4. desember 2024 Outandabout skrev (2 minutter siden): Næmmen? Ser titan-skjærebrett ikke inneholder titan? Kan man ikke stole på influencere som reklamerer engang nå da???? Sitat Sara E: jeg reklamerer ikke for pengene, jeg liker å tipse dere følgere om produkt jeg liker. well well well Se der ja. Jeg håper alle disse løgnerene blir tatt en gang for alle! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 4. desember 2024 #39502 Del Skrevet 4. desember 2024 Hvis jeg ikke husker helt feil så ga hun ikke i kalenderen til Mads i fjor heller. Mener Monica ga da! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 4. desember 2024 #39503 Del Skrevet 4. desember 2024 Kleppmelk skrev (1 minutt siden): Hvis jeg ikke husker helt feil så ga hun ikke i kalenderen til Mads i fjor heller. Mener Monica ga da! Viktigere med et stort nytt hus til et tyvetalls millioner enn å bidra med noen kroner til de som trenger det mest! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 4. desember 2024 #39504 Del Skrevet 4. desember 2024 Sophie1988 skrev (Akkurat nå): Viktigere med et stort nytt hus til et tyvetalls millioner enn å bidra med noen kroner til de som trenger det mest! Kvalmt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. desember 2024 #39505 Del Skrevet 4. desember 2024 Sophie1988 skrev (38 minutter siden): Viktigere med et stort nytt hus til et tyvetalls millioner enn å bidra med noen kroner til de som trenger det mest! Å enda mener noen at SE er flink til og donere til viktige formål 🙈 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 4. desember 2024 #39506 Del Skrevet 4. desember 2024 Er Mads den eneste i verden man kan gi noe penger til eller? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 4. desember 2024 #39507 Del Skrevet 4. desember 2024 Anim92 skrev (10 minutter siden): Er Mads den eneste i verden man kan gi noe penger til eller? Nei men siden han er såpass synlig på IG + gir kred til de som gir, synes jeg det er skikkelig rart SE ikke donerer. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. desember 2024 #39508 Del Skrevet 4. desember 2024 Anim92 skrev (23 minutter siden): Er Mads den eneste i verden man kan gi noe penger til eller? Nei, men hun viser villig vekk hva hun bruker penger på. Hus til 30 millioner, dyre vesker, ferie til 50.000 osv…hun viser overhodet ikke at hun donerer noe utenom de 10% hun er pålagt å donerer fra Reme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. desember 2024 #39509 Del Skrevet 4. desember 2024 Kattedama skrev (Akkurat nå): Nei, men hun viser villig vekk hva hun bruker penger på. Hus til 30 millioner, dyre vesker, ferie til 50.000 osv…hun viser overhodet ikke at hun donerer noe utenom de 10% hun er pålagt å donerer fra Reme. Å hun vil garantert poste om hun gir noe😊 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 4. desember 2024 #39510 Del Skrevet 4. desember 2024 Yoolanda skrev (8 timer siden): Gud...de jakkene 🙈🙈🙈 Hvordan er de jakkene ? For oss som ikke følger henne, er det noen som kan vise hva det er snakk om ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 4. desember 2024 #39511 Del Skrevet 4. desember 2024 Frk nysgjerrig skrev (34 minutter siden): Hvordan er de jakkene ? For oss som ikke følger henne, er det noen som kan vise hva det er snakk om ? Hvit "deminjakke" med små kirsebær på. Blå demin med glorete fargerike blomster i kanter og bretter. Helt forjævlig. Passer ikke til noen ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 4. desember 2024 #39512 Del Skrevet 4. desember 2024 Syns det er så kvalmt det disse meningsløse influencerene tjener, så heretter blir det ille klikk fra meg hos Sara og Therese. Samme svada hver dag…. Sara er kvalm, spiser rundstykker med ost, ligger å ser på mannen mens han jobber, sminker seg og når snøen kommer følger hun med på crocsen. Og for dette tjener hun ufattelige mengder millioner i året. Samme med Therese. Ho sminker seg, går tur med hunden (som forøvrig ikke er en pomeranian, men en spitz), lager lapskaus, har vaskedame, reklamerer for egen merkevare, er hos fysio og PT, er med dattera på dans og ellers viser ett rotete vaskerom. Er SÅ lei av disse, og JA; slutter å følge de. Håper andre gjør det samme 🙌🏻😊 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. desember 2024 #39513 Del Skrevet 4. desember 2024 Frk nysgjerrig skrev (1 time siden): Hvordan er de jakkene ? For oss som ikke følger henne, er det noen som kan vise hva det er snakk om ? Jeg tok så klart ikke screenshot av de jakkene🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 4. desember 2024 #39514 Del Skrevet 4. desember 2024 Avsluttende om «titan»brettene i dag fra dr_sandtorv. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. desember 2024 #39515 Del Skrevet 4. desember 2024 LivEinar skrev (21 minutter siden): Avsluttende om «titan»brettene i dag fra dr_sandtorv. @FruJohansen Dersom et produkt markedsføres med at det inneholder titan, eller er laget av det - og det viser seg å ikke stemme så er dette ulovlig markedsføring ja. Og alle som har kjøpt produktet vil ha reklamasjonsrett. I praksis må selger da skaffe ny vare som stemmer med produktbeskrivelsen (omlevering) eller gi pengene tilbake (heving av kjøp). Reparasjon (tilføre titan i produktet) er ikke aktuelt her. Dekningskjøp kan være aktuelt men jeg har ikke studert alternativene og om det faktisk er mulig å oppdrive skjærefjøl i titan hos noen konkurrenter. Så håper Sara Emilie er stolt over markedsføringen sin og hvordan hun har ført følgerene bak lyset. Hun er åpenbart ikke alene og jeg håper samtlige tenker seg om i forhold til hva de kaster seg over for å tjene penger. Jeg vet det er mye å ønske seg, men jeg er evig optimist. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. desember 2024 #39516 Del Skrevet 4. desember 2024 Så flaut. Vet #Vixen om dette tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. desember 2024 #39517 Del Skrevet 5. desember 2024 Kattedama skrev (7 timer siden): Så flaut. Vet #Vixen om dette tro? Vixen bryr seg ikke. Det er verdens mest useriøse pris å vinne.. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. desember 2024 #39518 Del Skrevet 5. desember 2024 J.. skrev (4 timer siden): Vixen bryr seg ikke. Det er verdens mest useriøse pris å vinne.. Ja, det er ting som tyder på det. Når Sara Emilie Tandberg med alle sine lovbrudd, massiv eksponering, null refleksjon over hva som deles på nett er blitt nominert, da er det blest og pengene som rår. Helt i tråd med bransjen den representerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiews Skrevet 5. desember 2024 #39519 Del Skrevet 5. desember 2024 Anim92 skrev (18 timer siden): Er Mads den eneste i verden man kan gi noe penger til eller? Det finnes mange gode organisasjoner som er viktig å støtte. Sara Emilie har et innlegg på Instagram hvor hun skriver at hun har donert over 2 millioner til ME forskning. Hun har jo vært syk selv og forskning er viktig, men de trenger mer midler og da er det flott at hun bidrar. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. desember 2024 #39520 Del Skrevet 5. desember 2024 (endret) Wiews skrev (27 minutter siden): Det finnes mange gode organisasjoner som er viktig å støtte. Sara Emilie har et innlegg på Instagram hvor hun skriver at hun har donert over 2 millioner til ME forskning. Hun har jo vært syk selv og forskning er viktig, men de trenger mer midler og da er det flott at hun bidrar. Hun har donert 2 millioner? Det er Careless AS som har donert, med pålegg fra Investor Reme. Av disse millionene hun har donert, har hun selv og Reme tatt ut utbytte på nærmere 13 millioner.Det kundene til Careless som har betalt for disse donasjonene. Det kan ikke sammenlignes med det Therese Lien eller Nyhus har gjort med sine donasjoner. Endret 5. desember 2024 av Kattedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå