Angel75 Skrevet i går, 11:13 #54301 Skrevet i går, 11:13 (endret) Alt influencere gjør på snap er for engasjement, dere må vel ha forstått det til nå? Eller det må vel alle ha forstått til nå. Endret i går, 11:21 av Angel75 4 4
Bibbi_ Skrevet i går, 11:20 #54302 Skrevet i går, 11:20 Angel75 skrev (6 minutter siden): Alt influencere gjør på snap er for engasjement, dere må vel ha forstått det til nå? Hvem "dere" sikter du til? 3 2
Angel75 Skrevet i går, 11:21 #54303 Skrevet i går, 11:21 (endret) Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Hvem "dere" sikter du til? Skal endre, det må vel alle ha forstått til nå. Fornøyd? Dere, altså dere, alle andre unntatt meg, for jeg har forstått 😉 Endret i går, 11:23 av Angel75 La til en setning 1 3
GulleGull Skrevet 23 timer siden #54304 Skrevet 23 timer siden Angel75 skrev (40 minutter siden): Alt influencere gjør på snap er for engasjement, dere må vel ha forstått det til nå? Eller det må vel alle ha forstått til nå. Takk for nyttig info om alt det som sendes i monitor på snap fra influensere kun gjøres for å prøve få til engasjement til inntekt for kanalen. Det var nok nytt for oss alle😆 6
Angel75 Skrevet 22 timer siden #54305 Skrevet 22 timer siden GulleGull skrev (35 minutter siden): Takk for nyttig info om alt det som sendes i monitor på snap fra influensere kun gjøres for å prøve få til engasjement til inntekt for kanalen. Det var nok nytt for oss alle😆 Er bare å lese i tråden så vet ikke alle det. Godt du lærte noe nytt i dag. 3 2
elskersommer Skrevet 22 timer siden #54306 Skrevet 22 timer siden Angel75 skrev (2 minutter siden): Er bare å lese i tråden så vet ikke alle det. Godt du lærte noe nytt i dag. Tror nok att folk som er i denne tråden her er klar over at SE kun gjør dette for å engasjere 🙂 3
Bibbi_ Skrevet 22 timer siden #54307 Skrevet 22 timer siden Angel75 skrev (1 time siden): Skal endre, det må vel alle ha forstått til nå. Fornøyd? Dere, altså dere, alle andre unntatt meg, for jeg har forstått 😉 Så jeg har ikke forstått?? Hvor får du det i fra? 2
oss-to Skrevet 22 timer siden #54308 Skrevet 22 timer siden Angel75 skrev (2 timer siden): Alt influencere gjør på snap er for engasjement, dere må vel ha forstått det til nå? Eller det må vel alle ha forstått til nå. Ja, eg skjønar poenget ditt – mykje handlar nok om engasjement. Eg berre lurar på kor mykje som faktisk er planlagt på førehand, og om nokon har sett døme på at følgarar faktisk har påverka noko konkret? 4 1
Minimeg1234 Skrevet 20 timer siden #54309 Skrevet 20 timer siden (endret) oss-to skrev (18 timer siden): So flott! Eg er nysgjerrig – korleis formulerte du deg, og kva svar fekk du? Eg ønskjer å lære, for eg synest eg ikkje alltid skriv godt nok. Eg har ikkje fått svar på diskusjonen vår, og savnar litt avklaringa på kva eg misforstod. Vet ikke helt hvordan jeg skal svare på første spørsmålet ditt uten å gjengi meldingene. Det jeg tenkte på var at jeg ville ha tydelig frem meningen min og hvorfor på en respektfull måte. Jeg skulle ikke være frekk eller dømmende. Det skulle ikke være langt men litt mer enn kun et par korte setninger. Regner med du ikke ble så klok av dette men vet faktisk ikke hvordan jeg skal beskrive det. Jeg fikk som sagt et høflig og respektfullt svar tilbake. Litt utfyllende om hvordan de gjør og tenker og jeg fikk en forståelse av tankegangen deres oppi det hele . Tror ikke det hadde noe å si hverken for henne eller meg men jeg håper jo at det kan være med å gjøre at SE en dag skjønner at det er viktig for barn å ikke bli eksponert . Beklager dårlig svar. Det andre spørsmålet må jeg tenke litt på . Jeg har fått en del spørsmål om å forklare her inne og når jeg forklarer så blir innleggene dissekert og jeg føler meg bombardert med innlegg og personhets og det ender med stengt tråd . (Ikke hets fra deg men andre) . Jeg må se om jeg kan finne en måte å skrive på så kanskje jeg slipper det. Endret 20 timer siden av Minimeg1234 2 3
oss-to Skrevet 20 timer siden #54310 Skrevet 20 timer siden Kanskje det er på tide å klyve ned frå sin høge hest. Eg synest det er merkjeleg at konkrete spørsmål om influensaren ofte ikkje får svar, medan nokon raskt kjem inn for å kritisere andre debattantar. Når nokon prøver å gje konstruktive innspel eller motsvar, blir dette ofte oversett eller møtt med svada.Alle blir sveipa under same kammen, og det hindrar reelle, konstruktive diskusjonar. Om vi held fokus på sak og konkrete spørsmål, vil debatten bli mykje meir givande for alle. 8 2
oss-to Skrevet 20 timer siden #54311 Skrevet 20 timer siden Minimeg1234 skrev (27 minutter siden): Vet ikke helt hvordan jeg skal svare på første spørsmålet ditt uten å gjengi meldingene. Det jeg tenkte på var at jeg ville ha tydelig frem meningen min og hvorfor på en respektfull måte. Jeg skulle ikke være frekk eller dømmende. Det skulle ikke være langt men litt mer enn kun et par korte setninger. Regner med du ikke ble så klok av dette men vet faktisk ikke hvordan jeg skal beskrive det. Jeg fikk som sagt et høflig og respektfullt svar tilbake. Litt utfyllende om hvordan de gjør og tenker og jeg fikk en forståelse av tankegangen deres oppi det hele . Tror ikke det hadde noe å si hverken for henne eller meg men jeg håper jo at det kan være med å gjøre at SE en dag skjønner at det er viktig for barn å ikke bli eksponert . Beklager dårlig svar. Det andre spørsmålet må jeg tenke litt på . Jeg har fått en del spørsmål om å forklare her inne og når jeg forklarer så blir innleggene dissekert og jeg føler meg bombardert med innlegg og personhets og det ender med stengt tråd . (Ikke hets fra deg men andre) . Jeg må se om jeg kan finne en måte å skrive på så kanskje jeg slipper det. Ja,svaret var ikkje heilt å bli klok på.Men eg er framleis nysgjerrig på diskusjonen vår, så eg ventar gjerne tålmodig på ei forklaring når du finn ein måte som funkar for deg. 3 1
Minimeg1234 Skrevet 19 timer siden #54312 Skrevet 19 timer siden Donnap skrev (10 minutter siden): Det er vel dropp i dag, og da vet vi jo hva som har skjedd med tråden flere ganger. Hva er det dropp på?
Angel75 Skrevet 19 timer siden #54313 Skrevet 19 timer siden Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Hva er det dropp på? Sko og undertøy 3
Minimeg1234 Skrevet 19 timer siden #54314 Skrevet 19 timer siden (endret) Angel75 skrev (5 minutter siden): Sko og undertøy Hvordan har det gått tidligere? Jeg har mistet litt interessen for å følge droppene siden det i det siste er lite informasjon i ettertid hvordan de går. Endret 19 timer siden av Minimeg1234 2
Minimeg1234 Skrevet 19 timer siden #54315 Skrevet 19 timer siden GulleGull skrev (8 timer siden): Når var dette? Kan du ikke legge ut en screen av den meldingen da? Mulig du har knekt koden i hvordan få svar og hvordan du formulerer deg for å få svar☺️ Det er en stund siden , ganske tidlig når jeg begynte å følge som er ca 3 mnd siden. Jeg legger ikke screenshot av meldingen ut her. Det tror jeg ikke så mange ville gjort. Jeg tror ikke det er noe kode med disse influensene. De «jobber» vel litt utifra følelser og humør tror jeg. (og penger) 4
Angel75 Skrevet 19 timer siden #54316 Skrevet 19 timer siden Minimeg1234 skrev (11 minutter siden): Hvordan har det gått tidligere? Jeg har mistet litt interessen for å følge droppene siden det i det siste er lite informasjon i ettertid hvordan de går. Jeg vet ikke. Legger ikke sånt på minnet 🙈 scroller bare fort gjennom om hun legger ut noe i det hele tatt. Hun sa vel at skoene ble utsolgt sist om jeg ikke husker feil 🤔 1 3
Minimeg1234 Skrevet 19 timer siden #54317 Skrevet 19 timer siden Angel75 skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke. Legger ikke sånt på minnet 🙈 scroller bare fort gjennom om hun legger ut noe i det hele tatt. Hun sa vel at skoene ble utsolgt sist om jeg ikke husker feil 🤔 Ja det kan nok hende. Fikk med meg ei som var veldig fornøyd med tidligere sko men ikke hørt noe mer enn det. 3 1
oss-to Skrevet 19 timer siden #54318 Skrevet 19 timer siden Minimeg1234 skrev (19 timer siden): Jeg har skrevet til SE om barneeksponering. Fikk et høflig svar tilbake. Det handler litt om hvordan man skriver. Tenker derfor at om man skriver en høflig melding om klærne så får man et høflig svar tilbake (om man i det hele tatt får svar, tror hun får mange meldinger ) Minimeg1234 skrev (18 minutter siden): Det er en stund siden , ganske tidlig når jeg begynte å følge som er ca 3 mnd siden. Jeg legger ikke screenshot av meldingen ut her. Det tror jeg ikke så mange ville gjort. Jeg tror ikke det er noe kode med disse influensene. De «jobber» vel litt utifra følelser og humør tror jeg. (og penger) No fekk eg det ikkje til å henge i hop. Det er tydelege motsetnader i dei to innlegga: først blir høflegheit framheva som viktig for å få svar, medan det i det andre blir trekt fram influensarens humør. 4
elskersommer Skrevet 18 timer siden #54319 Skrevet 18 timer siden Minimeg1234 skrev (58 minutter siden): Hvordan har det gått tidligere? Jeg har mistet litt interessen for å følge droppene siden det i det siste er lite informasjon i ettertid hvordan de går. Hun har ikke solgt som forventet på de siste dropp. Så ligger vel ett stykke unna sine egne mål. Men det er enda oktober, november og desember igjen. 3
Minimeg1234 Skrevet 18 timer siden #54320 Skrevet 18 timer siden oss-to skrev (33 minutter siden): No fekk eg det ikkje til å henge i hop. Det er tydelege motsetnader i dei to innlegga: først blir høflegheit framheva som viktig for å få svar, medan det i det andre blir trekt fram influensarens humør. Jeg tror at om man er høflig så får man høflig svar tilbake (dersom man får svar) MEN Det å få svar i det hele tatt tror jeg kommer ann på bl. a humør som jeg skrev. Du legger her sammen to ulike svar fra to ulike spørsmål. 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå