Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Japp skrev (15 minutter siden):

Nei, det skulle ikke vært delt i utgangspunktet. Men man er ikke nødt til å dele sine egne personlige meninger om arbeidsfordeling av den grunn. Å kritisere delingen hennes er viktig å gjøre. Å diskutere innholdet hennes i deling av kritikkverdige forhold er ikke nødvendig. 

Enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (9 minutter siden):

La opplysninger som omhandler mindreårige holdes privat.

Du bidro nettopp med å spre info selv.

Viktig å se sin egen rolle,også.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (7 minutter siden):

Du bidro nettopp med å spre info selv.

Viktig å se sin egen rolle,også.

Hva slags info et det jeg har spredt om mindreårig? 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Hva slags info et det jeg har spredt? 

Du er jo med på å tinglyse henting/levering/hvem som gjør hva med hvem og annet helt irrelevant møl.

Sara gjør og sier så mye dumt som AS i seg selv,at man trenger ikke å arrestere henne som mor bare for å ha noe å komme med.

Å dele videre info om mindreårige er ikke greit om det kommer fra mor selv eller 3parter.

Det burde åpenbart ikke deles i utgangspunkter men at andre utleverer som 3part er jammen ikke bedre.

"Sharenting" er en fin ting å minne folk på det,men at fremmede deler videre slik info selv om det er delt av foreldrene i utganspunktet er ikke bedre.

Hun burde blitt flinkere til å IKKE utlevere mindreårige på SoMe men det blir ikke bedre av at andre deler det videre.

Da stopper det jo aldri.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (8 minutter siden):

Du er jo med på å tinglyse henting/levering/hvem som gjør hva med hvem og annet helt irrelevant møl.

Sara gjør og sier så mye dumt som AS i seg selv,at man trenger ikke å arrestere henne som mor bare for å ha noe å komme med.

Å dele videre info om mindreårige er ikke greit om det kommer fra mor selv eller 3parter.

Det burde åpenbart ikke deles i utgangspunkter men at andre utleverer som 3part er jammen ikke bedre.

"Sharenting" er en fin ting å minne folk på det,men at fremmede deler videre slik info selv om det er delt av foreldrene i utganspunktet er ikke bedre.

Hun burde blitt flinkere til å IKKE utlevere mindreårige på SoMe men det blir ikke bedre av at andre deler det videre.

Da stopper det jo aldri.

Når det er mor selv som deler om sine mindreårige..offentlig.. Så blir det for dumt å skylde på @Lill

nei, det stopper ikke med mindre kilden selv stopper. Slik er det med alt her i livet.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (3 minutter siden):

Når det er mor selv som deler om sine mindreårige..offentlig.. Så blir det for dumt å skylde på @Lill

nei, det stopper ikke med mindre kilden selv stopper. Slik er det med alt her i livet.

Ja, det er mor selv om deler kritikkverdige opplysninger. 

Likevel har man selv også et ansvar om å ikke bidra ytterligere.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyyoda skrev (4 minutter siden):

Jeg sier jo det - at det ikke er ok at Sara deler drt i utgangspunktet.

Men,det fjerner ikke ansvaret fra Lill eller andre som deler videre info om barna.

Det er like skadelig uansett hvem kilden er.

"Sharenting" handler ikke utelukkende om foreldre som deler info i øs og pøs,men om å ikke utlevere barn,verken egne eller andres.

Navnet ble nok funnet på fordi det er ganske selvforklarende,men ikke utelukket til at kun foreldrene er en del av problemet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (2 minutter siden):

Ja, det er mor selv om deler kritikkverdige opplysninger. 

Likevel har man selv også et ansvar om å ikke bidra ytterligere.

Nettopp.

Det er jo det motsatte av brannslukning,som man gjerne vil gjøre i en slik setting.

Tie ihjel infoen istedet for å spre den.

Endret av J..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt overrasket over hvor fresh og våken hun ser ut etter flere dager med lite søvn..🙉 bruker selv sminke fra makeupmekka og jeg er fornøyd, men den er jo ikke revolusjonerende bra heller..🙈 hun er jo 30 år, hvor er porene og linjene liksom?😅

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (Akkurat nå):

Er helt overrasket over hvor fresh og våken hun ser ut etter flere dager med lite søvn..🙉 bruker selv sminke fra makeupmekka og jeg er fornøyd, men den er jo ikke revolusjonerende bra heller..🙈 hun er jo 30 år, hvor er porene og linjene liksom?😅

Filter.

Veldig simpelt.

Forresten ikke noe galt i MM sminke,all sminke legger seg fint hvis man har fin hud!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er teit av henne å si dette er første dagen hun ikke har "vært på jobb men bare koblet av" når hun har postet minst 15 videoer på SC der hun gjør hagearbeid i (umerket.....) Careless bikini.

Det er jo,for henne,jobb.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender til Forbrukertilsynet hver dag.. men jeg oppdaget at jeg har to forskjellige skjema jeg sender inn. Det ene er jeg helt anonym også er det ett hvor jeg legger igjen navn,email, telefonnummer. Går begge ut på ett? Eller gjør jeg feil? 

Fikk en link herfra men plutselig en dag fungerte ikke den

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (1 time siden):

Da stopper det jo aldri.

Tinglyse hva for noe? Jeg har da ikke gått i detalj overhodet. Les innleggene mine en gang til og siter meg gjerne.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
J.. skrev (42 minutter siden):

Jeg sier jo det - at det ikke er ok at Sara deler drt i utgangspunktet.

Men,det fjerner ikke ansvaret fra Lill eller andre som deler videre info om barna.

Det er like skadelig uansett hvem kilden er.

"Sharenting" handler ikke utelukkende om foreldre som deler info i øs og pøs,men om å ikke utlevere barn,verken egne eller andres.

Navnet ble nok funnet på fordi det er ganske selvforklarende,men ikke utelukket til at kun foreldrene er en del av problemet.

Du trenger ikke å fortelle meg hva sharenting er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (10 minutter siden):

Du trenger ikke å fortelle meg hva sharenting er. 

Jo,tydeligvis.

Det strekker seg jo utover kun foreldre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Jeg sender til Forbrukertilsynet hver dag.. men jeg oppdaget at jeg har to forskjellige skjema jeg sender inn. Det ene er jeg helt anonym også er det ett hvor jeg legger igjen navn,email, telefonnummer. Går begge ut på ett? Eller gjør jeg feil? 

Fikk en link herfra men plutselig en dag fungerte ikke den

Man kan sende inn anonymt eller med navn,det spiller ingen rolle.

FT sorterer også ut og vidersender til riktig instans hvis man sender feil.

Tommel opp for å rapportere inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
J.. skrev (46 minutter siden):

Jo,tydeligvis.

Det strekker seg jo utover kun foreldre.

Her må du faktisk dokumentere påstandene dine om at jeg har delt informasjon om mindreårig, det er en såpass drøy påstand at dette kommer du ikke unna før du har dokumentert det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (3 timer siden):

Da skjønner jeg ikke hvorfor SE AS deler detaljert både arbeidsfordeling og timeplan til mindreårige på sin bedriftskonto, der hun også driver med umerket reklame og pushing av fast fashion. 

Siterte deg istad også men for all del.

Her,feks.

Du viderdeler hva og hvor man finner infoen om andres barn.

Dette har gått meg hus forbi (å sikkert for flere..) helt til du nevnte det.

Idiotisk av Sara å dele i utgangspunktet?

Ja.

Dumt av deg å dele videre?

Ja.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
J.. skrev (1 minutt siden):

Siterte deg istad også men for all del.

Her,feks.

Du viderdeler hva og hvor man finner infoen om andres barn.

Dette har gått meg hus forbi (å sikkert for flere..) helt til du nevnte det.

Idiotisk av Sara å dele i utgangspunktet?

Ja.

Dumt av deg å dele videre?

Ja.

Dele hva nøyaktig? At SE AS fyller kanalene sine med slikt innhold? Jeg skriver ikke detaljert hva hun deler, stor forskjell! Det er virkelig ikke sharenting, men kritikk av det som deles. Det er vel ikke noe hemmelighet at SE AS deler det meste på sine salgs kanaler. Det viser jo innlegget til fru Johansen også, når hun ikke en gang nevner navn men alle vet at det er SE AS det gjelder. Så dette kan du virkelig spare deg for. Nok avsporing fra meg, og jeg kommer til å rapportere dine innlegg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Man kan sende inn anonymt eller med navn,det spiller ingen rolle.

FT sorterer også ut og vidersender til riktig instans hvis man sender feil.

Tommel opp for å rapportere inn.

Da er d greit.. hjelper sikkert ikke noe at jeg sender inn. Men har ett håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...