Fotballfluen Skrevet 18. april 2022 #3541 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (4 timer siden): Ser fine ut i virkeligheten, veldig godt stoff 😉 Det hjelper ikke om stoffet er bra så lenge passformen ikke er bra. 4
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #3542 Skrevet 18. april 2022 Fotballfluen skrev (6 minutter siden): Det hjelper ikke om stoffet er bra så lenge passformen ikke er bra. Passformen er bra ☺️ 2
Fotballfluen Skrevet 18. april 2022 #3543 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Passformen er bra ☺️ Jeg har enda tilgode å se et eneste bilde hvor undertøyet og bikiniene sitter som de skal. Det er forskjell på å dekke til og passform. 12
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #3544 Skrevet 18. april 2022 Fotballfluen skrev (10 minutter siden): Jeg har enda tilgode å se et eneste bilde hvor undertøyet og bikiniene sitter som de skal. Det er forskjell på å dekke til og passform. Er jo smak og behag ☺️ min sitter presis som den skal ☺️ 3
Lillemor1982 Skrevet 18. april 2022 #3545 Skrevet 18. april 2022 Summeer skrev (40 minutter siden): De careless bikiniene ser skikkelig kjerring ut, og som om noen bader i en litt utvaska bestefarstrøye-singlet. Så to med dem på lalandia i påskeferien. De ser skikkelig jalla og dårlig sydd ut ja! Enig🙈 Jeg er plus-size og så fram til endelig kanskje å kunne finne en bikini som var fin, da Careless kom. Men nei takk. Kjerring-bh med gigantisk brede stropper og digre plastspenner i ryggen, og slafsete truser som minner om de bestemor brukte da vi bada i barndommen 🙈 Holder meg fortsatt til badedrakta mi😊 8
Fotballfluen Skrevet 18. april 2022 #3546 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (36 minutter siden): Er jo smak og behag ☺️ min sitter presis som den skal ☺️ Snittet er alltid viktig, det å kle seg etter figuren (ikke gjemme seg bort) er ofte nøkkelen til å se bra ut. Det er fullt mulig å kle seg i fresht badetøy uten å se kjærring ut selv om man ikke er en størrelse 36. Bare se her: https://www.glamour.com/gallery/best-plus-size-bathing-suits https://www.harpersbazaar.com/fashion/g31810929/best-plus-size-swimwear/ Dette er problemet når ufaglærte skal designe noe; de skjønner ikke nødvendigvis hvordan plagg fungerer på ulike kropper og hva som er et flatterende snitt. 6 2
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #3547 Skrevet 18. april 2022 Fotballfluen skrev (2 minutter siden): Snittet er alltid viktig, det å kle seg etter figuren (ikke gjemme seg bort) er ofte nøkkelen til å se bra ut. Det er fullt mulig å kle seg i fresht badetøy uten å se kjærring ut selv om man ikke er en størrelse 36. Bare se her: https://www.glamour.com/gallery/best-plus-size-bathing-suits https://www.harpersbazaar.com/fashion/g31810929/best-plus-size-swimwear/ Dette er problemet når ufaglærte skal designe noe; de skjønner ikke nødvendigvis hvordan plagg fungerer på ulike kropper og hva som er et flatterende snitt. 😂😂 Ser ikke kjerring ut, som sagt, smak og behag, jeg er ikke plus size. Hver sin smak 😉 1
Fotballfluen Skrevet 18. april 2022 #3548 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (7 minutter siden): 😂😂 Ser ikke kjerring ut, som sagt, smak og behag, jeg er ikke plus size. Hver sin smak 😉 Hvordan kan du bruke careless-kolleksjonen om du ikke er plus-size? De er jo så store i størrelsen at man må være plus size for selv å kunne bruke de minste størrelsene? 10
Sharp75! Skrevet 18. april 2022 #3549 Skrevet 18. april 2022 Fotballfluen skrev (49 minutter siden): Hvordan kan du bruke careless-kolleksjonen om du ikke er plus-size? De er jo så store i størrelsen at man må være plus size for selv å kunne bruke de minste størrelsene? Er 178 og 67 kg så anser meg ikke som plus size 🤷♀️ Hennes kolleksjon er ikke kun for plus size 🙄 10
Nussepus Skrevet 18. april 2022 #3550 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Er 178 og 67 kg så anser meg ikke som plus size 🤷♀️ Hennes kolleksjon er ikke kun for plus size 🙄 Men de i små str er jo kjempestore i str. Har ei venninne som bestilte. Hun er helt normal i str 167 og 58 kg. De så ikke ut på henne. Slafsete, posete og buksa sægget skikkelig. Så de er nok i hovedsak designet for overvektige. 11
Dotrollet Skrevet 18. april 2022 #3551 Skrevet 18. april 2022 Eg kjøpte og dei bikiniene. Eg er tilvanlig en M,164 høg og 60kg. Aldri vært meir misfornøyd med en bikini om careless sin. 5 2
Ellevill Skrevet 18. april 2022 #3552 Skrevet 18. april 2022 Fotballfluen skrev (1 time siden): Snittet er alltid viktig, det å kle seg etter figuren (ikke gjemme seg bort) er ofte nøkkelen til å se bra ut. Det er fullt mulig å kle seg i fresht badetøy uten å se kjærring ut selv om man ikke er en størrelse 36. Bare se her: https://www.glamour.com/gallery/best-plus-size-bathing-suits https://www.harpersbazaar.com/fashion/g31810929/best-plus-size-swimwear/ Dette er problemet når ufaglærte skal designe noe; de skjønner ikke nødvendigvis hvordan plagg fungerer på ulike kropper og hva som er et flatterende snitt. Jeg må jo si, at med kun et par unntak, så er de du lenket til helt gresselige eksempler! 😅🤪 Men smaken er forskjellig. Jeg synes ikke careless-bikiniene er kjempefine heller, men de er bedre enn eksemplene dine, synes jeg. På hvilken planet kler noen en strapless badedrakt, eller en med kun stropp på den ene siden? For eksempel. 9 1
Fotballfluen Skrevet 18. april 2022 #3553 Skrevet 18. april 2022 Sharp75! skrev (42 minutter siden): Er 178 og 67 kg så anser meg ikke som plus size 🤷♀️ Hennes kolleksjon er ikke kun for plus size 🙄 Når størrelsesguiden er så feil at en str S tilsvarer en normal str L/XL så ekskluderer det alle brukere som ikke er plus-size. Med mindre man har samme fasong som Sara, som har store pupper og ekstrem pærefasong. 9
Fotballfluen Skrevet 18. april 2022 #3554 Skrevet 18. april 2022 Ellevill skrev (14 minutter siden): Jeg må jo si, at med kun et par unntak, så er de du lenket til helt gresselige eksempler! 😅🤪 Men smaken er forskjellig. Jeg synes ikke careless-bikiniene er kjempefine heller, men de er bedre enn eksemplene dine, synes jeg. På hvilken planet kler noen en strapless badedrakt, eller en med kun stropp på den ene siden? For eksempel. Deg om det. Dette handler om snitt som kler store kropper, ikke om din personlige stil. Jeg synes ikke alt badetøyet i linkene var like pent, men snittet er bra på de fleste. 2
Birdo Skrevet 18. april 2022 #3555 Skrevet 18. april 2022 Fotballfluen skrev (1 time siden): Deg om det. Dette handler om snitt som kler store kropper, ikke om din personlige stil. Jeg synes ikke alt badetøyet i linkene var like pent, men snittet er bra på de fleste. Halvparten av de på hvert fall første linken er jo slanke, så hva de gjorde i den artikkelen skjønner ikke jeg😅 3 1
Fotballfluen Skrevet 18. april 2022 #3556 Skrevet 18. april 2022 Birdo skrev (15 minutter siden): Halvparten av de på hvert fall første linken er jo slanke, så hva de gjorde i den artikkelen skjønner ikke jeg😅 5 av 23 i den første artikkelen er slanke. 18 av 23 er ikke slanke, deriblant Ashley Graham, en kjent plus size-modell. 2
Rosa Sitron Skrevet 18. april 2022 #3557 Skrevet 18. april 2022 23 hours ago, FrøkenFarao said: No va du bra lur..syns den ser akkurat like liten ut🥴 men d kommer jo fra hennes eget merke da👌 FIkk ikke sett den bakfra så mulig sprekken er dekket med denne? Ellers så var den vel ikke fra hennes merke, men skulel selges av henne, eller misforsto jeg snappen?
supermamz Skrevet 18. april 2022 #3558 Skrevet 18. april 2022 Summeer skrev (8 timer siden): De careless bikiniene ser skikkelig kjerring ut, og som om noen bader i en litt utvaska bestefarstrøye-singlet. Så to med dem på lalandia i påskeferien. De ser skikkelig jalla og dårlig sydd ut ja! Har kjøpt selv, syns den var kjempe fin til meg som har litt mer. Syns ikke den virker billig og jalla..🤷 8
Aidensfield Skrevet 18. april 2022 #3559 Skrevet 18. april 2022 Summeer skrev (8 timer siden): De careless bikiniene ser skikkelig kjerring ut, og som om noen bader i en litt utvaska bestefarstrøye-singlet. Så to med dem på lalandia i påskeferien. De ser skikkelig jalla og dårlig sydd ut ja! Jeg har lysttil og bestille bh og bikini men er så i tvil om størrelse på plaggene.. Jeg har store bryster men synes disse størrelsene hennes er misvisende. Hun sier man bør gå 1 til 2 størrelser ned.. Men jeg blir ikke klok på det 2
Aidensfield Skrevet 18. april 2022 #3560 Skrevet 18. april 2022 Fotballfluen skrev (7 timer siden): Snittet er alltid viktig, det å kle seg etter figuren (ikke gjemme seg bort) er ofte nøkkelen til å se bra ut. Det er fullt mulig å kle seg i fresht badetøy uten å se kjærring ut selv om man ikke er en størrelse 36. Bare se her: https://www.glamour.com/gallery/best-plus-size-bathing-suits https://www.harpersbazaar.com/fashion/g31810929/best-plus-size-swimwear/ Dette er problemet når ufaglærte skal designe noe; de skjønner ikke nødvendigvis hvordan plagg fungerer på ulike kropper og hva som er et flatterende snitt. Takk for tips😊 disse må jeg se nærmere på 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå