Sol Rampelyset Skrevet 26. mai 2023 #20741 Del Skrevet 26. mai 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Rose Skrevet 26. mai 2023 #20742 Del Skrevet 26. mai 2023 Elmarora skrev (2 timer siden): Barn som blir brukt som reklameplakater er jeg i mot. Men om SE ønsker å fortelle om sykehistorien til sine barn er langt i fra å eksponere barn. Det er ene og alene SE som bestemmer over hva hun vil dele om sine egne barn. Jeg reagerer mer på de selvutnevnte mammapoliti som lager regler for andre og tror de er vet best. Nå er jeg farmor til 2 søte små. Og jeg elsker å dele bilder av mine barnebarn på mine sosiale medier hvor jeg er på instagram, facebook og tiktok. Datteren min gir meg tillatelse. Men så er jeg ingen influenser heller Jeg kan gjøre hva jeg vil med mine egne bilder så lenge jeg ar tillatelse av datteren min. Igjen vil jeg presisere at jeg ikke kjenner til SE. Men jeg fikk sansen for denne jenta. Og det er mitt iinntrykk. Inntrykket kan ingen ta fra meg. Det blir riv ruskende galt av meg å dømme henne for ting jeg aldri har sett eller hørt av henne. Presiserer nok en gang at hun er ikke i min målgruppe for en jeg vil følge. Jeg kunna ha vært mammaen hennes. Du er farmor og deler bilder av barnebarn med tillatelse fra din datter? 16 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malya Skrevet 26. mai 2023 #20743 Del Skrevet 26. mai 2023 Lilly Rose skrev (25 minutter siden): Du er farmor og deler bilder av barnebarn med tillatelse fra din datter? Mormor er sikkert på vinterferie ⛄️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsungen Skrevet 26. mai 2023 #20744 Del Skrevet 26. mai 2023 J.. skrev (4 timer siden): Har lurt på dette en stund,etter Sara selv sa kilen i Careless trusene skulle gjøres "lenger". Aldri opplevd problemer med dette selv før,har skjønt det som at kilens funksjon er ment å være der den er pga utflod,og det også er hvorfor den alltid er tykkere enn resten av trusa og laget av bomull. Den skal/trenger jo ikke å dekke hele venusberget? Nei, men det er jo greit at den dekker hele sprekken. Utflod kan renne ut fra toppen av sprekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. mai 2023 #20745 Del Skrevet 26. mai 2023 Gåsungen skrev (6 minutter siden): Nei, men det er jo greit at den dekker hele sprekken. Utflod kan renne ut fra toppen av sprekken.. Ja for all del. Har bare aldri hørt om/erfart at dette er noe folk mangler i truseskuffen før. Denne kilen går jo veldig langt opp,syns jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. mai 2023 #20746 Del Skrevet 26. mai 2023 Sprite skrev (4 timer siden): Hvem sa dette? Var en følger som sa det til SE på hennes Snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. mai 2023 #20747 Del Skrevet 26. mai 2023 Elmarora skrev (4 timer siden): Barn som blir brukt som reklameplakater er jeg i mot. Men om SE ønsker å fortelle om sykehistorien til sine barn er langt i fra å eksponere barn. Det er ene og alene SE som bestemmer over hva hun vil dele om sine egne barn. Jeg reagerer mer på de selvutnevnte mammapoliti som lager regler for andre og tror de er vet best. Nå er jeg farmor til 2 søte små. Og jeg elsker å dele bilder av mine barnebarn på mine sosiale medier hvor jeg er på instagram, facebook og tiktok. Datteren min gir meg tillatelse. Men så er jeg ingen influenser heller Jeg kan gjøre hva jeg vil med mine egne bilder så lenge jeg ar tillatelse av datteren min. Igjen vil jeg presisere at jeg ikke kjenner til SE. Men jeg fikk sansen for denne jenta. Og det er mitt iinntrykk. Inntrykket kan ingen ta fra meg. Det blir riv ruskende galt av meg å dømme henne for ting jeg aldri har sett eller hørt av henne. Presiserer nok en gang at hun er ikke i min målgruppe for en jeg vil følge. Jeg kunna ha vært mammaen hennes. Du gjør så klart det du vil.. men hva gjør du om dine barnebarn kommer til deg som 13 åringer og sier at de ikke ønsker og være på dine SoMe kanaler? Og de ber deg om og slette alt du har.. Gjør du det da? Er du da sikker på at det ikke er noe bilder på avveie? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 26. mai 2023 #20748 Del Skrevet 26. mai 2023 Malya skrev (1 time siden): Mormor er sikkert på vinterferie ⛄️ 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 27. mai 2023 #20749 Del Skrevet 27. mai 2023 Malya skrev (8 timer siden): Mormor er sikkert på vinterferie ⛄️ 🥁🥁 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 27. mai 2023 #20750 Del Skrevet 27. mai 2023 Lilly Rose skrev (12 timer siden): Du er farmor og deler bilder av barnebarn med tillatelse fra din datter? Dagens beste 1 😂 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 27. mai 2023 #20751 Del Skrevet 27. mai 2023 Malya skrev (11 timer siden): Mormor er sikkert på vinterferie ⛄️ Dagens beste 2 😂 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exkt Skrevet 27. mai 2023 #20752 Del Skrevet 27. mai 2023 Nå jobbes det hardt på Trustpilot igjen 🫢 1 dårlig tilbakemelding, så kommer det 20 positive på rad og rekke. En ting har Sara lært meg - Trustpilot har null troverdighet. 17 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. mai 2023 #20753 Del Skrevet 27. mai 2023 (endret) Exkt skrev (40 minutter siden): Nå jobbes det hardt på Trustpilot igjen 🫢 1 dårlig tilbakemelding, så kommer det 20 positive på rad og rekke. En ting har Sara lært meg - Trustpilot har null troverdighet. Har lagt merke til det samme. Virker jo motsatt av troverdig,når det skjer 10/10 ganger. Edit - gått fra 52% til 58% positive tilbakemeldinger på én kveld! Veldig realistisk at så mange plutselig fant ut de skulle rate på trustpilot samme kveld. Enda festligere at det den ene negative tilbakemeldingen nevner,skal også nevnes i positiv ordlyd i 10 stk etterpå. Én klager på strtabellen,da skal alle etterpå nevne den "perfekte str tabbelen!" 😂 Endret 27. mai 2023 av J.. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. mai 2023 #20754 Del Skrevet 27. mai 2023 Det er viktig å fortsette å melde inn til forbrukertilsynet. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sier-influenserne-er-blitt-flinkere-ser-ingen-forskjell/15768102/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ichyspider Skrevet 27. mai 2023 #20755 Del Skrevet 27. mai 2023 J.. skrev (14 minutter siden): Har lagt merke til det samme. Virker jo motsatt av troverdig,når det skjer 10/10 ganger. Edit - gått fra 52% til 58% positive tilbakemeldinger på én kveld! Veldig realistisk at så mange plutselig fant ut de skulle rate på trustpilot samme kveld. Enda festligere at det den ene negative tilbakemeldingen nevner,skal også nevnes i positiv ordlyd i 10 stk etterpå. Én klager på strtabellen,da skal alle etterpå nevne den "perfekte str tabbelen!" 😂 Jeg skal være enig i at dette som har blitt postet på TP de siste 20 eller så timene virker i overkant suspekt. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. mai 2023 #20756 Del Skrevet 27. mai 2023 ichyspider skrev (Akkurat nå): Jeg skal være enig i at dette som har blitt postet på TP de siste 20 eller så timene virker i overkant suspekt. Ja,dette blir for dumt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 27. mai 2023 #20757 Del Skrevet 27. mai 2023 (endret) . Endret 26. september 2023 av An.onym 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. mai 2023 #20758 Del Skrevet 27. mai 2023 Exkt skrev (1 time siden): Nå jobbes det hardt på Trustpilot igjen 🫢 1 dårlig tilbakemelding, så kommer det 20 positive på rad og rekke. En ting har Sara lært meg - Trustpilot har null troverdighet. Nok et useriøst element fra bedriften. https://no.trustpilot.com/review/careless.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 27. mai 2023 #20759 Del Skrevet 27. mai 2023 (endret) . Endret 26. september 2023 av An.onym 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 27. mai 2023 #20760 Del Skrevet 27. mai 2023 Hadde foretrukket om hun hadde med seg en annen person som var smalere og lavere i tillegg som kunne vært «modell» og prøvd bikiniene på video sammen med henne. Str tabellen er helt fucka og det er så vanskelig å se str ut i fra bildene…😓 ikke bodyshaming, men jeg er langt fra 1.80 og over 90 kg som SE, derfor hadde jeg og sikkert mange andre druknet i de bikiniene hun viser frem.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg