Gjest Kattedama Skrevet 15. oktober 2023 #29601 Del Skrevet 15. oktober 2023 duskelapp skrev (7 timer siden): Hun har uten tvil truffet en målgruppe. Er ikke bare bare og finne klær som man føler seg bra i , når man har litt størrelse på kroppen Møter daglig kunder som klager på utvalg fra str. 42 og opp Problemer er at mange av modellene på kjolene ikke er flatterende overhodet. Formløst og dårlig design. Men at folk kjøper fra nettbutikken er vel ikke noe hemmelighet, verre med de som selge på Finn der tar det evigheter å bli kvitt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. oktober 2023 #29602 Del Skrevet 15. oktober 2023 duskelapp skrev (10 timer siden): Hun har uten tvil truffet en målgruppe. Er ikke bare bare og finne klær som man føler seg bra i , når man har litt størrelse på kroppen Møter daglig kunder som klager på utvalg fra str. 42 og opp Problemet er bare at veldig få ser bra ut i de kjolene der, kvaliteten er rævva, underkjolen synes og de er merkelig sydd 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 15. oktober 2023 #29603 Del Skrevet 15. oktober 2023 K_mb skrev (På 14.10.2023 den 19.09): NR 1: Slutt å legg ord i munnen min!!! Har ikke sagt at Careless umulig kan selge noe, men at det sikkert er noen som liker kjolene! Nr 2: Jeg bor i Oslo og har aldri sett noen med Careless-kjole i Oslo, selv om du håner det med en småler-smiley. Nr 3: Hvis du ser inne på trustpilot så er det mye misnøye og Careless ligger på middels hvorpå kvaliteten blir klaget på av flere, mange forbrukere bruker trustpilot som en pekepinn på hvor det ikke er lønnsomt å handle. Du skriver innledningsvis at du bor sentralt i Oslo, hvor du aldri har sett noen med en slik kjole på. Så skriver du at det er normalt å kikke på kjoler siden de henger i gangen. «Å at ikke resulterer i kjøp av den grunn» ( dette på bakgrunn av en kommentar fra ei som uttalte at det var endel folk i Careless butikken hun gikk forbi.) Du skrev jo ikke ordrett at de ikke selger. Men jeg skjønner ikke hva det da skal bety? Du mener ihvertfall ikke at de selger masse kjoler utifra hva du skriver. Jeg har forøvrig aldri gått forbi en fysisk butikk, for å så dra hjem å sjekke den på trustpilot før jeg handler. Så der kan jo kanskje noen kunder gå på en smell, men de får ihvertfall prøvd kjolen på i butikk og kan bedømme selv da. Jeg forsvarer heller ikke denne merkevaren fordi jeg har aldri kjøpt noe fra Careless. Jeg sier ikke at det er verken bærekraftig eller pent. Men at det selger, ja. Tjener penger? Ja. Har vanskelig for å tro at dette maskineriet ikke tjener penger. Men om det er en long term greie? Basert på tilbakemeldinger fra kunder, mest sannsynlig ikke. Men at de kommer til å skvise det de kan utav merket før salget daler? Null tvil om det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober 2023 #29604 Del Skrevet 15. oktober 2023 duskelapp skrev (12 timer siden): Hun har uten tvil truffet en målgruppe. Er ikke bare bare og finne klær som man føler seg bra i , når man har litt størrelse på kroppen Møter daglig kunder som klager på utvalg fra str. 42 og opp Jeg kan vel si jeg er i denne målgruppen som frøken Tandberg vil at skal gå i hennes tøy. Men jeg ønsker ikke å se ut som om jeg veier 100 kg mer enn det jeg gjør.. jeg ønsker ikke å skjule kroppen min i masse tøy. Å jeg finner masse tøy i nettbutikker.. Ellos,HM,Cubus,zizzi. bon Prix,cellebes ++++. Å det beste med disse nettbutikkene er at de har en skikkelig størrelsetabell . Jeg finner tøy hvor jeg føler meg fin. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 16. oktober 2023 #29605 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg er også i målgruppen. Jeg har kjøpt kjole i samme stil, men billigere og bedre stoff. Ser kanskje litt ut som en hval, men den fungerte gull til amming og er utrolig digg på. Så bruker den nok også senere, den er en av få kjoler jeg har som kan brukes på jobb. jeg har vært innom en carelessbutikk og syns det bare var kaotisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. oktober 2023 #29606 Del Skrevet 16. oktober 2023 Må ha kommet mange Anna kjoler fra siste slipp i retur hos careless. ser nå at det er kun den ene grønne som har 1 str utsolgt. Resten er tilgjengelig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. oktober 2023 #29607 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Må ha kommet mange Anna kjoler fra siste slipp i retur hos careless. ser nå at det er kun den ene grønne som har 1 str utsolgt. Resten er tilgjengelig Så trenden på Finn hvor det ble lagt ut kjoler hver eneste dag etter slipp, stemmer overens med nettlageret også nå. Jeg har lurt på hvorfor ikke folk har hatt på seg kjolen i noen av de annonsene utenom en. De fleste skriver at kjolen er for stor i str og at armene er for lange. Endret 16. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 16. oktober 2023 #29608 Del Skrevet 16. oktober 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Må ha kommet mange Anna kjoler fra siste slipp i retur hos careless. ser nå at det er kun den ene grønne som har 1 str utsolgt. Resten er tilgjengelig "Påfyll" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. oktober 2023 #29609 Del Skrevet 16. oktober 2023 Gasellen skrev (8 minutter siden): "Påfyll" Påfyll fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. oktober 2023 #29610 Del Skrevet 16. oktober 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Påfyll fra? Tandberg kaller returer for påfyll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. oktober 2023 #29611 Del Skrevet 16. oktober 2023 caremore skrev (8 minutter siden): Tandberg kaller returer for påfyll 🤣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. oktober 2023 #29612 Del Skrevet 16. oktober 2023 caremore skrev (1 time siden): Tandberg kaller returer for påfyll Å ja.. ja da er det jo masse påfyll. Ville nå sett på denne type påfyll på en litt annen måte hadde jeg vært bedriftseier 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 16. oktober 2023 #29613 Del Skrevet 16. oktober 2023 elskersommer skrev (4 timer siden): Må ha kommet mange Anna kjoler fra siste slipp i retur hos careless. ser nå at det er kun den ene grønne som har 1 str utsolgt. Resten er tilgjengelig Det er sikkert etterspurt «påfyll» fra kundene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 16. oktober 2023 #29614 Del Skrevet 16. oktober 2023 Fantastisk at Careless gir til ME forskning. Sara sier det er mer enn 500.000 denne gang. 🤩 At et så nytt firma kan gi bort en så stor sum, er virkelig imponerende. Til tross for alle spekulasjoner her, så er Careless en suksess. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. oktober 2023 #29615 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Bella50 skrev (5 minutter siden): Fantastisk at Careless gir til ME forskning. Sara sier det er mer enn 500.000 denne gang. 🤩 At et så nytt firma kan gi bort en så stor sum, er virkelig imponerende. Til tross for alle spekulasjoner her, så er Careless en suksess. I så fall er det utrolig med tanke på kundeservice og kvalitet på produktene. SE må være en luring av en selger. Å husk at SE donerer ikke av fri vilje... Endret 16. oktober 2023 av Bibbi_ 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 16. oktober 2023 #29616 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Bella50 skrev (6 minutter siden): Fantastisk at Careless gir til ME forskning. Sara sier det er mer enn 500.000 denne gang. 🤩 At et så nytt firma kan gi bort en så stor sum, er virkelig imponerende. Til tross for alle spekulasjoner her, så er Careless en suksess. Jeg er enig at det er fantastisk, men det skulle bare mangle at ikke noe av det Tandberg bruker som salgspitch skal gå tilbake til kjøperne/potensielle kunder. Skattemessig lønner det seg for Careless også. Endret 16. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. oktober 2023 #29617 Del Skrevet 16. oktober 2023 Bella50 skrev (22 minutter siden): Fantastisk at Careless gir til ME forskning. Sara sier det er mer enn 500.000 denne gang. 🤩 At et så nytt firma kan gi bort en så stor sum, er virkelig imponerende. Til tross for alle spekulasjoner her, så er Careless en suksess. Fordi investoren hennes har som krav at alle de investerer i,skal donere 10% av overskudd til x sak. Dette er ikke noe Sara/Careless har valgt selv,men et kompromiss hun har gått med på for økonomisk hjelp til å starte Careless. Reme stiller samme krav til alle de investerer i. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToneVie Skrevet 16. oktober 2023 #29618 Del Skrevet 16. oktober 2023 J.. skrev (40 minutter siden): Fordi investoren hennes har som krav at alle de investerer i,skal donere 10% av overskudd til x sak. Dette er ikke noe Sara/Careless har valgt selv,men et kompromiss hun har gått med på for økonomisk hjelp til å starte Careless. Reme stiller samme krav til alle de investerer i. Du skriver dette som om Sara egentlig ikke ønsket det. Hvorfor gjør du det egentlig? Er det fordi hun er en så forferdelig person at hun mest sannsynlig aldri ville donert noe til en god sak? Hun inngikk et kompromiss. Har det stått noe sted at det omtrent var en dealbreaker? Siden du skriver som du gjør? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 16. oktober 2023 #29619 Del Skrevet 16. oktober 2023 Helt supert at det blir donert til forskning! Dog ikke stor applaus fra meg, da jeg antar at kjolene og andre produkt er voldsomt overpriset. Så fortjenesten er nok høy for selskapet i seg selv, og litt donasjon for å øke omdømme da er nok en smart strategi. Verden vil bedras. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 16. oktober 2023 #29620 Del Skrevet 16. oktober 2023 J.. skrev (1 time siden): Fordi investoren hennes har som krav at alle de investerer i,skal donere 10% av overskudd til x sak. Dette er ikke noe Sara/Careless har valgt selv,men et kompromiss hun har gått med på for økonomisk hjelp til å starte Careless. Reme stiller samme krav til alle de investerer i. Gladkristen Reme sin business strategi 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå