elskersommer Skrevet 1. desember 2024 #39461 Del Skrevet 1. desember 2024 "Endelig kan jeg kjøpe størrelse L som passer"🙈 Jeg bruker str xxl men bruker L hos zizzi. Skjønner ikke folk dette med størrelser når det er curvy modeller? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 1. desember 2024 #39462 Del Skrevet 1. desember 2024 LivEinar skrev (1 time siden): Når hun sjøl skriver at det er 3 negative av 1000 meldinger, så syns jeg ikke det er «ganske mye». Hun må regne med at ikke alle er positive. I stedet for å kritisere de få følgerne som sender slike meldinger, syns jeg det er mer riktig å kritisere SET for å henge seg opp i det. Følgerne sender meldingene privat, hun henger ut meldingene offentlig. Det er ikke like for like! Ja, og det er nok SET klar over, at ikke alle er like positive, men det jo fortsatt ikke greit å gulpe opp spydige kommentarer? Lurer på om denne Gry snakker sånn til sin familie og venner. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 1. desember 2024 #39463 Del Skrevet 1. desember 2024 Dorisdott skrev (2 minutter siden): Ja, og det er nok SET klar over, at ikke alle er like positive, men det jo fortsatt ikke greit å gulpe opp spydige kommentarer? Lurer på om denne Gry snakker sånn til sin familie og venner. Her er du med på å drite ut SET sine få negative følgere. Det er nok influenseren godt fornøyd med… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 1. desember 2024 #39464 Del Skrevet 1. desember 2024 Hva gjør at akkurat DU følger akkurat SET på sosiale medier? Kunne like gjerne spurt i andre tråder vedr andre influensere altså. Men nå spørr jeg her. Inspirasjon evt hva inspirerer, nysgjerrighet, tidsfordriv, gammel vane eller annet? Gjerne begrunn motivasjonen. Litt interessant å se på hvilket grunnlag folk her i tråden generer trafikk og bruker av egen tid på div kanaler😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. desember 2024 #39465 Del Skrevet 1. desember 2024 GulleGull skrev (23 minutter siden): Hva gjør at akkurat DU følger akkurat SET på sosiale medier? Kunne like gjerne spurt i andre tråder vedr andre influensere altså. Men nå spørr jeg her. Inspirasjon evt hva inspirerer, nysgjerrighet, tidsfordriv, gammel vane eller annet? Gjerne begrunn motivasjonen. Litt interessant å se på hvilket grunnlag folk her i tråden generer trafikk og bruker av egen tid på div kanaler😁 Jeg følger kun pga hennes manglende merking av reklame, brudd på alkoholloven, blande barns sykdom på snapchat og nå i det siste denne trangen hennes til og bare må henge ut følgere.. Å da følger jeg slik att jeg kan kan melde inn til Forbrukertilsynet.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. desember 2024 #39466 Del Skrevet 1. desember 2024 Dorisdott skrev (4 timer siden): Ja, og det er nok SET klar over, at ikke alle er like positive, men det jo fortsatt ikke greit å gulpe opp spydige kommentarer? Lurer på om denne Gry snakker sånn til sin familie og venner. Jeg lurer på om denne «Gry» i det hele tatt eksisterer, eller «Nina» som roset SET for at hun jobbet så hardt med å snakke i tlf 24-7? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 2. desember 2024 #39467 Del Skrevet 2. desember 2024 (endret) Til spørsmålet om hvorfor man/jeg fortsatt følger SET - i dag har dr_sandtorv et godt, langt insta innlegg om dette. Som jeg har skrevet mange ganger: den dagen influenseren slutter å eksponere sine barn, slutter å være uredelig mht egenreklame og stopper å latterliggjøre følgere offentlig - kommer jeg til å fortsette å kritisere dette! Endret 2. desember 2024 av LivEinar 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. desember 2024 #39468 Del Skrevet 2. desember 2024 Milla1717 skrev (På 1.12.2024 den 9.45): Fatter ikke at media/nyhetskilder bruker tid på disse her. Fins så enormt mye mere aviser kan bruke tiden sin på🙄 Hun tar nok kontakt selv. Må jo slrge for å holde interessen oppe. Lokke nye følgere når de gamle blir lei av alt tullet hun viser på snap. Velkjent det at de mest desperate plager redaksjoner for å få spalteplass. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. desember 2024 #39469 Del Skrevet 3. desember 2024 SE får inn nye vareprøver.. åpner og sier " ååå,,,herregud så fine😍😍 Også er det hun viser tro kopi av alt hun har gitt ut tidligere. Hvordan kan man være så entusiastisk for noe som er helt likt i mønster,fasong og farge som hun har hatt før,?? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 3. desember 2024 #39470 Del Skrevet 3. desember 2024 elskersommer skrev (10 minutter siden): SE får inn nye vareprøver.. åpner og sier " ååå,,,herregud så fine😍😍 Også er det hun viser tro kopi av alt hun har gitt ut tidligere. Hvordan kan man være så entusiastisk for noe som er helt likt i mønster,fasong og farge som hun har hatt før,?? Hun er jo veldig enkel så. 😉 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 3. desember 2024 #39471 Del Skrevet 3. desember 2024 elskersommer skrev (22 minutter siden): SE får inn nye vareprøver.. åpner og sier " ååå,,,herregud så fine😍😍 Også er det hun viser tro kopi av alt hun har gitt ut tidligere. Hvordan kan man være så entusiastisk for noe som er helt likt i mønster,fasong og farge som hun har hatt før,?? Selgere er gjerne entusiastiske til varene de selger. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. desember 2024 #39472 Del Skrevet 3. desember 2024 Roe skrev (1 time siden): Selgere er gjerne entusiastiske til varene de selger. Jo da... Det er vi her i huset også. Men de varene er liksom ikke like år etter år 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 4. desember 2024 #39473 Del Skrevet 4. desember 2024 elskersommer skrev (8 timer siden): SE får inn nye vareprøver.. åpner og sier " ååå,,,herregud så fine😍😍 Også er det hun viser tro kopi av alt hun har gitt ut tidligere. Hvordan kan man være så entusiastisk for noe som er helt likt i mønster,fasong og farge som hun har hatt før,?? Temu og blomstrete krepp sengetøy.... Bikinier som forsvinner i vannet ser jeg for meg. Så løse truser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 4. desember 2024 #39474 Del Skrevet 4. desember 2024 KroniskEngasjert skrev (2 timer siden): Temu og blomstrete krepp sengetøy.... Bikinier som forsvinner i vannet ser jeg for meg. Så løse truser... Jeg har vanligvis syntes hun har hatt mange fine ting jeg altså, men denne gangen….ehhh… de jakkene var bare… jeg har ikke ord🫣 og i fare for å virke skikkelig negativ så synes jeg det tur tøyet så skikkelig jalla ut🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet 4. desember 2024 #39475 Del Skrevet 4. desember 2024 Dorisdott skrev (4 timer siden): Jeg har vanligvis syntes hun har hatt mange fine ting jeg altså, men denne gangen….ehhh… de jakkene var bare… jeg har ikke ord🫣 og i fare for å virke skikkelig negativ så synes jeg det tur tøyet så skikkelig jalla ut🤪 Ja det var mye godt og blandet der ,ikke så mye pent og sikkert dårlig kvalitet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. desember 2024 #39476 Del Skrevet 4. desember 2024 Mads Hansen har innsamling til de som har lite i jula.. Har snart samlet inn 1 million kroner😊. Monica Nyhus har gitt en betydelig sum og Therese Lien har gitt penger. Men frøken Tandberg har gitt 0 kroner🙈 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. desember 2024 #39477 Del Skrevet 4. desember 2024 Dorisdott skrev (7 timer siden): Jeg har vanligvis syntes hun har hatt mange fine ting jeg altså, men denne gangen….ehhh… de jakkene var bare… jeg har ikke ord🫣 og i fare for å virke skikkelig negativ så synes jeg det tur tøyet så skikkelig jalla ut🤪 Ja det hun fikk som vareprøver i går var ikke av det fineste🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 4. desember 2024 #39478 Del Skrevet 4. desember 2024 Gud...de jakkene 🙈🙈🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. desember 2024 #39479 Del Skrevet 4. desember 2024 Yoolanda skrev (7 minutter siden): Gud...de jakkene 🙈🙈🙈 Jeg tenkte at det der måtte være feil, at det er laget barnejakker i voksenstørrelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iridium Skrevet 4. desember 2024 #39480 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg visste ikke hvem Sara Emilie var før denne tråden til stadighet dukker opp på forsiden av Kvinneguiden. Til slutt måtte jeg jo følge henne på snapchat for å se hva greia var. Så.. Hva er greia? Hvorfor så mye hat? Jeg synes jakken med blomster på kragen, ermet og nederste jakkekant var veldig fin og er ikke enig at hun bør fjerne kanten og heller få et større motiv på ryggen. Jeg synes den var veldig fin sånn den var. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå