Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig med brukere som kun forsvarer SE og kun deltar i tråden om SE! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kmhfj skrev (58 minutter siden):

Måten folk skriver ting får dem ofte til å høres psykisk syke ut. Det går ann å skrive ting på en hyggelig måte. Alt handler om ordlegging og som regel kommer man lenger ved å være høflig. Noe hverken fansen eller kritikerne er veldig gode på. 

De som ikke skriver pent til folk og omtaler folk ufint er jo fansen og SE selv. Er de psykiske syke også? 

Endret av Høstsemester
  • Liker 2
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Dette blir for dumt! Det var regelrett mobbing av noen som stilte et enkelt spørsmål!  Og en uproff bedriftseier som lot stygge komme tarer stå og lo sv det

Okei, da syns du det. Jeg syns ikke det er i nærheten av mobbing. Men en gjeng som ikke klarte holde seg oppegående i en uenighet. 

Ordet mobbing kastes ut så fort noen er uenig. Det å få tilsvar i et kommentarfelt er ikke mobbing. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Kmhfj skrev (2 minutter siden):

Okei, da syns du det. Jeg syns ikke det er i nærheten av mobbing. Men en gjeng som ikke klarte holde seg oppegående i en uenighet. 

Ordet mobbing kastes ut så fort noen er uenig. Det å få tilsvar i et kommentarfelt er ikke mobbing. 

Jeg kaster aldri ut ordet lobbing om jeg ikke mener det, men når flere går på den ene personen og latterliggjør og kaster seg  over hun så er det mobbing!  Og du skriver sekv i annet innlegg det var mobbing🤔

Endret av Orly
  • Liker 5
Skrevet
Høstsemester skrev (Akkurat nå):

De som ikke skriver pent til folk og omtaler folk ufint er jo fansen og SE selv. Er de psykiske syke også? 

Ja, det er da fult mulig det. Jeg kan ikke ta en faglig vurdering på det. 

• Liker 2
Skrevet
Kmhfj skrev (1 minutt siden):

Å kaste seg over enkeltpersoner og preppre innboksen med hets, er mobbing. Hets på nett er også ulovlig.. flott gjeng denne fansen til SE.

• Liker 6
Skrevet

Ja, det er da fult mulig det. Jeg kan ikke ta en faglig vurdering på det. 

Allikevel gjør SE det. Psykisk sykdom brukes som skjellsord. Skikkelig flott gründer med gode verdier dette 🙄

• Liker 5
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Jeg kaster aldri ut ordet lobbing om jeg ikke mener det, men når flere går på den ene personen og latterliggjør og kaster seg  over hun så er det mobbing! 

Jeg definerer ikke det som mobbing når det kommer til kommentarfelt med falske profiler og noen ekte. Og hvis det går som mobbing så blir Sara E mobba her, insta og Snapchat. 

• Liker 4
Skrevet
Kmhfj skrev (Akkurat nå):

Jeg definerer ikke det som mobbing når det kommer til kommentarfelt med falske profiler og noen ekte. Og hvis det går som mobbing så blir Sara E mobba her, insta og Snapchat. 

SE blir kritisert, ikke mobbet. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Høstsemester skrev (1 time siden):

Jobb? Å snakke til telefonen er ikke en jobb, men unyttig bruk av tiden. Huset flyter over av klær og papp. Huset ser ikke ut.
Å kopiere andres klær som en plukker ut av en katalog er ikke en jobb. Umerket reklame i reklame og usammenhengende babling om tema SE ikke har peiling på er ikke en jobb. 
Det er ikke SE som driver careless sine butikker, det er Dignity Collective. 

Innlegget ditt er virkelig en skivebom. 

Jeg ble faktisk litt sjokkert over hvordan det ser ut i det huset. Er ikke så lenge siden hun ryddet vekk alt av esker og fikk orden i dette garderoberommet . Å nå flyter det over igjen. Det samme med soverommet till lille L.. hun hadde jo begynt og rydde der men nå flyter det over.  

Nå fikk hun jo disse møblene til kontoret i kjelleren i går. Hvor lang tid tar det før hun får satt sammen dette og hun kan jobbe der?

• Liker 6
Skrevet

Feil! Se er bedrift, personen som skrev var ikke det! Merkelig definisjon på mobbing hos deg

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jeg ble faktisk litt sjokkert over hvordan det ser ut i det huset. Er ikke så lenge siden hun ryddet vekk alt av esker og fikk orden i dette garderoberommet . Å nå flyter det over igjen. Det samme med soverommet till lille L.. hun hadde jo begynt og rydde der men nå flyter det over.  

Nå fikk hun jo disse møblene til kontoret i kjelleren i går. Hvor lang tid tar det før hun får satt sammen dette og hun kan jobbe der?

Hun viser mangel på struktur og orden. At noen klarer å bo i en svinesti skjønner jeg bare ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Høstsemester skrev (10 minutter siden):

Å kaste seg over enkeltpersoner og preppre innboksen med hets, er mobbing. Hets på nett er også ulovlig.. flott gjeng denne fansen til SE.

Flott gjeng de som ikke er fans også. Poenget er at partene er like gode, og alle inntar offerrollen. 

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (9 minutter siden):

Feil! Se er bedrift, personen som skrev var ikke det! Merkelig definisjon på mobbing hos deg

Sånn jeg husker det så var Sara E høflig og tydelig i starten. Men de som var i mot kunne ikke godta at hun skulle prate med forbrukertilsynet og fortsatte. Kontaktet til og med fotoknudsen i deres kommentarfelt. Hun burde ikke begynt å hjerte ufine kommentarer fra fansen, det er helt klart. Men akkurat det der er ikke mobbing. 

Mobbing foregår over tid. Hvis de som svarte i den tråden daglig får meldinger fra "fansen" så er jeg enig i at det bikker over i mobbing. Uenighet i kommentarfelt og en stygg melding i innboks er ikke mobbing. Og hvis det fortsetter så kommer det også ann på hvordan de svarer hverandre. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (22 minutter siden):

Merkelig med brukere som kun forsvarer SE og kun deltar i tråden om SE! 

Det er også brukere her som kun kritiserer SE og latterliggjør hvis hun deler noe hverdagslig. 

Dette her er en ekstremt ufin tråd med lite konstruktiv kritikk. Her virker det som at målet er å bare kritisere det som kan kritiseres. 

Jeg er for at reklame og div kan diskuteres, men hvis man ikke er enig med kritikerne så er man fansen, det går ann å være enig med noe og uenig med noe annet. 

Jeg har fulgt med i tråden lenge som underholdning for meg selv og innimellom så har jeg tid til å slenge inn et par innlegg. 

"Dere" trenger et motsvar på noe av det som skrives her. Og med en gang dere får det så kommer det et sånt type innlegg. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Kmhfj skrev (18 minutter siden):

Det er også brukere her som kun kritiserer SE og latterliggjør hvis hun deler noe hverdagslig. 

Dette her er en ekstremt ufin tråd med lite konstruktiv kritikk. Her virker det som at målet er å bare kritisere det som kan kritiseres. 

Jeg er for at reklame og div kan diskuteres, men hvis man ikke er enig med kritikerne så er man fansen, det går ann å være enig med noe og uenig med noe annet. 

Jeg har fulgt med i tråden lenge som underholdning for meg selv og innimellom så har jeg tid til å slenge inn et par innlegg. 

"Dere" trenger et motsvar på noe av det som skrives her. Og med en gang dere får det så kommer det et sånt type innlegg. 

Dere? Skriver knapt nok i tråden så nei jeg er ikke en som kritiserer og latterliggjør alt! 
Det er masse konstruktiv kritikk som stør her , så det du skriver er bare tull. 

• Liker 7
Skrevet
Kmhfj skrev (1 time siden):

Flott gjeng de som ikke er fans også. Poenget er at partene er like gode, og alle inntar offerrollen. 

Jeg leste det kommentarfeltet rett før det ble slettet og nei, du tar feil. Kritikerne var saklige og konkrete, fansen derimot…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Den obligatoriske do selfien er på plass. Tøft liv å være influenser..Hva skjedde med at hun skulle «logge» av også skulle foreldrene vikariere? 

IMG_8645.png

Endret av caremore
Skrevet
caremore skrev (11 minutter siden):

Den obligatoriske do selfien er på plass. Tøft liv å være influenser..

IMG_8645.png

Må jo bidra til snap inntekten vet du. Man må tross alt «jobbe» for å overleve. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. 

Sol, admin. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...