Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Floriamint skrev (47 minutter siden):

Jøss tok en tur innom å så . Er det mulig har hun ingenting privat. . Skjønner jeg er gammeldags . Noen ting kan du ha for deg og dine nærmeste.

Nei, SET vil heller «skravle» (som hun sier) med alle de 180.000 venninnene sine på snap… 😌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (4 timer siden):

Er så kjekt og vite alt dette😀😀😀

Bilde fra SE sin snapchat 

IMG_20250503_154529.jpg

Hun er supernasty

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Er så kjekt og vite alt dette😀😀😀

Bilde fra SE sin snapchat 

IMG_20250503_154529.jpg

MacadamiaNut skrev (9 minutter siden):

Hun er supernasty

Hun virker jo så umoden og barnslig, i tillegg til dum . Og ekkel. Å jeg skjønner virkelig ikke hvor mye hun er villig til å gjøre / dele for penger! 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Hun virker jo så umoden og barnslig, i tillegg til dum . Og ekkel. Å jeg skjønner virkelig ikke hvor mye hun er villig til å gjøre / dele for penger! 

Fordi hun desperat trenger penger til det enorme huset hun holder på å bygge?!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Nei, SET vil heller «skravle» (som hun sier) med alle de 180.000 venninnene sine på snap… 😌

Er så sjukt dette. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, det blei nevnt at man skulle si fra når noe blir feil presentert pga folk ikke følger SET, ikke bare komentere at man burde følge henne. Da må jeg bare si at hele "praten" her ang droppet og salgssummen understreker mitt poeng at man går glipp av noe med å ikke følge. Målet til careless var 4 millioner, SE mente de skulle klare 5, de solgte for nesten 5,4. 1,4 over budsjett er ikke dårlig. At konverteringsprosenten er dårlig enn hos andre er kanskje ikke så rart da SE har mange følgere som naturligvis klikker på salgslenker hun legger ut. Det samme "problemet" vil du ikke finner hos en butikk som ikke har samme type profilering.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at SET deler vell mye av sitt intime liv, men hærregud, det er bare sex. Hun er kanskje umoden, men virker som en del av de hær inne er overmoden 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (4 minutter siden):

Okey, det blei nevnt at man skulle si fra når noe blir feil presentert pga folk ikke følger SET, ikke bare komentere at man burde følge henne. Da må jeg bare si at hele "praten" her ang droppet og salgssummen understreker mitt poeng at man går glipp av noe med å ikke følge. Målet til careless var 4 millioner, SE mente de skulle klare 5, de solgte for nesten 5,4. 1,4 over budsjett er ikke dårlig. At konverteringsprosenten er dårlig enn hos andre er kanskje ikke så rart da SE har mange følgere som naturligvis klikker på salgslenker hun legger ut. Det samme "problemet" vil du ikke finner hos en butikk som ikke har samme type profilering.

Hvilket dropp er det du henviser til her? 

arnoyb skrev (1 minutt siden):

Enig i at SET deler vell mye av sitt intime liv, men hærregud, det er bare sex. Hun er kanskje umoden, men virker som en del av de hær inne er overmoden 🤷🏼‍♀️

At noen som prøver å fremstå som en suksessfulle business kvinne, deler innhold på Snap som man skulle vært en fjortis er merkverdig. Kjenner ingen andre bedriftseiere som oppfører seg slik.  

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (13 minutter siden):

Så du mener at å klikke inn via annonselenker ikke registreres som trafikk på nettsiden? Trodde konverteringsprosent var prosentandelen av de som var innom nettbutikken som faktisk kjøpte noe -mulig jeg har forstått begrepet feil?  Jeg var forøvrig ikke med i diskusjonen om akkurat dette med konverteringsprosent -så ikke satt meg helt inn i det.

Endret av GulleGull
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig spent på når de skal ha slipp på disse "bunad"skjortene.  Blir det noe salg?  Er noen som tørr og si sin mening på Instagram 

Bilde fra carelesse sin Instagram 

IMG_20250503_213032.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (6 minutter siden):

Så du mener at å klikke inn via annonselenker ikke registreres som trafikk på nettsiden? Trodde konverteringsprosent var prosentandelen av de som var innom nettbutikken som faktisk kjøpte noe -mulig jeg har forstått begrepet feil?  Jeg var forøvrig ikke med i diskusjonen om akkurat dette med konverteringsprosent -så ikke satt meg helt inn i det.

Det er slik du mener🙂

IMG_20250503_213634.jpg

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg er utrolig spent på det slipper på disse "bunad"skjortene. Er noen som tørr og si sin mening på Instagram 

Bilde fra carelesse sin Instagram 

IMG_20250503_213032.jpg

Ja dette kan potensielt kræsjlandet helt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Det er slik du mener🙂

IMG_20250503_213634.jpg

Ja da skjønte jeg det riktig da, takk for oppklaring☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym_2024 skrev (17 minutter siden):

At noen som prøver å fremstå som en suksessfulle business kvinne, deler innhold på Snap som man skulle vært en fjortis er merkverdig. Kjenner ingen andre bedriftseiere som oppfører seg slik.  

Hvilke influensere sammenligner du med da? Synes de alle oppfører seg likt å har null sperrer. At man ikke kan sammenligne med "Varner gutta" regner jeg som åpenlyst.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor hun lager så utrooolig mye ut av dette med «6» og «svømmere» trigger kynnere - bruk kondom eller hopp av i svingen, problem løst TADA. Men det gir vel ikke klikk kanskje.. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (14 minutter siden):

Nei det mener jeg ikke. Jeg mener at hun naturligvis har mange som bare er nysgjerrig eller klikker seg inn å bare ser litt osv. Mot andre typer butikker som ikke har en frontfigur som pusher ut nettsiden hver dag til hundretusener av følgere å heller har kunder som klikker innom når de trenger type produkter som butikken selger.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Charminia skrev (3 minutter siden):

Forstår ikke hvorfor hun lager så utrooolig mye ut av dette med «6» og «svømmere» trigger kynnere - bruk kondom eller hopp av i svingen, problem løst TADA. Men det gir vel ikke klikk kanskje.. 

Som du ser bare fra snakket her inne, det gir oppmerksomhet. Oppmerksomhet av den typen at folk ikke klarer å la være å komme med sitt synspunkt og meninger. Å jo flere som klikker og kommenterer på snap, jo mer penger. Ganske enkel strategi når man lever av å selge privatlivet 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (3 minutter siden):

Nei det mener jeg ikke. Jeg mener at hun naturligvis har mange som bare er nysgjerrig eller klikker seg inn å bare ser litt osv. Mot andre typer butikker som ikke har en frontfigur som pusher ut nettsiden hver dag til hundretusener av følgere å heller har kunder som klikker innom når de trenger type produkter som butikken selger.

ok da misforstod jeg innlegget ditt☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_2024 skrev (43 minutter siden):

Gjør ikke eieren av Cubus det? 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (25 minutter siden):

Hvilke influensere sammenligner du med da? Synes de alle oppfører seg likt å har null sperrer. At man ikke kan sammenligne med "Varner gutta" regner jeg som åpenlyst.

Det er en mellomting mellom Varner og dette fjortis showet to ganger «årets businesskvinne» prisvinner kjører på med for å tjene penger. Jeg kan nevne Vendela og Sandra Lyng som to eksempler på denne «mellomtingen» mellom Varner og Sara. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...