Gjest Kattedama Skrevet 12. november 2024 #38961 Del Skrevet 12. november 2024 Dagbladet er på saken; « I innlegget går han ut mot skjærebrettene generelt, og influenserne Sara Emilie Tandberg og Belinda Jacbosen spesielt. DinSide har vært i kontakt med managementet til begge to, for å høre om de vil kommentere kritikken, og i tillegg stilt dem følgende spørsmål: - Hvor godt sjekker de produkter de reklamerer for? - Kan vi stole på reklamer fra [henne]? Det har de foreløpig ikke svart på.»https://dinside.dagbladet.no/bolig/advarer-dette-er-shady/82219405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 12. november 2024 #38962 Del Skrevet 12. november 2024 Ser på hjemmesiden til Careless at tilbakemeldingene nå styres av en tredjepart som heter Lipscore. Tredjeparten fungerer omtrent på samme måten som Trustpilot, og tilbakemeldingene verifiseres nå. Det er smart for da unngår bedriften falske negative (og positive) tilbakemeldinger. 🤍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. november 2024 #38963 Del Skrevet 12. november 2024 Roe skrev (3 minutter siden): Ser på hjemmesiden til Careless at tilbakemeldingene nå styres av en tredjepart som heter Lipscore. Tredjeparten fungerer omtrent på samme måten som Trustpilot, og tilbakemeldingene verifiseres nå. Det er smart for da unngår bedriften falske negative (og positive) tilbakemeldinger. 🤍 Tanken er god,men å bruke en nettside som ble etablert i år virker sykt jalla. De har penger nok til å betale noen mer etablerte enn dette,for tjenestene sine. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. november 2024 #38964 Del Skrevet 12. november 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 12. november 2024 #38965 Del Skrevet 12. november 2024 Går ikke over så kjapt denne fadesen med skjærefjøl. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. november 2024 #38966 Del Skrevet 12. november 2024 Outandabout skrev (13 minutter siden): Går ikke over så kjapt denne fadesen med skjærefjøl. Jeg er så glad for att folk fanger opp disse fadesene å får det ut mot folket. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 12. november 2024 #38967 Del Skrevet 12. november 2024 Kattedama skrev (1 time siden): Dagbladet er på saken; « I innlegget går han ut mot skjærebrettene generelt, og influenserne Sara Emilie Tandberg og Belinda Jacbosen spesielt. DinSide har vært i kontakt med managementet til begge to, for å høre om de vil kommentere kritikken, og i tillegg stilt dem følgende spørsmål: - Hvor godt sjekker de produkter de reklamerer for? - Kan vi stole på reklamer fra [henne]? Det har de foreløpig ikke svart på.»https://dinside.dagbladet.no/bolig/advarer-dette-er-shady/82219405 Therese lien reklamerte jo også for disse hvorfor er hun ikke nevnt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. november 2024 #38968 Del Skrevet 12. november 2024 Milla1717 skrev (5 minutter siden): Therese lien reklamerte jo også for disse hvorfor er hun ikke nevnt? Hvordan skal jeg vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. november 2024 #38969 Del Skrevet 12. november 2024 Skummelt..denne vurderingen bør hun ikke ta selv..med unger i bilen Fra felleskatalogen: Bilkjøring og bruk av maskiner: Preparatet har moderat til stor påvirkning på evnen til å kjøre bil og bruke maskiner. Pasienten bør derfor unngå slike aktiviteter, som krever fullstendig mental våkenhet, til helsepersonell sier at de kan gjøre det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 12. november 2024 #38970 Del Skrevet 12. november 2024 Kattedama skrev (4 minutter siden): Hvordan skal jeg vite det? Det var et spørsmål ? Skulle stått i eget innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 12. november 2024 #38971 Del Skrevet 12. november 2024 Gjorde hun? Det er jo det som er så gøy! Sara E sier i en snapstory at hun liker å tipse følgerne om gode produkt. Det handler ikke om pengene. Da er det veldig merkelig at hun og Lien så og si alltid reklamerer for det samme. Myggplaster (😂) Er d managementet som finner samarbeid, eller er det Sara som tipser venninnene sine om gode produkt? 😂🔥 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12. november 2024 #38972 Del Skrevet 12. november 2024 Stargaze skrev (9 minutter siden): Skummelt..denne vurderingen bør hun ikke ta selv..med unger i bilen Fra felleskatalogen: Bilkjøring og bruk av maskiner: Preparatet har moderat til stor påvirkning på evnen til å kjøre bil og bruke maskiner. Pasienten bør derfor unngå slike aktiviteter, som krever fullstendig mental våkenhet, til helsepersonell sier at de kan gjøre det. Jeg kjører ikke bil når jeg tar medikamenter med rød trekant. Å aldri i verden om jeg hadde gjort det med barna mine i bilen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 12. november 2024 #38973 Del Skrevet 12. november 2024 NB! Husk at det er en baktanke med alt hun poster. Denne med tablettene skaper nok engasjement, noe hun vet utmerket godt. Ikke gi henne klikk! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12. november 2024 #38974 Del Skrevet 12. november 2024 Stargaze skrev (24 minutter siden): Skummelt..denne vurderingen bør hun ikke ta selv..med unger i bilen Fra felleskatalogen: Bilkjøring og bruk av maskiner: Preparatet har moderat til stor påvirkning på evnen til å kjøre bil og bruke maskiner. Pasienten bør derfor unngå slike aktiviteter, som krever fullstendig mental våkenhet, til helsepersonell sier at de kan gjøre det. Hun tar feil… Hun skal ikke gjøre den vurderingen selv 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. november 2024 #38975 Del Skrevet 12. november 2024 Outandabout skrev (15 minutter siden): Gjorde hun? Det er jo det som er så gøy! Sara E sier i en snapstory at hun liker å tipse følgerne om gode produkt. Det handler ikke om pengene. Da er det veldig merkelig at hun og Lien så og si alltid reklamerer for det samme. Myggplaster (😂) Er d managementet som finner samarbeid, eller er det Sara som tipser venninnene sine om gode produkt? 😂🔥 SE sa att det var management som fant disse reklamejobbene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. november 2024 #38976 Del Skrevet 12. november 2024 Stargaze skrev (28 minutter siden): Skummelt..denne vurderingen bør hun ikke ta selv..med unger i bilen Fra felleskatalogen: Bilkjøring og bruk av maskiner: Preparatet har moderat til stor påvirkning på evnen til å kjøre bil og bruke maskiner. Pasienten bør derfor unngå slike aktiviteter, som krever fullstendig mental våkenhet, til helsepersonell sier at de kan gjøre det. Legg til denne uttalelsen fra 2020, så er dette bare helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 12. november 2024 #38977 Del Skrevet 12. november 2024 elskersommer skrev (3 minutter siden): SE sa att det var management som fant disse reklamejobbene Ja, i TV2 artikkelen kastes managementet under bussen. https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/ Nå må folk lære seg at influensere ikke er troverdige. De er ikke den hyggelige venninna som bare vil tipse av sitt gode hjerte. «Anbefalinger» som kommer derfra er kjøpt og betalt, og det er penger som motiverer hva de anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snikksnakk12 Skrevet 12. november 2024 #38978 Del Skrevet 12. november 2024 Sara Emilie gir veldig Martha stewart vibes. Så akkurat på Martha stewart dokumentaren på Netflix. Første influenceren som oppstod og det voldsomme fallet. Fikk meg til å tenke at Sara Emilie fort kan bli et sånt tilfelle. Hun har laget seg et luftslott av produkt med elendig kvalitet og gjør tabber i øst og vest. Hun kan fort bli den neste Martha stewart 🤕 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izibelli Skrevet 12. november 2024 #38979 Del Skrevet 12. november 2024 Bibbi_ skrev (1 time siden): Jeg kjører ikke bil når jeg tar medikamenter med rød trekant. Å aldri i verden om jeg hadde gjort det med barna mine i bilen. Jeg la igjen kommentar på at man kan miste lappen om det feks er en ulykke, og de tar blodprøve og finner ut av at man har ett slikt stoff i kroppen, så og si at det er greit og kjøre er så på trynet! Men nå skal hun jo snart sitte og grine over at det er snø og at folk ikke tar hensyn🤦♀️ helt på trynet! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. november 2024 #38980 Del Skrevet 12. november 2024 NordreSving skrev (1 time siden): Ja, i TV2 artikkelen kastes managementet under bussen. https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/ Nå må folk lære seg at influensere ikke er troverdige. De er ikke den hyggelige venninna som bare vil tipse av sitt gode hjerte. «Anbefalinger» som kommer derfra er kjøpt og betalt, og det er penger som motiverer hva de anbefaler. Prøver noen og si noe imot SE i nettavisene på facebook så forsvarer folk SE for alt det er verdt. Folk er blinde 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå