Anonym_2024 Skrevet fredag kl 18:08 #43901 Del Skrevet fredag kl 18:08 LivEinar skrev (28 minutter siden): Kikka inn på nettsida til CL. Lang og kort svart festkjole var utsolgt, sikkert fordi det var den eneste som kunne kombineres med barnekjolen. Blå lang var vel også utsolgt, men mye tilgjengelig ellers. Er dette en suksess eller ikke??? SET har lada voldsomt opp til badeklær-drop i dag, vi får sikkert presentert resultatet. Hun har sagt at mai-juni er deres aller viktigste salgsmåneder, og jeg tror forventningene til dette droppet har vært veldig store… Jeg mener de solgte for 5-6 millioner ved droppet først i februar (sportsklær), og såvidt nådde målet. Ellers synes «bunadsblusene» å være et bomskudd. Tidspunktet for lansering er jo alt, alt for seint! Sandra har rukket å bli utsolgt lenge før CL sine kan bestilles, det er jo ganske tragisk. Det står heller ikke noe om materialet i bunadsblusene enda, men det er lagt inn nye bilder med modeller. Har sett på badetøyet til CareLess. De har fortsatt kolleksjonen fra i fjor i nettbutikken? Hva skjedde med det at produktene til CL er eksklusive? Og den kolleksjonen de skal droppe i dag, finnes det folk i målgruppen til CL som vil bruke bikini string? Og ikke minst bikinioverdelene som ikke ser ut til å ha mye støtte eller hold i seg? Skjønner ikke konseptet deres lenger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 18:16 #43902 Del Skrevet fredag kl 18:16 Era Vulgaris skrev (25 minutter siden): Det der er jo helt grusomt! Rosa blomstrete skjorte inni rødt bunadliv 🤦🏼♀️ Ser de virkelig ikke selv om hvor ille det er? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet fredag kl 19:04 #43903 Del Skrevet fredag kl 19:04 elskersommer skrev (2 timer siden): Håper ikke folk tror att disse skjortene vil komme frem til 17 mai. Det er dropp neste uke. Dvs att det kan være dropp søndag 11 mai og folk skal bruke de 17 mai Bilde fra carelesse Instagram håper de aldri kommer frem, noe så stygt 😮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet fredag kl 19:13 #43904 Del Skrevet fredag kl 19:13 elskersommer skrev (57 minutter siden): Ser de virkelig ikke selv om hvor ille det er? Helt utrolig 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet fredag kl 20:27 #43905 Del Skrevet fredag kl 20:27 elskersommer skrev (2 timer siden): For å ikke snakke om denne de har hatt på modellen med sort bunad🙈. Eller det bilde jeg legger ut🙈 Å før noen sier noe så er det IKKE damene jeg sier ikke er fine for de er nydelige i sine bunader. Det er skjortene som er grusomme. Bilde fra carelesse sin Instagram Øynene mine blør! Enkelte av silkesjortene som har kommet de siste årene er i det minste relativt nøytrale og har også en farge som gjerne matcher bunnfargen eller deler av broderiet på bunaden. Jeg sverger selv til den hvite skjorta som hører til bunaden opprinnelig, og synes det er det absolutt fineste som yter bunaden mest rettferdighet. Men bildet over... Den kombinasjonen burde vært straffbart! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet fredag kl 20:43 #43906 Del Skrevet fredag kl 20:43 (endret) Ser at hun mener den beige shortsen kan brukes til både løping, bading til fest.. Får virkelig ikke håpe at noen bruker den på fest. Det er IKKE en fest shorts (kanskje på Hadeland?) Endret fredag kl 21:01 av Stargaze 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet fredag kl 21:34 #43907 Del Skrevet fredag kl 21:34 (endret) Stor trafikk i dag på CL kjøp/salg. Ser flere kjøper mange plagg, her er det mye second hand og returer… Endret fredag kl 21:36 av LivEinar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet fredag kl 21:45 #43908 Del Skrevet fredag kl 21:45 Roadrunner skrev (1 time siden): Øynene mine blør! Enkelte av silkesjortene som har kommet de siste årene er i det minste relativt nøytrale og har også en farge som gjerne matcher bunnfargen eller deler av broderiet på bunaden. Jeg sverger selv til den hvite skjorta som hører til bunaden opprinnelig, og synes det er det absolutt fineste som yter bunaden mest rettferdighet. Men bildet over... Den kombinasjonen burde vært straffbart! Oh my lord…. Dette var faktisk grusomt…. Jeg har samme bunad, og med denne kombinasjonen blir den ellers nydelige bunaden ødelagt. Jeg har vurdert å få meg en alternativ bunadskjorte, men da i en farge/mønster som passer. Dette var jo totalt krasj!! 😱 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet i går, 03:12 #43909 Del Skrevet i går, 03:12 Stargaze skrev (6 timer siden): Ser at hun mener den beige shortsen kan brukes til både løping, bading til fest.. Får virkelig ikke håpe at noen bruker den på fest. Det er IKKE en fest shorts (kanskje på Hadeland?) «Kanskje på Hadeland»! 😂 Det tror jeg faktisk! 😛 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 06:10 #43910 Del Skrevet i går, 06:10 https://www.minmote.no/mote/klaer/bademote/a/XjQypW/badedrakter-2025 Så mye lekkert badetøy, men hos Careless samme kjedelige, triste blomstrete. At dette flyr ut av butikken er en gåte for meg. Hunkemøller sine og Aix går til 3xl (sikkert flere også) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 06:17 #43911 Del Skrevet i går, 06:17 Stargaze skrev (6 minutter siden): https://www.minmote.no/mote/klaer/bademote/a/XjQypW/badedrakter-2025 Så mye lekkert badetøy, men hos Careless samme kjedelige, triste blomstrete. At dette flyr ut av butikken er en gåte for meg. Hunkemøller sine og Aix går til 3xl (sikkert flere også) Det må vel være første gang Careless er med i en slik sammenligning/annonse? Og så klarer de å stave navnet feil… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet i går, 07:26 #43912 Del Skrevet i går, 07:26 (endret) Snublefot62 skrev (1 time siden): Det må vel være første gang Careless er med i en slik sammenligning/annonse? Og så klarer de å stave navnet feil… Ja det er som alt annet, veldig bestemor både i snitt og mønster. Men det er jo Careless sin «signatur», men utrolig at så mange relativt unge mennesker liker bestemorlooken på alle klærne sine. Som jeg sier man MÅ ikke handle Careless selvom man syntes SET er god som gull, det finnes andre alternativ og merker der der ute som kanskje ikke er helt bestemor, ikke falmer, varierer i str og rakner før du har tatt de ut av posen. Endret i går, 08:06 av GulleGull 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet i går, 07:44 #43913 Del Skrevet i går, 07:44 (endret) Da la SET ut oversikt over drop-salget i går. Det er omtrent det samme beløpet som de solgte for i februar, da det var drop på fritidsklær. Samtidig er det jo ikke det reelle tallet, siden vi vet at mønsteret er at mange kjøper flere størrelser og farger - og returnerer det de ikke vil ha. Alternativt blir det videresolgt. Så - jeg kunne gjerne tenke meg å se salgstall på badetøy etter returene… Jeg hadde vel forventa et enda høyere salgsbeløp siden det er årets viktigste dag og drop for firmaet… Endret i går, 07:55 av LivEinar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 07:55 #43914 Del Skrevet i går, 07:55 Lite handling utenom dropyidspunkt ser det ut for. Hvis det er trenden er det ikke rart det er mye på lager/på salg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet i går, 08:22 #43915 Del Skrevet i går, 08:22 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Det må vel være første gang Careless er med i en slik sammenligning/annonse? Og så klarer de å stave navnet feil… Og så til care less da, hahaha… det var faktisk ganske passende 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet i går, 08:26 #43916 Del Skrevet i går, 08:26 LivEinar skrev (25 minutter siden): Da la SET ut oversikt over drop-salget i går. Det er omtrent det samme beløpet som de solgte for i februar, da det var drop på fritidsklær. Samtidig er det jo ikke det reelle tallet, siden vi vet at mønsteret er at mange kjøper flere størrelser og farger - og returnerer det de ikke vil ha. Alternativt blir det videresolgt. Så - jeg kunne gjerne tenke meg å se salgstall på badetøy etter returene… Jeg hadde vel forventa et enda høyere salgsbeløp siden det er årets viktigste dag og drop for firmaet… Ser på Tise at ca 50% av Careless som ligger til salgs der er nye og ubrukte plagg -en mye høyere andel en andre merker jeg sammenlignet med for øvrig som ligger på rundt 16-18%. Hvor mye som faktisk går i retur til butikkene er uvisst, men det virker være en høy andel det også. Så hva faktisk totalomsetning på dropp er, kan potensielt være halvparten om alle hadde benyttet seg av angreretten og hadde returnert til butikken. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 08:27 #43917 Del Skrevet i går, 08:27 LivEinar skrev (6 minutter siden): Da la SET ut oversikt over drop-salget i går. Det er omtrent det samme beløpet som de solgte for i februar, da det var drop på fritidsklær. Samtidig er det jo ikke det reelle tallet, siden vi vet at mønsteret er at mange kjøper flere størrelser og farger - og returnerer det de ikke vil ha. Alternativt blir det videresolgt. Så - jeg kunne gjerne tenke meg å se salgstall på badetøy etter returene… Jeg synes konverteringsprosenten er litt interessant. På selveste droppdagen. Dagen der Sara Emilie (nok en gang har drop) hvor sannsynligvis de fleste går inn på siden for å se/handle så er det kun 10% som ender opp med å gjøre det. Det er lite. På normale dager ville 10% vært ekstremt mye. På en så stor dag? Skremmende lite. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 08:31 #43918 Del Skrevet i går, 08:31 enkefru skrev (8 minutter siden): Og så til care less da, hahaha… det var faktisk ganske passende 😂 «Care less by You». Det er helt krise. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet i går, 08:39 #43919 Del Skrevet i går, 08:39 Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Jeg synes konverteringsprosenten er litt interessant. På selveste droppdagen. Dagen der Sara Emilie (nok en gang har drop) hvor sannsynligvis de fleste går inn på siden for å se/handle så er det kun 10% som ender opp med å gjøre det. Det er lite. På normale dager ville 10% vært ekstremt mye. På en så stor dag? Skremmende lite. Der satte du fingeren på noe jeg ikke har lagt merke til og heller ikke tenkt på: Konverteringsprosent! Og du har jo helt rett, at bare 10 % handler - er lite på en drop-dag som er til de grader forhåndsannonsert! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet i går, 08:39 #43920 Del Skrevet i går, 08:39 elskersommer skrev (14 timer siden): For å ikke snakke om denne de har hatt på modellen med sort bunad🙈. Eller det bilde jeg legger ut🙈 Å før noen sier noe så er det IKKE damene jeg sier ikke er fine for de er nydelige i sine bunader. Det er skjortene som er grusomme. Bilde fra carelesse sin Instagram Dette var rett og slett en grusom kombinasjon både farge og mønster. Synes noen alternative skjorter kan være fine, men denne… Utrolig sen dropp også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå