Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
  snurpa skrev (På 8.11.2023 den 20.42):

Jeg skjønner ikke at du kan være så bastant? Hun hadde ikke nevnt sin bikinikolleksjon, det var det The Well som gjorde. 

Det skal også sies at det var helt reell kritikk av The Well, og at det fikk ting til å skje. 

Men her ikke er jo agendaen å ta SE, så alt negativt som sies om henne, blir en sannhet... smh

Ekspander  

I følge flere som har vært på The Well så krisemaksimerte hun (som vanlig). Det er gjennomgående løgner, ranter og uthenging av andre bedrifter. Til og med når hun ikke klarer å følge opp helsesituasjonen til mindreårig, rantes det om andre og hvor fæle de er (sist spisesteder på Lillehammer). Så det er grunnen til at jeg er så bastant , det er så forutsigbart og gjenkjennelig hvordan  Sara Emilie Tandberg operer på sine sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (På 8.11.2023 den 20.50):

SE gjør ikke noe uten at hun tjener penger på det. Våkne opp og se hvordan disse damene og Reme oppererer

Ekspander  

Hvem tror at en influencer som ikke har en tillegsjobb gjør ting uten å ha en tanke om å skape innhold å tjene på det? De som like SE er nok fult klar over at det er en betalende jobb for henne. Kanskje de som er negativ til alt bør våkne opp å heller være konstruktiv kritisk heller?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sa SE på snap story at de pleier å ha 1000-2000 kjoler pr style i hvert slipp. Men at denne gangen var det færre, bare 200 pr style, og 9 styles. Men hun sa også over 4000 totalt, så jeg vet ikke helt, i min verden er 200x9 = 1800, men hva vet jeg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (På 9.11.2023 den 7.22):

Hvem tror at en influencer som ikke har en tillegsjobb gjør ting uten å ha en tanke om å skape innhold å tjene på det? De som like SE er nok fult klar over at det er en betalende jobb for henne. Kanskje de som er negativ til alt bør våkne opp å heller være konstruktiv kritisk heller?

Ekspander  

Kan ikke se att jeg har skrevet noe som ikke stemmer.. den dama gjør alt for penger og gir nok egentlig blaffen i hvem som skriver disse sukkersøte meldingene hun får på Snapchat.. men hun drar da kunder og penger når hun svarer de med masse ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (På 9.11.2023 den 9.24):

I dag sa SE på snap story at de pleier å ha 1000-2000 kjoler pr style i hvert slipp. Men at denne gangen var det færre, bare 200 pr style, og 9 styles. Men hun sa også over 4000 totalt, så jeg vet ikke helt, i min verden er 200x9 = 1800, men hva vet jeg. 

Ekspander  

Nok ett kalkulert slipp av SE. Om hun har 200 kjoler pr farge så er vel det ca 30-35 stk pr størrelse. Da pusher hun ut dette og ber folk logge seg inn presis kl 21 for å sikre seg denne kjolen for det vil gå tomt fort.. å det er nok av damer der ute som går på alt dette

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 9.11.2023 den 9.25):

Kan ikke se att jeg har skrevet noe som ikke stemmer.. den dama gjør alt for penger og gir nok egentlig blaffen i hvem som skriver disse sukkersøte meldingene hun får på Snapchat.. men hun drar da kunder og penger når hun svarer de med masse ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Ekspander  

Joda, men du skriver " Våkne opp og se hvordan disse damene" osv. Tror de fleste er så våken at de ser at det er på denne måten hun tjener penger. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (På 9.11.2023 den 9.37):

Joda, men du skriver " Våkne opp og se hvordan disse damene" osv. Tror de fleste er så våken at de ser at det er på denne måten hun tjener penger. 

Ekspander  

Nei.. det er alt for mange som ikke ser hvordan disse damene oppererer😟

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 9.11.2023 den 9.45):

Nei.. det er alt for mange som ikke ser hvordan disse damene oppererer😟

Ekspander  

Joda, har tydeligvis danna seg to "sider" med skylapper her 🙃

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Ekspander  

Dette er virkelig en seriøs daglig leder. Tror at logikk skrives» logistikk»  og at 200x9 er 4000. Hun som påroper seg å ha 5 og 6 i alle fag. 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Vil det si totalt 1800 kjoler som kommer på slippet? I forskjellige farger/former? Hva koster ca en carelesskjole? Disse, og tidligere kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Tror hun mente at det var kun 200 i den lange rød kjolen. Altså den julekjolen hun gir ut som ser mest ut som en julekjole har hun kun 200 stk av?🤔 Også er det da noe høyere tall på de andre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 9.11.2023 den 11.13):

Vil det si totalt 1800 kjoler som kommer på slippet? I forskjellige farger/former? Hva koster ca en carelesskjole? Disse, og tidligere kjoler?

Ekspander  

De lange koster 1299 og kort 1099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 9.11.2023 den 11.17):

De lange koster 1299 og kort 1099

Ekspander  

Så snittpris er 1200 kr. De har solgt for 70.000.000 så langt i år. Nå selger hun jo litt annet ræl enn bare kjoler. Men dvs ca 58.000 kjoler. Er det mulig? Koster pysj og bh og det andre hun selger 1200 kr i snitt? Vil jo tro bh og truse er billigere, og da vil det si de har solgt mer enn 58.000 enheter... Men det er kanskje mulig at så mange har latt seg lure? 

Og korrekt meg gjerne om jeg tenker helt feil. For det er godt mulig 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (På 9.11.2023 den 11.24):

Så snittpris er 1200 kr. De har solgt for 70.000.000 så langt i år. Nå selger hun jo litt annet ræl enn bare kjoler. Men dvs ca 58.000 kjoler. Er det mulig? Koster pysj og bh og det andre hun selger 1200 kr i snitt? Vil jo tro bh og truse er billigere, og da vil det si de har solgt mer enn 58.000 enheter... Men det er kanskje mulig at så mange har latt seg lure? 

Ekspander  

Tror du er inne på noe rett

Å tipper bh,bikinitopp har en gjennomsnitt på 400 kr og truse.bikinitruse har en snitt på 250 kr

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 9.11.2023 den 11.38):

Tror du er inne på noe rett

Å tipper bh,bikinitopp har en gjennomsnitt på 400 kr og truse.bikinitruse har en snitt på 250 kr

Ekspander  

Hvor mange dropp har careless hatt så langt i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 9.11.2023 den 11.24):

Ekspander  

Sara selv sier de har solgt for 7mill dollar (ja,dollar,lol).

Men hun viser ikke til tall på dette,så hadde tatt det med en kg salt,frem til hun kan vise analysen med tall og regnskap som matcher hva hun sier.

Hun er ikke fremmed for å skrøne litt med tall.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  J.. skrev (På 9.11.2023 den 11.56):

Sara selv sier de har solgt for 7mill dollar (ja,dollar,lol).

Men hun viser ikke til tall på dette,så hadde tatt det med en kg salt,frem til hun kan vise analysen med tall og regnskap som matcher hva hun sier.

Hun er ikke fremmed for å skrøne litt med tall.

Ekspander  

Absolutt, stoler ikke på de tallene før jeg ser dokumentasjon på det. 

Men tenkte hvis hun har solgt for 7 mill dollar 😂 så bare prøvde jeg å regne sånn grovt sett på hvor mange enheter hun har solgt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 9.11.2023 den 11.59):

Absolutt, stoler ikke på de tallene før jeg ser dokumentasjon på det. 

Men tenkte hvis hun har solgt for 7 mill dollar 😂 så bare prøvde jeg å regne sånn grovt sett på hvor mange enheter hun har solgt. 

Ekspander  

Forståelig.

Bare tror ikke på tallene hun kommer med,rett og slett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Denne tall droppingen på engelsk er bare for å gjøre seg lekker for utenlandske investorer. Careless skal tross alt lanseres i USA snart 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (På 9.11.2023 den 12.32):

Denne tall droppingen på engelsk er bare for å gjøre seg lekker for utenlandske investorer. Careless skal tross alt lanseres i USA snart 🙃

Ekspander  

Seriøst, skal det? Jeg følger ikke SE, så kjenner ikke til alt som ramler ut av munnen hennes..... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...