Bibbi_ Skrevet 6. mars #42041 Skrevet 6. mars arnoyb skrev (4 timer siden): Når man lever av å utlevere livet så kan vell det meste avskrives som brukt som innhold til blogging 🤷🏼♀️ Ja, var det jeg lurte på. Men hun kan sikkert det. 1
elskersommer Skrevet 6. mars #42042 Skrevet 6. mars LivEinar skrev (7 timer siden): Nyttig innlegg! 👍🏻 Få av oss brukere her i tråden har vel tung faglig kompetanse i forhold til å vurdere Careless AS økonomisk. De fleste av oss kan synse og tro, men uten dokumentasjon har det liten betydning. Det konkrete vi har, er tall fra 2023, tror ikke tallene for 2024 er kommet ennå? Jeg er ingen økonom, men syns dette er interessant, og liker å søke litt kunnskap før jeg mener noe bastant. CL hadde utvilsomt meget god lønnsomhet i 2023. Men - både likviditeten og soliditeten for firmaet er svak. Det vil si at firmaets evne til å betale løpende utgifter som regninger, lønn, utviklingskostnader, skatt osv - er svak. Firmaets evne til å tåle tap, er også svak, dvs at Careless AS er en bedrift med lav egenkapital og dårlig evne til å tåle tap. @Snublefot62 har vel orientert om og dokumentert dette grundig tidligere, om jeg ikke husker feil. Det er altså tre viktige faktorer som alle må være med i en vurdering av bedrifta, to av faktorene var dårlige for CL i 2023. Dermed er det vel både forenklet og overfladisk - og ikke minst alt for tidlig, å erklære Careless AS som en ubetinget suksess… eller en fiasko… 😉 Nyttig lesning. Å som du sier så har @Snublefot62 skrevet mange ganger at firma ikke er 100%. Men når hun har skrevet dette så får hun beskjed om at hun tror hun har greie på dette.. å nærmest at det hun skriver er tull
Angel75 Skrevet 7. mars #42043 Skrevet 7. mars (endret) Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈 Endret 7. mars av Angel75 4
Gjest LivEinar Skrevet 7. mars #42044 Skrevet 7. mars (endret) Årets potensielle lederstjerne har startet med å reklamere for salg av huset sitt… 😅😆 Endret 7. mars av LivEinar
arnoyb Skrevet 7. mars #42045 Skrevet 7. mars LivEinar skrev (12 minutter siden): Årets potensielle lederstjerne har startet med å reklamere for salg av huset sitt… 😅😆 Eller er hun kanskje ikke så kynisk som enkelte ønsker å tro?! 🤔🤪 4
Gjest LivEinar Skrevet 7. mars #42046 Skrevet 7. mars (endret) arnoyb skrev (9 minutter siden): Eller er hun kanskje ikke så kynisk som enkelte ønsker å tro?! 🤔🤪 Hehe, tror nok det er en «god» blanding her… 😎 Endret 7. mars av LivEinar
Roe Skrevet 7. mars #42047 Skrevet 7. mars Angel75 skrev (4 timer siden): Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈 Har stemt! Man kan stemme her 2 1
Pepssi Skrevet 7. mars #42048 Skrevet 7. mars Roe skrev (4 minutter siden): Har stemt! Man kan stemme her Stemt! 2 1
Angel75 Skrevet 7. mars #42049 Skrevet 7. mars (endret) Pepssi skrev (4 timer siden): Stemt! Har også stemt 🎉🎉 Endret 7. mars av Angel75 2 1
Angel75 Skrevet 7. mars #42050 Skrevet 7. mars Roe skrev (9 minutter siden): Har stemt! Man kan stemme her Vet du om hun har snakket om dette på snap? 1
Roe Skrevet 7. mars #42051 Skrevet 7. mars Angel75 skrev (Akkurat nå): Vet du om hun har snakket om dette på snap? Ikke som jeg har fått med meg iallefall 1
GulleGull Skrevet 7. mars #42052 Skrevet 7. mars (endret) Siden jeg tok meg tiden til å gå inn å se på kandidatene så stemte jeg på Christiansen i Leger uten grenser i den kategorien -syntes det er en passende ting å løfte frem mtp det verdensbilde vi lever i nå🥺 Endret 7. mars av GulleGull 5 11
Orly Skrevet 7. mars #42053 Skrevet 7. mars GulleGull skrev (11 minutter siden): Siden jeg tok meg tiden til å gå inn å se på kandidatene så stemte jeg på Christiansen i Leger uten grenser i den kategorien -syntes det er en passende ting å løfte frem mtp det verdensbilde vi lever i nå🥺 Godt valg 👏 7
Daddys blomster Skrevet 7. mars #42054 Skrevet 7. mars Angel75 skrev (43 minutter siden): Hat også stemt 🎉🎉 Har stemt 😍😍😍😍🥳 1
KarateHagemor Skrevet 7. mars #42055 Skrevet 7. mars Angel75 skrev (5 timer siden): Sara er nominert til Årets lederstjerne, Careless i Herprogrammet. Inn og stem folkens 🙈 Hvilken pris er dette ? Hvorfor er hun nominert ? Flott ja 😄 1
elskersommer Skrevet 7. mars #42056 Skrevet 7. mars Roe skrev (1 time siden): Har stemt! Man kan stemme her Takk for linken.. har stemt men ikke på SE😊 2 3
elskersommer Skrevet 7. mars #42057 Skrevet 7. mars GulleGull skrev (52 minutter siden): Siden jeg tok meg tiden til å gå inn å se på kandidatene så stemte jeg på Christiansen i Leger uten grenser i den kategorien -syntes det er en passende ting å løfte frem mtp det verdensbilde vi lever i nå🥺 Det samme gjorde jeg 5
Outandabout Skrevet 7. mars #42058 Skrevet 7. mars Nysgjerrig på hva dere som har stemt på Sara E legger i tittelen lederstjerne. 2 2
Eyr Skrevet 7. mars #42059 Skrevet 7. mars Outandabout skrev (1 minutt siden): Nysgjerrig på hva dere som har stemt på Sara E legger i tittelen lederstjerne. Leder folk til overforbruk👌🏼 8 1
Tessa12 Skrevet 7. mars #42060 Skrevet 7. mars elskersommer skrev (10 minutter siden): Det samme gjorde jeg Jeg også 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå