hvaduikkeser Skrevet mandag kl 11:42 #47121 Skrevet mandag kl 11:42 Era Vulgaris skrev (50 minutter siden): Bloggerfoten 😂 Skal visstnok gjøre at man ser slankere ut. Det funker jo litt da, så bra for henne👏 1
Angel75 Skrevet mandag kl 11:42 #47122 Skrevet mandag kl 11:42 (endret) FruJohansen skrev (På 6.6.2025 den 12.22): Men hvorfor vil du ha den informasjonen? Hvis du oppriktig mener at Sara Emilie gjør noe galt i hvordan hun røkter Snap- kanalen sin, hvorfor skal du oppsøke informasjonen hun deler ad omveier? Problemstillingen som (stort sett) diskuteres rundt influenserfødsler, omhandler barns rett til privatliv, og en del av det er at mengder av informasjon om barnets aller første dager flyter omkring på internett. Innlegg som dette, der man aktivt ber folk som allerede har denne infoen, om å spre den ytterligere, er en del av problematikken som diskuteres. Dette!!! Løfter dette frem igjen, da folk deler igjen og igjen om barns privatliv, da de anser det som sin rett for Sara delte det først. Det deles også bilder. Flere her inne bør virkelig tenke om igjen en gang eller to før de sitter her og gjenforteller barnas liv selv om mor gjorde det først! Dere burde skjemmes. Dere er faktisk ikke bedre enn foreldre som eksponerer barna! Stå heller opp for barna og prøv å skjerm de! Endret mandag kl 11:47 av Angel75 Endret et ord 6
LivEinar Skrevet mandag kl 11:53 #47123 Skrevet mandag kl 11:53 (endret) arnoyb skrev (17 minutter siden): Som du ser så starter jeg med det. Men synes fortsatt ikke noe om å så spesifikt gjengi det. kan snakke generelt. Synes ikke "hun er værre enn meg" er et godt argument. Det er gjengangeren her at kritikerne blir kritisert, SET sjøl skal man ikke røre. Vi er uenige her. Generell kritikk duger ikke - etter min mening. Det SET går ut med, kan og bør kommenteres! @Hellowcow skreiv ikke ett ord om at noen er verre… Det var en saklig kommentar, som jeg bifaller, sitat: «Stakkars unge, veier 300 gram mindre nå tre uker etter fødsel, enn det hun veide da hun ble født. Nå må hu snart skjønne at ungen er viktigere enn hennes store behov for å fullamme..» Endret mandag kl 11:55 av LivEinar 2
Angel75 Skrevet mandag kl 11:59 #47124 Skrevet mandag kl 11:59 LivEinar skrev (4 minutter siden): Det er gjengangeren her at kritikerne blir kritisert, SET sjøl skal man ikke røre. Vi er uenige her. Generell kritikk duger ikke - etter min mening. Det SET går ut med, kan og bør kommenteres! @Hellowcow skreiv ikke ett ord om at noen er verre… Det var en saklig kommentar, som jeg bifaller, sitat: «Stakkars unge, veier 300 gram mindre nå tre uker etter fødsel, enn det hun veide da hun ble født. Nå må hu snart skjønne at ungen er viktigere enn hennes store behov for å fullamme..» Man kan kritisere eksponering uten å gjengi detaljer om barnet eller dele bilder. Flere andre klarer det. 4
LivEinar Skrevet mandag kl 12:04 #47125 Skrevet mandag kl 12:04 Angel75 skrev (1 minutt siden): Man kan kritisere eksponering uten å gjengi detaljer om barnet eller dele bilder. Flere andre klarer det. Der er vi uenige, det er vanlig i en diskusjon. Jeg lurer på - har du lagt ut et innlegg her hvor du kritiserer SET sin barneeksponering? Hvis ja, så har jeg oversett det - kan du i så fall legge det ut igjen? Som et eksempel du kan anbefale? 2 1
elskersommer Skrevet mandag kl 12:23 #47126 Skrevet mandag kl 12:23 LivEinar skrev (1 time siden): Logg deg inn på Discxxx og Joxxx, så vil du se at SET får kraftig og daglig kritikk. Når man fortsetter å sette fokus på influensernes barneeksponering, vil det over tid presse seg fram en lovgivning. Alt avis/media-styret rundt Fødsel-minutt-for-minutt hadde sitt utgangspunkt i kritikk i ulike forum som KG. @Doris Becker har hatt et flott innlegg mht videre arbeid: «Bra jobba! Dette viser jo en hårreisende utlevering, der barna helt klart benyttes som kommersielle verktøy. Det er også tydelig at mor er skjermavhengig. Hvis du har mulighet, så fortsett gjerne med denne type loggføring, og send til Barne- og familiedepartementet, Forbrukertilsynet, journalister vi vet er på ballen, Redd Barna, UNICEF Norge, Barneombudet,Datatilsynet. Fra dette seminaret finner du noen aktuelle navn på diverse politikere og andre: https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/bli-med-pa-frokostmote-rapportlansering-og-debatt-om-unges-rettigheter-pa-nett/ SE har aldri fått så mye kritikk på Jodel som hun gjør når.. å bra er det 3 2
LivEinar Skrevet mandag kl 12:28 #47127 Skrevet mandag kl 12:28 elskersommer skrev (3 minutter siden): SE har aldri fått så mye kritikk på Jodel som hun gjør når.. å bra er det På tide! Det er når det kommer kritikk på flere fronter/forum - at avisene plukket det opp. 1
LivEinar Skrevet mandag kl 13:00 #47128 Skrevet mandag kl 13:00 På snap i dag, og jada, soverommene i underetasjen er blitt godkjent av kommunen. At hovedetasjen IKKE er godkjent, har ikke SET sagt ett ord om siden april… 1 1
GulleGull Skrevet mandag kl 13:02 #47129 Skrevet mandag kl 13:02 LivEinar skrev (1 minutt siden): På snap i dag, og jada, soverommene i underetasjen er blitt godkjent av kommunen. At hovedetasjen IKKE er godkjent, har ikke SET sagt ett ord om siden april… Snakker vi da at Suiten ikke er godkjent? 2
LivEinar Skrevet mandag kl 13:16 #47130 Skrevet mandag kl 13:16 GulleGull skrev (5 minutter siden): Snakker vi da at Suiten ikke er godkjent? Det mangler bruksendring på hovedetasjen. Avviket gjelder (fra salgsoppgaven): «Fløy mot nord: garderobe er fjernet, bad har annen utforming. Fløy mot sør: 2 soverom, kontor, gang og bad har annen utforming, bad og soverom er slått sammen, det er eget toalettrom og garderobe. Det er ikke søkt om bruksendring for denne etasjen.» Suiten er altså ikke godkjent, nei, og det står med liten skrift langt nede i dokumentet… 😉 1 3
Outandabout Skrevet mandag kl 14:34 #47131 Skrevet mandag kl 14:34 Desse damene tar vel aldri ferie? Lien snapper i vei fra camping, og når desse to (Lien og Sara) var på tur, så var det snapping 24/7. Det tar helt av! De får vel panikk av å tenke på hva det vil koste dem med en dag uten snap? 2
Debbie M Skrevet mandag kl 14:48 #47132 Skrevet mandag kl 14:48 Første bud i «å selge hus», er jo at eier skal ikke ta visningen selv. Hvilke megler er det som foreslår slik? - her er det røde flagg til megler 🥵 Adferden til ego Sara, hjelpe meg, hun skulle fått premie for sutrefjeset! Hun oppfører seg som en tenåring, og det får meg til å bekrefte ovenfor mine mistanker om at hun må være mindre intelligent, rett og slett tilbakestående. For ett trasig kvinnemenneske. Hun lyger om sin egen tid på mobil også. Tidligere har hun påstått at hun ikke snapper når de store barna er hjemme, de siste dagene har ungene vært der og snappen har gått 24/7. Hun skulle ta seg mer fri enn hva hun hadde med forrige, men syns hu er på konstant jeg? Er de blakk kanskje? 8
Dupers Skrevet mandag kl 16:31 #47133 Skrevet mandag kl 16:31 Var det sånn at hun for et parr dager siden forsvarte det at hun til stadighet deler klipp fra "barnas etasje" i det nye huset med at plantegninger ligger åpen for alle på kommunens hjemmesider? Står virkelig navnet til barnet som blir å bo på rommet på plantegningene som ligger åpent på nettet? 4
Heim87 Skrevet mandag kl 16:45 #47134 Skrevet mandag kl 16:45 (endret) Jeg finner det interresant at noen, og da spesielt noen få som utmerker seg aldri bidrar med noe som helst inn i diskusjonen… aldri noe nytt eller noen egne synspunkter… de skriver innlegg kun for å forsvare SET (mot veldig gode og saklige innlegg). Er det noen andre som merker det også? Og argumentene som brukes er i samme klasse som SET bruker selv. Lurer nesten på om det er en god venninne av SET bak spesielt ett brukernavn. Endret mandag kl 16:46 av Heim87 L til noe. 5 13
Eris Skrevet mandag kl 16:47 #47135 Skrevet mandag kl 16:47 Ja det er noen få her som aldri skriver annet enn forsvarstaler. 2 2
Snublefot62 Skrevet mandag kl 16:51 #47136 Skrevet mandag kl 16:51 Heim87 skrev (4 minutter siden): Jeg finner det interresant at noen, og da spesielt noen få som utmerker seg aldri bidrar med noe som helst inn i diskusjonen… aldri noe nytt eller noen egne synspunkter… de skriver innlegg kun for å forsvare SET (mot veldig gode og saklige innlegg). Er det noen andre som merker det også? Og argumentene som brukes er i samme klasse som SET bruker selv. Lurer nesten på om det er en god venninne av SET bak spesielt ett brukernavn. 🎯 4
LivEinar Skrevet mandag kl 18:03 #47137 Skrevet mandag kl 18:03 (endret) Tilbake til et tema, illustrert med bilder fra snap. 🤪 SET har fortsatt Cubus-ambisjoner, dette blei lagt ut i går kveld. Sammen med den illusjonen hun alltid selger til fansen: Se hva VI har skapt sammen!!! (Egentlig: Se - at dere har brukt penger og at jeg har blitt nyrik.) Endret mandag kl 18:04 av LivEinar 11
Pepssi Skrevet tirsdag kl 12:58 #47138 Skrevet tirsdag kl 12:58 Rip de hvite spisebordstolene til Sara 😩 var ikke lite blod som rant.. 1
LivEinar Skrevet tirsdag kl 13:34 #47139 Skrevet tirsdag kl 13:34 (endret) Pepssi skrev (36 minutter siden): Rip de hvite spisebordstolene til Sara 😩 var ikke lite blod som rant.. SET var i et superviktig digitalt møte med «menn i dress» og hun blødde gjennom, alt dette deler hun detaljert og omstendelig. Henne om det, hun har sin sensasjonspregede stil og deler «alt» - alibiet er å opplyse og alminneliggjøre. Hun er sjøl forundret over at dette skjer akkurat i et så avgjørende møte, mens de fleste av oss er vel ikke forbauset. Hun fødte for knappe tre uker siden, har ikke tatt ut permisjon, jobber (=snapper dagen gjennom), sliter med amminga, har visninger og et spennende hussalg - samtidig! Er det ingen hjemme rundt henne som kan stå på bremsene? Det er klart at å kjøre et slikt løp er enormt belastende både fysisk og psykisk, og kroppen sier fra på sin ukontrollerbare måte… Endret tirsdag kl 13:35 av LivEinar 4
Pepssi Skrevet tirsdag kl 13:54 #47140 Skrevet tirsdag kl 13:54 LivEinar skrev (16 minutter siden): SET var i et superviktig digitalt møte med «menn i dress» og hun blødde gjennom, alt dette deler hun detaljert og omstendelig. Henne om det, hun har sin sensasjonspregede stil og deler «alt» - alibiet er å opplyse og alminneliggjøre. Hun er sjøl forundret over at dette skjer akkurat i et så avgjørende møte, mens de fleste av oss er vel ikke forbauset. Hun fødte for knappe tre uker siden, har ikke tatt ut permisjon, jobber (=snapper dagen gjennom), sliter med amminga, har visninger og et spennende hussalg - samtidig! Er det ingen hjemme rundt henne som kan stå på bremsene? Det er klart at å kjøre et slikt løp er enormt belastende både fysisk og psykisk, og kroppen sier fra på sin ukontrollerbare måte… Reagerer litt på at hun sa for noen dager siden at hun ikke kunne være ute med barna osv og da nevnte at hun måtte få blø ferdig før hun ble presset til ting. Og hun har snakket mye om renselse og lukt. Men i dag så sa hun at hun kun hadde blødd litt de første dagene. Rart hun ikke hadde på noe bind uansett tenker jeg. Rip de hvite stolene 🙃 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå