Blomstene1234 Skrevet 21. september 2023 #28701 Del Skrevet 21. september 2023 caremore skrev (8 minutter siden): Hun påstår her at hun merker reklame etter FT sine anbefalinger, det gjør hun ikke. Linken til Tandberg her er Careless som hun IKKE merker etter FT sin veileder, så nei hun merker ikke etter FT sine anbefalinger. Begge er under David Reme sine vinger, og Tandberg driver Amicas sammen med Lien, som Lien har på seg i denne reklamen? Har ikke sagt noe (annet enn å avkrefte at jeg ikke har sagt noe på det i mitt forrige innlegg) på om det er løgn eller ikke om hun merker etter anbefaling så skjønner ikke hvorfor du nevner det igjen? TL har vel ikke noe med Careless å gjøre, annet enn at du sier at hun ikke merker riktig når hun har brukt det? Regler må gå begge veier var det jeg ville frem til med mitt første innlegg, SaraE sin tråd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28702 Del Skrevet 21. september 2023 Blomstene1234 skrev (1 minutt siden): Har ikke sagt noe (annet enn å avkrefte at jeg ikke har sagt noe på det i mitt forrige innlegg) på om det er løgn eller ikke om hun merker etter anbefaling så skjønner ikke hvorfor du nevner det igjen? TL har vel ikke noe med Careless å gjøre, annet enn at du sier at hun ikke merker riktig når hun har brukt det? Regler må gå begge veier var det jeg ville frem til med mitt første innlegg, SaraE sin tråd Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 21. september 2023 #28703 Del Skrevet 21. september 2023 elskersommer skrev (1 time siden): Nå er dette Therese lien men føler det er litt sånn prinsesse vil ikke på begge de damene🙈 Bilde fra Therese sin snapchat Like latterlig barnslige begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstene1234 Skrevet 21. september 2023 #28704 Del Skrevet 21. september 2023 caremore skrev (3 minutter siden): Stikkordet er venninne/samarbeidspartner. Er alle influensere som omtaler debatten dette med Tandberg? Er nok en god del influencere som er venninner av Sara, ikke alle. Takk for innføring i spillereglene forresten om hvem som kan nevnes i tråden 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 21. september 2023 #28705 Del Skrevet 21. september 2023 prepp skrev (12 minutter siden): Like merkverdig at man fortsatt holder på med hva dere fortsatt mener ikke er greit, som FT har gått god for. Ser det har blitt noen moderering siden sist, tipper det har vært en rimelig saklig tone her som vanlig.. . Eeeh, eller kanskje ikke. Har holdt på med litt andre positive ting i mellomtiden, jeg:-P Så hyggelig da. Alt handler om balanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28706 Del Skrevet 21. september 2023 Blomstene1234 skrev (Akkurat nå): Er nok en god del influencere som er venninner av Sara, ikke alle. Takk for innføring i spillereglene forresten om hvem som kan nevnes i tråden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolIipop Skrevet 21. september 2023 #28707 Del Skrevet 21. september 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Har Nyhus nevnt noe om dette? Usikker på Nyhus. Yummymummy har delt litt på IG. Frujohansen har såvidt nevnt det også. Regner med det kommer mer derfra. Håper det 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 21. september 2023 #28708 Del Skrevet 21. september 2023 Kmhfj skrev (1 time siden): Jeg har vært opptatt og har andre ting å drive med enn å henge her. Syns fortsatt reklamemerking opplegget er tullete. Men man bør forholde seg til regler osv. Jeg fikk mer innsyn i det av videoen til Sara E og gjennom å lese det dere skriver her. Min personlige mening rundt reklame har likevel ikke endret seg og den er fortsatt like irrelevant for diskusjonen. Syns likevel det er en jakt på henne, og at folk her gnur seg i henda og håper på å finne feil. Kan vi ikke heller bare håpe hun merker riktig fremover? Det kan vi, men det kommer nok ikke til å skje. Det ser man. Nå planlegges det å endre navn til og med og det jobbes iherdig med å finne smutthull for å slippe å merke. For en useriøs bedrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28709 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Mamak skrev (5 minutter siden): Det kan vi, men det kommer nok ikke til å skje. Det ser man. Nå planlegges det å endre navn til og med og det jobbes iherdig med å finne smutthull for å slippe å merke. For en useriøs bedrift Endre navn på Careless? Endret 21. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. september 2023 #28710 Del Skrevet 21. september 2023 caremore skrev (16 minutter siden): Endre navn på Careless? På IG kontoen til Sara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28711 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) J.. skrev (3 minutter siden): På IG kontoen til Sara. Hø? Skjønner ikke hva dere mener. Endret 21. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolIipop Skrevet 21. september 2023 #28712 Del Skrevet 21. september 2023 caremore skrev (9 minutter siden): Hø? Skjønner ikke hva dere mener. Hun har spurt FT om hun slipper merke Careless produktene med reklame dersom hun endrer brukernavnet på ig og Snap. Til SaraaemilieeCareless. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmhfj Skrevet 21. september 2023 #28713 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Mamak skrev (38 minutter siden): Det kan vi, men det kommer nok ikke til å skje. Det ser man. Nå planlegges det å endre navn til og med og det jobbes iherdig med å finne smutthull for å slippe å merke. For en useriøs bedrift Men er ikke det bare fint da? Da kommer det jo frem i navnet at det er en 95% reklamekanal med små drypp uten reklame. Hvorfor kan man ikke prøve å justere/finne løsninger i et regelverk som kanskje ikke lenger er tilpasset utviklingen i influenser bransjen? Alt blir utdatert på et tidspunkt etterhvert som verdt utvikler seg. Det er jo også det faktumet at hun er en bedrift, men hun også bare Sara E på nett som deler litt for mye av livet av og til, og er regelverket egentlig tilpasset den kombinasjonen? Denne bedriften kan ikke sammenlignes med hverken careless AS eller kappahl siden hun også et privat person oppi det hele. Ingen unnskyldning for detta reklame opplegget, men hun må få lov å stille spørsmål rundt det uten at det skal måtte handle om smutthull og ønske om å fortsette med skjult reklame. Endret 21. september 2023 av Kmhfj 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. september 2023 #28714 Del Skrevet 21. september 2023 Mamak skrev (36 minutter siden): Det kan vi, men det kommer nok ikke til å skje. Det ser man. Nå planlegges det å endre navn til og med og det jobbes iherdig med å finne smutthull for å slippe å merke. For en useriøs bedrift Å fansen heier på henne og de håper virkelig att FT finner en annen regel slik at influencere slipper å bruke tid på å merke 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28715 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) LolIipop skrev (3 minutter siden): Hun har spurt FT om hun slipper merke Careless produktene med reklame dersom hun endrer brukernavnet på ig og Snap. Til SaraaemilieeCareless. Aha! Så hun skal reklamere for to bedrifter på en IG/Snap konto? Det finnes allerede en Careless IG, så da må hun slette den vil jeg tro. Endret 21. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28716 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) elskersommer skrev (1 minutt siden): Å fansen heier på henne og de håper virkelig att FT finner en annen regel slik at influencere slipper å bruke tid på å merke Ja, stakkars influensere som må gjøre jobben sin. Det er åpenbart at følgerne ikke forstår at dette er et samfunnsproblem, som forbrukere blir man stadig bombadert med reklame (skjult), det er det FT vil til livs. Skulle tro at Careless og Tandberg er de eneste bedriftene/influenser i dette landet. Reglene er til for en grunn, og det er for å beskytte forbrukerne og dette innebærer også barn. Tandberg er så opptatt av egen navle at hun ikke forstår at reglene også er til for å beskytte folk ikke straffe influensere. Endret 21. september 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmhfj Skrevet 21. september 2023 #28717 Del Skrevet 21. september 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Ja, stakkars influensere som må gjøre jobben sin. Det er vel ikke så mange som synes synd på de, men utrolig nok så kan flere mene at det virker tungrodd. Det er oppgaver i jobben min som jeg ikke syns er særlig festlig heller og da er det jo lov å sjekke muligheter for endring. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28718 Del Skrevet 21. september 2023 Kmhfj skrev (2 minutter siden): Det er vel ikke så mange som synes synd på de, men utrolig nok så kan flere mene at det virker tungrodd. Det er oppgaver i jobben min som jeg ikke syns er særlig festlig heller og da er det jo lov å sjekke muligheter for endring. Det er ikke tungrodd i det hele tatt. Tar meg 1 sek å skrive #egenreklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolIipop Skrevet 21. september 2023 #28719 Del Skrevet 21. september 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Det er ikke tungrodd i det hele tatt. Tar meg 1 sek å skrive #egenreklame Det eneste som er tungrodd her, er Sara, som ikke klarer innfinne seg med at hun må forholde seg til et regelverk. Slik vi alle må her i livet. Tenk hvor mye unødvendig tid og ressurser FT bruker på våset hennes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. september 2023 #28720 Del Skrevet 21. september 2023 LolIipop skrev (Akkurat nå): Det eneste som er tungrodd her, er Sara, som ikke klarer innfinne seg med at hun må forholde seg til et regelverk. Slik vi alle må her i livet. Tenk hvor mye unødvendig tid og ressurser FT bruker på våset hennes. Ikke rart de har kapasitetsproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå