JojoMoyes Skrevet i går, 13:23 #42181 Del Skrevet i går, 13:23 elskersommer skrev (1 time siden): Synes det er rart disse butikkene går så bra som hun sier.. Andre stor kjeder legger ned pga lønnsomhet. Det koster jo litt og drifte en butikk på ett senter. De gangene jeg er i oslo så går jeg gjennom Arkaden å det er ikke ett menneske der. Å mange sier det samme. Jeg var innom butikken på Lagunen i dag , har aldri vært inne der før . Jeg var eneste kunde da , jeg så bare på bikinier til 100 kr pr del men herregud for et merkelig størrelse opplegg . Jeg var rask ute igjen av butikken . Hver gang jeg går forbi ellers ser det tomt ut der . 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 13:28 #42182 Del Skrevet i går, 13:28 Når kommer regnskapstallene for 2024? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet i går, 15:32 #42183 Del Skrevet i går, 15:32 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Når kommer regnskapstallene for 2024? Etter fristen er gått ut. Litt usikker på om det er samme frist for alle typer firma, men tror fristen er i april/mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23 timer siden #42184 Del Skrevet 23 timer siden Hvorfor er det så viktig og fortelle hvordan de små sover. Skammelig og fortelle slike ting😟 Bilde fra SE sin Snapchat 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 22 timer siden #42185 Del Skrevet 22 timer siden elskersommer skrev (33 minutter siden): Hvorfor er det så viktig og fortelle hvordan de små sover. Skammelig og fortelle slike ting😟 Bilde fra SE sin Snapchat Ja, her ser dere en influenser som absolutt ikke utleverer barna sine! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 21 timer siden #42186 Del Skrevet 21 timer siden (endret) elskersommer skrev (2 timer siden): Hvorfor er det så viktig og fortelle hvordan de små sover. Skammelig og fortelle slike ting😟 Bilde fra SE sin Snapchat SET gjør barnas liv offentlig tilgjengelig, hun forsvarer dette som helt greit: «Det er jo bare små drypp». Barnas liv deles med over 180.000 fremmede mennesker, de er fratatt et barns trygge anonymitet. Ansvaret er ene og aleine Tandberg sitt. Dette kan få konsekvenser når influenserbarna blir eldre og forstår at barndommen deres er blitt utlevert for at mor skulle få klikk og tjene penger… Endret 21 timer siden av LivEinar 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 20 timer siden #42187 Del Skrevet 20 timer siden Proff henter ikke tall fra a-melding, så tallene der er utdaterte. Antall ansatte hentes fra årsregnskapet/skattemeldingen som sendes inn årlig. Så det kan godt hende de har over 60 ansatte nå i 2025 hvis de tallene som ble postet over (46) var i 2022. Hun har åpnet hvertfall 1 butikk siden da. Kanskje 2? Har ikke fulgt helt med på akkurat det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 20 timer siden #42188 Del Skrevet 20 timer siden Pølsevann skrev (24 minutter siden): Proff henter ikke tall fra a-melding, så tallene der er utdaterte. Antall ansatte hentes fra årsregnskapet/skattemeldingen som sendes inn årlig. Så det kan godt hende de har over 60 ansatte nå i 2025 hvis de tallene som ble postet over (46) var i 2022. Hun har åpnet hvertfall 1 butikk siden da. Kanskje 2? Har ikke fulgt helt med på akkurat det. Nei men Brreg henter vel fra a-meldingen? Og Proff henter fra Brreg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 20 timer siden #42189 Del Skrevet 20 timer siden LivEinar skrev (35 minutter siden): SET gjør barnas liv offentlig tilgjengelig, hun forsvarer dette som helt greit: «Det er jo bare små drypp». Barnas liv deles med over 180.000 fremmede mennesker, de er fratatt et barns trygge anonymitet. Ansvaret er ene og aleine Tandberg sitt. Dette kan få konsekvenser når influenserbarna blir eldre og forstår at barndommen deres er blitt utlevert for at mor skulle få klikk og tjene penger… Ikke rart hun blir litt redd for «innpåslitne» følgere, hun vet jo hvor mye hun deler. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 20 timer siden #42190 Del Skrevet 20 timer siden elskersommer skrev (2 timer siden): Hvorfor er det så viktig og fortelle hvordan de små sover. Skammelig og fortelle slike ting😟 Bilde fra SE sin Snapchat Fordi hun liker å fremstille seg som «årets mor» når hun egentlig synes det er litt stress. Hun kunne heller vridd på det å tenkt: I natt sov 6 åringen godt fordi hun fikk trygghet av mamma som sov sammen med henne når hun hadde det vanskelig. Da ble hun opplagt til en ny skoledag. Hun går i 1.klasse så det er mye som skjer i løpet av en 6 årings dag så nærheten hjelper masse. Det ble litt mindre søvn på meg, men jeg er voksen og kan tilpasse meg med å hvile litt på dagen. Og så latt være å utlevere noe som helst. Men det gir ingen klapp på skulderen å la vær å syte. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 20 timer siden #42191 Del Skrevet 20 timer siden Snublefot62 skrev (29 minutter siden): Nei men Brreg henter vel fra a-meldingen? Og Proff henter fra Brreg. Nei. Nav, skatteetaten, Arbeidstilsynet og ssb henter informasjon fra a-melding. Brønnøysund har ikke noe med informasjonen derfra (ansatt/lønn) å gjøre, de er foretaksregisteret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11 timer siden #42192 Del Skrevet 11 timer siden Dupers skrev (13 timer siden): Etter fristen er gått ut. Litt usikker på om det er samme frist for alle typer firma, men tror fristen er i april/mai Fristen for å sende inn årsregnskapet er 31. juli. Snublefot62 skrev (9 timer siden): Nei men Brreg henter vel fra a-meldingen? Og Proff henter fra Brreg. Brreg henter ikke info fra a-meldingen. Info kommer fra notene til årsregnskapet og oppdateres en gang per år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 28 minutter siden #42193 Del Skrevet 28 minutter siden (endret) Seroquel skrev (20 timer siden): Fordi hun liker å fremstille seg som «årets mor» når hun egentlig synes det er litt stress. Hun kunne heller vridd på det å tenkt: I natt sov 6 åringen godt fordi hun fikk trygghet av mamma som sov sammen med henne når hun hadde det vanskelig. Da ble hun opplagt til en ny skoledag. Hun går i 1.klasse så det er mye som skjer i løpet av en 6 årings dag så nærheten hjelper masse. Det ble litt mindre søvn på meg, men jeg er voksen og kan tilpasse meg med å hvile litt på dagen. Og så latt være å utlevere noe som helst. Men det gir ingen klapp på skulderen å la vær å syte. @Seroquel setter her fingeren på noe viktig. Ei lita jente har hatt en veldig dårlig natt med mareritt, men mor bruker det og drar fram hvor vanskelig det var for henne sjøl. SET sov så dårlig, stakkar, hun hadde så elendig pute og kun et pledd, «bekkenet var helt ødelagt». Dermed vet hun at det vil (som bestilt) rase inn støtte og trøst til super-mammaen som ofrer seg... SET har tidligere fortalt hvor avhengig hun er av å få meldinger fra følgerne, men da kun positiv respons. Negative meldinger latterliggjør hun. Nå brukes barnet for å få ros og trøst sjøl. Dårlig dersom dette er bevisst, enda verre hvis det er ubevisst - og en del av en persons atferdsmønster - se meg, se meg! Endret 27 minutter siden av LivEinar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå