skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #56141 Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Å nå ligger historien under høydepunkt på Snapchat slik at hun kan tjene enda mer penger Ja merkelig det der. Skulle tro hun trengte penger. 4
Orly Skrevet 7 timer siden #56142 Skrevet 7 timer siden skeiv-ostepop skrev (11 timer siden): Men akkurat nå passer det ikke narrativet nå når Sara Emilie blir "urettferdig hetset med", og spesielt noe som omgår flere og det er kvinnehelse. Tenk at en MANN skal rakke ned på kvinnehelse? Det går ikke ann! Og kun fordi han ikke tåler kritikk... Så da er det viktig å etablere en felles sannhet om at han ikke takler kritikk. Selv om det i realiteten er Sara Emilie som fortsatt ikke kan tåle kritikk. Og selv noen som har så vidt hørt om psykiatri forstår at dette handler om defleksjon. Litt fascinerende å se mønsteret. Så riktig skrevet 👏 6
GulleGull Skrevet 7 timer siden #56143 Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (26 minutter siden): SET sa på Snapchat i går at hun aldri hadde hørt om TSS🙈 Men en kvinne som bruker OB må da ha hørt om at det kan skje om en glemmer å ta ut en Det har man sikkert hatt info om via helsesøster om ikke annet. Dette visste vi når vi var i alderen for å få mensen og slik opplæring har min datter fått på skolen også. Så er det i tillegg litt selvsagt og ligger opp i dagen at gjenstander som blir puttet inn i slimhinner og ikke hører naturlig hjemme der, kan være kilde til og gi bakterieoppvekst. 2 3
Pepssi Skrevet 7 timer siden #56144 Skrevet 7 timer siden Era Vulgaris skrev (1 time siden): Hva tenker du om det faktum at SE bedriver farlig feilinformasjon omkring det å glemme en tampong i 10 dager? Hun sier hun ikke trenger foreta seg noe, siden hun allerede går på antibiotika. Det er jo helt hinsides, da ulike sykdommer behandles med ulike typer antibiotika. Hun kontaktet lege da hun ble gjort oppmerksom på dette. Helt hinsides at folk hyller henne for dette, det kan i ytterste konsekvens være helsefarlig informasjon hun driver med. Selvfølgelig er det helt hinsides at hun bagatelliserer det. Det er derfor det er bra at LV i det minste sier at det er farlig. 12
Angel75 Skrevet 7 timer siden #56145 Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (57 minutter siden): SET sa på Snapchat i går at hun aldri hadde hørt om TSS🙈 Men en kvinne som bruker OB må da ha hørt om at det kan skje om en glemmer å ta ut en Hun er iallefall ærlig. Her sitter vi feige bak anonyme brukernavn og kan lyge på oss hva som helst. Og det ser man jo rett som det er i tråden at noen gjør. 5 4
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #56146 Skrevet 7 timer siden Angel75 skrev (2 minutter siden): Hun er iallefall ærlig. Her sitter vi feige bak anonyme brukernavn og kan lyge på oss hva som helst. Og det ser man jo rett som det er i tråden at noen gjør. Jeg stiller store spørsmål med ærligheten. Jeg tror sjeldent på noe av det hun legger ut. Og jeg ser egentlig ingen grunn til at noe er troverdig. 3 7
elskersommer Skrevet 7 timer siden #56147 Skrevet 7 timer siden Angel75 skrev (3 minutter siden): Hun er iallefall ærlig. Her sitter vi feige bak anonyme brukernavn og kan lyge på oss hva som helst. Og det ser man jo rett som det er i tråden at noen gjør. Da er du nok en gang rapportert 5
Angel75 Skrevet 7 timer siden #56148 Skrevet 7 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (13 minutter siden): Jeg stiller store spørsmål med ærligheten. Jeg tror sjeldent på noe av det hun legger ut. Og jeg ser egentlig ingen grunn til at noe er troverdig. Hvorfor da gi henne klikk og engasjement med side opp og ned? Nå med tanke på OB Endret 7 timer siden av Angel75 La til en setning 5
skeiv-ostepop Skrevet 7 timer siden #56149 Skrevet 7 timer siden Angel75 skrev (1 minutt siden): Hvorfor da gi henne klikk og engasjement med side opp og ned? Det spørsmålet igjen? Jeg har ikke gitt henne klikk pga dette. Hva andre gjør får være opp til de. Og engasjementet jeg skaper eller bidrar til farges av mine innspill, og det er for meg ganske tydelig at det har en effekt da flere og flere er kritiske til Sara Emilie (og influensene generelt) og tar en mer aktiv rolle i dritten de sprer rundt seg. 5
Interiørgla Skrevet 6 timer siden #56150 Skrevet 6 timer siden Her trodde jeg vi skulle diskutere SET og hennes virke på sosiale medier og ikke brukere her inne 😔 meningene blir formidlet da etter øynene som ser og ørene som hører. Hva jeg oppfatter trenger ikke nødvendigvis å stemme etter hva en annen oppfatter. Derfor diskuterer vi og kan muligens se ting i ett annet lys enn hva en oppfattet i øyeblikket. Det er veldig ødeleggende for debatten når det hele tiden prøves å legge opp til regelbrudd. 1 4
Anemoi Skrevet 6 timer siden #56151 Skrevet 6 timer siden skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Det spørsmålet igjen? Jeg har ikke gitt henne klikk pga dette. Hva andre gjør får være opp til de. Og engasjementet jeg skaper eller bidrar til farges av mine innspill, og det er for meg ganske tydelig at det har en effekt da flere og flere er kritiske til Sara Emilie (og influensene generelt) og tar en mer aktiv rolle i dritten de sprer rundt seg. En influenser som SET kan ikke ties ihjel. Kritikk må opp og fram så mye som mulig, så ofte som mulig og av så mange som mulig! 2 5
Angel75 Skrevet 6 timer siden #56152 Skrevet 6 timer siden Interiørgla skrev (5 minutter siden): Her trodde jeg vi skulle diskutere SET og hennes virke på sosiale medier og ikke brukere her inne 😔 meningene blir formidlet da etter øynene som ser og ørene som hører. Hva jeg oppfatter trenger ikke nødvendigvis å stemme etter hva en annen oppfatter. Derfor diskuterer vi og kan muligens se ting i ett annet lys enn hva en oppfattet i øyeblikket. Det er veldig ødeleggende for debatten når det hele tiden prøves å legge opp til regelbrudd. Ingen som legger opp til regelbrudd, men alle gamle travere her i tråden vet at det har blitt løyet om og sterkt overdrevet om Sara for å lage nye sannheter. Og det er lov å diskutere hva som blir skrevet om i denne tråden når gjelder Sara. Står i reglene. 5 3
Angel75 Skrevet 6 timer siden #56153 Skrevet 6 timer siden Anemoi skrev (8 minutter siden): En influenser som SET kan ikke ties ihjel. Kritikk må opp og fram så mye som mulig, så ofte som mulig og av så mange som mulig! Ingen her som sier hun skal ties ihjel! 3 1 4
Era Vulgaris Skrevet 6 timer siden #56154 Skrevet 6 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Nei men det er ganske åpenbart at det hele er rigget for å trekke historien mest mulig ut for å tjene penger. Og for min del et ganske tydelig tegn på at det meste med historien sannsynligvis er oppdiktet. Hvis det hele er oppdiktet, så lurer jeg genuint på hva samboeren hennes tenker om å bo sammen med noen som kan finne på å lyve om noe sånn. 4
skeiv-ostepop Skrevet 6 timer siden #56155 Skrevet 6 timer siden Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Hvis det hele er oppdiktet, så lurer jeg genuint på hva samboeren hennes tenker om å bo sammen med noen som kan finne på å lyve om noe sånn. Jeg tenker det spørsmålet egentlig drukner litt i utbetalingene fra snap. Hadde min samboer drevet på tilsvarende måte hadde hun ikke vært samboer om hun ikke tok seg sammen. Det handler i stor grad om integritet og troverdighet - og hvilke verdier man vil overføre til barna. Og selv om historiene skulle vært sanne hadde jeg stilt de samme spørsmålene og forventningene. 5 2
Minimeg1234 Skrevet 6 timer siden #56156 Skrevet 6 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Nei men det er ganske åpenbart at det hele er rigget for å trekke historien mest mulig ut for å tjene penger. Og for min del et ganske tydelig tegn på at det meste med historien sannsynligvis er oppdiktet. Jeg vet ikke om den er oppdiktet eller ikke. Så lenge det ikke er beviser så forholder jeg meg til Tema tamponger . Jeg mener det samme uansett om tema tampongepiside :At jeg skulle ønske det var mer alvor over tema og at det er et viktig tema. Jeg skjønner jo at det er vanskelig å bevise at det er oppdiktet og jeg ber heller ikke om å få bevis. Jeg bare legger meg nøytral i den teorien man har her inne pga jeg har ikke fulgt SE lenge nok til å ta standpunkt . Ut i fra hva som blir fortalt her inne så er det nok lurt av SE å tenke på troverdigheten sin fremover Endret 6 timer siden av Minimeg1234 5 4
Era Vulgaris Skrevet 6 timer siden #56157 Skrevet 6 timer siden Pepssi skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det helt hinsides at hun bagatelliserer det. Det er derfor det er bra at LV i det minste sier at det er farlig. Beklager at jeg syns LV sparker opp åpne dører her, og det ene og alene for å forsvare et fullstendig hodeløst stunt fra SE. Med mindre man trenger assistanse i hverdagen, så vet man faren ved å glemme en tampong i skjeden over lengre tid. 4 3
Interiørgla Skrevet 6 timer siden #56158 Skrevet 6 timer siden Angel75 skrev (13 minutter siden): Ingen som legger opp til regelbrudd, men alle gamle travere her i tråden vet at det har blitt løyet om og sterkt overdrevet om Sara for å lage nye sannheter. Og det er lov å diskutere hva som blir skrevet om i denne tråden når gjelder Sara. Står i reglene. Jeg ville ikke kalt en med 1-års medlemskap for "en gammel travel" 2 1
Era Vulgaris Skrevet 6 timer siden #56159 Skrevet 6 timer siden Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om den er oppdiktet eller ikke. Så lenge det ikke er beviser så forholder jeg meg til Tema tamponger . Jeg mener det samme uansett om tema tampongepiside. At jeg skulle ønske det var mer alvor over tema og at det er et viktig tema. Jeg skjønner jo at det er vanskelig å bevise at det er oppdiktet og jeg ber heller ikke om å få bevis. Jeg bare legger meg nøytral i den hypotesen pga jeg har ikke fulgt SE lenge nok til å ta standpunkt . Ut i fra hva som blir fortalt her inne så er det nok lurt av SE å tenke på troverdigheten sin fremover Var dette nytt for deg, altså? Faren ved å glemme en tampong i skjeden over lengre tid? 3
Minimeg1234 Skrevet 6 timer siden #56160 Skrevet 6 timer siden Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Var dette nytt for deg, altså? Faren ved å glemme en tampong i skjeden over lengre tid? Det vet du at det ikke var. Les hva jeg skriver . 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå