Snublefot62 Skrevet 21. mai 2023 #20441 Del Skrevet 21. mai 2023 Isola2 skrev (2 timer siden): Artikler fra min mote er reklamesamarbeid, styr unna. Akkurat som 99% av det påvirkere legger ut altså. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. mai 2023 #20442 Del Skrevet 21. mai 2023 Snublefot62 skrev (57 minutter siden): Akkurat som 99% av det påvirkere legger ut altså. Som ikke kan sammenlignes med det som legges ut på minmote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. mai 2023 #20443 Del Skrevet 21. mai 2023 Sharp75! skrev (22 minutter siden): Som ikke kan sammenlignes med det som legges ut på minmote. Nei minmote.no er nå i det minste åpne om reklamen og evner å merke reklamen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. mai 2023 #20444 Del Skrevet 21. mai 2023 Snublefot62 skrev (31 minutter siden): Nei minmote.no er nå i det minste åpne om reklamen og evner å merke reklamen. Ja, tenk om SE AS hadde vært like åpen og evnet å merke riktig. Ser at hverken SE AS eller Sigrid B.Tusvik har funnet opp hjulet på nytt, her kopierer man andre. Jeg velger å klikke meg hjem badetøy fra Bara, som klarer å holde seg profesjonelle på alle nivåer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. mai 2023 #20445 Del Skrevet 21. mai 2023 Lill skrev (43 minutter siden): Ja, tenk om SE AS hadde vært like åpen og evnet å merke riktig. Ser at hverken SE AS eller Sigrid B.Tusvik har funnet opp hjulet på nytt, her kopierer man andre. Jeg velger å klikke meg hjem badetøy fra Bara, som klarer å holde seg profesjonelle på alle nivåer. Ser ut som de er like sleipe som Careless 🥴 Lykke til 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 21. mai 2023 #20446 Del Skrevet 21. mai 2023 1 hour ago, Lill said: Ja, tenk om SE AS hadde vært like åpen og evnet å merke riktig. Ser at hverken SE AS eller Sigrid B.Tusvik har funnet opp hjulet på nytt, her kopierer man andre. Jeg velger å klikke meg hjem badetøy fra Bara, som klarer å holde seg profesjonelle på alle nivåer. Jeg ser at Bara også snakker om bærekraft ved at de bruker DHL green og posten. Hvilket land er produskjonen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 21. mai 2023 #20447 Del Skrevet 21. mai 2023 Gasellen skrev (3 timer siden): Har Sigrid også funnet et hull hun må tette? Sigrid har jo total ruptur og det blir et sykt svært hull. Så, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 21. mai 2023 #20448 Del Skrevet 21. mai 2023 Ebbeliten skrev (2 minutter siden): Sigrid har jo total ruptur og det blir et sykt svært hull. Så, ja. Hah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. mai 2023 #20449 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) Veldig spesielt Sharp 75 og vinterferie at dere begge ble så opptatt av bara nå og det samtidig også🤔 Endret 21. mai 2023 av Orly 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. mai 2023 #20450 Del Skrevet 21. mai 2023 Orly skrev (5 minutter siden): Veldig spesielt Sharp 75 og vinterferie at dere begge ble så opptatt av bara nå og det samtidig også🤔 Når man sammeligner det med Careless og sier det er så mye bedre og det viser seg at det kanskje ikke er det? Hva er spesielt med det? Nå var det ikke jeg som tok opp tema. Jammen er det feil om jeg diskuterer feil tema, og jammen er det feil om jeg skriver noe om det som blir tatt opp også. Her er det ikke innafor for at noen skal få lov til å diskutere/skrive noenting som helst om det ikke går til negativt favør for SE. Dette er ikke et ekkokammer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 21. mai 2023 #20451 Del Skrevet 21. mai 2023 Orly skrev (29 minutter siden): Veldig spesielt Sharp 75 og vinterferie at dere begge ble så opptatt av bara nå og det samtidig også🤔 De hadde aldri lagt ut om det var kritikk av SE a/s😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. mai 2023 #20452 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) Vinterferie skrev (1 time siden): Jeg ser at Bara også snakker om bærekraft ved at de bruker DHL green og posten. Hvilket land er produskjonen i? De har produksjon i Kina og Portugal. I tillegg har de en etisk plattform for bedriften som sier at de ikke bruker barnearbeid osv..https://no.barasportswear.com/pages/etisk. Som sagt profesjonelle over hele linja. De får gode tilbakemeldinger når det gjelder kundebehandling også, og de er en større bedrift en Careless. I tillegg har de tydelig informasjon om hva de faktisk bidrar med for å være bærekraftige https://no.barasportswear.com/pages/bara-baerekraft Endret 21. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. mai 2023 #20453 Del Skrevet 21. mai 2023 (endret) Sharp75! skrev (2 timer siden): Ser ut som de er like sleipe som Careless 🥴 Lykke til Det er et eksempel av 384 anmeldelser. Careless har vel stort sett negative anmeldelser; sletter negative anmeldelser og i tillegg har de stanset muligheten for å gi anmeldelser nå. Så profesjonelle er de. Endret 21. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. mai 2023 #20454 Del Skrevet 21. mai 2023 Sharp75! skrev (31 minutter siden): Når man sammeligner det med Careless og sier det er så mye bedre og det viser seg at det kanskje ikke er det? Hva er spesielt med det? Nå var det ikke jeg som tok opp tema. Jammen er det feil om jeg diskuterer feil tema, og jammen er det feil om jeg skriver noe om det som blir tatt opp også. Her er det ikke innafor for at noen skal få lov til å diskutere/skrive noenting som helst om det ikke går til negativt favør for SE. Dette er ikke et ekkokammer. Uredelig som vanlig. Jeg har ikke skrevet at Bara er mye bedre. Det jeg skrev er at de er flinke til å merke reklame, og at de er mer profesjonelle. Det viser seg tydelig på hjemmesiden deres også. Og de er Norske så sånn sett har de samme utgangspunkt som Careless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. mai 2023 #20455 Del Skrevet 21. mai 2023 Nå skal Sara (altså publikum) "designe" badeshorts for menn. Når skal publikum selv innse at det er de som er designerne her og ikke henne? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. mai 2023 #20456 Del Skrevet 21. mai 2023 J.. skrev (4 minutter siden): Nå skal Sara (altså publikum) "designe" badeshorts for menn. Når skal publikum selv innse at det er de som er designerne her og ikke henne? Er det store hull og tette innen badeshorts til herre🙈 er det for små shortser til vår norske herrer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. mai 2023 #20457 Del Skrevet 21. mai 2023 Fru G skrev (20 minutter siden): De hadde aldri lagt ut om det var kritikk av SE a/s😃 Les litt tilbake, så skriver jeg at SE driver dårlig reklame for seg selv. Så der tar du rimelig feil. Jeg har ikke problemer med å kritisere noen, når det er riktig og kritisere. Har kritisert SE tidligere også jeg. Men dere henger dere kun opp i det jeg såkalt "forsvarer". Se hva du vil/ønsker, men det virker som du ser deg veldig blind på ting. Mange her går med lupe og tar SE for ting som ikke er noe, ja jeg vet det er hakk i plata, men det går ikke inn hos alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. mai 2023 #20458 Del Skrevet 21. mai 2023 elskersommer skrev (9 minutter siden): Er det store hull og tette innen badeshorts til herre🙈 er det for små shortser til vår norske herrer "Ønsker å dekke hull i markedet" sier hun,mens hun hele tiden spør markedet hva de vil ha. Mao er det et oppfunnet problem som hun i hvert fall ikke evner å se selv,da hadde hun ikke trengt å spørre hver gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rubberake Skrevet 21. mai 2023 #20459 Del Skrevet 21. mai 2023 elskersommer skrev (39 minutter siden): Er det store hull og tette innen badeshorts til herre🙈 er det for små shortser til vår norske herrer Ja, nå skal vi ha highwaist badeshorts til menn eller no, med masse blomsterprint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 21. mai 2023 #20460 Del Skrevet 21. mai 2023 J.. skrev (29 minutter siden): "Ønsker å dekke hull i markedet" sier hun,mens hun hele tiden spør markedet hva de vil ha. Mao er det et oppfunnet problem som hun i hvert fall ikke evner å se selv,da hadde hun ikke trengt å spørre hver gang. Careless a/s dekker nå både kvinnelige og mannlige rumpehull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå