Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anemoi skrev (9 minutter siden):

Skjønner veldig godt din frustrasjon, dette har også skjedd meg. Dersom noe i meldingene regnes som brukerdebatt, slettes hele innlegget. Stå på, du har gode innlegg! 👍🏻☺️

Takker, det har du også 😊 ( men jeg er blidere og flinkere til å skravle, altså 😅 )

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vanilje70 skrev (15 minutter siden):

Hun saat de brukte str tabell fra 20 år tilbake til meg for jeg spurte hva som var feil der siden klær i str M var som en xl 

Men det stemmer allikevel ikke at S er xxl. Hun sier selv at noen er true to size. Jeg vet om noen som har sin vanlige str (M) i Belle tror jeg det var, og måtte ned til S i en annen kjole. 

Og om du leser innlegg så svarer noen andre også på dette.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Tigerfrue skrev (8 minutter siden):

Takker, det har du også 😊 ( men jeg er blidere og flinkere til å skravle, altså 😅 )

Hehe, ja innleggene mine kan nok bli både saklige og ikke så festlige, alltid…😅 Jeg kommenterer ofte SET sin barneeksponering, og det er såpass alvorlig at humor ikke duger da. 😔 Men fint at andre kan sprudle og skravle litt, så blir det en god balanse med littavhvert! 😉

Endret av Anemoi
  • Liker 1
Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Men det stemmer allikevel ikke at S er xxl. Hun sier selv at noen er true to size. Jeg vet om noen som har sin vanlige str (M) i Belle tror jeg det var, og måtte ned til S i en annen kjole. 

Og om du leser innlegg så svarer noen andre også på dette.

Jeg vet bare det hun svarte mwg på chat jeg når jeg spurte om størrelsene. Og da sa hun det jeg skrev lenger opp her. Om du keste innlegget ser du h a jeg skrev 🙃

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (19 minutter siden):

Her ser du jo at det du påstår ikke er sant. Altså du kommer med usannheter. 

Hehe, ja for jeg stoler 100 % på fanskaren til SET 😂😂 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (21 minutter siden):

Her ser du jo at det du påstår ikke er sant. Altså du kommer med usannheter. 

Eh å andre påstår noe annet , så hvorfor skal man tro den ene siden mer enn den andre ? Kan like gjerne være du som kommer med usannheter 

• Liker 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja for jeg stoler 100 % på fanskaren til SET 😂😂 

Ser ingen fanskare her, men kjenner igjen en hater.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
oss-to skrev (52 minutter siden):

Sara Emilie sitt siste dropp viser tydeleg styrken i ei svært lojal og kjøpeklar følgarbase. Å selje for 1 million kroner på 20 minutt og få 845 bestillingar er imponerande – det tyder på at mange handlar umiddelbart, utan nøling. Dette er eit tydeleg døme på korleis engasjement og tillit frå følgjarane kan omsetjast direkte til sal. Samtidig framstår barneeksponeringa som eit paradoks. Produkta sel seg tilsynelatande heilt uavhengig av barna, så det er vanskeleg å forstå kvifor dei vert trekt inn i innhaldet. For mange utanforståande kan dette verke unødvendig eller til og med problematisk, sidan barna sjølve ikkje kan gje samtykke. Valet om å inkludere born i kommersielt innhald balanserer mellom nærleik til følgjarane og etiske utfordringar – og det er nettopp denne kontrasten som gjer det vanskeleg å forstå motivasjonen. SE lykkast formidabelt med sal, men barneeksponeringa reiser legitime spørsmål om grensene mellom personleg liv og kommersielt innhald.

Isabel Raad hadde dropp i dag. Solgte for 2 mill på 20 minutter 

• Liker 4
Skrevet

Man kan si mye om henne, men hun har bedre og mer proffe presentasjoner av produktene sine enn det SET har. Slik jeg ser det. 

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Isabel Raad hadde dropp i dag. Solgte for 2 mill på 20 minutter 

Denne tråden er om Sara, i tilfelle du hadde glemt det.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Husk på at hos Careless er en normal xxl str S .

Jeg er en XL i alt av klær jeg kjøper, ikke bare hos Careless, så det stemmer ikke helt. Men jeg har noen jakker jeg har kjøpt der som jeg måtte ha i M istedenfor XL,  så det stemmer at enkelte klær er mye større enn oppgitt, men ikke alle. Har aldri hørt at det var så størrelserforskjell som du skrev her, må isåfall være på klær jeg aldri har kjøpt. Jeg har ikke kjøpt noe der på lenge, men de kjolene jeg kjøpte i starten når Careless åpnet, stemte med min størrelse.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (4 minutter siden):

Det kommer vel helt an hvilke briller man har på seg. Jeg ser flere blodfans, men ingen hatere… (Hvis de to begrepene skal matche hverandre.) SET har sine fans og sine kritikere, for å bruke mer allment aksepterte begreper. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Man kan si mye om henne, men hun har bedre og mer proffe presentasjoner av produktene sine enn det SET har. Slik jeg ser det. 

Er enig i det 🙂

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er det så mye problemer med BH-ene til CareLess? 

IMG_5272.jpeg

IMG_5270.jpeg

• Liker 4
Skrevet
Anemoi skrev (6 minutter siden):

Hehe, ja innleggene mine kan nok bli både saklige og ikke så festlige, alltid…😅 Jeg kommenterer ofte SET sin barneeksponering, og det er såpass alvorlig at humor ikke duger da. 😔 Men fint at andre kan sprudle og skravle litt, så blir det en god balanse med littavhvert! 😉

Synes det er veldig bra at vi er forskjellige, og at fokus på barne-eksponeringen til disse influenserene blir satt på dagsorden....... har selv ikke kastet meg noe særlig inn i den skriftlige debatten, ennå, men jeg har gjort meg opp endel tanker omkring det.....jeg synes ikke noe om det, overhodet, men så blir jeg ikke helt enig med meg selv, der jeg reagerer sterkt på noen, andre orker jeg ikke engang å se på,  for det er jo bare rene barne og reklamekanaler, og noen influenser - kanaler har jeg ikke reagert så sterkt på..... Hadde faktisk tenkt å lufte noen tanker jeg har rundt det, ved en senere annledning, for å høre om noen kanskje tenker slik som meg 😊

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (11 minutter siden):

Det er bra du gjør. "Synd" du ikke finner en inne her da 😘

• Liker 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Her overdriver du vel litt? 
Jeg har sett modellene som har på klærne og der er det mennesker som  er slanke.

Ja mulig en xxl er en m da. Poenget var at er man en xxl til vanlig (og jeg shamer ingen som er en xxl) så må man ned flere str hos Careless. 

• Liker 5
Skrevet
Donnap skrev (10 minutter siden):

Jeg er en XL i alt av klær jeg kjøper, ikke bare hos Careless, så det stemmer ikke helt. Men jeg har noen jakker jeg har kjøpt der som jeg måtte ha i M istedenfor XL,  så det stemmer at enkelte klær er mye større enn oppgitt, men ikke alle. Har aldri hørt at det var så størrelserforskjell som du skrev her, må isåfall være på klær jeg aldri har kjøpt. Jeg har ikke kjøpt noe der på lenge, men de kjolene jeg kjøpte i starten når Careless åpnet, stemte med min størrelse.

Det er gull verdt at du kan bidra her i tråden med en historikk og kan eksemplifisere med erfaringen din. 👍🏻👏🏻☺️

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Anonym_2024 skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er det så mye problemer med BH-ene til CareLess? 

IMG_5272.jpeg

IMG_5270.jpeg

Jeg vet ikke hvorfor,  men det var svært mye skryt av dem i begynnelsen når de kom. Jeg kjøpte meg 3 stk, alle ligger i skuffen, ble aldri komfortabel med dem, synes de var oppskrytt. Jeg har brukt dem lite, men det som plager meg med dem er at den kanten nede ruller opp hele tiden, og det blir veldig stramt da. Jeg synes heller ikke de holder ting på plass. 

• Liker 7
Skrevet
Donnap skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor,  men det var svært mye skryt av dem i begynnelsen når de kom. Jeg kjøpte meg 3 stk, alle ligger i skuffen, ble aldri komfortabel med dem, synes de var oppskrytt. Jeg har brukt dem lite, men det som plager meg med dem er at den kanten nede ruller opp hele tiden, og det blir veldig stramt da. Jeg synes heller ikke de holder ting på plass. 

Elendige bh’er. 

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...