Snublefot62 Skrevet 27. april #43681 Del Skrevet 27. april Vokteren skrev (4 minutter siden): Jeg har endret syn på Sara (og sluttet følge henne) etter å ha lest her i tråden. Jeg er neppe den eneste. Nei det er flere som har sagt det samme. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wodiz Skrevet 27. april #43682 Del Skrevet 27. april Outandabout skrev (34 minutter siden): Helt sant! Jeg unngår å trykke meg inn, men faller for ofte for fristelsen. Dessverre… Samme her.. Spesielt om det har vært mye aktivitet her inne, så blir det som ett kræsj, jeg bare må se på snappen hennes 😂 og da tjener hun på min nysgjerrighet 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 27. april #43683 Del Skrevet 27. april Snublefot62 skrev (22 minutter siden): Det du må være litt obs på er at ingen utenom Sara Emilie har hele konteksten. Ingen. Det nevnes av enkelte her inne at kommentarer er verdiløse uten at man har fulgt henne slavisk før og etter det man kommenterer. Problemet er at med denne gullstandarden så kan egentlig ingen kommentere det hun legger ut. For på Snapchat ser man ikke om noe er slettet. Det kan være en relevant video midt inni en gråteseanse som legges ut med et uhell, og så slettes. Eller noe relevant som forsvinner etter 24 timer. Og mange kan få med seg denne mens mange ikke gjør det. Hvem har da egentlig hele bildet og konteksten? Ingen. Foruten Sara Emilie. Ingen sier man må følge slavisk, men man bør jo få med seg hva det er snakk om. Ikke bare et bilde med tekst. For rett som det er dannes det KG sannheter. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. april #43684 Del Skrevet 27. april Angel75 skrev (1 minutt siden): Ingen sier man må følge slavisk, men man bør jo få med seg hva det er snakk om. Ikke bare et bilde med tekst. For rett som det er dannes det KG sannheter. Her inne er det ofte spørsmål «men følger du henne?» og «har du sett alt hun la ut om det?». Hvordan skal jeg kunne svare på om jeg har sett alt om jeg kom inn etter 23 timer og 59 minutter? Eller ikke kan se om noe er slettet? Og hvorfor har det betydning om jeg er en følger eller ikke når de samme reglene/begrensningene gjelder uansett? Det er kun Sara Emilie som har det hele bildet og hele konteksten. Er du enig eller uenig i det? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 27. april #43685 Del Skrevet 27. april Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Her inne er det ofte spørsmål «men følger du henne?» og «har du sett alt hun la ut om det?». Hvordan skal jeg kunne svare på om jeg har sett alt om jeg kom inn etter 23 timer og 59 minutter? Eller ikke kan se om noe er slettet? Og hvorfor har det betydning om jeg er en følger eller ikke når de samme reglene/begrensningene gjelder uansett? Det er kun Sara Emilie som har det hele bildet og hele konteksten. Er du enig eller uenig i det? SET har en troverdighet som er langt over på minussiden så man trenger ikke følge og gi klikk til en uendelig intetsigende lang strøm med snapper for å skjønne det. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepssi Skrevet 27. april #43686 Del Skrevet 27. april Snublefot62 skrev (1 time siden): Om noen leser innleggene mine her og velger å trykke seg inn på henne og dermed gi henne visninger så er det utenfor min kontroll. Men samtidig kan det hende at de ser på innholdet hennes med mitt innlegg i baktankene? Og dermed endrer oppfatningen av hennes innhold? Det er en ganske tydelig endring i omtalen av henne her fra starten av og til i dag. Det var langt mellom de som var kritiske i starten. Nå derimot virker det å være motsatt. Og jeg velger å tro at det å påpeke praksisen, holdningene, lureriet og kynismen har hjulpet til dette. Jeg er enig i det. Og bra er det at flere får øynene opp for hvordan influensere opererer. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. april #43687 Del Skrevet 27. april Angel75 skrev (15 minutter siden): Ingen sier man må følge slavisk, men man bør jo få med seg hva det er snakk om. Ikke bare et bilde med tekst. For rett som det er dannes det KG sannheter. Og ofte danner SE sine sannheter... Hva som bestandig er sant eller ikke er ikke lett å vite bestandig. Ofte blir SE tatt i løgner, og det er noe som kan bekreftes, fremdeles står SE å sier trollene på KG som hater henne lyver. Så ja, hvem som danner sine egne sannheter kan diskuteres. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet 27. april #43688 Del Skrevet 27. april Jeg har lest rundt omkring om bedriften Careless AS og SET. Hun sier på Snap at selgerne av huset brukte sleip markedsføring. Hun som på mange måter bruker sleipe markedsføringstriks som en grunnsten i bedriften burde vel ha gjennomskuet denne sleipe markedsføringen? Sara floppen (en plast sko) er et godt eksempel på dette, siste dropp av festkjolene er et annet. Er det ingen av de som kjøper produkter av denne bedriften som ser mønsteret i markedsføringen hennes? Hun sprer usannheter og kommer med påstander hun ikke har belegg for å komme med, Careless AS sletter negative tilbakemeldinger på sin Facebook side, listen over sleipe markedsføringstriks blir bare lenger og lenger. Og folk fortsetter å støtte denne «lille norske gründeren». 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. april #43689 Del Skrevet 27. april SET sier/skriver i forbindelse med denne snap’en (som hun la ut før megler/takstmann var der). Her peker hun på at det var mange uferdige rom sokkeletasjen, og at hun både har laget et soverom der det var bod før, revet en vegg og laget et bad. Iallfall å omgjøre en bod til soverom er søknadspliktig. Hun har også sagt at hun har gjort alt formelt riktig overfor kommunen mht sine egne endringer i sokkelen. (Eller gjaldt det bare eksteriøret - å sette inn et vindu?) SET har sikkert søkt om og fått godkjent alle sine endringer. Likevel syns jeg det er rart at ingen underveis har oppdaget at bruken av huset ikke stemte med byggetegningene og ikke var godkjent av hos kommunen, særlig siden dette sto i salgsoppgaven. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei_paa_deg Skrevet 27. april #43690 Del Skrevet 27. april LivEinar skrev (27 minutter siden): SET sier/skriver i forbindelse med denne snap’en (som hun la ut før megler/takstmann var der). Her peker hun på at det var mange uferdige rom sokkeletasjen, og at hun både har laget et soverom der det var bod før, revet en vegg og laget et bad. Iallfall å omgjøre en bod til soverom er søknadspliktig. Hun har også sagt at hun har gjort alt formelt riktig overfor kommunen mht sine egne endringer i sokkelen. (Eller gjaldt det bare eksteriøret - å sette inn et vindu?) SET har sikkert søkt om og fått godkjent alle sine endringer. Likevel syns jeg det er rart at ingen underveis har oppdaget at bruken av huset ikke stemte med byggetegningene og ikke var godkjent av hos kommunen, særlig siden dette sto i salgsoppgaven. Herregud. Stakkars henne. En hver ufaglært vet hva høyde fra gulv til tak skal være til bruk. Og alkens annet…. hvis ikke - tarakstmann MED på visninger!!!!!! Det er ingen skam det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. april #43691 Del Skrevet 27. april LivEinar skrev (29 minutter siden): SET sier/skriver i forbindelse med denne snap’en (som hun la ut før megler/takstmann var der). Her peker hun på at det var mange uferdige rom sokkeletasjen, og at hun både har laget et soverom der det var bod før, revet en vegg og laget et bad. Iallfall å omgjøre en bod til soverom er søknadspliktig. Hun har også sagt at hun har gjort alt formelt riktig overfor kommunen mht sine egne endringer i sokkelen. (Eller gjaldt det bare eksteriøret - å sette inn et vindu?) SET har sikkert søkt om og fått godkjent alle sine endringer. Likevel syns jeg det er rart at ingen underveis har oppdaget at bruken av huset ikke stemte med byggetegningene og ikke var godkjent av hos kommunen, særlig siden dette sto i salgsoppgaven. Så hun har endret fasaden? Mon tro om hun har søkt kommunen? (åpenbart ikke) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. april #43692 Del Skrevet 27. april Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Så hun har endret fasaden? Mon tro om hun har søkt kommunen? (åpenbart ikke) Fasadeendring, omgjøring av bod til soverom og bygge bad - krever søknad til kommunen. Og hvis det er søkt om dette, syns jeg det er veldig rart at man ikke har oppdaget at mye ikke stemmer med de originale byggetegningene hos kommunen. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. april #43693 Del Skrevet 27. april LivEinar skrev (28 minutter siden): Fasadeendring, omgjøring av bod til soverom og bygge bad - krever søknad til kommunen. Og hvis det er søkt om dette, syns jeg det er veldig rart at man ikke har oppdaget at mye ikke stemmer med de originale byggetegningene hos kommunen. Hun må jo ha sagt ifra til kommunen om endringer i kjelleren? Hun sier selv att hun trodde att disse avik på plantegningen gjaldt det uferdige badet som hun nå har ferdigstilt. Da måtte vel det varsles om hos kommunen? Eller misforstår jeg? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. april #43694 Del Skrevet 27. april (endret) elskersommer skrev (17 minutter siden): Hun må jo ha sagt ifra til kommunen om endringer i kjelleren? Hun sier selv att hun trodde att disse avik på plantegningen gjaldt det uferdige badet som hun nå har ferdigstilt. Da måtte vel det varsles om hos kommunen? Eller misforstår jeg? Her er kopi av denne snap’en lagt ut 6.april. Det ser ut som om SET har søkt fasadeendring iallfall - og antagelig også om endring fra bod til soverom. Men hun henviser til original plan ved husbygging, det må jo være den som ligger hos kommunen? Har hun satt seg inn i den eller ikke??? Er ikke det hennes plikt som huseier å ha oversikt over hva som er godkjent og hva som ikke er godkjent i sitt eget hus? Her er det ikke nok å tro det ene eller det andre, sånt må man vite! Endret 27. april av LivEinar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 27. april #43695 Del Skrevet 27. april Snublefot62 skrev (4 timer siden): Her inne er det ofte spørsmål «men følger du henne?» og «har du sett alt hun la ut om det?». Hvordan skal jeg kunne svare på om jeg har sett alt om jeg kom inn etter 23 timer og 59 minutter? Eller ikke kan se om noe er slettet? Og hvorfor har det betydning om jeg er en følger eller ikke når de samme reglene/begrensningene gjelder uansett? Det er kun Sara Emilie som har det hele bildet og hele konteksten. Er du enig eller uenig i det? Selvfølgelig er det kun Sara som har hele bildet. Men allikevel blir det store diskusjoner som om de vet svar på alt som har skjedd og hva som kommer til å skje med Sara. Og de som uttaler seg mest er jo faktisk de som ikke følger. Merkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. april #43696 Del Skrevet 27. april Angel75 skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig er det kun Sara som har hele bildet. Men allikevel blir det store diskusjoner som om de vet svar på alt som har skjedd og hva som kommer til å skje med Sara. Og de som uttaler seg mest er jo faktisk de som ikke følger. Merkelig. Eller kanskje vi bare kommenterer det ene bilde som blir lagt ut og de som har vært tidligere? Og linker om henne? Det er jo ikke akkurat som om hun ikke eksponerer seg selv og familien i ørten ulike kanaler. Hun er ikke akkurat ukjent for de fleste av oss. Og fordelen med å diskutere disse tingene her inne er at alle har mulighet til å komme med tilleggsinfo eller påpeke at noe er feil. Så for å være helt ærlig ser jeg ikke det store problemet med at jeg kommenterer og kritiserer noe Sara Emilie gjør ut fra et eller to bilder som legges ut her, kontra å følge med på hennes kanal og gi henne visninger. For mangler det info så kommer den fort nok fra noen som såg mer. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. april #43697 Del Skrevet 27. april Angel75 skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig er det kun Sara som har hele bildet. Men allikevel blir det store diskusjoner som om de vet svar på alt som har skjedd og hva som kommer til å skje med Sara. Og de som uttaler seg mest er jo faktisk de som ikke følger. Merkelig. Jeg følger - også fordi jeg ønsker å kunne komme med konstruktive og begrunnede kommentarer i diskusjonen. Tidligere har jeg flere ganger begrunna hvorfor jeg følger akkurat SET. Hun er meget profilert med mange følgere og stor påvirkning, og hun/CL har en del sider som jeg syns er verdt å følge med på og eventuelt påpeke. Og - som @Snublefot62 sier, hvis noe blir feil, rettes det på av andre. Som regel er det greie diskusjoner i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet 27. april #43698 Del Skrevet 27. april LivEinar skrev (49 minutter siden): Her er kopi av denne snap’en lagt ut 6.april. Det ser ut som om SET har søkt fasadeendring iallfall - og antagelig også om endring fra bod til soverom. Men hun henviser til original plan ved husbygging, det må jo være den som ligger hos kommunen? Har hun satt seg inn i den eller ikke??? Er ikke det hennes plikt som huseier å ha oversikt over hva som er godkjent og hva som ikke er godkjent i sitt eget hus? Her er det ikke nok å tro det ene eller det andre, sånt må man vite! Hun sier at de har søkt, så da er det vel dokumentert hos kommunen? Hun sier at hun alt på det rene…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. april #43699 Del Skrevet 27. april LivEinar skrev (55 minutter siden): Her er kopi av denne snap’en lagt ut 6.april. Det ser ut som om SET har søkt fasadeendring iallfall - og antagelig også om endring fra bod til soverom. Men hun henviser til original plan ved husbygging, det må jo være den som ligger hos kommunen? Har hun satt seg inn i den eller ikke??? Er ikke det hennes plikt som huseier å ha oversikt over hva som er godkjent og hva som ikke er godkjent i sitt eget hus? Her er det ikke nok å tro det ene eller det andre, sånt må man vite! Jeg skjønner ingenting jeg🙄 sa hun ikke att når hun kjøpte huset og det sto att huset ikke var godkjent i henhold til plantegning så trodde hun det var snakk om dette rommet i kjelleren som skulle brukes til bad? Er vel ikke det hun mener ut ifra det bilde der?Kan være jeg forklarer meg dårlig men dere skjønner kanskje hva jeg mener? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. april #43700 Del Skrevet 27. april Anonym_2024 skrev (9 minutter siden): Hun sier at de har søkt, så da er det vel dokumentert hos kommunen? Hun sier at hun alt på det rene…. Jeg har sjekket men synes det var kronglete og finne ut av det på den siden i kommunen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå