Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (1 time siden):

Ja det er som alt annet, veldig bestemor både i snitt og mønster. Men det er jo Careless sin «signatur», men utrolig at så mange relativt unge mennesker liker bestemorlooken på alle klærne sine. Som jeg sier man MÅ ikke handle Careless selvom man syntes SET er god som gull, det finnes andre alternativ og merker der der ute som kanskje ikke er helt bestemor, ikke falmer, varierer i str og rakner før du har tatt de ut av posen. 

Jeg ER bestemor, og det kunne ikke ramlet meg inn i halvsøvne å handle noe fra henne. Oldemorstil tenker jeg vi kan kalle det. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Jeg ER bestemor, og det kunne ikke ramlet meg inn i halvsøvne å handle noe fra henne. Oldemorstil tenker jeg vi kan kalle det. 

Sant det🙊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jeg synes konverteringsprosenten er litt interessant.

På selveste droppdagen. Dagen der Sara Emilie (nok en gang har drop) hvor sannsynligvis de fleste går inn på siden for å se/handle så er det kun 10% som ender opp med å gjøre det.

Det er lite.

På normale dager ville 10% vært ekstremt mye. På en så stor dag? Skremmende lite.

Vil det si at de 10 % er x antall kunder av de som har vært inne å kikket? 

SE skryter jo at de selger for så og så mye. Men det som har kommet godt frem nå, hvertfall med frstkjolene, er at 1 kunde handler både 3 og 4 kjoler, for å så selge videre / returnerer. Så salgstallene lyver på en måte? Haha, håper jeg ble forståelig her 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (53 minutter siden):

Vil det si at de 10 % er x antall kunder av de som har vært inne å kikket? 

SE skryter jo at de selger for så og så mye. Men det som har kommet godt frem nå, hvertfall med frstkjolene, er at 1 kunde handler både 3 og 4 kjoler, for å så selge videre / returnerer. Så salgstallene lyver på en måte? Haha, håper jeg ble forståelig her 😂

Jeg måtte faktisk Google konverteringprosent å fant dette..

Så da betyr det jo att kun 10% av alle som er på nettsiden handler. Det er ikke mye.

Å i går så jeg faktisk ei dame som hadde kjøpt 2 kjoler i samme farge og samme størrelse 🤔å hun ville selge begge to

IMG_20250503_123117.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Så da betyr det jo att kun 10% av alle som er på nettsiden handler. Det er ikke mye.

Å i går så jeg faktisk ei dame som hadde kjøpt 2 kjoler i samme farge og samme størrelse 🤔å hun ville selge begge to

IMG_20250503_123117.jpg

Har det blitt så gale at man kjøper to like for å sikre seg å få en uten produksjonsfeil, eller er man så ivrig på å sikre seg at man trykker flere ganger og ikke får det med seg at man har bestilt fler av samme🙈😂

Endret av GulleGull
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

IMG_20250503_123117.jpg

Kan konverteringsprosenten bli feil om samme person går inn i nettbutikken flere ganger? Sånn som i går når det var trøbbel med barneshortsen, sånn at flere gikk inn og sjekka om den var kommet for salg enda flere ganger før de fikk handla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (20 minutter siden):

Kan konverteringsprosenten bli feil om samme person går inn i nettbutikken flere ganger? Sånn som i går når det var trøbbel med barneshortsen, sånn at flere gikk inn og sjekka om den var kommet for salg enda flere ganger før de fikk handla

Ja den kan absolutt være feil/missvisende. Men det er en grei pekepinn og systemene er blitt gode på å telle samme bruker som en selv om en har flere faner, nettlesere eller til og med enheter på samme side samtidig.

Men helt perfekt er den ikke. Så gi den 1-2 slingringsmonn opp eller ned.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Er så kjekt og vite alt dette😀😀😀

Bilde fra SE sin snapchat 

IMG_20250503_154529.jpg

Stakkars unger som må vokse opp i det huset der. Alt skal ut for å få cash. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

IMG_20250503_154529.jpg

Er jo bare for content, om man reagerer på sperm og det blir ubehagelig  -bruk kondom, hopp av i svingen, ikke ha sex. Det skjønner alle. 

Endret av GulleGull
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

IMG_20250503_154529.jpg

Mens yngste er rett i nærheten, ser barnetv og hører på 🫠

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

IMG_20250503_154529.jpg

Noen av følgerne responser, en følger syns det er et flott tema, SET kaller andre for pripne. 😉
Hun snakker jo bare med venninnene sine, de 180.000 må jo alle få være med i samtalen! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivEinar skrev (6 minutter siden):

Noen av følgerne responser, en følger syns det er et flott tema, SET kaller andre for pripne. 😉
Hun snakker jo bare med venninnene sine, de 180.000 må jo alle få være med i samtalen! 

Det er ett tema for spesielt interesserte, høre om en annen manns sperm. Trenger ikke være prippen for å syntes det er ekkelt. Selv jeg som ikke følger får bilder i hode når jeg ser de sammen i media  pga hva som legges ut her av eksempler på hva som kommer på snappen.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fantastisk å få høre om 6 livet til  "Helan og Halvan" stadig vekk 🙄 dessverre får jeg bilder i hodet jeg ikke vil ha, når rier og kynnere - praten går snart 24/7

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pripne? Noen ting holder man innenfor husets 4 vegger. Men klart, når både han og hun skal leve av dette og finansiere et idiotdyrt hus, (men stor usikkerhet rundt salg av nåværende) så må man vel dele alt.

Hun virker veldig umoden…

Og ja, enig - stakkars unger.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GulleGull skrev (1 time siden):

Er jo bare for content, om man reagerer på sperm og det blir ubehagelig  -bruk kondom, hopp av i svingen, ikke ha sex. Det skjønner alle. 

Var samme maset i forrige svangerskap..  at Mr Sekret spermet henne så hun fikk chynnere 🤮🤮

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (1 time siden):

Er jo fantastisk å få høre om 6 livet til  "Helan og Halvan" stadig vekk 🙄 dessverre får jeg bilder i hodet jeg ikke vil ha, når rier og kynnere - praten går snart 24/7

Du MÅ jo ikke klikke deg inn heller, da… 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss tok en tur innom å så . Er det mulig har hun ingenting privat. . Skjønner jeg er gammeldags . Noen ting kan du ha for deg og dine nærmeste.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...