Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama

Dagbladet er på saken; 

« I innlegget går han ut mot skjærebrettene generelt, og influenserne Sara Emilie Tandberg og Belinda Jacbosen spesielt.

DinSide har vært i kontakt med managementet til begge to, for å høre om de vil kommentere kritikken, og i tillegg stilt dem følgende spørsmål:

- Hvor godt sjekker de produkter de reklamerer for?
- Kan vi stole på reklamer fra [henne]? 

Det har de foreløpig ikke svart på.»https://dinside.dagbladet.no/bolig/advarer-dette-er-shady/82219405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på hjemmesiden til Careless at tilbakemeldingene nå styres av en tredjepart som heter Lipscore.

Tredjeparten fungerer omtrent på samme måten som Trustpilot, og tilbakemeldingene verifiseres nå. Det er smart for da unngår bedriften falske negative (og positive) tilbakemeldinger. 🤍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (3 minutter siden):

Ser på hjemmesiden til Careless at tilbakemeldingene nå styres av en tredjepart som heter Lipscore.

Tredjeparten fungerer omtrent på samme måten som Trustpilot, og tilbakemeldingene verifiseres nå. Det er smart for da unngår bedriften falske negative (og positive) tilbakemeldinger. 🤍

Tanken er god,men å bruke en nettside som ble etablert i år virker sykt jalla.

De har penger nok til å betale noen mer etablerte enn dette,for tjenestene sine.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (13 minutter siden):

Går ikke over så kjapt denne fadesen med skjærefjøl. 

Jeg er så glad for att folk fanger opp disse fadesene å får det ut mot folket.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattedama skrev (1 time siden):

Dagbladet er på saken; 

« I innlegget går han ut mot skjærebrettene generelt, og influenserne Sara Emilie Tandberg og Belinda Jacbosen spesielt.

DinSide har vært i kontakt med managementet til begge to, for å høre om de vil kommentere kritikken, og i tillegg stilt dem følgende spørsmål:

- Hvor godt sjekker de produkter de reklamerer for?
- Kan vi stole på reklamer fra [henne]? 

Det har de foreløpig ikke svart på.»https://dinside.dagbladet.no/bolig/advarer-dette-er-shady/82219405

Therese lien reklamerte jo også for disse hvorfor er hun ikke nevnt?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt..denne vurderingen bør hun ikke ta selv..med unger i bilen

Fra felleskatalogen:

Bilkjøring og bruk av maskiner: Preparatet har moderat til stor påvirkning på evnen til å kjøre bil og bruke maskiner. Pasienten bør derfor unngå slike aktiviteter, som krever fullstendig mental våkenhet, til helsepersonell sier at de kan gjøre det. 

IMG_5449.thumb.jpeg.b8b540031cc2be2111ed8a37e8f6d91a.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde hun? Det er jo det som er så gøy! Sara E sier i en snapstory at hun liker å tipse følgerne om gode  produkt. Det handler ikke om pengene. 

Da er det veldig merkelig at hun og Lien så og si alltid reklamerer for det samme. Myggplaster (😂)  Er d managementet som finner samarbeid, eller er det Sara som tipser venninnene sine om gode produkt? 
😂🔥

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (9 minutter siden):

Fra felleskatalogen:

Bilkjøring og bruk av maskiner: Preparatet har moderat til stor påvirkning på evnen til å kjøre bil og bruke maskiner. Pasienten bør derfor unngå slike aktiviteter, som krever fullstendig mental våkenhet, til helsepersonell sier at de kan gjøre det. 

Jeg kjører ikke bil når jeg tar medikamenter med rød trekant. Å aldri i verden om jeg hadde gjort det med barna mine i bilen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB! Husk at det er en baktanke med alt hun poster. Denne med tablettene skaper nok engasjement, noe hun vet utmerket godt. Ikke gi henne klikk! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (24 minutter siden):

Fra felleskatalogen:

Hun tar feil… Hun skal ikke gjøre den vurderingen selv

IMG_4151.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (15 minutter siden):

Gjorde hun? Det er jo det som er så gøy! Sara E sier i en snapstory at hun liker å tipse følgerne om gode  produkt. Det handler ikke om pengene. 

Da er det veldig merkelig at hun og Lien så og si alltid reklamerer for det samme. Myggplaster (😂)  Er d managementet som finner samarbeid, eller er det Sara som tipser venninnene sine om gode produkt? 
😂🔥

SE sa att det var management som fant disse reklamejobbene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Stargaze skrev (28 minutter siden):

Fra felleskatalogen:

Legg til denne uttalelsen fra 2020, så er dette bare helt sykt. 

IMG_3391.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NordreSving
elskersommer skrev (3 minutter siden):

SE sa att det var management som fant disse reklamejobbene

Ja, i TV2 artikkelen kastes managementet under bussen. 

https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/

Nå må folk lære seg at influensere ikke er troverdige. De er ikke den hyggelige venninna som bare vil tipse av sitt gode hjerte.  «Anbefalinger» som kommer derfra er kjøpt og betalt, og det er penger som motiverer hva de anbefaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara Emilie gir veldig Martha stewart vibes. Så akkurat på Martha stewart dokumentaren på Netflix. Første influenceren som oppstod og det voldsomme fallet.

Fikk meg til å tenke at Sara Emilie fort kan bli et sånt tilfelle. Hun har laget seg et luftslott av produkt med elendig kvalitet og gjør tabber i øst og vest. Hun kan fort bli den neste Martha stewart 🤕

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Jeg kjører ikke bil når jeg tar medikamenter med rød trekant. Å aldri i verden om jeg hadde gjort det med barna mine i bilen. 

Jeg la igjen kommentar på at man kan miste lappen om det feks er en ulykke, og de tar blodprøve og finner ut av at man har ett slikt stoff i kroppen, så og si at det er greit og kjøre er så på trynet! Men nå skal hun jo snart sitte og grine over at det er snø og at folk ikke tar hensyn🤦‍♀️ helt på trynet!

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (1 time siden):

Ja, i TV2 artikkelen kastes managementet under bussen. 

https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/

Nå må folk lære seg at influensere ikke er troverdige. De er ikke den hyggelige venninna som bare vil tipse av sitt gode hjerte.  «Anbefalinger» som kommer derfra er kjøpt og betalt, og det er penger som motiverer hva de anbefaler. 

Prøver noen og si noe imot SE  i nettavisene på facebook så forsvarer folk SE for alt det er verdt. Folk er blinde

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...