Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Visla skrev (30 minutter siden):

Det er jo halve kjolen som vises, ikke «bare en liten del». SE gjør seg jo bare tverr og vanskelig med vilje

Ja som nevnt FT mener at det burde merkes, men at det da er mer valgfritt om den ikke er helt i fokus. Slik tolket jeg det, men hun vil ikke merke og det er fordi da blir hun nødt til å merke hver eneste post  hun legger ut. Da er faren stor for at folk får lei og avfølger henne. Det er for mye penger involvert. Bi må melde henne til FG hver gang. Så skjer det kanskje noe ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visla skrev (1 time siden):

Det er jo halve kjolen som vises, ikke «bare en liten del». SE gjør seg jo bare tverr og vanskelig med vilje

Er enig med deg. Å i brevet fra FT til SE så står det jo egentlig greit forklart. Legger med ett utdrag av brevet. Beklager liten skrift

IMG_20230921_172709.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Er enig med deg. Å i brevet fra FT til SE så står det jo egentlig greit forklart. Legger med ett utdrag av brevet. Beklager liten skrift

IMG_20230921_172709.jpg

Det var tydeligvis ikke oppklarende siden SE ikke viser at hun har skjønt det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (53 minutter siden):

IMG_20230921_172709.jpg

Ikke nok oppklarende siden hun må få det inn med teskje fra 3 jurister. 

Endret av caremore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å bruke tiden til tre jurister. Ikke nok med det hun klaget over at hun hadde diskutert med tre jurister. På tross av dette så gidder hun ikke løfte en finger for å følge lovverket. Hun skulle skamme seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (13 minutter siden):

Hadde jeg vært Tandberg hadde jeg skjemtes over dette.

Ja, det slår sprekker i historien hun forteller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (32 minutter siden):

Er det tilfeldig at avataren i FT sin illustrasjon ligner litt på Sara Emilie? 😅

Lurer på om juristene synes det var verdt tiden deres?

SE har fått veiledning via e-post og nå fysisk møte. Fem min etter møtet fortsetter SE med snikreklame. Ikke nok med det, men det hauses opp noe voldsomt at hun må følge lovverket. Det er ikke måte på hvor vanskelig det er å gjøre jobben sin ordentlig. 

Det er så tåpelig at.. herregud for en oppførsel og trass mot lovverket som FT skulle si noe om. 
Hva skjedde med det? 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (21 minutter siden):

Ikke nok oppklarende siden hun må få det inn med teskje fra 3 jurister. 

Når det kommer  til den teksten over her fra veilederen er  det for stort rom for å utvise skjønn. Hva legger FT i en liten del av kragen? Hva er langt unna? Når hun filmer å snakker til kameraet syns jeg personlig det burde merkes. SaraE derimot gjør forskjellig, noen ganger lar hun være andre ganger merker hun🤷🏼‍♀️ Forstå det den som vil. Jeg blir bare mer og mer oppgitt over hennes uvilje og for ikke å snakke om slu forretningsdrift

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (14 minutter siden):

Hun eier ikke evne til å skjemmes over noe

Tre jurister og SE trasser mot lovverket.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama

Det Tandberg egentlig mener utifra hennes innlegg, er at siden alle andre driver med shady merking så er det dårlig gjort at hun ikke kan gjøre det samme 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

Det Tandberg egentlig mener utifra hennes innlegg, er at siden alle andre driver med shady merking så er det dårlig gjort at hun ikke kan gjøre det samme 🙄

Voksen tankegang det fra selveste bedriftseieren🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
caremore skrev (På 20.9.2023 den 15.41):

Så veien videre er følgende; melde inn ALT av umerket reklame fra Tandberg. Tenker at tiden er inne for å dele screenshot av disse naive og godtroende følgerne som kjøper alt hun selger med snøre og søkke. Jeg blant annet fikk noen belærende tilsvar på mine innlegg under Fotoknudsen innlegget om at hun merket riktig og at jeg tok feil. I tillegg til at jeg fikk beskjed om hun er syk så hun må da slippe å tenke på å merke. Å lyve til følgerne om at hun har fått skryt av FT og trykke likes og latteremoji når hun vet at hun både lyver og tar feil er virkelig kynisme på sitt verste. Hun er virkelig moralsk sett på bunn nivået og den uprofesjonelle og mangelen på å gjøre jobben sin riktig er sykt.Legg til oppfordrer til hets og mobbing i eget kommentarfelt så er vi der. 

Hvor melder man inn? Har du link? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (2 timer siden):

Lagt ut av FT på Instagram i dag.

IMG_8412.jpeg

IMG_8413.jpeg

IMG_8414.jpeg

Her er også FT vage vil jeg si. Hva vil «nylig sponset» si? SE nevnte at de hadde snakket om at desenio plakater i bakgrunn osv må merkes, men det er jo tydeligvis bare produkter som nylig er sponset som må det.. enda rom for at influencere kan tolke selv da. Om det er alt som fortsatt har markedsverdi som SE sa de hadde sagt på møtet, bør jo FT skrive det istedenfor.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...