Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun blir bare mer og mer uspiselig. Fint den ligger som + artikkel. Har VG+ men den avsluttes nå. Uten klikk på henne. Dritlei av at disse influencerne er førstesidestoff. Så mye som skjer i verden og så er dette liksom viktig i dag.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen i VG sier hun at hun tjente 85 000 på snap den dagen hun delte graviditeten. Ja, men da så. Når ungen en dag er stor nok til å forstå at mora har solgt livet hennes helt fra unnfangelse, så kan hun i alle fall vite at mamma tjente godt på det.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodrine skrev (11 minutter siden):

I artikkelen i VG sier hun at hun tjente 85 000 på snap den dagen hun delte graviditeten. Ja, men da så. Når ungen en dag er stor nok til å forstå at mora har solgt livet hennes helt fra unnfangelse, så kan hun i alle fall vite at mamma tjente godt på det.

Trist at barn har null beskyttelse mot pengegriske foreldre

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Noen som har lest? 

Kosemoseartikkel for å rette opp inntrykket etter skjærefjøl-fadesen. Mye selvskryt. Trist at journalister vektlegger influenser-stoff, men det gir vel mye klikk. Er mest sjokkert over at hun selv kontaktet produksjonen for «16 ukers helvete» for å få bli med. Tipper hun kun tenkte content der også. Og at den graviditeten ikke var planlagt..vel, når det eneste hun tenker på er innhold og penger…hvem vet.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker fek at de som er kronisk syk og lever på fattigdomsgrensen bør snart skjønne at SE lurer dem…. Å gni inn den enorme inntekten fått som følge av følgere som priser henne høyt for ærlighet og åpenhet. 

Så dobbeltmoral - og det irriterer meg «grenseløst»

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Mr.secret (Vegard) som sa opp jobben på Kiwi for å leve på samboer. Vi må tenne et lys for han som snart sitter å gråter i det 500 kvm store huset, fordi han tjente bedre når han jobbet på Kiwi. 

IMG_0357.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KroniskEngasjert skrev (1 time siden):

Tenker fek at de som er kronisk syk og lever på fattigdomsgrensen bør snart skjønne at SE lurer dem…. Å gni inn den enorme inntekten fått som følge av følgere som priser henne høyt for ærlighet og åpenhet. 

Så dobbeltmoral - og det irriterer meg «grenseløst»

Hvordan lurer Sara kronisk syke som lever på fattigdomsgren? 🤔

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ei på snap som har ei nydelig jente med Down Syndrom. Hun fikk et viktig spørsmål i dag synes jeg. Hvorfor det er så viktig for Sara Emilie å ta NIPT test har jeg lurt på. Og lurt hva andre med barn med Down syndrom tenker, og ikke minst hva de med Down Syndrom selv tenker. For hvertfall for meg, så forstår jeg ikke hvorfor Sara Emilie tar turen til Sverige å tar denne testen, og ikke minst flasher det slik hun gjør. Kan da umulig sette Sara Emilie i et godt lys? Hvis det hadde feilet babyen noe, hva hadde hun gjort da...

Skjermbilde fra snap

Screenshot_20241124_182033_Snapchat.jpg

Screenshot_20241124_181947_Snapchat.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Følger ei på snap som har ei nydelig jente med Down Syndrom. Hun fikk et viktig spørsmål i dag synes jeg. Hvorfor det er så viktig for Sara Emilie å ta NIPT test har jeg lurt på. Og lurt hva andre med barn med Down syndrom tenker, og ikke minst hva de med Down Syndrom selv tenker. For hvertfall for meg, så forstår jeg ikke hvorfor Sara Emilie tar turen til Sverige å tar denne testen, og ikke minst flasher det slik hun gjør. Kan da umulig sette Sara Emilie i et godt lys? Hvis det hadde feilet babyen noe, hva hadde hun gjort da...

Skjermbilde fra snap

Screenshot_20241124_182033_Snapchat.jpg

Screenshot_20241124_181947_Snapchat.jpg

Sånne temaer er nesten håpløst sårt å diskutere med noen som har tatt et annet valg enn man kanskje hadde gjort selv.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (2 timer siden):

Hvordan lurer Sara kronisk syke som lever på fattigdomsgren? 🤔

Lurer dem til å kjøpe søte kjoler…undertøy, bikinier… så er de med å støtte foreningen…

Tipper SE bryr seg katten. 
ikke langt ifra i alle fall…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er voldsomt opptatt av å ta brukere her inne. Idag igjen på snap. Jeg tenker at hun opplever dette som en trussel. Her er det mange gode saklige innlegg om Sara som forretningskvinne. Idag måtte hun atter en gang løfte frem noe som ble gjort for noen år siden, da av noen brukere her (slik jeg forstod det) 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (10 minutter siden):

Hun er voldsomt opptatt av å ta brukere her inne. Idag igjen på snap. Jeg tenker at hun opplever dette som en trussel. Her er det mange gode saklige innlegg om Sara som forretningskvinne. Idag måtte hun atter en gang løfte frem noe som ble gjort for noen år siden, da av noen brukere her (slik jeg forstod det) 

Men V har jo blokkert KG på mobilen hennes!

(Haha)

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Hva var det hun snakket om? Noen som vet om dette er annonsørene til Vixen? Lurer på om de vil assosieres med denne influenseren som tjente 85.000 tusen på å selge ut graviditet minutt for minutt, alkohol og umerket egenreklame i samme innlegg , detaljerte beskrivelser av sykdom hos barn, og ukritisk salg  av varer for useriøse aktører? Overhodet ikke i tråd med Vixen sine retningslinjer. 

IMG_3498.jpeg

IMG_3499.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Sånne temaer er nesten håpløst sårt å diskutere med noen som har tatt et annet valg enn man kanskje hadde gjort selv.

Helt enig. Når det gjelder dette med NIPT, og også et eventuelt negativt svar, må alle faktisk gjøre det de føler er best for seg og sin familie. Klarer ikke å forstå at noen er negative til at andre velger å ta NIPT test. Det handler ikke alltid om å avbryte et svangerskap heller, men om å vite om det, få informasjon, oppfølging og å kunne forberede seg på det som venter. For det er annerledes å få et barn med for eksempel downs syndrom! 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Melus skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Når det gjelder dette med NIPT, og også et eventuelt negativt svar, må alle faktisk gjøre det de føler er best for seg og sin familie. Klarer ikke å forstå at noen er negative til at andre velger å ta NIPT test. Det handler ikke alltid om å avbryte et svangerskap heller, men om å vite om det, få informasjon, oppfølging og å kunne forberede seg på det som venter. For det er annerledes å få et barn med for eksempel downs syndrom! 

Kunne ikke vært mer enig.

Og det finnes faktisk ikke et riktig svar på om man velger fortsette eller avbryte et slikt svangerskap,det er ca 100 faktorer som spiller inn i valget,og de faktorene er helt ulike fra foreldrepar til foreldrepar..

Syns NIPT test er et fint og viktig tilbud til alle som ønsker å bruke det.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KroniskEngasjert skrev (2 timer siden):

Lurer dem til å kjøpe søte kjoler…undertøy, bikinier… så er de med å støtte foreningen…

Tipper SE bryr seg katten. 
ikke langt ifra i alle fall…

Regner med de er voksne oppegående mennesker, som kan ta selvstendige valg for egen økonomi. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har mye til felles med en annen viss influenser som begynner på K. De hadde begge gode holdninger tidligere, men nå er det bare tomt oveflatisk innhold.

Avfulgt begge. Bortkastet tid. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice skrev (3 minutter siden):

Hun har mye til felles med en annen viss influenser som begynner på K. De hadde begge gode holdninger tidligere, men nå er det bare tomt oveflatisk innhold.

Avfulgt begge. Bortkastet tid. 

Hvem er denne K ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...