elskersommer Skrevet tirsdag kl 12:44 #42621 Del Skrevet tirsdag kl 12:44 GulleGull skrev (9 minutter siden): De skulle «teste» Qliro en periode, noe som høres ut som en tynn unnskyldning for at det ble byttet. «Alle» vet jo at Klarna er ett bedre alternativ for kunden, mye mer kundevennlig. Enten så ble det for dyrt for de eller så ble de tvunget over til å velge noe annet og dårligere -spekulasjoner ja men noe spesielt å bytte over til Qliro. Hadde de problemer med Klarna som betalingsløsning ved dropp? Kan ikke huske det, men kan hende jeg husker dårlig. Fikk vel ikke inntrykk av at de hadde problemer med Klarna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 12:45 #42622 Del Skrevet tirsdag kl 12:45 GulleGull skrev (8 minutter siden): Fasongen er jo grei, men syntes det er mye trist, traust og dårlig mønstervalg ifht kjolene. Vet det er en smakssak men, blir for mye likt. De kjører jo samme mønster på nesten alt.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet tirsdag kl 15:14 #42623 Del Skrevet tirsdag kl 15:14 GulleGull skrev (2 timer siden): De skulle «teste» Qliro en periode, noe som høres ut som en tynn unnskyldning for at det ble byttet. «Alle» vet jo at Klarna er ett bedre alternativ for kunden, mye mer kundevennlig. Enten så ble det for dyrt for de eller så ble de tvunget over til å velge noe annet og dårligere -spekulasjoner ja men noe spesielt å bytte over til Qliro. Hadde de problemer med Klarna som betalingsløsning ved dropp? Kan ikke huske det, men kan hende jeg husker dårlig. Jeg fikk inntrykk av at de byttet fra klarna fordi Qliro hadde systemer som passet bedre med de andre systemene CL bruker og at det derfor skulle bli mindre trøbbel ved dropp. Tipper det da kanskje kan være noe kommunikasjon mellom klarna og CL under dropp som har skapt litt krøll i systemene når det allerede er krøll i systemet og siden kræsjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 15:20 #42624 Del Skrevet tirsdag kl 15:20 Dupers skrev (4 minutter siden): Jeg fikk inntrykk av at de byttet fra klarna fordi Qliro hadde systemer som passet bedre med de andre systemene CL bruker og at det derfor skulle bli mindre trøbbel ved dropp. Tipper det da kanskje kan være noe kommunikasjon mellom klarna og CL under dropp som har skapt litt krøll i systemene når det allerede er krøll i systemet og siden kræsjer. Så da har det vært problemer med Klarna jeg ikke har fått med meg? Jeg så at kundene var i harnisk av at det ble byttet fra Klarna, så det kan jo ikke ha vært kundene som ikke har vært fornøyde med Klarna eller har hatt større problemer med at det krasjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet tirsdag kl 15:22 #42625 Del Skrevet tirsdag kl 15:22 elskersommer skrev (3 timer siden): Disse gir meg kun mormor vibber🙈 Bilde fra careless Det verste med de kjolene er de korte flagrete ermene. De er virkelig ikke fin om man har litt store/dvaskete overarmer. Da er det penere med en litt lengre og ikke flagrende variant. Snakker av erfaring… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet tirsdag kl 15:42 #42626 Del Skrevet tirsdag kl 15:42 GulleGull skrev (19 minutter siden): Så da har det vært problemer med Klarna jeg ikke har fått med meg? Jeg så at kundene var i harnisk av at det ble byttet fra Klarna, så det kan jo ikke ha vært kundene som ikke har vært fornøyde med Klarna eller har hatt større problemer med at det krasjer? Som jeg fikk med meg var det ikke noe kundene merket med klarna. Det var klarna og systemene til CL som kommuniserte dårlig. Det kan jo være en dårlig unnskyldning fra deres side, det vet jeg ikke noe om. Men man må jo bare ta deg som blir sagt fra gründer som god fisk. Og da dumpingen av klarna var en nyhet ble det skrevet/sagt noe om kommunikasjonsproblemer mellom CL og klarna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 15:46 #42627 Del Skrevet tirsdag kl 15:46 Dupers skrev (1 minutt siden): Som jeg fikk med meg var det ikke noe kundene merket med klarna. Det var klarna og systemene til CL som kommuniserte dårlig. Det kan jo være en dårlig unnskyldning fra deres side, det vet jeg ikke noe om. Men man må jo bare ta deg som blir sagt fra gründer som god fisk. Og da dumpingen av klarna var en nyhet ble det skrevet/sagt noe om kommunikasjonsproblemer mellom CL og klarna Ok -ble litt skeptisk da jeg så at det plutselig var endret betalingsløsning uten noe forvarsel. Hvor kundene ikke var informert før de stod klare til å betale når de var i handlekurven ved forrige dropp. Syntes det var rart å ikke informere om bytte av betalingsløsning på forhånd. Det er jo stor forskjell på Klarna og Qliro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 15:49 #42628 Del Skrevet tirsdag kl 15:49 Dupers skrev (34 minutter siden): Jeg fikk inntrykk av at de byttet fra klarna fordi Qliro hadde systemer som passet bedre med de andre systemene CL bruker og at det derfor skulle bli mindre trøbbel ved dropp. Tipper det da kanskje kan være noe kommunikasjon mellom klarna og CL under dropp som har skapt litt krøll i systemene når det allerede er krøll i systemet og siden kræsjer. Nå slipper de vel.denne olajakka til søndag. En olajake som alle spør etter. Så blir spennende og se hvordan det går da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet tirsdag kl 16:45 #42629 Del Skrevet tirsdag kl 16:45 GulleGull skrev (1 time siden): Så da har det vært problemer med Klarna jeg ikke har fått med meg? Jeg så at kundene var i harnisk av at det ble byttet fra Klarna, så det kan jo ikke ha vært kundene som ikke har vært fornøyde med Klarna eller har hatt større problemer med at det krasjer? Kan det være at de byttet fordi Klarna er blitt mye strengere på hvem som kan benytte betalingsløsningen deres? Fra nyttår kredittsjekkes alle brukere før de får tilgang til å benytte Klarna. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet tirsdag kl 19:05 #42630 Del Skrevet tirsdag kl 19:05 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Kan det være at de byttet fordi Klarna er blitt mye strengere på hvem som kan benytte betalingsløsningen deres? Fra nyttår kredittsjekkes alle brukere før de får tilgang til å benytte Klarna. Kan være -ikke alle som får handlet like mye på kreditt via de lenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet onsdag kl 05:22 #42631 Del Skrevet onsdag kl 05:22 Era Vulgaris skrev (12 timer siden): Kan det være at de byttet fordi Klarna er blitt mye strengere på hvem som kan benytte betalingsløsningen deres? Fra nyttår kredittsjekkes alle brukere før de får tilgang til å benytte Klarna. Klarna er jo ikke strengere, det er loven som krever at de gjør dette, og som de prøvde å sno seg unna i lange tider. Er jo likt for alle aktører. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet onsdag kl 06:15 #42632 Del Skrevet onsdag kl 06:15 elskersommer skrev (På 28.3.2025 den 15.23): Er mye som ikke er greit. Men slik vil det være så lenge vi har sosiale medier. Vil man ikke ha dumme tilbakemeldinger så må man faktisk slutte og dele alt Tror ikke noen forventer dumme tilbakemeldinger på det ekstremt lave nivået som vises her inne. Rett og slett sjokkerende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 06:35 #42633 Del Skrevet onsdag kl 06:35 (endret) "Tusen takk for at du gjør dette Sara Emilie Tandberg ". For at hun gjør hva? Produserer klær (ræl)? Veldig ofte jeg også takker de jeg handler klær hos 🤪 De hyller henne som en helt. Jeg forstår ikke helt hvorfor. Men det sier mye om disse menneskene som handler når de legger ut slike meldinger.... Og den "heisann fininger" ... de er jo en slags sekt. Skjermbilde fra kjøpe/selge på FB Endret onsdag kl 06:36 av Bibbi_ 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 06:37 #42634 Del Skrevet onsdag kl 06:37 Porcelain skrev (21 minutter siden): Tror ikke noen forventer dumme tilbakemeldinger på det ekstremt lave nivået som vises her inne. Rett og slett sjokkerende. Nei enig. Fansen kommer med noen rare innlegg innimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet onsdag kl 07:17 #42635 Del Skrevet onsdag kl 07:17 Bibbi_ skrev (37 minutter siden): "Tusen takk for at du gjør dette Sara Emilie Tandberg ". For at hun gjør hva? Produserer klær (ræl)? Veldig ofte jeg også takker de jeg handler klær hos 🤪 De hyller henne som en helt. Jeg forstår ikke helt hvorfor. Men det sier mye om disse menneskene som handler når de legger ut slike meldinger.... Og den "heisann fininger" ... de er jo en slags sekt. Skjermbilde fra kjøpe/selge på FB «Det sier mye om disse menneskene som handler når de legger ut slike meldinger…» Ja, hva sier det om disse menneskene? Hva er det du antyder? Synes dette strengt tatt er en veldig unødvendig kommentar! La folk få legge ut hva de vil, uten å gå på den enkelte kjøper? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 07:27 #42636 Del Skrevet onsdag kl 07:27 Katten til Mozart skrev (6 minutter siden): «Det sier mye om disse menneskene som handler når de legger ut slike meldinger…» Ja, hva sier det om disse menneskene? Hva er det du antyder? Synes dette strengt tatt er en veldig unødvendig kommentar! La folk få legge ut hva de vil, uten å gå på den enkelte kjøper? Hehe, dette jeg la ut her er jo bare for å vise hva slags gjeng de er. Det er jo komisk dette ; takk for at du gjør dette SET" 😂 Er hun den første som produserer klær? Pleier du å takke de du handler klær hos? Og det er helt greit at DU synes det er en unødvendig kommentar. Det får være opp til deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet onsdag kl 07:29 #42637 Del Skrevet onsdag kl 07:29 Katten til Mozart skrev (10 minutter siden): «Det sier mye om disse menneskene som handler når de legger ut slike meldinger…» Ja, hva sier det om disse menneskene? Hva er det du antyder? Synes dette strengt tatt er en veldig unødvendig kommentar! La folk få legge ut hva de vil, uten å gå på den enkelte kjøper? Enig. Hvorfor kan ikke folk få gjøre som de ønsker uten å få slengt slikt. Det står lengre opp her at "Fansen kommer med noen rare innlegg innimellom." Jeg synes kritikerne, som de liker kalle seg, også kommer med noen rare innlegg. Det er fint å være kritisk, men å være kritisk til noen som har gjort et kjøp de er fornøyd med, hva er hensikten? Jeg lærer barna mine at vi alle er forskjellige og at det er en veldig fin ting.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luluk Skrevet onsdag kl 08:27 #42638 Del Skrevet onsdag kl 08:27 Hvor gammel er egentlig Vegard? Synes han virker så barnslig. SaraE er vimsete og rotete, men synes Sara får litt ufortjent kritikk på dette. De skulle reise til Hemsedal og hadde bestilt time til spa på formiddagen,men de kommer seg ikke til Hemsedal før ettermiddagen, fordi Vegard er…….treig og roter bort tiden. Samme med frokosten på hotellet……kommer etter frokosten er stengt, så må reise ut for å spise. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten til Mozart Skrevet onsdag kl 09:11 #42639 Del Skrevet onsdag kl 09:11 arnoyb skrev (1 time siden): Enig. Hvorfor kan ikke folk få gjøre som de ønsker uten å få slengt slikt. Det står lengre opp her at "Fansen kommer med noen rare innlegg innimellom." Jeg synes kritikerne, som de liker kalle seg, også kommer med noen rare innlegg. Det er fint å være kritisk, men å være kritisk til noen som har gjort et kjøp de er fornøyd med, hva er hensikten? Jeg lærer barna mine at vi alle er forskjellige og at det er en veldig fin ting.... Helt enig med deg. Synes det er lavmål å gå på de som kjøper, og snakke om de her inne og antyde det ene eller det andre, men da kan vi kan vi jo snu det slik at det sier mer som de som føler behovet for å kommentere dette enn de som faktisk kjøper. Finnes så mye mer å både kritisere og gå i dybden på hos Sara Emilie, uten at de som velger å kjøpe klærne hennes skal bli stemplet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet onsdag kl 09:23 #42640 Del Skrevet onsdag kl 09:23 Luluk skrev (52 minutter siden): Hvor gammel er egentlig Vegard? Synes han virker så barnslig. SaraE er vimsete og rotete, men synes Sara får litt ufortjent kritikk på dette. De skulle reise til Hemsedal og hadde bestilt time til spa på formiddagen,men de kommer seg ikke til Hemsedal før ettermiddagen, fordi Vegard er…….treig og roter bort tiden. Samme med frokosten på hotellet……kommer etter frokosten er stengt, så må reise ut for å spise. Enig i dette, men Sara er en voksen kvinne, og bør klare å gå ned til frokosten selv, uten at V holder henne i hånden...... han bryr seg jo ikke med frokoster og hun elsker det, så det er jo bare å ordne seg selv.... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå