Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (2 timer siden):

Mads Hansen har innsamling til de som har lite i jula.. Har snart samlet inn 1 million kroner😊. Monica Nyhus har gitt en betydelig sum og Therese Lien har gitt penger. Men frøken Tandberg har gitt 0 kroner🙈

Hun gir ikke mer enn hun må den dama der. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (2 timer siden):

Mads Hansen har innsamling til de som har lite i jula.. Har snart samlet inn 1 million kroner😊. Monica Nyhus har gitt en betydelig sum og Therese Lien har gitt penger. Men frøken Tandberg har gitt 0 kroner🙈

Kanskje hun leser her inne også gir hun ,håper det. Det er bra vi skriver det 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var veldig flott av både Monica og Therese å donere til Mads Hansen sin spleis! Nå er det din tur Sara Emilie. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (5 minutter siden):

Syns det var veldig flott av både Monica og Therese å donere til Mads Hansen sin spleis! Nå er det din tur Sara Emilie. 

Hun leser jo eller får referat av disse trollene på KG, så skal ikke se bort ifra at det doneres litt nå. 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snublefot62 Ser at SET ikke hadde mer en 5,7 (?) millioner inn i fjor. Viser ikke regnskapet uttak av utbytte? Hun tok vel ut et utbytte på over 6 millioner i fjor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iridium skrev (3 timer siden):

Jeg visste ikke hvem Sara Emilie var før denne tråden til stadighet dukker opp på forsiden av Kvinneguiden. Til slutt måtte jeg jo følge henne på snapchat for å se hva greia var. Så.. Hva er greia? Hvorfor så mye hat? 

Jeg synes jakken med blomster på kragen, ermet og nederste jakkekant var veldig fin og er ikke enig at hun bør fjerne kanten og heller få et større motiv på ryggen. Jeg synes den var veldig fin sånn den var.

Vi har heldigvis forskjellige smaker på klær. Jeg selv hadde aldri gått med en slik jakke. For i mine øyne var den "mindre" pen

Men det er meg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WoodpackaFromSpace skrev (1 time siden):

Kanskje hun leser her inne også gir hun ,håper det. Det er bra vi skriver det 😄

Du skal ikke se bort fra det.

Men applaus til Monica Nyhus som har gitt 40 tusen og Therese 25 tusen ❤️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Ja det er veldig generøst applaus 😃❤️👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (26 minutter siden):

@Snublefot62 Ser at SET ikke hadde mer en 5,7 (?) millioner inn i fjor. Viser ikke regnskapet uttak av utbytte? Hun tok vel ut et utbytte på over 6 millioner i fjor? 

Ser hun forklarer dette på snap.. og det gir jo mening… IMG_3929.thumb.png.6f5978953a6cdb4a0fa9b83513f55b79.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (14 minutter siden):

Ser hun forklarer dette på snap.. og det gir jo mening… IMG_3929.thumb.png.6f5978953a6cdb4a0fa9b83513f55b79.png

Det hun sier her, er at hun/ Careless ikke får nok penger inn til at pengene kan bli i bedriften. Det blir interessant å se regnskapet til Careless neste år. 

Endret av Kattedama
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 minutter siden):

Flott gjort. Det gir litt perspektiv til  «frøken jeg flasher at jeg bygger hus til 30.millioner «, husk å stem på meg på Vixen da dere da jeg er så likanes og tøysete 💜💜 🤡

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (17 minutter siden):

Flott gjort. Det gir litt perspektiv til  «frøken jeg flasher at jeg bygger hus til 30.millioner «, husk å stem på meg på Vixen da dere da jeg er så likanes og tøysete 💜💜 🤡

Med en inntekt på noen millioner så kunne hun nok sikkert donert en sum😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (2 timer siden):

Regnskapet for bedriftene viser uttak av utbytte ja. Husker ikke summene i hodet nå.

Men skattetallene viser inntekt og formue. Er det 5,7 i mill inntekt du ser nå i skattelistene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Regnskapet for bedriftene viser uttak av utbytte ja. Husker ikke summene i hodet nå.

Men skattetallene viser inntekt og formue. Er det 5,7 i mill inntekt du ser nå i skattelistene?

De tallene er delt av pressen. Det står at det var inntekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (1 time siden):

Hun forklarer egentlig ingenting. Masse ord men lite substans.

Hun er ikke på skattelistene fordi hun tar ut pengene. Hun er på skattelistene fordi hun har skattbar inntekt og/eller formue. Og hun snakkes om og trekkes frem fordi hun har en formue som skiller seg ut fra «mannen i gata».

Så når hun forklarer det at hun tror hun ikke er på lista en gang i fremtiden fordi hun tar ut «0» så viser det hvor ekstremt lite av dette hun forstår. Og det er litt skremmende.

Jeg trodde ærlig talt mye av dette var pensum på ungdomsskolen?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (2 minutter siden):

De tallene er delt av pressen. Det står at det var inntekten.

Ok. Da er det nok fordi de tallene viser skattbar lønnsinntekt. Utbytte er kapitalinntekt og vises ikke som lønnsinntekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Ok. Da er det nok fordi de tallene viser skattbar lønnsinntekt. Utbytte er kapitalinntekt og vises ikke som lønnsinntekt.

Så denne reelle inntekten er over 10. millioner i fjor med utbytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Hun forklarer egentlig ingenting. Masse ord men lite substans.

Hun er ikke på skattelistene fordi hun tar ut pengene. Hun er på skattelistene fordi hun har skattbar inntekt og/eller formue. Og hun snakkes om og trekkes frem fordi hun har en formue som skiller seg ut fra «mannen i gata».

Så når hun forklarer det at hun tror hun ikke er på lista en gang i fremtiden fordi hun tar ut «0» så viser det hvor ekstremt lite av dette hun forstår. Og det er litt skremmende.

Jeg trodde ærlig talt mye av dette var pensum på ungdomsskolen?

🏼💯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (9 minutter siden):

Så denne reelle inntekten er over 10. millioner i fjor med utbytte?

Det er nok ikke usannsynlig nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen? Ser titan-skjærebrett ikke inneholder titan? 
Kan man ikke stole på influencere som reklamerer engang nå da???? 

Sitat  Sara E: jeg reklamerer ikke for pengene, jeg liker å tipse dere følgere om produkt jeg liker. 

well well well 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...