Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elmarora skrev (2 timer siden):

Barn som blir brukt som reklameplakater er jeg i mot.

Men om SE ønsker å fortelle om sykehistorien til sine barn er langt i fra å eksponere barn.  Det er ene og alene SE som bestemmer over hva hun vil dele om sine egne barn. Jeg reagerer mer på de selvutnevnte mammapoliti som lager regler for andre og tror de er vet best. 

Nå er jeg farmor til 2 søte små. Og jeg elsker å dele bilder av mine barnebarn på mine sosiale medier hvor jeg er på instagram, facebook og tiktok. Datteren min gir meg tillatelse.

Men så er jeg ingen influenser heller :) Jeg kan gjøre hva jeg vil med mine egne bilder så lenge jeg ar tillatelse av datteren min. 

Igjen vil jeg presisere at jeg ikke kjenner til SE. Men jeg fikk sansen for denne jenta. Og det er mitt iinntrykk. Inntrykket kan ingen ta fra meg. Det blir riv ruskende galt av meg å dømme henne for ting jeg aldri har sett eller hørt av henne.

Presiserer nok en gang at hun er ikke i min målgruppe for en jeg vil følge. Jeg kunna ha vært mammaen hennes.

Du er farmor og deler bilder av barnebarn med tillatelse fra din datter? 

• Liker 16
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malya
Lilly Rose skrev (25 minutter siden):

Mormor er sikkert på vinterferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Har lurt på dette en stund,etter Sara selv sa kilen i Careless trusene skulle gjøres "lenger".

Aldri opplevd problemer med dette selv før,har skjønt det som at kilens funksjon er ment å være der den er pga utflod,og det også er hvorfor den alltid er tykkere enn resten av trusa og laget av bomull.

Den skal/trenger jo ikke å dekke hele venusberget?

Nei, men det er jo greit at den dekker hele sprekken. Utflod kan renne ut fra toppen av sprekken.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåsungen skrev (6 minutter siden):

Nei, men det er jo greit at den dekker hele sprekken. Utflod kan renne ut fra toppen av sprekken.. 

Ja for all del.

Har bare aldri hørt om/erfart at dette er noe folk mangler i truseskuffen før.

Denne kilen går jo veldig langt opp,syns jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (4 timer siden):

Hvem sa dette?

Var en følger som sa det til SE på hennes Snapchat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elmarora skrev (4 timer siden):

Barn som blir brukt som reklameplakater er jeg i mot.

Men om SE ønsker å fortelle om sykehistorien til sine barn er langt i fra å eksponere barn.  Det er ene og alene SE som bestemmer over hva hun vil dele om sine egne barn. Jeg reagerer mer på de selvutnevnte mammapoliti som lager regler for andre og tror de er vet best. 

Nå er jeg farmor til 2 søte små. Og jeg elsker å dele bilder av mine barnebarn på mine sosiale medier hvor jeg er på instagram, facebook og tiktok. Datteren min gir meg tillatelse.

Men så er jeg ingen influenser heller :) Jeg kan gjøre hva jeg vil med mine egne bilder så lenge jeg ar tillatelse av datteren min. 

Igjen vil jeg presisere at jeg ikke kjenner til SE. Men jeg fikk sansen for denne jenta. Og det er mitt iinntrykk. Inntrykket kan ingen ta fra meg. Det blir riv ruskende galt av meg å dømme henne for ting jeg aldri har sett eller hørt av henne.

Presiserer nok en gang at hun er ikke i min målgruppe for en jeg vil følge. Jeg kunna ha vært mammaen hennes.

Du gjør så klart det du vil.. men hva gjør du om dine barnebarn kommer til deg som 13 åringer og sier at de ikke ønsker og være på dine SoMe kanaler?  Og de ber deg om og slette alt du har.. Gjør du det da? Er du da sikker på at det ikke er noe bilder på avveie?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malya skrev (8 timer siden):

🥁🥁

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (12 timer siden):

Dagens beste 1 😂

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malya skrev (11 timer siden):

Dagens beste 2 😂

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobbes det hardt på Trustpilot igjen 🫢 

1 dårlig tilbakemelding, så kommer det 20 positive på rad og rekke. En ting har Sara lært meg - Trustpilot har null troverdighet. 

• Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exkt skrev (40 minutter siden):

Nå jobbes det hardt på Trustpilot igjen 🫢 

1 dårlig tilbakemelding, så kommer det 20 positive på rad og rekke. En ting har Sara lært meg - Trustpilot har null troverdighet. 

Har lagt merke til det samme.

Virker jo motsatt av troverdig,når det skjer 10/10 ganger.

Edit - gått fra 52% til 58% positive tilbakemeldinger på én kveld!

Veldig realistisk at så mange plutselig fant ut de skulle rate på trustpilot samme kveld.

Enda festligere at det den ene negative tilbakemeldingen nevner,skal også nevnes i positiv ordlyd i 10 stk etterpå.

Én klager på strtabellen,da skal alle etterpå nevne den "perfekte str tabbelen!" 😂

Endret av J..
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (14 minutter siden):

Har lagt merke til det samme.

Virker jo motsatt av troverdig,når det skjer 10/10 ganger.

Edit - gått fra 52% til 58% positive tilbakemeldinger på én kveld!

Veldig realistisk at så mange plutselig fant ut de skulle rate på trustpilot samme kveld.

Enda festligere at det den ene negative tilbakemeldingen nevner,skal også nevnes i positiv ordlyd i 10 stk etterpå.

Én klager på strtabellen,da skal alle etterpå nevne den "perfekte str tabbelen!" 😂

Jeg skal være enig i at dette som har blitt postet på TP de siste 20 eller så timene virker i overkant suspekt.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ichyspider skrev (Akkurat nå):

Jeg skal være enig i at dette som har blitt postet på TP de siste 20 eller så timene virker i overkant suspekt.

Ja,dette blir for dumt.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde foretrukket om hun hadde med seg en annen person som var smalere og lavere i tillegg som kunne vært «modell» og prøvd bikiniene på video sammen med henne. Str tabellen er helt fucka og det er så vanskelig å se str ut i fra bildene…😓 ikke bodyshaming, men jeg er langt fra 1.80 og over 90 kg som SE, derfor hadde jeg og sikkert mange andre druknet i de bikiniene hun viser frem..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...