Snublefot62 Skrevet 22. november #39261 Del Skrevet 22. november Roe skrev (2 timer siden): Man kan legge igjen en tilbakemelding uavhengig av om man har handlet på nett eller i fysiske butikker, man får en e-post i dagene etter handelen hvor man inviteres til å gi tilbakemelding utifra det jeg leser på nettsiden til LipScore. Aner ikke hvor du leser at klager på leveringstid er inappropiate. Ser man til andre bedrifter som har brukt samme løsningen over lengre tid så klages det på alt mulig rart, deriblant leveringstid. Kan du dokumentere på noe som helst måte at Careless aktivt filtrerer bort negative tilbakemeldinger gjennom den nye løsningen? For meg virker det bare som spekulasjoner og ryktespredning når påstander gang på gang ikke kan dokumenteres. 🤍 I teorien så kan de ikke bare gå inn å fjerne tilbakemeldinger idag. Jeg velger å stole på denne Lipscore løsningen. Den benyttes av flere seriøse aktører i dag som eksempelvis Apotek1 med flere. For å presisere - du kan kun legge igjen en produkttilbakemelding dersom de kjenner til e-postadressen din og kan sende deg en e-post hvor de ber om din tilbakemelding etter handelen. Om de får dette til i butikk så er det flott, men det tviler jeg på at de klarer når det er kjent at de ikke klarer å koble sammen gavekort mellom butikk og nettbutikk engang. I tillegg forutsetter det at kunden ønsker å legge igjen e-postadressen sin i butikken. Det er det ikke alle som vil - og de blir da ekskludert fra å gi en tilbakemelding. Alle de som kjøper via noen - som ikke er en spekulasjon at skjer - er og ekskludert fra å gi tilbakemelding. Til og med de som kjøper brukt - som absolutt skjer siden det finnes egen kjøp/salg gruppe for CL - kan heller ikke gi en tilbakemelding på produktet. Du trenger ikke like det, men det er ikke spekulasjoner av den grunn. Jeg har for øvrig ikke sagt at de aktivt filtrerer bort negative tilbakemeldinger gjennom den nye løsningen. Jeg har sagt at de KAN gjøre det. Jeg svarte deg på at tilbakemeldinger ikke styres av butikken selv, noe som er feil da de absolutt kan styre alle tilbakemeldinger som legges inn. Roe skrev (14 timer siden): Tilbakemeldinger på hjemmesiden styres ikke av bedriften selv så det tviler jeg sterkt på når det er udokumentert. Under FAQ hos lipscore.com (leverandøren av tjenesten) så står det en veldig god guide på hvordan bedriften kan moderere tilbakemelding. Dette inkluderer avpublisering av tilbakemeldinger de ikke ønsker. Link: https://lipscore.com/kb/reviews-management/?seq_no=2 De kan og velge at alle tilbakemeldinger med en dårligere score enn fem stjerner skal skjules på nettsiden i fem dager eller til de får sett på den manuelt. Om de har aktivert denne funksjonen vet jeg ikke, men de kan om de vil. Under kapitelet "Unpublish / moderate" står følgende (min utheving): Sitat Please note that there is no equal sign between negative and inappropriate. Reviews we categorize as inappropriate: Are fake / spam (e.g., containing random characters, consist of emojis or special characters) Contain vulgar or offensive content Contain irrelevant information (e.g., comment on service instead of purchased product, comment on a different product, etc.) Contain misleading information (e.g., presenting information about a product that is nonfactual) Are nonfactual (e.g., present untruthful information about the product or purchasing process) Altså tjenesteleverandøren skriver i brukerguiden sin at upassende tilbakemeldinger inkluderer for eksempel tilbakemeldinger som omtaler servicen til butikken - for eks leveringstid, tilgjengelighet, høflighet etc. Så. Careless har effektivt strupet inn mulighetene for negativ omtale ganske kraftig. De står åpenbart fritt til å gjøre det, men jeg synes og det er greit å faktisk påpeke dette og at det KAN si noe om bedriftens holdninger til kunder og tilbakemeldinger fra kunder (negative OG positive). Slik løsningen er nå så kan du gi tilbakemelding dersom; - har lagt igjen e-postadressen din hos Careless - har kjøpt produktet direkte (og ikke brukt eller via felleskjøringer som følgere gjør) - bekrefter å ha mottatt produktet - kun omtaler det ene produktet og ikke service, nettbutikk, leveringstid etc rundt kjøpet For eksempel har vi denne tilbakemeldingen her. Den skulle vel vært kategorisert som upassende? Men fint å la den stå siden den har 5 stjerner... tillitsvekkende. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. november #39262 Del Skrevet 22. november (endret) elskersommer skrev (4 timer siden): Jeg må jo le når dette er svaret jeg fikk fra Vixen nå når jeg spurte om hvorfor de ikke følger sine egne regler ved og finne semifinalister.. Det er for mye jobb og følge med på Instagram og Snapchat 🤣 Bilde fra min mail Så Vixen som er en bransjepris, følger ikke opp kriteriene de selv har for denne prisutdelingen? Hva er da poenget med å ha denne utdelingen da? Er ikke bransjen interessert i å fremstå som seriøse og profesjonelle? Hvorfor tar ikke media tak i denne åpenbare dobbeltstandarden? Endret 22. november av Kattedama 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 22. november #39263 Del Skrevet 22. november Snublefot62 skrev (2 timer siden): For å presisere - du kan kun legge igjen en produkttilbakemelding dersom de kjenner til e-postadressen din og kan sende deg en e-post hvor de ber om din tilbakemelding etter handelen. Om de får dette til i butikk så er det flott, men det tviler jeg på at de klarer når det er kjent at de ikke klarer å koble sammen gavekort mellom butikk og nettbutikk engang. I tillegg forutsetter det at kunden ønsker å legge igjen e-postadressen sin i butikken. Det er det ikke alle som vil - og de blir da ekskludert fra å gi en tilbakemelding. Alle de som kjøper via noen - som ikke er en spekulasjon at skjer - er og ekskludert fra å gi tilbakemelding. Til og med de som kjøper brukt - som absolutt skjer siden det finnes egen kjøp/salg gruppe for CL - kan heller ikke gi en tilbakemelding på produktet. Du trenger ikke like det, men det er ikke spekulasjoner av den grunn. Jeg har for øvrig ikke sagt at de aktivt filtrerer bort negative tilbakemeldinger gjennom den nye løsningen. Jeg har sagt at de KAN gjøre det. Jeg svarte deg på at tilbakemeldinger ikke styres av butikken selv, noe som er feil da de absolutt kan styre alle tilbakemeldinger som legges inn. Under FAQ hos lipscore.com (leverandøren av tjenesten) så står det en veldig god guide på hvordan bedriften kan moderere tilbakemelding. Dette inkluderer avpublisering av tilbakemeldinger de ikke ønsker. Link: https://lipscore.com/kb/reviews-management/?seq_no=2 De kan og velge at alle tilbakemeldinger med en dårligere score enn fem stjerner skal skjules på nettsiden i fem dager eller til de får sett på den manuelt. Om de har aktivert denne funksjonen vet jeg ikke, men de kan om de vil. Under kapitelet "Unpublish / moderate" står følgende (min utheving): Altså tjenesteleverandøren skriver i brukerguiden sin at upassende tilbakemeldinger inkluderer for eksempel tilbakemeldinger som omtaler servicen til butikken - for eks leveringstid, tilgjengelighet, høflighet etc. Så. Careless har effektivt strupet inn mulighetene for negativ omtale ganske kraftig. De står åpenbart fritt til å gjøre det, men jeg synes og det er greit å faktisk påpeke dette og at det KAN si noe om bedriftens holdninger til kunder og tilbakemeldinger fra kunder (negative OG positive). Slik løsningen er nå så kan du gi tilbakemelding dersom; - har lagt igjen e-postadressen din hos Careless - har kjøpt produktet direkte (og ikke brukt eller via felleskjøringer som følgere gjør) - bekrefter å ha mottatt produktet - kun omtaler det ene produktet og ikke service, nettbutikk, leveringstid etc rundt kjøpet For eksempel har vi denne tilbakemeldingen her. Den skulle vel vært kategorisert som upassende? Men fint å la den stå siden den har 5 stjerner... tillitsvekkende. Bra skrevet, setter stor pris på kildehenvisningene og utdypningen 🤍 Men jeg føler du ikke fikk med alt likevel. Når jeg går inn på siden til LipScore for å lese står det også følgende: "Please note that there is no equal sign between negative and inappropriate. Reviews we categorize as inappropriate: Are fake / spam (e.g., containing random characters, consist of emojis or special characters) Contain vulgar or offensive content Contain irrelevant information (e.g., comment on service instead of purchased product, comment on a different product, etc.) Contain misleading information (e.g., presenting information about a product that is nonfactual) Are nonfactual (e.g., present untruthful information about the product or purchasing process)" Så upassende tilbakemeldinger er da falsk/spam, vulgært, urelevant til produktet som er under vurdering, feilinformasjon og misledende, og de burde jo da bli fjernet. Det står også: "Please note that our team is getting notifications about deleted reviews to make sure only inappropriate reviews are removed." Så de slettede tilbakemeldingene blir ikke bare borte uten videre, det er et eget team hos LipScore som gjennomgår tilbakemeldinger som blir slettet, for å forsikre seg om at det ikke fjernes tilbakemeldinger som ikke er upassende. Dermed kan ikke Careless fritt bare moderere og slette tilbakemeldinger over en lav kam! 🤍 På forsiden til Careless ligger det en LipScore-boks (se gjerne bilde) hvor det gis tilbakemeldinger på ting som nettopp service, frakt osv, og inne på hvert enkelt produkt ligger det også LipScore-bokser, hvor kun selve produktet skal gis tilbakemelding på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. november #39264 Del Skrevet 22. november Roe skrev (1 time siden): Bra skrevet, setter stor pris på kildehenvisningene og utdypningen 🤍 Men jeg føler du ikke fikk med alt likevel. Når jeg går inn på siden til LipScore for å lese står det også følgende: "Please note that there is no equal sign between negative and inappropriate. Reviews we categorize as inappropriate: Are fake / spam (e.g., containing random characters, consist of emojis or special characters) Contain vulgar or offensive content Contain irrelevant information (e.g., comment on service instead of purchased product, comment on a different product, etc.) Contain misleading information (e.g., presenting information about a product that is nonfactual) Are nonfactual (e.g., present untruthful information about the product or purchasing process)" Så upassende tilbakemeldinger er da falsk/spam, vulgært, urelevant til produktet som er under vurdering, feilinformasjon og misledende, og de burde jo da bli fjernet. Det står også: "Please note that our team is getting notifications about deleted reviews to make sure only inappropriate reviews are removed." Så de slettede tilbakemeldingene blir ikke bare borte uten videre, det er et eget team hos LipScore som gjennomgår tilbakemeldinger som blir slettet, for å forsikre seg om at det ikke fjernes tilbakemeldinger som ikke er upassende. Dermed kan ikke Careless fritt bare moderere og slette tilbakemeldinger over en lav kam! 🤍 På forsiden til Careless ligger det en LipScore-boks (se gjerne bilde) hvor det gis tilbakemeldinger på ting som nettopp service, frakt osv, og inne på hvert enkelt produkt ligger det også LipScore-bokser, hvor kun selve produktet skal gis tilbakemelding på. Så hvis det hadde blitt slettet tilbakemeldinger de siste 3 ukene, så hadde det vært synlig? Hva med de siste årene hjemmesiden har vært i bruk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 22. november #39265 Del Skrevet 22. november Kattedama skrev (32 minutter siden): Så hvis det hadde blitt slettet tilbakemeldinger de siste 3 ukene, så hadde det vært synlig? Hva med de siste årene hjemmesiden har vært i bruk? Da ville tilbakemeldingene antakeligvis ha blitt skjult for alle andre enn bedriften og LipScore inntil gjennomgang. Om den da bryter mot reglene LipScore følger så vil den bli slettet etter at de har sett over tilbakemeldingen. Så skal det også nevnes at dersom en tilbakemelding fjernes, så skal kunden også få en melding om at tilbakemeldingen er fjernet og hvorfor. Det står også mere om sletting av tilbakemeldinger her. De siste årene på hjemmesiden skal jeg ikke uttale meg mer om da jeg ikke har sett noen dokumentasjon på hvordan det har foregått eller undersøkt det nærmere selv, men nå har de jo fått opp et mye sikrere system som ikke bedriften selv kan styre som de vil. 🤍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. november #39266 Del Skrevet 22. november Roe skrev (1 time siden): Bra skrevet, setter stor pris på kildehenvisningene og utdypningen 🤍 Men jeg føler du ikke fikk med alt likevel. Når jeg går inn på siden til LipScore for å lese står det også følgende: "Please note that there is no equal sign between negative and inappropriate. Reviews we categorize as inappropriate: Are fake / spam (e.g., containing random characters, consist of emojis or special characters) Contain vulgar or offensive content Contain irrelevant information (e.g., comment on service instead of purchased product, comment on a different product, etc.) Contain misleading information (e.g., presenting information about a product that is nonfactual) Are nonfactual (e.g., present untruthful information about the product or purchasing process)" Så upassende tilbakemeldinger er da falsk/spam, vulgært, urelevant til produktet som er under vurdering, feilinformasjon og misledende, og de burde jo da bli fjernet. Det står også: "Please note that our team is getting notifications about deleted reviews to make sure only inappropriate reviews are removed." Så de slettede tilbakemeldingene blir ikke bare borte uten videre, det er et eget team hos LipScore som gjennomgår tilbakemeldinger som blir slettet, for å forsikre seg om at det ikke fjernes tilbakemeldinger som ikke er upassende. Dermed kan ikke Careless fritt bare moderere og slette tilbakemeldinger over en lav kam! 🤍 På forsiden til Careless ligger det en LipScore-boks (se gjerne bilde) hvor det gis tilbakemeldinger på ting som nettopp service, frakt osv, og inne på hvert enkelt produkt ligger det også LipScore-bokser, hvor kun selve produktet skal gis tilbakemelding på. LipScore skiller mellom produkttilbakemeldinger og tjenestetilbakemeldinger (på firma, service etc). Som standard er det alltid produkttilbakemeldinger det bes om. Altså tilbakemelding på produktene en har bekreftet å ha kjøpt, knyttet til e-postkontoen en har lagt igjen. DERSOM Careless har valgt å aktivere funksjonen for å gi tilbakemeldinger på tjenesten så vil en viss prosentandel få spørsmål om hvordan de likte tjenesten Careless gav - og da får de ikke spørsmål om produktet de kjøpte. Mens noen får spørsmål om hvordan de likte produktet de kjøpte - og da får de ikke spørsmål om tjenesten. Hvilken innstilling Careless har valgt vet jo kun de, men det er for min del ganske åpenbart at de enten har deaktivert invitasjoner til å gi tilbakemelding på service (og manuelt endrer fra produkttilbakemelding til tjenestetilbakemelding) eller at det er en veldig liten andel som får spørsmål om tjenesten. Antall tilbakemeldinger på Careless er 199 stk pr nå, og på to tilfeldig valgte produkter er det henholdsvis 168 tilbakemeldinger og 259 tilbakemeldinger (vare 1 og vare 2). Rent statistisk sett er det lite sannsynlig at det går ut invitasjoner om å vurdere tjenesten i det hele tatt. Ser vi på noen av dårlige tilbakemeldingene som er gitt på tjenesten så er det nesten så en mistenker at tilbakemeldingen egentlig var gitt på et produkt, men flyttet til tjeneste for å forbedre score på produktet. LipScore skriver selv om fordelen med å flytte en dårlig tilbakemelding fra produkt til tjeneste her: Sitat Why convert to service review? Reviews about your service will not impact your product score. The irrelevant rating and review will disappear from your product page and be moved to the service reviews widget, thus keeping the consistency of feedback. https://lipscore.com/kb/reviews-management/ Her er et skjermbilde som viser oppsettet av utsending av invitasjoner til å gi tilbakemelding på tjenesten eller produktene: 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 22. november #39267 Del Skrevet 22. november Snublefot62 skrev (10 minutter siden): LipScore skiller mellom produkttilbakemeldinger og tjenestetilbakemeldinger (på firma, service etc). Som standard er det alltid produkttilbakemeldinger det bes om. Altså tilbakemelding på produktene en har bekreftet å ha kjøpt, knyttet til e-postkontoen en har lagt igjen. DERSOM Careless har valgt å aktivere funksjonen for å gi tilbakemeldinger på tjenesten så vil en viss prosentandel få spørsmål om hvordan de likte tjenesten Careless gav - og da får de ikke spørsmål om produktet de kjøpte. Mens noen får spørsmål om hvordan de likte produktet de kjøpte - og da får de ikke spørsmål om tjenesten. Hvilken innstilling Careless har valgt vet jo kun de, men det er for min del ganske åpenbart at de enten har deaktivert invitasjoner til å gi tilbakemelding på service (og manuelt endrer fra produkttilbakemelding til tjenestetilbakemelding) eller at det er en veldig liten andel som får spørsmål om tjenesten. Antall tilbakemeldinger på Careless er 199 stk pr nå, og på to tilfeldig valgte produkter er det henholdsvis 168 tilbakemeldinger og 259 tilbakemeldinger (vare 1 og vare 2). Rent statistisk sett er det lite sannsynlig at det går ut invitasjoner om å vurdere tjenesten i det hele tatt. Ser vi på noen av dårlige tilbakemeldingene som er gitt på tjenesten så er det nesten så en mistenker at tilbakemeldingen egentlig var gitt på et produkt, men flyttet til tjeneste for å forbedre score på produktet. LipScore skriver selv om fordelen med å flytte en dårlig tilbakemelding fra produkt til tjeneste her: https://lipscore.com/kb/reviews-management/ Her er et skjermbilde som viser oppsettet av utsending av invitasjoner til å gi tilbakemelding på tjenesten eller produktene: Igjen, eksemplarisk grundighet, @Snublefot62. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. november #39268 Del Skrevet 22. november Roe skrev (12 minutter siden): Da ville tilbakemeldingene antakeligvis ha blitt skjult for alle andre enn bedriften og LipScore inntil gjennomgang. Om den da bryter mot reglene LipScore følger så vil den bli slettet etter at de har sett over tilbakemeldingen. Så skal det også nevnes at dersom en tilbakemelding fjernes, så skal kunden også få en melding om at tilbakemeldingen er fjernet og hvorfor. Det står også mere om sletting av tilbakemeldinger her. De siste årene på hjemmesiden skal jeg ikke uttale meg mer om da jeg ikke har sett noen dokumentasjon på hvordan det har foregått eller undersøkt det nærmere selv, men nå har de jo fått opp et mye sikrere system som ikke bedriften selv kan styre som de vil. 🤍 Nei, det står ingen sted at kundene får beskjed dersom Careless sletter en tilbakemelding. Det står at Lipscore får beskjed, men ikke noe om kunden gjør det. Årsaken til dette er relativt åpenbar rent teknisk. Dersom noen spammer ned nettsiden med falske tilbakemeldinger/spam så ønsker ikke leverandøren av tjenesten at det skal sendes e-poster til falske eller reelle kontoer fordi det kan gi økt belastning på systemet og påvirke normal drift. Det er relativt normalt i de fleste settinger at innhold som slettes ikke varsles om. Så blir det jo en troverdighetsvurdering av totalen da. Careless betaler Lipscore for tjenesten hvor Careless er kunden, og er de ikke fornøyd kan de si opp avtalen og gå til en annen leverandør som gjerne er rundere i kanten med kundene sine. Trustpilot på sin side er faktisk uavhengig av Careless. Der kan folk legge igjen tilbakemeldinger på bedriften Careless totalt uavhengig av om Careless betaler de penger eller ikke. De vil derfor fremstå som et helt hestehode mer upartisk enn det Lipscore er. Når Careless var på jakt etter et system for å samle inn tilbakemeldinger fra kunder så kunne de faktisk og ha valgt Trustpilot. Men av en eller annen grunn mente de at Lipscore var et bedre valg. Enten fordi de er billigere enn Trustpilot eller fordi tjenesten er bedre. Den åpenbart store fordelen med å velge Trustpilot ville vært at det allerede er mange tilbakemeldinger der en kunne tatt utgangspunkt i, og at Trustpilot har en større brukermasse enn for eks Lipscore. Så sannsynligvis var fordelen med å ikke velge Trustpilot større - for eks pris eller større mulighet for å moderere uønskede tilbakemeldinger. Men bare for å understreke en ting - Trustpilot er heller ikke en feilfri kilde. Det har vært nok av tilfeller oppigjennom historien hvor en har utnyttet mulighetene plattformen gir for å gi et uriktig bilde av en bedrift. Allikevel vil jeg påstå at i totalen har jeg større tillit til Trustpilot som ikke får penger fra Careless, enn en leverandøren de har valgt med en annen forretningsmodell. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. november #39269 Del Skrevet 22. november En fin ting å trekke frem med Lipscore er jo at de ble grunnlagt i Norge for noen år siden. Det er jo verdt å heie på. Så skal en nå ikke se bort fra at resten av bedriftene under Dignity Collective bytter til samme system og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 22. november #39270 Del Skrevet 22. november Snublefot62 skrev (54 minutter siden): Nei, det står ingen sted at kundene får beskjed dersom Careless sletter en tilbakemelding. Det står at Lipscore får beskjed, men ikke noe om kunden gjør det. Årsaken til dette er relativt åpenbar rent teknisk. Dersom noen spammer ned nettsiden med falske tilbakemeldinger/spam så ønsker ikke leverandøren av tjenesten at det skal sendes e-poster til falske eller reelle kontoer fordi det kan gi økt belastning på systemet og påvirke normal drift. Det er relativt normalt i de fleste settinger at innhold som slettes ikke varsles om. Så blir det jo en troverdighetsvurdering av totalen da. Careless betaler Lipscore for tjenesten hvor Careless er kunden, og er de ikke fornøyd kan de si opp avtalen og gå til en annen leverandør som gjerne er rundere i kanten med kundene sine. Trustpilot på sin side er faktisk uavhengig av Careless. Der kan folk legge igjen tilbakemeldinger på bedriften Careless totalt uavhengig av om Careless betaler de penger eller ikke. De vil derfor fremstå som et helt hestehode mer upartisk enn det Lipscore er. Når Careless var på jakt etter et system for å samle inn tilbakemeldinger fra kunder så kunne de faktisk og ha valgt Trustpilot. Men av en eller annen grunn mente de at Lipscore var et bedre valg. Enten fordi de er billigere enn Trustpilot eller fordi tjenesten er bedre. Den åpenbart store fordelen med å velge Trustpilot ville vært at det allerede er mange tilbakemeldinger der en kunne tatt utgangspunkt i, og at Trustpilot har en større brukermasse enn for eks Lipscore. Så sannsynligvis var fordelen med å ikke velge Trustpilot større - for eks pris eller større mulighet for å moderere uønskede tilbakemeldinger. Men bare for å understreke en ting - Trustpilot er heller ikke en feilfri kilde. Det har vært nok av tilfeller oppigjennom historien hvor en har utnyttet mulighetene plattformen gir for å gi et uriktig bilde av en bedrift. Allikevel vil jeg påstå at i totalen har jeg større tillit til Trustpilot som ikke får penger fra Careless, enn en leverandøren de har valgt med en annen forretningsmodell. Flere gode poeng du kommer med! Her er bilde av hva jeg leste på nettsiden til Lipscore. Et av stegene slik jeg forstår det for å få fjernet en tilbakemelding, innebærer å sende en melding til kunden hvor man informerer om det og forklarer hvorfor. Lipscore er jo et relativt godt valg, flere kjeder i Norge bruker de, feks Apotek 1 og Telia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. november #39271 Del Skrevet 22. november Roe skrev (58 minutter siden): Flere gode poeng du kommer med! Her er bilde av hva jeg leste på nettsiden til Lipscore. Et av stegene slik jeg forstår det for å få fjernet en tilbakemelding, innebærer å sende en melding til kunden hvor man informerer om det og forklarer hvorfor. Lipscore er jo et relativt godt valg, flere kjeder i Norge bruker de, feks Apotek 1 og Telia. De får beskjed om bedriften sender de en melding ja. Men man kan slette uten at det går beskjed til kunden. Disse som blir slettet går da til Lipscore. Men ikke kunden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. november #39272 Del Skrevet 23. november Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 23. november #39273 Del Skrevet 23. november Rosa eller lyseblått er vel ikke persondebatt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. november #39274 Del Skrevet 23. november Tråden er ryddet for persondebatt Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 23. november #39275 Del Skrevet 23. november Er kjønnet avslørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23. november #39276 Del Skrevet 23. november Outandabout skrev (8 minutter siden): Er kjønnet avslørt? Ja, jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 24. november #39277 Del Skrevet 24. november 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. november #39278 Del Skrevet 24. november Milla1717 skrev (1 time siden): ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 24. november #39279 Del Skrevet 24. november Dojakitty skrev (2 minutter siden): ? 😅 om noen hadde interesse 😂liksom🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 24. november #39280 Del Skrevet 24. november Milla1717 skrev (2 timer siden): Og hva så? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå