Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (3 minutter siden):

Det er ikke tungrodd i det hele tatt. Tar meg 1 sek å skrive #egenreklame 

Så fint. Gjør det 100 ganger til i dag. 

Jeg tenkte mer på reklame i reklame hvor alt må merkes og tar fokuset bort fra hovedannonsør. Og det tror jeg de andre (de som tydeligvis synes synd på influensere) tenker også. Hvis SaraE kan slippe unna #egenreklame i andre annonsøres reklame så gjør det vel ikke noe å bytte navn hvis FT godtar det. Det er jo bare et uskyldig spørsmål og får a nei så får a nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LolIipop skrev (5 minutter siden):

Det eneste som er tungrodd her, er Sara, som ikke klarer innfinne seg med at hun må forholde seg til et regelverk. Slik vi alle må her i livet. Tenk hvor mye unødvendig tid og ressurser FT bruker på våset hennes. 

caremore skrev (4 minutter siden):

Ikke rart de har kapasitetsproblemer. 

Jeg kan tenke meg andre grunner til at de har kapasitetsproblemer... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (4 minutter siden):

Ikke rart de har kapasitetsproblemer. 

Nope.

Også kan vi undre oss over hvor troverdig Sara er. Jeg finner det høyst usannsynlig at FT ga Sara skryt for god merking av reklame. Slik Sara hevdet for bare et par dager siden. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Kmhfj skrev (8 minutter siden):

Så fint. Gjør det 100 ganger til i dag. 

Jeg tenkte mer på reklame i reklame hvor alt må merkes og tar fokuset bort fra hovedannonsør. Og det tror jeg de andre (de som tydeligvis synes synd på influensere) tenker også. Hvis SaraE kan slippe unna #egenreklame i andre annonsøres reklame så gjør det vel ikke noe å bytte navn hvis FT godtar det. Det er jo bare et uskyldig spørsmål og får a nei så får a nei. 

Eller droppe å ha på Careless kjoler når hun reklamerer for andre bedrifter/annonsører? Så slipper du merking 100 ganger om dagen. Hvorfor gjøre det så vanskelig når det kan være så enkelt? Dette er faktisk ikke et reelt problem.

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Kmhfj skrev (6 minutter siden):

Jeg kan tenke meg andre grunner til at de har kapasitetsproblemer... 

Det kan du vel.

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (Akkurat nå):

Eller droppe å ha på Careless kjoler når hun reklamerer for andre bedrifter? Så slipper du merking 100 ganger om dagen. Hvorfor gjøre det så vanskelig når det kan være så enkelt? 

Skal man godta noe bare fordi det er enkelt? 

Dere her har jo jobba hardt med å få gjennom at det er mye feilmerking og har klart å få det såpass frem fordi dere aldri gjorde det enkelt og ga opp. Hvorfor skal hun gjøre det enkelt og bare godta alt uten å undersøke muligheter? 

Så vidt jeg ser nå om dagen så merker hun etter det hun fikk beskjed om på møtet. Det er vel bra? Og hva gjør det vel at hun prøver å finne andre løsninger? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kmhfj skrev (6 minutter siden):

Dere her har jo jobba hardt med å få gjennom at det er mye feilmerking og har klart å få det såpass frem fordi dere aldri gjorde det enkelt og ga opp. Hvorfor skal hun gjøre det enkelt og bare godta alt uten å undersøke muligheter? 

Så vidt jeg ser nå om dagen så merker hun etter det hun fikk beskjed om på møtet. Det er vel bra? Og hva gjør det vel at hun prøver å finne andre løsninger? 

Å herre.. 

Det er jobben hennes å følge regelverket!

Endret av Høstsemester
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (35 minutter siden):

Å fansen heier på henne og de håper virkelig att FT finner en annen regel slik at   influencere slipper å bruke tid på å merke

Fansen er tydeligvis uviten om hvordan lovendringer skjer i dette landet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (Akkurat nå):

Å herre.. 

Det er jobben henne å følge regelverket!

Ja, og nå gjør hu vel det? 

Må da være greit å sjekke muligheter? Hu får jo sikkert nei uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmhfj skrev (Akkurat nå):

Ja, og nå gjør hu vel det? 

Må da være greit å sjekke muligheter? Hu får jo sikkert nei uansett. 

Det er der som er utfordringen. SE trasser og hauser seg opp pga lovverket. 
Greit å sjekke muligheter?? Hva med å bare følge lovverket og slutte å sutre?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (1 minutt siden):

Listen over lover og regler Sara ikke forholder seg til begynner bli lang. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmhfj skrev (15 minutter siden):

Skal jeg godta å bli stoppet av politiet?? Jeg kjørte jo bare litt for fort??

Skal helsepersonell bare droppe å følge lovverket?

Skal lærere og barnehageansatte  bare droppe å følge lovverket? 

kan ikke bare de som klager inn brudd på lovverket bare gi litt kudos til de som trasser og ikke gidder å følge lovverket etter veiledning via e-post og fysisk møte med tre jurister?? 

En skal lese mye dumt.. 

Endret av Høstsemester
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LolIipop skrev (3 minutter siden):

Listen over lover og regler Sara ikke forholder seg til begynner bli lang. 

Ja, den listen er lang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kmhfj skrev (7 timer siden):

Dere her har jo jobba hardt med å få gjennom at det er mye feilmerking og har klart å få det såpass frem fordi dere aldri gjorde det enkelt og ga opp.

Skal man godta reglene som følger med jobben man har valgt å ha? Ja.

"Vi" ga ikke opp noenting.

"Vi" slo hardt nok i bordet til at SE fikk et møte hos FT fordi hun trodde selv hun skulle komme seirende ut av det,noe hun ikke gjorde.

Hun hadde aldri bedt om dette møtet uten mas fra "oss".

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Sara Emilie spekulerer i å endre navn på kontoen til SaraemilieCareless for å slippe å merke?

Herregud.

Det er jo åpenbart for å spille på venninnefølelsen så lenge hun kan.

Det er allerede en Careless IG konto. Bruk den til reklame og Careless relevante innlegg, og brun Saraaemiliee til private ting. Trenger hun ekstra SC konto er det bare å opprette den og. Problem løst.

Å endre navnet på den er kun pga to ting;
- beholde venninnefølelsen med at det står navnet hennes i den og da kan hun fortsette å blande private innlegg og reklame slik hun gjør i dag (som er hele problemet hun ikke forstår)
- beholde antall følgere (inkludert de kjøpte) for Sara Emilie forstår og at alle vil ikke flytte over til reklamekanalen

Det er helt fornuftig at man prøver å finne løsninger også i arbeidslivet. Men Sara Emilie prøver ikke å finne løsninger på reelle problemer her hun prøver å finne smutthull for å fortsatt lure folk. At en ikke ser det vitner om hvor langt opp under kjolen til Careless man har hodet sitt.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke i min villeste fantasi forstå hvordan noen kan forsvare det å ikke merke reklame riktig, eller det å syntes synd på influensere som må bruke så mye tid og ressurser på dette. Jeg prøver å ha forståelse og toleranse for andre, men her faller jeg av altså. Herregud. 

Det er jobben hennes! Det er uakseptabelt å slenge ut reklame dagen lang uten å merke det, og det er takk og lov ulovlig. 

Influensere generelt fremstår for meg som noen griske gribber - de skal ha og ha, helst ikke betale for noe og ihvertfall ikke informere om at de tjener på det de legger ut. 

Om noe håper jeg lovverket blir strengere. 

Og dere som sammenligner det med vanlige yrker de fleste av oss står i, der vi faktisk må følge regelverket - dere er mine nye forbilder. 

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kmhfj skrev (7 timer siden):

Nei hun forsetter å ikke merke. Dette har vært en bevisst strategi hele tiden. De aller fleste liker ikke bli eksponert for reklame. Hun ville aldri hatt så mye følgere om hun hadde reklamert riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (8 timer siden):

Endre navn på Careless?

Ja hun har spurt FT om det hjelper å endre navnet på brukeren sin på Snapchat. Det er altså gått helt til hode på henne. Sjarmerende personlighet hun har? Hun har nok alltid vært vant med å å få viljen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 timer siden):

Nå er dette Therese lien men føler det er litt sånn prinsesse vil ikke på begge de damene🙈

Bilde fra Therese sin snapchat 

Screenshot_20230921-214609~3.png

For noen kosteskaft av vipper 😅 Kunne ikke dy meg å legge merke til dem😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (8 timer siden):

Ja, tenk å trasse så mye for å slippe å skrive #egereklame. 🤦‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...